Witamy! Jest środa 16.04.2014, godzina 20:58
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...gildia może liczyć maksymalnie 100 członków?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Kalkulator GW

Ten skrypt pozwoli Wam na przeliczanie rozmaitych efektów takich jak ilość zadawanych obrażeń, zmniejszenie kosztu energii powiązanego z odpowiednimi umiejętnościami (takimi jak np. Ekspertyza) czy szybkość regeneracji energii w poszczególnych warunkach.

Dmg vs Armor Weapon Dmg Health Energy Fast Casting Expertise
Armor równy 60 jest uważany za podstawową wartość - obrażenia z broni/skilli zadawane przeciwnikowi z 60 AL są bazowe(0% redukcji). Armor mniejszy obrażenia zwiększy, za to przy wyższej wartości armoru obrażenia będą mniejsze.

Wyniki zaokrąglane w dół.

Bazowy dmg: <- ->
Armor celu: <- ->
Penetracja armoru (%): <- ->

Cel przyjmnie dmg

.:Przelicz:.


Uwaga: Silnik Guild Wars (wbrew pozorom) nie zaokrągla kosztów, obrażeń etc. Zaokrąglane są tylko dane wyświetlane na ekranie. Dlatego - jeżeli postać będzie posiadać 1 HP, a ktoś zada jej 10 ciosów wartych 0,1 dmg, to postać zginie, mimo iż na ekranie będą pojawiać się same zera. Jeżeli w kalkulatorze wychodzi, że czar kosztuje 17.23 energii, to znaczy, że tyle on własnie kosztuje w grze.


Całość jest programem autorstwa Czokalapika, przeniesionym do JavaScriptu przez Yellow'a.
Wzory są autorstwa Charlesa Ensigna.

Czokalapik & Yellow

GuildWars.comTeenArena Net