Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 22:51
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...exploit to nadużycie, wykorzystywanie błędów w grze?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Gildie Tygodnia

W tym dziale będą pojawiały się gildie jakie ArenaNet prezentuje nam od czasu do czasu. Przed każdym tłumaczeniem podany jest link do oryginału.

Spis Treści:
1. Guild of the Week #16
2. Guild of the Week #18
3. Guild of the Week #19
4. Guild of the Week #20
5. Guild of the Week #21
6. Guild of the Week #27
7. Guild of the Week #29
8. Guild of the Week #27
9. Guild of the Week #36
10. Guild of the Week #37




Guild of the Week #27 - Sg Knights [Sg] - Góra -

Sg Knights jest dość młodą(założona wraz z oficjalnym wydaniem GW) gildią w porównaniu z innymi, które już znalazły sobie miejsce na scenie GW. "Sg" w nazwie jest skrótem od Singapore, co oznacza, że warunkiem dołączenia do nich jest pochodzenie z tamtąd.
SKs uważają, że wszyscy członkowie powinni czerpać przyjemność ze wszystkich aspektów gry. Dlatego regularnie testują nowe buildy i eksperymentują z taktyką i "calling'iem". Unikają build'ów "Flavor of the Month" , ponieważ opierają się one na jednej sztuczce, co zabija grę zespołową w drużynie, a to właśnie jest najważniejsze dla SKs. Członkowie gildii wiedzą, że stopień zgrania drużyny jest najważniejszym czynnikiem na drodze do zwycięstwa w PvP. SKs starają sie być elastyczni na polu bitwy i wyciągać lekcje z przegranych. Po ciężkich bataliach, jak i bolesnych porażkach, "gildiowicze" zbierają się i omawiają mecz - co poszło źle, a co można naprawić, ulepszyć. Dzięki stałemu wprowadzaniu zmian, oraz poprawianiu strategii, są stale na czasie i nie dopada ich stagnacja.
Sg bardzo sie rozwinęł od czasu narodzin. Teraz mają 100 członków, co daje jej tytuł największej gildii z Singapuru. Co ważne, gildiowicze grają zawsze fair play, nigdy nie obrażają, ani nie wyśmiewają przeciwników, oraz starają się pomagać nowym graczom.
Obecnie Sg Knights są nastawieni na PvP. Codziennie graja na Tombach i GvG. Nie jest niczym nadzwyczajnym spotkanie 2, a nawet 3 drużyn SKs jednej nocy. Oczywiście, to nie oznacza, że nie grają oni w tryb kooperatywny. Gdy potrzeba członkowie gildii organizują grupę do pomocy innym w PvE, przy okazji dając im dobre rady, przydatne w trybie PvP.
Członkowie gildii szybko się zaprzyjaźnili przez ostatnie 5 miesięcy, zwłaszcza że pochodzą z jednego kraju. Ta bliskość, pozwala im na zjazdy i wspólne wypady, głos słyszany na czacie kojarzą z konkretna twarzą. SKs nie grali wspólnie w inne gry, ale GW na pewno nie jest ich ostatnią. Nie są oni jedynie drużyną PvP, ale też paczka znajomych i mają nadzieję że tak pozostanie przez długi czas.
Strategia PvP
Planowanie przed walką
Przed skokiem do gry PvP, SKs poświęcają trochę czasu na utworzenie drużyny i dobraniu buildu. Normalne jest, gdy zabiera to im około godziny. Każdy z druzyny zna swoja rolę do spełnienia.
Wybieranie celu
SKs uważają, że jednym z ważniejszych czynników jest dobre wybieranie celów. Dobry caller to dobra koordynacja działań drużyny. Jeżeli nie masz kogoś takiego, to wytrenuj kogoś. Wybieranie celu i decydowanie o odwrocie to podstawowe funkcje spełniane przez taka osobę. Taki gracz rysuje na radarze, pokazuje ścieżki wszystkim z drużyny, odlicza czas do ataku.
Taktyka
Na początku SKs uważali, że to build jest kluczem do sukcesu na GvG. Przekonali sie jednak, że to nie prawda, gdy zmierzyli się z Koreańską gildią. Mimo, że ich skill nie był za dobry, to nadrabiali braki dzięki taktyce.
