Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 12:35
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Kiedyś postacie mówiące w cut-scenkach nie ruszały ustami?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Gildie Tygodnia

W tym dziale będą pojawiały się gildie jakie ArenaNet prezentuje nam od czasu do czasu.

Spis Treści:
1. Guild of the Week #16
2. Guild of the Week #18
3. Guild of the Week #19
4. Guild of the Week #20
5. Guild of the Week #21
6. Guild of the Week #21
7. Guild of the Week #29
8. Guild of the Week #27
9. Guild of the Week #36
10. Guild of the Week #37



Guild of the Week #16 - Dynasty Warriors [DW] - Góra -

Zainspirowani historyczna powieścią "Romance of the Three Kingdom, każdy z członków gildii Dynasty Warriors mosi imię z tej klasycznej sagi. Utworzona prawie 2 lata temu społeczność internetowych graczy odwołuje się do zasad honorowej walki i zdrowego współzawodnictwa. Mimo, iż gildia jest w klimatach chińskiej historii, to jej członkowie członkowie pochodzą przeważnie z Holandii i Wielkiej Brytanii.

DW odkryli guild Wars podczas targów E3 w maju 2004. po pierwszym pozytywnym wrażeniu, więcej członków gildii zaczęło grać podczas World Preview Event, po którym to zdecydowano utworzyć osobną dywizję dla Guild Wars.

Inaczej niz wiele gildii, DW skupia zarówno tych, którzy lubia współpracę w grach, jak i tych, którzy lubią starcia. gdy "gildianie" graja w trybie kooperacji, skupiają się na zapewnieniu wszystkim członkom zabawy - czasami specjalnie robią maksymalne Death Penalty przed wstąpieniem na trudne tereny, aby jeszcze podnieść poprzeczkę. "Arenowi" gracze DW, także są aktywni, podczas finału BWE w kwietniu, DW osiągnęli topowe miejsce w Ladderze i mogli wysłać tamplate postaci noszący ich nazwę.

Strategia PvP

Członkowie Dw biorą udział we wszystkie rodzajach starć, mimo to, bitwy GvG i Tomb of primeval Kings są ich ulubionymi. Podczas walki, "gildianie" polegają na komunikacji głosowej, jako szybkiej i efektywnej drodze pozyskiwania informacji. Mogą wtedy skupić się na grze, a nie na pisaniu wiadomości. Przeważnie wybierają jednego Wojownika, jako wybierającego cel, bo ta profesja ma bliski obraz pola bitwy. Dw uważają, że Wojownicy nie sa najważniejszym celem podczas meczu. To pozwala im wybrać cel w wiekszej mierze na podstawie obserwacji i akcji, niż trosce o własną skórę, jak w przypadku Monków, którzy są nagle atakowani.

Gdy układają buildy do starć, DW wolą wyśrodkowane ustawienia, aby mogli uzupełniać się nawzajem. Uważają, że buildy opierające się na combosach i trikach nie są zbalansowane. Podczas układania buildów, Dynasty Warriors odwołują sie do starego powiedzenia "łańcuch jest tak wytrzymały, jak jego najsłabsze ogniwo". Dlatego mają tendencję do skupiania się na akim ustawieniu, aby ich ważne skille były zdublowane. To zapewnia możliwość wykonania combosa, nawet po śmierci członka drużyny.

Członkowie gildii DW wieżą, że jednym z kluczy do sukcesu jest opanowanie i umiejętność podejmowania ryzyka,, jest to lekcja, jaką wynieśli z wojny na wycieńcznie z ich pamiętnej bitwy gildii. Jak tylko zawodnicy zostali rozstawieni na miejsca, obie drużyny rzuciły się do walki o kontrolę nad flagą. Mimo iż ogromne straty były po obu stronach, drużynie DW w końcu udało sie utrzymać flagę. Jednak ani na chwilę nie lekceważyli przeciwnika, gdy ten wracał po swoja flagę. Szala zwycięstwa cały czas balansowała to na jedną, to na drugą stronę, aż do momentu, gdy DW zmusili swoich przeciwników do wycofania się do bazy. Wtedy to łucznicy i elementaliści przeciwników stali się najtrudniejszą przeszkodą. Cierpliwie odparli kilka pozornych ataków, mających na celu zmuszenie ich do odwrotu. Blisko po godzinie walki, opostanowili podjąć ryzyko masowej szarży na wroga. To zaowocowało szalona bitwą, z której to DW wyszli zwycięsko. Ta walka umocniła ich pogląd, że gdy jesteś cierpliwy, szanse same się ujawnią w trakcie starcia, a gdy do tego będziesz wiedział kiedy podjąć ryzyko, masz duze szanse na wygraną.


Mesmer - Przeważnie blokuje czary.

Mesmer/Necromancer - Także bloker czarów, dodatkowo wzmacnia druzynę takimi skillami jak Rigor Mortis.

Air Elementalist - Głównie atakujący, ale także wsparcie.

Sword Warrior - Wybiera skille takie jak Savage Slash, Seeking Blade, oraz Warrior's Cunning.

Hammer Warrior - Dobiera skille, które nokautują przeciwników.

Protection Monk/Elementalist - Skupia się na czarach obronnych, ale także stanowi zabezpiecznie tyłów.

Healing Monk (x2) - Przeważnie leczenie

Ten build skupia się na kontroli i zadawaniu obrażeń. Dzięki używaniu takich skilli jak Rigor Mortis i Lingering Curse, Nekromanta sprawia, że przeciwnik jest bardziej podatny na ataki dwóch wojowników. Wojownicy używają skilli nokautujących i przerywających, przez co ich cel jest bez szans. W tym samym czasie Mesmerzy hamują zdolność Monka do leczenia. Elementaliści atakują combosami takimi jak Arcane Echo i Mind Shock, aby jak najszybciej zabić przeciwnika.

