Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 12:33
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w grze można natrafić na takich bossów jak Dupek the Mighty?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Kurzickowie z Lasu Echovald


Gdy Jadeitowy Wiatr przekroczył granicę lasu, zamienił wszystko w twardy kamień. Ptaki rozpryskiwały się na drobne kawałki, uderzając o twarde podłoże. Jelenie odbijały się od podłoża jako istoty z krwi i kości, lecz lądowały już jako piękne rzeźby. Dziś, dwa wieki po tych wydarzeniach, życie powoli wraca w te rejony. Kurzickowie jako pierwsi powrócili do lasu i od razu przystąpili do adaptowania otoczenia do swoich potrzeb.

Dla religijnych Kurzicków wszystko jest znakiem; zapowiedzią tego co przyjdzie. Znajdują głębsze znaczenie we wszystkim co widzą. Ta kraina-kościół jest rządzona przez Radę Szlachty, która podejmuje decyzje i ustanawia prawa, jednak dopiero po zasięgnięciu opinii u duchowych przywódców, zwanych Redemptorystami. Kurzickowie są podzieleni na Domy, które swoje początki mają w najodleglejszej historii Canthy.

Dzisiaj mamy pięć głównych Domów, z których 2 są najpotężniejsze i najbardziej wpływowe. Podobnie jak u Luxonów, często dochodzi pomiędzy nimi do konfliktów, jednak szybko potrafią skierować swoją nienawiść przeciwko odwiecznemu i wspólnemu wrogowi z Jadeitowego Morza. Od śmierci Shiro i skamienienia lasu udało się im wybudować domy i katedry, wkomponowywując je w ogromne drzewa tworzące las Echovald. Kultura Kurzicków opiera się na ceremoniach , rytuałach i tradycji, co ma odwzorowanie w ich sztuce i architekturze.


Dom zu Heltzer

Członkowie Domu zu Heltzer są przywódcami Kurzicków. Od czasu Jadeitowego Wiatru to oni doprowadzili do renesansu myśli, magii i sztuki. Są największymi wynalazcami i budowniczymi, potrafią zaklinać kamień ochronną magią. Ich mottem jest: "Umysł potrafi wszystko". Ich bóstwem - protektorem jest Dwayna.


Dom Vasburg

Najwięksi wojownicy w całym Imperium Kurzicków wywodzą się właśnie z tego Domu. Dla nich walka to śmiertelny taniec, do którego przygotowywują się przez całe życie. Ich motto to: "Walka jest najwspanialszą rzeczą stworzoną przez prawdziwych Bogów". Patronuje im Balthazar.


Dom Brauer

Dom Brauer przoduje w Kurzickowym wyścigu ku estetyce. Tworzą wspaniałe rzeźby i malowidła, aby wprowadzić do Imperium trochę życia i koloru. "Piękno we wszystkim. We wszystkim piękno". Łaski swe okazuje im Lyssa.


Dom Ludgardis

Są odpowiedzialni za tworzenie i grę na instrumentach muzycznych. Warto wspomnieć tutaj o trzech śpiewakach, którzy opiekują się wiecznymi drzewami w Eternal Grove. Wyznają zasadę: "Muzyka jest głosem pięciu prawdziwych Bogów". Sympatyzuje z nimi Maleandru.


Dom Durheim

Dom Durheim jest zwany także "starym Domem". Są zawziętymi historykami, z ogromnym szacunkiem dla przeszłości. Twierdzą, iż mają specjalna więź z Grenthem, co pozwala im na poznanie żywota każdego Kurzicka. Wielu członków tego domu są wspaniałymi poetami i reżyserami sztuk teatralnych. Ich motto: "Pięciu prawdziwych Bogów uczy nas, a przodkowie prowadzą nas". Opiekuje się nimi Grenth.
GuildWars.comTeenArena Net