Po paru przegranych z Koreańskimi gildiami, zadaptowali(SKs) jedną ze spotkanych taktyk do swojego buildu. Stworzyli dwie samowystarczające grupy, które w razie czego mogą działać jak jedna drużyna.
Ten build polega na tym, że obie drużyny biegają po mapie i atakują przypadkowe cele, a następnie uciekają. Gdy nadarza sie okazja, to atakują Guild Lorda.. ponieważ druzyny zazwyczaj chodzą w 8 to nie latwo im powstrzymać atak z dwóch stron. Taktyka dwóch grup swietnie sprawuje sie przeciwko spike'om Łowców, lub Elementalistów, poniważ w tym wypadku drużyna musi się trzymać razem, bo w przeciwnym wypadku nie dali by rady zadać odpowiedniego damage'u.
Rady PvP
smile.gif Caller powinien odliczać spiker'om do momentu ataku.
The target call should count down for the team's spikers to time their spike damage.
smile.gif Używaj Ctrl-Shift-Spacja do call'owania. To zaznacza cel bez atakowania go, dzięki czemu przeciwnik nie wie o nadchodzącym ciosie.
smile.gif Wypróbuj strategię "wal naokoło": Wojownicy atakują losowe cele (zdobywają adrenalinę), "magowie" atakują różdżkami, w oczekiwaniu na wybranie celu.
smile.gif Poruszanie się jest ważne. Dobry Monk wie, kiedy został zaznaczony, widząc Wojownika pędzącego w jego stronę. Jeżeli przed "spike'iem" drużyna będzie sie poruszała losowo, to zaowocuje to skuteczniejszym atakiem. Leczące postacie muszą sie nauczyć poruszania po polu bitwy, pozostając jednak cały czas kontakcie z resztą druzyny, aby zredukować otrzymywane obrażenia.
smile.gif Wiedz kiedy szturmować, a kiedy sie wycofać. nawet gdy wydaje Ci się że juz jest po wszystkim, dobra taktyka pozwala na odwrócenie przebiegu bitwy.
smile.gif Wykorzystuj ukształtowanie terenu. Zwłaszcza gdy leczysz, lub jesteś innym "miękkim" celem. Chowaj się za skały, budynki, drzewa, ściany, klify - cokolwiek, co chroni przed atakami.



Guild of the Week #29 - Forever Knights [FK] - Góra -

Forever Knights została utworzona 5 lat temu, a jej członkowie grali razem w wiele internetowych gier. Guild Wars poznali podczas Beta Weekend'ów. Gildia skłąda sie z przyjaciół przyjaciół, więc dosć szybko się zapoznali. Obecnie gildia posiada 40 członków, a nie dawno obchodzili swoja rocznicę, oczywiście w Tyrii.
FK skupiają się RPGowym aspekcie gry, nie tylko na tym zawartym GW, bo do gry wprowadzają swoje historie. Odwołują się do kodeksu honorowego, którego każdy musi przestrzegać i na który składają przysięgę.
FK do motywowania członków używają systemu nagród za takie działania, jak: zwerbowanie nowego członka, zrobienie coś dla gildii, wygranie turnieju wewnątrz gildiowego, dawanie dobrego świadectwa o gildii. Te nagrody to obrazki i tytuły widoczne przy postach członka na forum gildii, jak i przy jego imieniu na stronie głównej.
Ponadto posiadaja wewnętrznogildiowy ranking, w którym to wysokie miejsce jest promowane ceremonią w Guild Hall'u. Nagroda taka jest przyznawana za poświecenia dla gildii i jej członków.
Gracze lubiący utożsamiać sie z postacią w grze, oraz przemierzać dzikie tereny Tyrii na pewno znajdą swoje miejsce w FK.
Historia Forever Knights:
Podczas bety Guild Wars, FK wytworzyła sobie unikatową tradycję, która ewoluowała dzięki forum i eventom w grze, jennakże zachowała swój "trzon" który skupia się na grupie mężczyzn i kobiet znanych jako Forever Knights.
Legendy opowiadają od małej grupie śmiertelników pochodzącej z wysp Canthan, a zwącej sie Forever Knights. ich losy są znane obecnie jedynie z pieśni, która zawiera więcej mitów niz rzeczywistości. Dziś nadchodzą, prawdziwi Forever Knights. Po ataku, który zniszczył krainy Ascalonu, wybrańcy posiadający w żyłach starożytną krew poprzysięgli, że reaktywują Forever Knights i przywrócą chwałę pieśniom!