Aby grać w defensywie, Monk Obronny(czekam na sugestie - Protection Monk) i Elementalista duplikuja swoje atrybuty(wards?), zapewniając tym samym funkcjonalność buildu po śmierci postaci. Mesmerzy zapewniają dodatkowe wsparcie przez dobieranie czarów wskrzeszania w połączeni z Fast Cast. Przez zniesienie jarzma wskrzeszania z monków, mogą się bardziej skupią na leczeniu drużyny niż na ich wskrzeszaniu.

Profile Członków

Poznaj niektórych cżłonków gildii Dynasty Warriors.

Nick: Cao Cao
Lokalizacja: Holandia
Wcześniej grał: FPS
Preferowana postać: Leczący Monk (Monk/Mesmer), wyposażony w zwykłe czary leczące, takie jak Channeling, Inspired Hax i Mend Aliment. Lubię także grać Shutdown, lub Domination Mesmerem, oraz każdym rodzajem łowcy

Nick: Huang Zhong
Lokalizacja: Holandia
Wcześniej grał: RPGi i FPS
Preferowana postać: Lubię każdy rodzaj Elementalisty lub Mesmera.

Nick: Cao Zhen
Lokalizacja: Holandia
Wcześniej grał: RPGi i FPS
Preferowana postać: Wolę być w samym środku walki, wskazywać cele drużynie, oraz zadawać dużo obrażeń w krótkim czasie. Dlatego lubię być każdym rodzajem Wojownika, pod warunkiem że ma szybkie ataki.

Nick: Chun Yuqiong
Lokalizacja: Holandia
Wcześniej grał: PvP
Preferowana postać: Moja ulubiona profesja jest "Obronny Monk". Najbardziej lubie tworzyć nowe buildy Monka, aby pomóc gildii pokonać przeciwnika. Ten rodzaj Monka, ma parę fajnych umiejętności, którę mogą sprawić, że stanie sie nieśmiertelny, jeżeli tylko użyje się ich w odpowiedniej kolejności, zwłaszcza jest skuteczny przeciwko obrażeniom siecznym, przy użyciu Shield of Regeneration i Bonetti's Defense.

Nick: Liu Pi
Lokalizacja: Francja
Wcześniej grał: RPGi i FPS
Preferowana postać: Wszystko co przeszkadza wyspecjalizowanym buildom drużyny. Używam także takich buildów jak Elementalista/Monk z Reversal of Fortune, Divine Boon i Infuse Health.

Nick: Ma Liang
Lokalizacja: Wielka Brytania
Wcześniej grał: różne
Preferowana postać: Wolę rolę Wojownika, ponieważ mam wtedy czysty obraz pola walki. Jako, że wyznaczam cel, muszę szybko reagować na to, co się dzieje i uprzedzać drużynę.

Nick: Sun Quan
Lokalizacja: Szwajcaria
Wcześniej grał: różne
Preferowana postać: Wolę "Obronnego Monka", zwłaszcza Monk/Mesmer.

Nick: Himiko
Lokalizacja: Szwecja
Wcześniej grał: różne
Preferowana postać: Moje ulubione postacie zadają duże obrażenia, ale stopniowo:(Mesmer/Monk), Shutdown Mesmer, Leczący Monk, oraz każdy rodzaj Wojownika.

Nick: Cao Zhang
Lokalizacja: Bośnia i Hercegowina
Wcześniej grał: RPGi i FPS
Preferowana postać: Zazwyczaj gram Nekromantą

Nick: Yan Liang
Lokalizacja: Izrael
Wcześniej grał: PvP i RPGi
Preferowana postać: Przeważnie gram Wojownikiem; gram nim od czasów bety i zawsze lubiłem tą profesję. Moim ulubionym buildem Wojownika jest Nokautujący.

Nick: Cao Pi
Lokalizacja: Belgia
Wcześniej grał: FPS
Preferowana postać: Wojownik. Gdy jest on zestawiony z odpowiednią profesją i zestawem umiejętności, są oni bardzo wszechstronni, co pozwala im na pełnienie wachlarza ról. Poza tym, lubię podawać cel, a Wojownik jest do tego idealny.

Nick: Jia Xu
Lokalizacja: Anglia
Wcześniej grał: FPS
Preferowana postać: Dla PvP, wolę Monka, przewaznie dlatego iż gram nim bardzo dobrze. W trybie współpracy i zwykłym PvP, gram Mesmerem lub Wojownikiem. Mój styl gry jest zależny od potrzeb drużyny; spełniam każdą wolną rolę.

Zhai hardbone






Guild of the Week #18 - The Pirates of BBQ Bay [BBQ] - Góra -


Swoją przygodę z Guild Wars "Piraci" zaczęli podczas Beta Weekend Event, kiedy to paczka kumpli postanowiła założyć gildię. Z każdy pomyślnym BWE przyjmowali nowych członków. Są to starsi, doświadczeni gracze, mający na celu zarówno wygraną jak i zabawę.

Ich nazwa odzwierciedla ich poczucie humoru i została wybrana w drodze głosowania. Są prostoduszni i widać to w ich walkach. Często przed rozpoczęciem bitwy, w pirackim stylu żartują sobie z przeciwnika.

Piraci są znani społeczności GW dzięki kilku filmikom, które nagrali. Zawarli w nich super buildy w akcji podczas meczy z najlepszymi. Jako gildia skupiona na PvP, zależy im na wygranej, ale także na ulepszaniu swoich umiejętności.

