Witamy! Jest poniedzialek 05.12.2016, godzina 13:32
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...żaba w Lion's Arch i w Shing Jea Monastery czasami staje się "alter ego" twórców gry i w ten sposób rozmawiają oni z graczami?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Zbroje Guild Wars: Factions


W odróżnieniu od tych z pierwszego chaptera, armory z GWF mają ten sam wygląd - jeśli kupione od tego samego craftera. Inaczej mówiąc: obojętnie jaki armor wybierzesz u Nu Lenga w Shing Jea Monastery - będzie on wyglądał tak samo. Z tego powodu podzieliłem je pod dwoma względami - wyglądu, który sprzężony jest z crafterem/lokacją, oraz nazwy, która sprzężona jest ze statystykami.

Warto przy okazji wspomnieć, iż niektóre armory minimalnie różnią się od innych, a każda część da się pokolorować dye z różnym skutkiem (niektóre szczegóły nie ulegną zabarwieniu).

Armory zakupujemy u craftera, który oznaczony przy nazwie jest napisem [Armor]. Dla przypomnienia - pancerz postaci składa się z pięciu części: ręce, korpus, nogi, stopy i głowa. Armor po kupieniu staje się bezużyteczny dla innych Graczy, tylko Ty go założysz. Jeżeli uważasz, że Ci się już nie przyda - użyj na nim Salvage Kita, aby rozłożyć go na materiały.

Statystyki zbroi takie jak "+10 AL vs fire" działają tylko i wyłącznie na daną część pancerza, czyli nie będą grały roli, jeżeli cios dostaniemy w inne miejsce. Bonus "redukcja obrażeń" działa również lokalnie, czyli należy mieć wszystkie część pancerza z tym bonusem, aby pod jego działaniem było całe ciało wojownika i obrażenia (fizyczyne!) były obniżane o 3. Ten bonus sumuje się jednak z runami absorbcji, które działają już globalnie, czyli wystarczy jedna obojętnie na jakiej części zbroi, aby pod jej działaniem był cały armor woja.


Po więcej ogólnych informacji o zbrojach - dział Zbroje GWP.

LEGENDA (przeczytaj albo giń):
g - gold
p - platyna
cloth, silk itd. - materiały w postaci nazwy skróconej
AL - armor level, pancerz
item - przedmiot, ale taki, który powoduje pojawienie się okienka "drop item"
vs slashing, piercing, blunt itd. - przeciw danemu typowi obrażeń

koszt pojedynczych części:
- każda część kosztuje 1/5 złota/platyny napisanej w KOSZTACH
wymagana ilość materiałów:
- ręce - 1/8 KOSZTU
- korpus - 3/8 KOSZTU
- nogi - 2/8 KOSZTU
- stopy - 1/8 KOSZTU
- głowa - 1/8 KOSZTU
(uwaga) - w przypadku Monka, Elki i Nekra KOSZT podaję bez uwzględnienia ceny nakrycia głowy, zatem przeliczniki zmienią się odpowiednio na: 1/7, 3/7, 2/7, 1/7, a koszt złota/platyny jednej części zmienia się do 1/4 KOSZTU u tych profesji.



- Nekromanta -

- Mesmer -

- Mag Żywiołów -

- Mnich -

- Łowca -

- Wojownik -

- Rytualista -

- Zabójca -



sinned

GuildWars.comTeenArena Net