Powinnością tych ludzi jest przechowywanie wspaniałego rogu ze starożytnymi znakami napisanymi przez wilekiego smoka. Insygnia potężnego smoka są widoczna na ich ubraniach oraz broniach.
Wojownicy przed wyruszeniem do walki muszą podpisać przysięgę Forever Knights:
"Strażnicy ludzi
Strażnicy krainy
Stracony ten, kto nie ma honoru
Stracony ten, kto nie ma miłosci
Tylko ten o czystym sercu
Prawdziwej duszy i mocnego ciała
Może zaliczać się do nas
The Forever Knights!"
Poszukiwania Wyrm Maiden
Przykładem historii, którą FK przeniosło do świata Guild Wars jest ich własna wersja poszukiwania Grala(co daje członkom gildii powód do przemierzania Tyrii). Poszukiwania gildii nie maja na celu odnalezienie świętego kielicha, tylko stworzenia zwanego Wyrm Maiden. Oto wprowadzenie do tego zadania:
W celi zbudowanej z lodu i ukrytej przed oczyma śmiertelników, przebywa za karę za swoje czyny kobieta zwana Wyrm Maiden. To tutaj używa swoich mocy, aby zaglądać do snów kobiet i mężczyzn w poszukiwaniu wystarczająco dzielnych i walecznych, aby uwolnić ją z tego zaklętego więzienia. Teraz, przerażona widzi że jej wiadomości są widziane jako fantastyczne sny. Ta pani czeka... ginąc w odmętach historii.
Jednak nie wszyscy uwieżyli że to co widzieli to był jedynie sen. Jedną z takich osób byłą kobieta - Amithiel Hanodel. Widziała wizje Czarodziejki odkąd tylko pamięta, dzięki czemu stała się wspaniałym wojownikiem i bohaterką wysp Canthan.
Niestety, jej osiągnięcia okazały się krótkotrwałe. Wraz z kolejnymi sukcesami, napawaniem wojowników do walki dla chwały, jej sny stały sie coraz mroczniejsze, doprowadzając ja do obłędu. W wieku 27 lat zebrała swoich najwierniejszych ludzi, którzy zostawili swoje żony oraz dzieci i wyruszyli na poszukiwania z kobiety z mitów i legend. Podczas tej wyprawy przyjęli miano Forever Knights i nigdy nie wrócili do swojej ojczyzny.
Wyruszyli, nie wiedząc jakie niebezpieczeństwa napotkają. Nawet gdy dociera do ich uszu głos mówiący o ciągłych porażkach, kontynują niestrudzenie swoje poszukiwania, wyznaczając nowe ścieżki oraz wskazówki dla tych, którzy pójdą za nimi.
Odwieczne poszukiwania Wyrm Maiden przyniosły wielu zgóbę, jednak to ciągłe dążenie do celu daje im siły Forever Knights, gdyz wierzą, że na końcu czeka ich totalne zwycięstwo!



Guild of the Week #30 - Treacherous Emepir [PIE] - Góra -

Treacherous Emepir została założona zaledwie kilka dni przed premierą Guild Wars i stała się jedną z gildii dominujących w drabince. Gildia została założona przez "wymiataczy", którzy grali przeciwko sobie na Arenach w Alpha testach GW. Z biegiem czasu połączyli siły, wtedy to narodziła się Te.
Lista członków Te zawiera obecnie 23 osoby, którzy przeszli do niej z innych gildii. Te wyznają tą samą filozofię - gry sieciowe są dla rozrywki, współpracy w zespole oraz konkurowania z innymi. Aby odnosić sukcesy, musisz mieć frajdę z gry.
Cel gildii jest prosty - być najlepszym! Dlatego skupiają się na testowaniu nowych buildów oraz strategii, a największą frajdę sprawiają im mecze GvG.