Strategia: Wskazówki PvP

Podczas meczu, Piraci zalecają, aby jedna z osób nagrywała przebieg walki. Nawet jeśli nie pokażą nagrania światu, to jest on materiałem do analizy i źródłem wiedzy o ich słabościach. Im więcej grasz w druzynie, tym lepiej poznajesz swoja postać, a także lepiej dopasowujesz się do wymagań kompanów.

Strategia: Ewolucja buildu

Aby pomóc innym gildiom w tworzeniu własnego buildu, Piraci przedstawiają proces powstawania ich buildu:

Pierwsza wersja buildu zawierała 3 W/Me używających Energy Drain, Energy Tap, oraz Ether Lord. Do tego dochodziło jeszcze 3 Monków, oraz dwa wolne miejsca: jedno zajmował zazwyczaj nekromanta z Tainted Flesh i Putrid Explosion, drugi to R z Quickening Zephyr. Zamierzeniem takiego ustawienia było utrzymywanie Monków przeciwnika bez energii, zwiększając przy tym zadawane im obrażenia.

Po kilku przegranych przez Aegis, Piraci zamienili 2 z 3 W na 2 Mesmerów z Mind Wrack. To świetnie działało z wysysaniem energii będącym jednym z celów tego buildów. Zmienili trzeciego W na zadającego duże obrażenia R/W, używającego młota - build który Piraci nazywaja "Thumper Bunny" (Kolosalny królik). Te zmiany zostały wprowadzone, aby nie polegać jedynie na jednym rodzaju ataku, oraz zdawać większe obrażenia.

Podczas awansowania w Ladderze, Piraci napotykali coraz bardziej wymagających przeciwników, zmieniając systematycznie swój build. QZ Ranger został zamieniony na "Trappah", czyli takiego, który skupiał się na rzucaniu Quickening Zephyr i nature's Renewal, podczas ustawiania pułapek z pomocą Oath Shot. Poza tym Piraci wymienili jednego z Mesmerów na El/me( "Kitchen Sink" ), aby zadawał większe obrażenia. Kitchen Sink posiadał Obsidian Flame aby zadawać obrażenia, Wards aby wesprzeć Monków, Iron Mist aby złapać w sidła przeciwników, oraz Energy Drains aby wkurzać Monków.

W tym czasie Piraci byli w rankingu w okolicach 50 miejsca i wiedzieli że są dwie drogi do wygrania meczu GvG: kontrolowanie flagi i pokonanie wroga w walce na wyniszczenie, lub uderzyć raz, a porządnie, miażdżąc przeciwnika i jego Lorda Gildii. Odkąd build Piratów był skupiony na blokowaniu Energii, ich szybkie zwycięstwo było bezsprzeczne, pod warunkiem, że skupiali się na kontrolowaniu flagi. Mimo to, w ich buildzie była wada - po flagę latał w tę i z powrotem Thumper(Kolos), przez co zadawane przez nich obrażenia drastycznie spadły. Poza tym, mógł on być łatwo zdjęty przez Mesmera przeciwnika, który także biegł po flagę. Ostatnią poprawką było zamienienie ostatniego Mesmera na Nekromantę, który opierał się na Putrid Explosion, aby był on odpowiedzialny za bieganie z flagą.

Dzięki sprecyzowanemu pomysłowi na build, oraz poprawianiu go na podstawie zdobytego doświadczenia, Piraci wspięli się na szczytowe szczeble rankingu.

Profile:

Nick: Eve
Lokacja: Arkansas, USA
Wcześniej grał: Sam siebie określa jako nooba jeżeli chodzi o gry.
Ulubiona postać: Przeważnie gram albo Healing, albo Protection Monkiem. Moje ulubione buildy są wszechstronne(ofensywa, szybka reakcja). Wolę, gdy drużyna kontroluje to, co się dzieje na mapie, ma dobrą obronę i potrafi kierować "ogniem".

Nick: Gnostic/Disco
Lokacja: Los Angeles, USA
Wcześniej grał: RTSy i RPGi
Ulubiona postać: Najbardziej odpowiada mi Monk. Lubię finezję Protection Monka, ale używanie takich umiejętności jak Channeling też mogą przynosić frajdę.

Nick: Five by Five
Lokacja: Colorado, USA
Wcześniej grał: CORPG
Ulubiona postać: Najczęściej gram Trappah. Mój styl gry jest bardzo podobny do tego, jakim gramy. Wolę postacie, które wymagają gry na określonej pozycji, niż te, wymagające jedynie naciskania klawiszy.

Nick: Ubiquitous
Lokacja: Arkansas, USA
Wcześniej grał: FPS i RPGi
Ulubiona postać: Zazwyczaj gram jako jeden z dwóch leczących, ale lubię też grać w ofensywie i wybierać cel.

Nick: Danky
Lokacja: Colorado, USA
Wcześniej grał: FPS i RPGi
Ulubiona postać: Zazwyczaj walczę wręcz i wybieram cel. Lubię grać młotkowym R/W, gdyż ta postać wymaga finezji i kontroli.

Nick: Burnt Toast
Lokacja: Ontario, Canada
Wcześniej grał: RTS, RPG i FPS
Ulubiona postać: Zazwyczaj gram jako Sink. A jeżeli nie, to postacią wskazaną przez Eve. Lubię Elementalistów, bo są wszechstronni i dobrze uzupełniają drużynę.

Nick: Viash
Lokacja: Alberta, Canada
Wcześniej grał: Różne
Ulubiona postać: Gram tym, co wskaże mi Eve - zazwyczaj jest to Wojownik, albo biegacz, ale zagram wszystkim, byle nie Monkiem.

Nick: Cliched Moniker
Lokacja: Texas, USA
Wcześniej grał:RTS, RPG i FPS
Ulubiona postać: Lubię grać postaciami, które przeszkadzają przeciwnikowi. Siła ataku nie gra roli, bo uwielbiam uniemożliwiać wykorzystanie umiejętności postaci innych graczy.