PvP Team Build: The "Lightnin' Delight"
Monk/Necromancer: Blood Magic (10), Protection Prayers (13), Divine Favor (11); Reversal of Fortune, Divine Boon, Guardian, Holy Veil, Mend Ailment, Offering of Blood, Rebirth, Protective Spirit
Monk/Mesmer: Healing Prayers (14), Divine Favor (11), Protection Prayers (9); Reversal of Fortune, Orison of Healing, Word of Healing, Infuse Health, Mend Ailment, Protective Spirit, Smite Hex, Resurrection Signet
Ranger/Mesmer: Inspiration (9), Expertise (12), Wilderness Survival (11), Illusion (4); Flame Trap, Barbed Trap, Spike Trap, Dust Trap, Power Drain, Mantra of Resolve, Distortion, Resurrection Signet
Warrior/Ranger: Axe Mastery (16), Strength (11), Beast Mastery (8); Wild Blow, Eviscerate, Penetrating Blow, Executioners Strike, Sprint, Tiger's Fury, Endure Pain, Resurrection Signet
Mesmer/Monk: Domination (16), Inspiration (11), Illusion (4), Fast Casting (8); Power Spike, Energy Burn, Shatter Hex, Shatter Enchantment, Drain Enchantment, Power Drain, Distortion, Glyph of Renewal.
Elementalist/Ranger: Air Magic (16), Energy Storage (11), Wilderness Survival (8); Glyph of Lesser Energy, Glyph of Energy, Serpent's Quickness, Chain Lightning, Lightning Orb, Lightning Strike, Dryder's Defenses, Resurrection Signet
Elementalist/Mesmer: Air Magic (16), Illusion (4), Inspiration (8), Energy Storage (10); Mind Shock, Lightning Orb, Lightning Strike, Air Attunement, Power Drain, Distortion, Mantra of Concentration, Resurrection Signet
Ranger/Monk: Expertise (12), Wilderness Survival (11), Marksmanship (12); Crippling Shot, Apply Poison, Storm Chaser, Holy Veil, Mend Ailment, Distracting Shot, Savage Shot, Troll Unguent
Oto jeden z wielu buildów GvG, jakich używało Te. Główną ideą jest ciągła kontrola nad polem walki dzięki atakom z dystansu Elementalistów i Mesmera, dodając do tego Pułapki, można łatwo ustawic wroga w pozycji dogodnej do spike'u. Jest to oportunistyczny build - wykorzystuje nawyki i błędy przeciwnika. Przykłądem moze być zbyt pewny siebie Wojownik, który wbiega w Pułapki, a następnie jest dobijany przez Elemntalistów, zanim zdąży dobiec do swojego Medyka.
Opis Klas Ofensywnych:
Elementalista/Mesmer: Elementalista z Mind Shock nokautuje wrogów, oraz atakuje łatwe cele.
Elementalista/Ranger: Ta postać Call'uje i spamuje Chain Lightning/Lightning Orb.
Mesmer/Monk: Przeszkadza i wspomaga Elementalistów przy Air Spike'u.
Warrior/Ranger: Działa jak pies pasterski - zagania wrogów tak, aby byli skupieni w grupie, co ułatwia spike.
Ranger/Monk: Jest flagowym, oraz walczy 1 vs 1, do tego nęka NPCów.
Ranger/Mesmer: Ten Trapper atakuje wrogów z wardami, oraz gra w defensywie przeciwko grupom Wojowników.
Opisy Klas Defensywnych:
Monk/Necromancer: Ta postać jest Protectorem.
Monk/Mesmer: Głównie Medyk, ale pomaga usuwaniem Kondycji i Protekcją przeciwko spike'om.
Strategia: Rady PvP
Te podczas meczy używają komunikacji głosowej:
Informują się o skillach oraz taktyce przeciwnika.
Monitorują Energię własnych Monków.
Informują o odkrytych celach, zarówno u przeciwnika jak i u siebie.
Wydają polecenia(odwrót, szarża)
Flagowy pilnuje Morale Boost'a, które zwieksza się co dwie minuty.
Wybierają lidera przeciwnej drużyny.
Ostrzegają kompanów o pułapkach i nadchodzącym spike'u.
Hamowanie paniki, gdy wróg zrobi cos dziwnego; wzywanie posiłków, podejmowanie szybkich decyzji.
Wybieranie operatora Katapulty, oraz dyktowanie kiedy ma uderzyć.
Call'owanie celów, oraz odliczanie 3-1 lub 5-1 do spike'a.
Wg Te poruszanie się po polu walki odróżnia nowicjuszy od ekspertów. Te taktyki wymagają poruszania się w grupie, oraz trzymania swojej pozycji w szyku. O to kilka sytuacji które mozecie spotkać, oraz sposób ich rozwiązania:
1.) Problem: Gracze rozbiegają sie i giną.
1.) Rozwiązanie: Komunikacja i współpraca jest jedynym lekarstwem. Ważne jest, aby wszyscy obserwowali radar i podążali za grupą.
2.) Problem: Kompani stoja w miejscu gdy wróg koncentruje na nich swój ogień.
2.) Rozwiązanie: Gdy dojdzie do takiej sytuacji, gdy wróg robi na tobie spike'a - Uciekaj! Rób cokolwiek żeby uciec. Taka ucieczka jest określana mianem "kiting'u". Jeżeli przejmiesz za dużo obrażeń, Monk może nie nadążyć z leczeniem.
Jak efektywnie stosować odwrót:
Anuluj rzucanie skilli.
Naciśnij X aby szybko sie obrócić.
Aby uciec poza obszar czaru przeciwnika, biegaj po liniach prostuch.
Nie biegaj w kółko - nadal pozostajesz w zasięgu magów i biegających Wojowników. Takie bieganie moze być stosowane jedynie gdy chcesz zatrzymać wroga na pułapkach, lub użyłeś Wardów.
Spróbuj przewidzieć atak przeciwnika. Jeżeli trzej Wojownicy przestaja nacierać i zwracają sie w twoją stronę, to moze to coś oznaczać...
Bieganie zakosami pomaga uniknąć pocisków i czarów takich jak Lightning Orb
Jeżeli sytuacja sie ustabilizowała, wróć na swoja pozycję.
3.) Problem: Twój Monk jest przed Wojownikami, a Magowie są poza zasięgiem leczenia.
3.) Rozwiązanie: Niech każdy z twojej druzyny pilnuje swojej pozycji. Odsłonięty Monk to martwy Monk.
Oto rady odnośnie formacji:
Monki powinny trzymać sie daleko z tyłu.
Magowie powinni być w drugiej linii, za Wojownikami.
Wojownicy powinni walczyć na przodzie.
Gdy zrobi sie gorąco, ofensywna linia powinna wycofać sie do obrony. Jeżeli Monk odejdzie od Flagi, aby pomóc Wojownikowi, staje sie automatycznie łatwym celem.
Za wszelka cenę należy utrzymywać ten szyk bojowy. Jeżeli to się nie uda, to możesz spodziewać sie kłopotów znikąd.



Guild of the Week #36 - The Shattered Hand [TSH] - Góra -

Gildia została stworzona pośród letnich mgieł, a swój początek zawdzięcza grupie przyjaciół. Wielu graczy TSH było z GW od World Preview Event. Stworzenie gildii miało na celu wspólne wałęsanie sie po świecie gry. Od tych mizernych początków TSH ewoluowało do dzisiejszej postaci, czyli gildii, która często gra w PvP.
Członkowie TSH to mieszanka zarówno graczy PvE, jak i PvP. jednak jako gildia najbardziej lubią grę na arenach. Czasami można ich spotkać w HA, jednak skupiają się głównie na wygrywaniu i czerpania frajdy z międzygildiowych bitew. Aby być uczciwym w walce, TSh nie używa smerfa, zachowując wszelkie wygrane i przegrane na koncie głównej gildii. Wszyscy członkowie gildii chętni do GvG zmieniają sie rotacyjnie, przez co nie skupiają sie na wybranej ósemce graczy. TSH nie może się doczekać wielkich walk, jakie mają przyjść wraz z GWF.
PvP Strategy: Build z podziałem na grupy.
Warrior/Elementalist "A/G Warrior"
Strength: 11 (9+2), Axe Mastery: 16 (12+4), Air Magic: 9
Eviscerate, Swift Chop, Executioner's Strike, Endure Pain, Frenzy, Sprint, Gale, Resurrection Signet
Ranger/Warrior "Bunny Thumper"
Expertise: 8 (7+1), Beast Mastery: 12 (9+3), Wilderness Survival: 8 (6+2)
Hammer Mastery: 12; Irresistible Blow, Backbreaker, Crushing Blow, Hammer Bash, Tiger's Fury, "For Great Justice!", Storm Chaser, Resurrection Signet
Elementalist/Monk "Ice Ice Baby"
Energy Storage: 12 (10+2), Water Magic: 16 (12+4), Healing Prayers: 2
Protection Prayers: 8; Ice Spikes, Shard Storm, Ice Prison, Armor of Mist, Water Attunement, Restore Conditions, Convert Hexes, Restore Life
Monk/Warrior "Tactics Monk"
Divine Favor: 10 (8+2), Healing Prayers: 15 (12+3), Protection Prayers: 3 (2+1), Tactics: 10
Word of Healing, Vigorous Spirit, Healing Touch, Dwayna's Kiss, Holy Veil, Watch Yourself, Balanced Stance, "Shields Up!"