Nick: Shipwrecked Sally
Lokacja: Maryland, USA
Wcześniej grał: RTS i RPG
Ulubiona postać: Wszystko, nawet Kitchen Sink'iem(kuchenny zlew). Ulubiona postać to Me/Mo, który wyklucza z gry jednego z przeciwników, podczas gdy jednocześnie leczy kompanów. Czasami po ciężkim dniu miło jest wziąć młot w ręce Wojownika i jedynie walić we wszystko co się rusza.

Nick: Blue Satellite
Lokacja: Chipping Ongar, England
Wcześniej grał: Różne
Ulubiona postać: Coś łatwego. Zazwyczaj jest 2 w nocy gdy gram w GvG, więc dają mi taką postać, żebym nie mógł nic zepsuć :).

Zhai hardbone





Guild of the Week #19 - Servants of Fortuna [SoF] - Góra -


To było podczas Grudniowego BWE, pośród pojedynków tak niewybaczających słabości, jak rozszalałe zimowe wiatry, powstała gildia Servants of Fortuna(Słudzy Fortuny[szczęścia]). W tych czasach Ci, którzy rzucali wyzwanie niebezpieczeństwom Tyrii, byli wciąż młodzi i niedoświadczeni. Wtedy to trzech śmiałków spotkało się i postanowili założyć SoF.

Pomimo tego że znali się wcześniej jedynie z "widzenia" na forach Guild Wars przed BWE, szybko zrozumieli, że mają podobne wizje swojej gildii. Każdy z nich poszukiwał poważnie traktującej grę i skupionej na strategii gildii, która zachowywałaby przyjazną i luźną atmosferę. Trzymając się tych zasad, powstała i jest ona obecna dzisiaj gildia SoF. Po roku skupia ona 50 członków z 13 krajów i 3 kontynentów.

Pozostając przy filozofii SoF, nie są oni jedynie członkami gildii, ale zróżnicowaną społecznością, którzy pokazują swoją przynależność poza gra, na forach fanowskich. Sa oni łatwo rozpoznawalni, dzięki avatarom i sygnaturom, które są robione na indywidualne "zamówienie" każdego członka.(DBoH - nawet nie wiecie jaki macie taki skarb - aGi :) )

Gra kooperatywna

Podczas wypełniania misji w Gild Wars członkowie gildii SoF kładą nacisk na współpracę, oraz strategię. Im większe stoi przed nimi wyzwanie, tym więcej czasu poświęcają na planowanie. Gdy przygotowują grupy na misje, SoF starają się stworzyć zrównoważoną drużynę, w skład której wchodzą różne profesje. Uważają, ze w drużynie powinny być postacie, które są "zapleczem": Mesmerzy, Nekromanci, lub Łowcy. Dzięki temu gra jest łatwiejsza niż gdyby brali tylko Wojowników i Monków.

Podczas wycieczek SoF używają komunikacji głosowej, co pozwala na opowiadanie dowcipów, a tym samym przerywanie monotonii gry.

Krótkie porady do PvP

Oto garść wskazówek od SoF:

Bądź cierpliwy, nigdy nie rush'uj. Często przez takie działanie drużyna wpada w pułapkę. Obserwuj ścieżki patroli(coś tu nie gra - do PvP? ), taktykę pokazuj kompanom na radarze. Nie walcz na warunkach przeciwników, to Ty powinieneś mieć kontrolę nad walką.

Warto mieć w drużynie "Tank'a", który odciągnie uwagę przeciwnika, gdy twoi magowie będą rzucać spokojnie czary.

Gdy zbierasz losową drużynę, nie wybieraj ludzi na oślep. najpierw wypytaj ich o skille i strategie. To może jest czasochłonne, ale nie spowoduje to rozpadu grupy podczas misji.

Jeżeli wpadniecie w tarapaty, nie panikujcie! Postacie mogące wskrzeszać powinny trzymać się z tyłu, aby mogły uciec. Czasami trzeba sie poświęcić, aby reszta grupy mogła uciec, zdarza sie bowiem, że przeciwnicy goniąc za całą drużyną wycinają naszych kompanów w pień.

Gra przeciwko innym graczom

SoF grają na wszystkich mapach, jakie oferuje Guild Wars. Gdy grają w Tombach, lub GvG, to zwracają uwagę na buildy "Flavor of the Month". jeżeli wiedzą jakie buildy są popularne, mogą wymyślać dla nich jakąś kontrę. Poza tym, na arenach członkowie SoF grają innymi i niecodziennymi buildami, ot tak dla zabawy.

Jeden z ulubionych buildów SoF na areny skupia się na Mesmerskim czarze Blackout. W rozgrywkach 4x4 mogą mieć tylko jednego Monka, co może uczynić Blackout zabójczą bronią, gdy zostanie użyty poprawnie. Ten czar został stworzony, aby był symetryczny: po jego użyciu cel nie moze przez jakiś czas używać swoich skilli, tak samo jak gracz rzucający ten czar. Ale gdy dodamy do tego takie skille jak Echo, czy Quickening Zephyr, to czas regeneracji Blackout'u jest skrócony, co pozwala na zablokowanie wrogiego Monka na jakiś czas. Gdy ta umiejętność jest używana przez Wojownika, to symetria znika: Wojownik posiada super armor i mocny oręż. Używając ofensywnych Postaw w połączeniu z dobrym rozdysponowaniem Atrybutów w Strenght i Mistrzostwo we władaniu wybraną bronią, sprawia że Wojownik może wciąż atakować magów. W tej sytuacji nie mogą oni zrobić nic poza ucieczką.

Profile członków gildii:

Nick: The Oracle
Lokacja: Londyn, UK
Wcześniej grał: RPGi
Ulubiona postać: Wolę granie Nekromantą lub Mesmerem, ponieważ więcej frajdy sprawia mi buff'owanie(wzmacnianie) i debuff'owanie(usuwanie wzmocnień z przeciwników), aniżeli zabawa z zadawaniem obrażeń lub leczeniem.

Nick: Frog Devourer
Lokacja: Francja
Wcześniej grał: RPGi and CCGi
Ulubiona postać: Monk i Mesmer. Bycie Monkiem jest bardzo odpowiedzialnym zadaniem - zależy od Ciebie życie towarzyszy, no i jesteś często celem wroga.

Nick: Chiao the Devout
Lokacja: Kanada
Wcześniej grał: RPGi
Ulubiona postać: Monk i Nekromanta. gdy nie możesz kogoś utrzymać przy życiu, to przynajmniej możesz użyć ich zwłok. :D (Podobne do myślenia NFZu)

Nick: Gaisde Maladroit
Lokacja: Texas, USA
Wcześniej grał: RPGi i PvE
Ulubiona postać: Łowca,. Lubie zastawiać pułapki. Uwielbiam zaminowywanie całej okolicy, a potem wciąganie w to przeciwnika.

Nick: Quartet Requiem
Lokacja: Virginia, USA
Wcześniej grał: RPGi i FPS
Ulubiona postać: Monk. Gdy mam ochotę na akcję, to przełączam sie z Leczenia na Atak.

Nick: Neal Andrei
Lokacja: Ottawa, Kanada
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Lubię niekonwencjonalnych magów, więc Mesmer i Nekromanta są moimi ulubionymi. Lubię zwłaszcza Mesmerskie przerywanie uruchamiania skilli.

Nick: Murigen Carylle
Lokacja: Montreal, Kanada
Wcześniej grał: RPGi
Ulubiona postać: Mesmer/Łowca. Na PvE zwykle biorę kombinację Dominujących czaró, aby unieszkodliwić przeciwników. Do tego parę umiejętności Wilderness Survival, żeby zarówno leczyć się jak i trochę szkodzić łukiem.

Nick: Liquid Core
Lokacja: Londyn, UK
Wcześniej grał: RPGi
Ulubiona postać: Lubię magów, więc skupiam się na Elementaliście i Monku. Zazwyczaj jako drugą profesję biorę Mesmera, bo ma skille wpływające na Energię.

Nick: Cyrixess Altoraz
Lokacja: Stan Waszyngton, USA
Wcześniej grał: Różne
Ulubiona postać: Lubię grać złym, dużym Wojownikiem, który walczy w pierwszej linii, zgarniając obrażenia i wybierając cele. Siekać i rąbać, bronić niewinnych!

Nick: Miss Teey
Lokacja: Holandia
Wcześniej grał: RPGi
Ulubiona postać: Lubie Łowcę, ponieważ oferują ona kilka sposobów grania. Do tego dodam Mesmera(blokuje czary) i Monka.

Nick: Ix Chel
Lokacja: Mexico City, Meksyk
Wcześniej grał: MUDy
Ulubiona postać: Gram Protection/Beastmaster lub Healer/Wilderness Monk/Łowcą w PvE, poza tym, gdy gram sam, używam standardowego "Smite" zestawu. W PvP gram Mesmer/Nekromanta.

Nick: Red Locust
Lokacja: Kanada
Wcześniej grał: FPS i RPGi
Ulubiona postać: Kocham grać Wojownikiem. Można to porównać do gry w pokera: minutę zabiera nauczenie się go, a całe życie dojście do mistrzostwa.

Nick: Vai Demine
Lokacja: Zachodnie USA
Wcześniej grał: Różne
Ulubiona postać: W PvE przeważnie gram leczącą postacią. Lubię tą presję, że muszę utrzymać wszystkich przy życiu. W PvP gram czymkolwiek, w zależności od potrzeb drużyny.




Guild of the Week #20 - Black Rose Gaming [BR] - Góra -


Założona w 1999 roku Black Rose Gaming, stała się tym, co niektórzy moga nazwać "instytucją w grach online. Od samego poczatku gildia ta brała udział w każdych testach ważniejszych gioer MMORPG, FPS, oraz RTS. BR jest międzynarodową gildią.

Mimo że członkowie BR są z różnych społeczności, to łączy ich wspólna filozofia. Po pierwsze - zabawa, wygrana nie jest najważniejsza, liczy się sam fakt walki z przeciwnikiem. Uważają oni, że gra powinna dostarczać wszystkim przyjemność, dlatego często rezygnują z gry nudnymi i łatwymi buildami. Wg nich miażdżąca przewaga nad przeciwnikami nie jest dobra, bo szybko traci sie przyjemność z gry. Z tego to powodu BR wyrobiło sobie opinię sprawiedliwych i grających fair.

Black Rose Gaming zaznacza swoją aktywną obecność w fanowskiej społeczności GW, poprzez dzielenie sie swoim doświadczeniem i pomaganie nowym gildiom. BR wieży, że lepiej jest pomagać innym w nauce gry, niż chować całą wiedzę dla siebie. Oto kilka taktyk i buildów, których użyli podczas wspinaczki po szczeblach Laddera Guild Wars.

Strategia: Wybieranie celu
Pierwsza taktyka to "szybka zmiana". Polega to na tym, że wybierający cel namierza zazwyczaj Monka i obserwuje reakcję pozostałych uzdrawiaczy przeciwnika. Jeżeli czary Obronne zostały rzucone na cel, to następuje szybka zmiana na kolejny, nie chroniony cel. Ta operacja moze być powtarzana nawet 3 razy, zanim wybierze właściwy cel. Dzięki takim szybkim zmianom pozbawiają przeciwnika czarów ochronnych.