Ranger/Mesmer "Crip Shot Ranger"
Expertise: 15 (11+4), Wilderness Survival: 9 (8+1), Marksmanship: 12 (10+2), Domination: 6
Crippling Shot, Savage Shot, Hunter's Shot, Distracting Shot, Muddy Terrain, Apply Poison, Arcane Thievery, Resurrection Signet
Elementalist/Monk "Kwame"
Energy Storage: 10 (8+2), Earth Magic: 16 (12+4), Healing Prayers: 10
Obsidian Flame, Stoning, Iron Mist, Earth Attunement, Ward Against Foes, Heal Party, Glyph of Energy, Resurrection Signet
Monk/Necromancer "Boon Prot"
Divine Favor: 14 (12+2), Protection Prayers: 12 (8+4), Blood Magic: 10
Reversal of Fortune, Guardian, Protective Spirit, Mend Ailment, Holy Veil, Contemplation of Purity, Divine Boon, Order of Blood
Ranger/Monk "Runner" (Flagowy)
Expertise: 11 (10+1), Wilderness Survival: 11 (10+1), Marksmanship: 15 (11+4)
Crippling Shot, Hunters Shot, Apply Poison, Distracting Shot, Storm Chaser, Troll Unguent, Mend Ailment/Holy Veil, Resurrection Signet
Jak grać tym buildem?
Jest jeden z ostatnich buildów TSH; drużyna rozdziela się, aby działać na raz w dwóch miejscach.
Grupa penetrująca:
A/G Warrior
Bunny Thumper
Ice Ice Baby
Tactics Monk
Grupa flagowa:
Crippling Shot Ranger
Kwame
Boon Prot
Flagowy (O ile nie musi się wracać do bazy po flagę)
Strategia
Grupa penetrująca bierze Złodzieja, aby móc robić ataki na bazę wroga, korzystając z tylnego wejścia i eleminować NPCów, rozdzielić wroga, oraz odsłonić Lorda. Dzięki przyspieszaniu postaci są w stanie szybko atakować i uciekać z bazy.
Grupa flagowa ma zupełnie inną rolę. ich zadaniem jest używanie Ward'ów, Crippling Shot, Iron Mist, Muddy Terrain, aby spowolnić i zablokować wrogiego flagowego. Głównym zadaniem tej grupy jest zdobywanie Moral Boost'a.
Po kilku zmianach w build'zie, TSh doszli do wniosku, że ta wersja działa najlepiej. Dzięki niemu(build'owi) udało im się wygrać parę razy na Burning Isle, jednak robi sie gorąco, jeżeli wróg używa dużo Kondycji i Hex'ów.
Opis postaci:
Wojownicy A/G: To standardowa postać, Gale może być użyte do różnych celów, a Topór zadaje duze obrażenia.
Bunny Thumper: Dzięki wysokiej Expertise i Beast Mastery, może spamować Irrestible Blow i Tiger's Fury, aby naładować swoje umiejętności nokautujące.
Ice Ice Baby: Ta postać jest zarówno ofensywna, jak i defensywna. Może stawiać "pułapki", które spowalniają wroga, co daje czas na ucieczkę. Ta postać może wspomóc atak grupy penetrującej swoimi Kondycjami.
Tactics Monk: To jest trochę dziwny Monk, który używa "tanich", ale efektywnych skilli leczących. Unika obrażeń, dzięki unikom, Balanced Stance pozwala mu ignorować Wojowników z Gale, a pozostałe Postawy są używane do redukowania obrażeń. ten Monk z mieczem i Tarczą, może uzyskać zbroję w okolicach 100. W razie braków energi zmienia broń na inne, dodające więcej energii.
Crippling Shot Ranger: Ta postać ma za zadanie utrudnianie życia wrogom, używając przerywających umiejętności oraz spowalniania. Dotego dochodzi spamowanie Muddy Terrain wokół flagi, oraz spowalnianie obcego flagowego, jak tylko znajdzie sie w pobliżu. Arcane Thievery ma przeciwdziałać Gale/Shcok, używane przez wrogich Wojowników.