Drugą taktykę można nazwać "oddzielne namierzanie/wszyscy razem". Wg jej założeń, dwie do czterech grup zadających obrażenia postaci, takich jak 2xW + 2xEl, lub 4xW, atakuje różne cele. jeżeli nie dają sobie rady z celem, lub gdy W mają pełną adrenalinę, to skupiają swój atak na jednym celu.

Strategia: Build Top 20
Hammer Warrior - Devastating Hammer, Mighty Blow, Heavy Blow, Distracting Blow, Tiger?s Fury, Fertile Season, Sprint, Resurrection Signet

Axe Warrior (x2) - Disrupting Chop, Eviscerate, Executioner?s Strike, Axe Rake, Penetrating Blow, Tiger?s Fury, Sprint, Resurrection Signet

Domination Mesmer - Energy Drain, Backfire, Diversion, Shame, Rigor Mortis, Weaken Armor, Rend Enchantments, Resurrection Signet

Flag-Running Warrior/Monk - Healing Breeze, Sprint, Charge, Hamstring, Pacifism, Mend Ailment, Smite Hex, Resurrection Signet

"Funk Monk" - Heal Other, Protective Spirit, Convert Hexes, Healing Seed, Glyph of Lesser Energy, Heal Party, Glyph of Energy, Aegis

Standard Healing Monk (x2)

Build Top20 wziął swą nazwę od tego, że dzięki niemu(oraz technice "oddzielne namierzanie/wszyscy razem") dotarli oni do pierwszej 20 laddera. 3 Wojów działa niezależnie, zdobywając adrenalinę na różnych wrogach. Gdy grupa jest prawie gotowa do uderzenia, Mesmer przygotowywuje cel za pomocą Rigor Mortis, Weaken Armor Hexes, oraz Rend Enchantments. Gdy ten ostatni jest rzucany, cel jest juz wybrany i Wojownicy mają czas na dotarcie do niego i jego zmasakrowanie. Jeżeli grupa nie skupia ognia, to Mesmer ma za zadanie przeszkadzanie wrogiemu Monkowi.

Mimo, że ten build w zamyśle miał być używany w walkach GvG, to gdy używany w Tombach wymaga zmian: Flagowy jest zamieniany na Woja z Toporem, a Mesmer na Nekromantę z Pain i Spiteful Spirit.

Strategia: Build Top 10

Ranger/Mesmer (x2) - Quick Shot, Dual Shot, Distracting Shot, Tiger's Fury, Ignite Arrows, Favorable Winds, Drain Enchantment, Resurrection Signet

Ranger/Mesmer (x2) - Quick Shot, Debilitating Shot, Tiger's Fury, Ignite Arrows, Winnowing, Drain Enchantment, Resurrection Signet

Flag Running Ranger/Mesmer - Hunter's Shot, Troll Unguent, Storm Chaser, Crippling Shot, Distracting Shot, Kindle Arrows, Barbed Trap, Resurrection Signet

"Funk Monk" - Heal Other, Protective Spirit, Convert Hexes, Healing Seed, Glyph of Lesser Energy, Heal Party, Glyph of Energy, Aegis

Standard Healing Monk (x2)

BR odnosiło jakieś sukcesy dzięki temu buildowi, ale samo jego stworzenie było przypadkiem. Podczas tworzenia builda na PvPX, BR stworzyło builda wymagającego 2 Łowców z Quick Shot'em. napaleni grą z takim zestawem poszli do Guild Hall'a. Najpierw miał to byc żart, ale wkrótce zrozumieli, że ten build ma przyszłość i go ulepszyli.

Ten build używa taktyki "szybka zmiana". Najpierw Łowcy starają sie cały czas utrzymywać Spirity przy życiu. Gdy są one gotowe, wrzucają Ignite Arrows i zmieniają broń na +5 Vampiric Shortbows. W tym czasie wybierający cel atakuje cel i obserwuje reakcję Monka, jeżeli rzucił on czar, który długo się odnawia, to następuje szybka zmiana i prawdziwy cel jest zabijany przez Dual Shot i Quick Shot, z pomocą Tiger?s Fury.


Oto profile członków:

Nick: Kai Wren Black Rose
Lokacja: Kalifornia, USA
Wcześniej grał: FPS i MMO
Ulubiona postać: Moge grać wszystkim; zazwyczaj Monkiem, lub wybieram cel.

Nick: Odysseus Syn
Lokacja: New York, USA
Wcześniej grał: FPS i RPG
Ulubiona postać: Wolę grać "niszczycielskim" Wojownikiem. Lubię też kierować przerywającym Łowcą i patrzeć jak przeciwnik traci przez moje strzały od 2 do 3 skilli.

Nick: Ninjai Gaiden
Lokacja: Hawaje, USA
Wcześniej grał: PvP, RPG i FPS
Ulubiona postać Wybierający cel Wojownik.

Nick: Mending
Lokacja: Hong Kong SAR, China
Wcześniej grał: FPS, MMORPGi i RPGi
Ulubiona postać: Mimo, że dołączyłem do BR jako Monk, to często gram Wojownikiem(wybierającym cel), lub Mesmerem. Gram także Łowcą, Nekromantą, Elementalistą, lub czymkolwiek co jest aktualnie potrzebne.

Nick: Shobu
Lokacja: Niemcy
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Nie mam takiego. Przez większość czasu w Tombach gram leczącym Monkiem, a w GvG flagowym Łowcą.

Nick: Bella
Lokacja: Nevada, USA
Wcześniej grał: Guild Wars jest moją pierwszą grą i od razu sie uzależniłam.
Ulubiona postać: Lubię grać Death Nekromantą/Illusion Mesmerem, Hexując i masakrując przeciwnika. Inną postacią którą lubię jest Elementalista/Monk.

Nick: U4EA/Florence
Lokacja: Sydney, Australia
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Gram każdą postacią po trochu, ale mam nadzieję że opanowałem dobrze przynajmniej Leczącego Monka.

Nick: Salkon Leet
Lokacja: Oregon/Indiana, USA
Wcześniej grał: RPG, PVP
Ulubiona postać: Kocham grać łowcą, lub Nekromantą. Czasami ciężko się wyrobić z przerywaniem skilli, ale jakoś sobie radzę. Dobrze mi idzie rozprawianie się ze zwłokami, zwłaszcza w Tombach.

Nick: Bayarea Soulja
Lokacja: Kalifornia, USA
Wcześniej grał: FPS, RTS i RPG
Ulubiona postać: Przeważnie Monk/Elementalista. Gdy nie gram Monkiem, a zdaża sie to bardzo rzadko zdarza, to gram na arenach moim W/R, lub old schoolowym El/Me.

Nick: Twisted Sista
Lokacja: Kanada
Wcześniej grał: FPS i RPG
Ulubiona postać: Leczący Monk. To jest odpowiedzialna i ciężka robota, ludzie mogą łatwo ocenić, czy dajesz sobie radę, czy też nie. Lubię grać Monkiem, bo w BR mamy dobrą komunikację, dzięki czemu możesz świetnie współgrać z drugim Monkiem.

Nick: Bombgirl
Lokacja: Kalifornia, USA
Wcześniej grał: FPS i RPG
Ulubiona postać: Gram wszystkim, ale zwłaszcza lubię grać najnowszymi postaciami z jakimkolwiek buildem. Ponadto tworzę buildy i strategie, które pokonują buildy, które mogą być "flavor of the month".




Guild of the Week #21 - Pie Induced Ecstasy [PIE] - Góra -

Niedługo będą obchodzić ich pierwszą rocznicę, gdyż PIE powstało podczas Guild Wars World Preview Event. Gildia powstała i została założona przez grupę przyjaciół, która znała się wcześniej z gier online, lub prawdziwego świata. Po wstąpieniu do świata GW postanowili stworzyć gildię i jej nazwę. Ta wyróżniająca się nazwa pochodzi z dowcipu z ich poprzedniej "growej" społeczności.

Jako gildia, PIE koncentruje się na byciu zgraną paczką. Uważają, że jeżeli każdego "gildiowicza" możesz nazwać "przyjacielem", to gildia może być dobrze rozwijającą sie społecznością. It should be noted, however, that those who prefer cake over pie need not apply.

Członkowie PIE są zgrani, ponieważ wierzą w grę zespołową, taktykę i strategię. Jedną z ich cech jest ośli upór - nigdy się nie poddają. Czasami dzięki temu wygrywali bitwy, które z góry wyglądały na przegrane.

Z ich mottem "nigdy nie mów umieram" na ustach, PIE potrafi szybko zaadoptować się do zmieniających sie warunków rozgrywki. Postanowili podzielić się z nami jednym z ich poprzednich buildów oraz strategią do niego stosowaną.

Strategia PvP

Monk/Elementalist "Healer of Fortitude" - Healing Touch, Orison of Healing, Signet of Devotion, Ward Against Melee, Armor of Earth, Glyph of Lesser Energy, Healing Seed, Obsidian Flesh

Mesmer/Monk - Echo, Healing Seed, Heal Party, Healing Breeze, Remove Hex, Convert Hexes, Channeling, Ether Lord

Monk/Necromancer - Protective Spirit, Reversal of Fortune, Guardian, Draw Conditions, Offering of Blood, Signet of Devotion, Divine Boon, and either Pacifism or Shielding Hands

Elementalist/Monk - Glyph of Concentration, Meteor Shower, Fire Attunement, Meteor, Ether Renewal, Immolate, Flare, Restore Life

Mesmer/Warrior "Spell Slasher" - Shatter Enchantment, Disrupting Chop, Skull Crack, Power Drain, "For Great Justice!", Dismember, Axe Rake, Flurry

Mesmer/Monk "Rude Monk" - Energy Tap, Power Drain, Power Leak, Energy Burn, Shatter Enchantment, Resurrect, Backfire, and a free slot used for either Leech Signet, Cry of Frustration, Power Spike, or Power Block

Necromancer/Warrior "Mr. Ouch" - Frenzy, Blood is Power, Strip Enchantment, Vampiric Touch, Bonetti's Defense, Hamstring, Final Strike, "Watch Yourself!" (Sword Mastery 12, Tactics 9, Blood Magic 9+1, Soul Reaping 3)

Monk/Warrior "Holy Warrior" - Zealot's Fire, "Watch Yourself!", "Fear Me!", "Charge!", Balthazar's Aura, Reversal of Fortune, Frenzy, Hamstring (Sword Mastery 9, Tactics 9, Smiting Prayers 12+, Protection Prayers 3)

Gdy używają tego buildu, to ich pierwszym celem jest rzucenie Firestorma na najbliższym przeciwniku i umieszczeniu w zasięgu rażenia tego czaru Monka. Dzięki usytuowaniu Monka w rejonie działania czaru, zniechęcają przeciwników do atakowania go, ponieważ istnieje obawa że może to być build skupiony na czarach obszarowych. Następnie PIE atakuje postacie zadające obrażenia, co przynosi im dwie korzyści. Pierwsza, to zakłocenie jego ataku, a druga, moze najwazniejsza, to mogą szybko ocenić builda przeciwnika i wybrać kierunek przyszłych akcji.