Kwame: Działa zarówno w defensywie, jak i ofensywie. Atakuje słabe cele Stoning'iem, oraz Obsidian Flame'em, pomagając Boon Protowi Ward'ami. Iron Mist służy do obrony przed Wojownikami i wrogim flagowym.
Boon Prot: Kolejna standardowa postać.
Runner: Kolejna standardowa postać.
GvG Tips
Wiedza to potęga. Im więcej wiesz o innych buildach, mapach, umiejetnościach, tym mniej rzeczy Cię zaskoczy.
"No i co teraz cwaniaku?" Kiedy gracie jakimś buildem, powinniście mieć plan idealnego jego prowadzenia, jeżeli jednak wróg robi coś nie po twojej myśli, powinieneś mieć w zanadrzu jakieś plany awaryjne.
Wiele Gildii wybiera swój GH tylko dlatego, że fajnie wygląda. Pomimo, że wrażenia estetyczne są ważne, to powinniście bardziej zwrócić uwagę, na przewagę, jaką daję wam dany GH.
Po każdej przegranej powinniście omówić, co jest źle, co należy zmienić, wytknąć swoje błędy, aby nie powtarzać ich w przyszłości. Nigdy nie obwiniaj jednej osoby za przegraną - to gra drużynowa!
Mie poddawaj się. nawet gdy mecz wygląda na przegrany, nie poddawaj się, aż do śmierci Lorda. Czasami podczas meczy udają się takie rzeczy, które wydają sie niemożliwe.




Guild of the Week #37 - Ectos and Shards [EnS] - Góra -

Ectos and Shards (EnS) została utworzona w listopadzie przez grupę znajomych chcących grać w GvG. Niech was nie zmyli ich wiek, oraz imiona odnoszące się do PvE. EnS dzielnie walczyli podczas sezonu kwalifikacyjnego GWWC w Taipei, kończąc na 9tym miejscu na świecie oraz zdobywając miejsce w regionalnych Playoff'ach.
Teraz gildia łączy 20 członków, wszyscy mają ambicje na osiągnięcie szczytu Drabinki GW, nie zapominając oczywiście o zabawie, jaką musi nieśc za sobą gra. Dlatego też niektórzy członkowie farmią w UW, lub FoWie.
Obecnie EnS pracuja nad tym, aby zawojować przyszłe GWWC.
PVP: Build
Warrior/Elementalist (Axe): Strength (9+1), Axe Mastery (12+4), Tactics (8+1), Air Magic (5); Eviscerate, Executioner's Strike, Penetrating Blow, Gale, Frenzy, Sprint, Healing Signet, Resurrection Signet
Warrior/Elementalist (Sword): Strength (11+1), Sword Mastery (12+4), Air Magic (5); Hundred Blades, Sever Artery, Gash, Final Thrust, Gale, Frenzy, Sprint, Resurrection Signet
Obaj Wojownicy grają osobno, aby napierać na różne cele, jednak łączą siły gdy trzeba rzucić Gale'a(nokaut) na cel wybrany przez Woja z Toporkiem.
Necromancer/Mesmer : Soul Reaping (6+1), Curses (11+1), Blood Magic (12+4); Offering of Blood, Faintheartedness, Life Siphon, Parasitic Bond, Malaise, Blood Ritual, Mark of Subversion, Resurrection Signet
Ta postać ma rzucać Hexy - Faintheartedness, Parasitic Bond, oraz Life Siphon.
Mesmer/Monk : Fast Casting (6+1), Illusion Magic (12+2), Inspiration Magic (11+3); Migraine, Arcane Conundrum, Conjure Phantasm, Power Drain, Inspired Hex, Drain Enchantment, Mantra of Persistence, Resurrect
Ta postać my uniemożliwiać wrogom rzucanie czarów, dzięki Migraine lub Arcane Conundrum przykrytymi Conjure Phantasm.
Ranger/Mesmer : Expertise (10+4), Marksmanship (8+1), Wilderness Survival (9+1), Illusion (4), Domination (8); Crippling Shot, Distracting Shot, Savage Shot, Apply Poison, Distortion, Barbed Trap, Blackout, Resurrection Signet
Łowca Cripple'uje Wojowników, zatruwa, oraz przerywa takie skille jak Heal Party, czy Convert Hexes.
Monk/Necromancer : Blood Magic (10), Healing Prayers (12+2), Divine Favor (8+1); Heal Other, Orison of Healing, Offering of Blood, Infuse Health, Healing Breeze, Mend Ailment, Holy Veil, Healing Touch
Monk/Necromancer : Blood Magic (10), Protection Prayers (10+1), Divine Favor (11+2); Protective Spirit, Reversal of Fortune, Offering of Blood, Divine Spirit, Guardian, Mend Ailment, Holy Veil, Healing Touch
Oba Monki używają Offering of Blood, aby zdobyć energię. Komplet Ochronnych skilli od Divine Boon Protection Monka oraz lecznie od drugiego wspomaga drużynę walczącą pod flagownią.
Elementalist/Monk : Air Magic (12+2), Healing Prayers (9), Energy Storage (9+1); Mind Shock, Lightning Orb, Enervating Charge, Gale, Healing Breeze, Windborne Speed, Contemplation of Purity, Heal Party
To flagowy, który czasami rzuca Heal Party, oraz osłabia Wojownika, który przedziera sie przez pierwszą linię obrony za pomocą Lightning Orb, Mind Shock, oraz Enervating Charge.
EnS wykorzystywało ten build podczas sezonu kwalifikacyjnego GWWC w Taipei. |miertelna kombinacja nacisku Wojowników oraz Hexów zmusza Monki do wybiórczego leczenia, oraz do popełniania błędów. Jednocześnie udaje im się znacząco osłabić ataki wroga.
Wskazówki GvG:
Oto kilka uwag odnośnie komunikacji pomiędzy graczami:
Niech jeden gracz będzie odpowiedzialny za wybór celu do spike'u. Wszelkie informacje powinny trafiać do niego.
Mów wyraźnie i wielkimi literami.
Wywołuj jedynie Hexy i Kondycje, które naprawdę Ci przeszkadzają: Migraine, Blind, oraz Cripple. Life Siphon, Parasitic Bond i Poison juz nie są takie straszne.
Koordynuj przerywanie - niech się nie dublują.
EnS doradza następujące ustawienie: Monki z tyłu, magowie w środku, oraz Wojownicy z przodu.
Patrz na radar - niech Wojownicy nie oddalają się od Monków.
Obserwuj wrogich Wojowników - jak widzisz jednego z nich biegnącego w twoim kierunku - uciekaj!
Jak spotkasz spike Air Elementalistów, lub Łowców, poruszaj się zakosami.
Nie daj się zagonić w kozi róg - AoE tylko czekają, aby Cię zabić.
Podczas ucieczki starajcie sie utrzymać szyk, aby wrogowie nei dostali się do Monków.
EnS kłądzie nacisk na wykorzystanie katapulty, blokowanie wrogiego flagowego, stawianie pułapek w przejściach. oto garść porad dotyczących blokowania:
Do "body block'a" używajcie łowców i Wojowników, są bardziej wytrzymali.
Blokujcie postaciami wąskie przejścia, starając sie nie ruszać, aby nie przepuścić wroga.
Lecz "body blocker'ów".
Rady GvG:
Używaj mapy, która pasuje do waszego stylu gry, oraz buildu. Dla build wymienionego u góry, EnS preferuje Warrior's Isle, gdyz podczas meczy stosunkow łatwo się prześlizgnąć i wybic wrogich NPC'ów.
Pamiętaj o fladze. Niech flagowy wie, kiedy wrogowie będą mieli Moral Boost. jeżeli twój flagowy nie daje rady, niech ktoś mu pomoże i biegna we dwójkę.
Na GvG elastyczność jest bardzo ważna, jeżeli coś nie pozwala wam grać tak jak trzeba, poinformujcie o tym drużynę, jeżeli sie uda szybko usunąć przeszkodę, losy walki mogą sie zupełnie odwrócić.
Staraj się wyczuwać, kiedy należy rush'ować, a kiedy wycofać.
Pamiętaj o "Victory or Death!". Jeżeli widzisz, że nie długo uruchomi sie ten skrypt, postaraj sie wykończyc jak najwięcej wrogich NPC'ów.
Przed walka GvG przygotuj sie na konieczność rozdzielenia drużyny. Zdecyduj, kto ma atakować, a kto ma się bronić.
Na koniec dnia obgadajcie to, co poszło nie tak jak trzeba, starajcie sie nie popełniać dwa razy tego samego błędu.
GuildWars.comTeenArena Net