Podczas namierzania masakratora(teraz tak będę tłumaczył demage dealer,ok? Jezeli macie jakieś inne sugestie to czekam :) ) wykorzystują(PIE) wcześniej ustalona hierarchię celów.
- Mesmerzy (targeted by Warriors, Rude Mesmer)
- Elementaliści (targeted by Spell Slasher, Rude Mesmer)
- Nekromanci (targeted by Rude Mesmer, Spell Slasher)
- Wojownicy (namierzani przez Wojowników)

Gdy juz rozeznają się w możliwościach przeciwnika, PIE czekają aż ich Monk będzie miał na tyle energii, aby samemu się utrzymać przy życiu. W tym czasie druzyna szykuje się do ataku na wrogiego Monka. PIE mają następującą koeljność ataku:
- Monk skupiony na Orison of Healing (namierzany przez Elementalist, Spell Slasher)
- Pasywny "lekarz" (namierzany przez Rude Mesmer)
- Skupiony na Protection (namierzany przez Wojowników)

Gdy odpowiedni cel zostanie odnaleziony, Elementalista wzywa Meteor Shower, podczas gdy reszta drużyny szykuje się(regeneracja skilli, zdobywanie adrenaliny) do namierzenia tego samego przeciwnika. Gdy spadnie pierwszy meteor, PIE rzucają na ofiarę Deep Wound i Cripple, żeby przypadkiem nie uciekła z pola rażenia meteorów. Gdy ten atak powiedzie się, PIE sprawdzają poziom energii u swoich Monków, jeżeli jest niski, atakują masakratorów przeciwnika, jezeli wysoki to kontynuują szarżę.

Podczas koordynowania ataku, Elementalista i Dobijający Wojownik zawsze skupiają się na głównym celu. Drugi Wojownik wybiera sobie jakis inny cel, na przykład Mesmera, lub Protection Monka. Przeciwnik albo będzie leczył obu, albo jeden z nich odpadnie.

Członkowie:

Nick: Kisst Of Life
Lokacja: Kanada, BC
Wcześniej grał: RTS, FPS, RPG
Ulubiona postać: Zawsze lubiłem być wsparciem, mimo to, nie wiem dlaczego, ale odkąd grałem w WPE to zawsze Monk/Elementalista był moja ulubiona klasą.

Nick: J Dawg
Lokacja: Utah, USA
Wcześniej grał: FPS i RPG
Ulubiona postać: Wojownik. Jak tylko mogę generować dużo Adrenaliny, to uwielbiam spamować Disrupting Chop i spikować z Dismember plus Executioner's Strike.

Nick: Pappy Crash
Lokacja: Nevada, USA
Wcześniej grał: FPS i RPG
Ulubiona postać: Wojownik. Zazwyczaj uzywam skilli związanych z Toporem, bo zadają one największe obrażenia.

Nick: Gamesguy
Lokacja: Kalifornia, USA
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Lubię grać prawie wszystkimi profesjami, ale ostatnio gram spikerem El/W ze skillami Młot/Ziemia.

Nick: Lelle Of Life
Lokacja: Oregon, USA
Wcześniej grał: FPS, RPG i RTS
Ulubiona postać: Monk lub Ranger. Leczący Monk jest moim konikiem.

Nick: Faust
Lokacja: BC, Kanada
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: W PvE wolę grać Death Nekromantą.Skupiam się na czarach związanych z minionami.

Nick: Mentat
Lokacja: BC, Kanada
Wcześniej grał: FPS, RPG i RTS
Ulubiona postać: Elementalista/Mesmer. Przeważnie używam czarów obszarowych ognia równocześnie z Fire Attunement i Ether Renewal for Energy.

Nick: Feyd
Lokacja: Waszyngton, USA
Wcześniej grał: FPS, RPG i RTS
Ulubiona postać: Blood Nekromanta. Kombinacja Demonic Flesh z Life Siphon lub Life Transfer, do tego Awaken the Blood pozwala Ci na przetrwanie masywnego ataku, oraz zadanie Shadow damage'u.

Nick: Thwacker
Lokacja: Vancouver, Kanada
Wcześniej grał: RPG i TBS
Ulubiona postać: Gram każdą profesją potrzebna na PvP. Poza tym, Blood Necromanta, Earth Elementalista, and Illusion Mesmer są moimi ulubionymi do PvE.

Nick: Carbo Sano Incumbo
Lokacja: Oregon, USA
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Monk. Uważam że gra Protection Monkiem sprawia więcej frajdy. Musisz zgadywac, kto zostanie zaatakowany, a kto nie.

Nick: Eternal Lord
Lokacja: Kanada, Ontario
Wcześniej grał: RPG, FPS, RTS
Ulubiona postać: Elementalista. Kocham w nich wszystko - to jak wyglądają, ich atrybuty, skille, a co najwazniejsze - gra nimi sprawia mi frajdę.

Nick: Azulae Tsun
Lokacja: British Columbia, Kanada
Wcześniej grał: RPG i MMORPG
Ulubiona postać: Leczacy Monk. Najbardziej lubię Divine Monk, bo jest zapleczem druzyny i dobrze leczy.

Nick: Quantum Duck
Lokacja: Waszyngton, USA
Wcześniej grał: Różne
Ulubiona postać: Mesmer. Karam przeciwników za każdą ich akcję przy pomocy Magii Dominacji.

Nick: Oni the Great
Lokacja: Kalifornia, USA
Wcześniej grał: FPS
Ulubiona postać: Niektóre z moich ulubionych: utrzymujący Enchantmenty Monk, i zabierający Energię i przerywający Mesmer.

Nick: Clamatius
Lokacja: Waszyngton, USA
Wcześniej grał: Rożne
Ulubiona postać: Obecnie gram Curse/Death Nekromantą w PvE.
GuildWars.comTeenArena Net