Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 22:58
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...farming to ciągłe zabijanie potworów w jednej lokacji, w celu uzyskania wartościowych przedmiotów/złota?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Miasta, outposty, misje

W całym świecie Guild Wars znajduje się wiele miast, outpostów oraz misji. Każde takie miejsce ma swoją historię oraz jest samo w sobie unikalne. Ich historia zazwyczaj łączy fabułę w jednolitą całość pozwalając graczowi zagłębić się w świat gry. Poniżej możesz się dowiedzieć trochę więcej o każdym z wielu miejsc.

Tyria - Pre-Searing Ascalon - Nie Zniszczony Ascalon
Ascalon City (Outpost)

Największe miasto w królestwie znane z przepięknej architektury, licznych bibliotek oraz przepełnionych towarem sklepów. Ponieważ wiele szlacheckich rodzin wybrało sobie to miasto za dom, stało się ono kulturalnych centrum Ascalonu, w którym jest zawsze wielu odwiedzających.


NPCe: Sanura (Kupiec); Elias (Kowal); Crafter (Kowal)


Questy: Baron Egan (Bandit Raid; The Poison Devourer); Prince Rurik (Charr in the Catacombs; Charr at the Gate); Namar (Poor Tenant); Armin Saberlin (The Path to Glory); Sandre Elek (The Wayward Wizard); Town Crier (Trouble in the Woods)

Ashford Abbey (Outpost)

Znajdujące się przy samym wyjściu z Katakumb miasto Ashford Abbey jest miejscem spoczynku wielu wybitnych zmarłych Askalończyków. Pewnego dnia znajdziesz tu głowy wielu szlacheckich domów przybywające, aby oddać hołd ich przodkom. Nie jest tu zaskoczeniem widok kapłanów lub kapłanek Dwayny, klęczących i modlących się przed statuą ich bogini.

 
NPCe: Spence (Kupiec)


Questy: Brother Mhenlo (A Monk's Mission; The Blessings of Balthazar)

The Barradin Estate (Outpost)

Rodzinna posiadłość Duke'a Barradin'a zajmuje prawie dwieście hektarów w Green Hills County. Winnica Duke'a znana jest wśród Askalończyków dzięki wybornym winogronom, które są używane do produkcji Amethyst'u - najbardziej pożądanego wina w królestwie.


NPCe: Riley (Kupiec)


Questy: Duke Barradin (The True King; Warrior's Challenge)

Foible's Fair (Outpost)

Ten malutki targ jest położony na północy Wizard's Folly przy drodze do Ashford Abbey. Jest to schronienie pełne kolorowych namiotów, kupców z różnymi towarami, trenerów oferujących lekcje oraz podróżników wymieniających się opowiadaniami o swoich przygodach.


NPCe: Laren (Kupiec)

Fort Ranik (Outpost)

Używany jako akademia treningowa armii Ascalon'u, jest domem nowych rekrutów. Tutaj żołnierze uczą się jak zostać jednym ze wspaniałych i odważnych Askalończyków oraz jak używać swoich talentów, aby pokonać wroga. Fort Ranik jest jedną z najlepiej wyposażonych twierdz w królestwie.


NPCe: Gram (Kupiec); Varis (Kolekcjoner); Hatcher (Kolekcjoner)

Tyria - Post-Searing Ascalon - Zniszczony Ascalon
Ascalon City (Miasto)

Największe miasto i centrum kultury w zniszczonym już imperium. Ascalon City jest jednym z tylko dwóch pozostających miast w nietkniętym królestwie. Pomimo tego, że budynki zostały zniszczone oraz katedry zostały zbezczeszczone, ludzie żyją tutaj w cieniu tego, co się zdarzyło.


NPCe: Calissa Sedgwick (Kolekcjoner); Banoit (Zbroje); Corwen (Zbroje); Sedgwick (Kowal); Arnaud (Kupiec); Laren (Kupiec); Healy (HAndlarz Materiałów); Menth (Handlarz Rzadkich Materiałów); Sheel (Handlarz Run); Varshall (Handlarz Barwników); Xunlai Agent (Skrytka)

Questy: Captain Arne (Barradin's Advance; Fires in the East; Vanguard Equipment); Symon the Scribe (Cities of Ascalon; Counting the Fallen); Warmaster Tydus (Defend the Wall; The King's Message; Recruits for Hollis; Scavengers in Old Ascalon; The Troublesome Artifact)

The Great Northern Wall (Misja)

Jest on ostatnią linia obrony przed bestialskimi Charr'ami z północy oraz dwóch miast pozostających w zniszczonym królestwie Ascalonu. Przed zniszczeniem, The Great Northern Wall był wielkim dyplomatycznym wejściem witającym odwiedzających. Aktualnie jest to kolejny przyczółek okupowany przez armię Ascalonu oraz obywateli, którzy ochotniczo służą w straży.


NPCe: Rolf (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

Sardelac Sanitarium (Outpost)

Kiedyś było poświęcone Dwayna'ie, aktualnie jest domem, tych którzy przeżyli ogromne, mentalne cierpienie i krzywdy przez napad Charr'ów.


NPCe: Vencel (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

Fort Ranik (Misja)

Był on używany jako akademia Ascalon'u szkoląca żołnierzy do walki w wojnie z Charr'ami. Kiedy wojna została zakończona fort był kompletnie zniszczony, tak jak wiele innych budynków w Ascalon'ie. Jego pozostałości wzbudzają wspomnienia tego, co kiedyś się stało.


NPCe: Gram (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

Frontier Gate (Outpost)

Jedna z kilku pozostałych bram w Great Northern Wall. Frontier Gate tworzy granicę między tymi którzy przeżyli wojnę w Ascalon'ie, a ziemiami leżącymi na północy, aktualnie okupowanymi przez Charr'y. Niewielu ryzykantów przekracza ten punkt, o wiele mniej ich wraca, aby opowiedzieć o swojej podróży.


NPCe: Spence (Kupiec); Elias (Kowal); Xunlai Agent (Skrytka)

Ruins of Surmia (Misja)

Zaraz przy samym Great Northern Wall znajdują się ruiny niegdyś wielkiego miasta. To była Surmia, jedno z miast w królestwie Ascalon'u, które było centrum kulturalnym i ekonomicznym. Zbudowane w czasach wielkiego optymizmu, wtedy założyciele śmiali się z każdego, kto krytykował idee zbudowania miasta poza ochroną muru.


NPCe: Hamish (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

Serenity Temple (Outpost)

Jedna z największych świątyń w Ascalon'ie. Serenity Temple była jedyną świątynią w Ascalonie poświęconą wszystkim pięciu bogom: Dwayna'ie, Balthazar'owi, Grenth'owi, Melandru'nowi, oraz Lyssa'ie. Została zniszczona w trakcie wojny. Aktualnie kapłani i kapłanki próbują przywrócić jej dawną świetność, pomimo tego, że jest ona praktycznie zburzona i otoczona gruzem.


NPCe: Serina (Kupiec); Verena (Kowal); Xunlai Agent (Skrytka)

Piken Square (Outpost)

Dawnymi laty Piken Square było tętniącym życiem marketem, do którego farmerzy i kupcy przybywali wymieniać się swoimi towarami. Aktualnie pozostały tu tylko zniszczone stragany.


NPCe: Louise Haup (Kolekcjoner); Harlan (Zbroje); Hala (Kowal); Riley (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)


Questy: Duke Barradin (The Siege of Piken Square; Althea's Ashes; Fires in the North; Hammer and Anvil); Armsman Pitney (Army Life); Undertaker Cortis (Casualty Report; Fallen Soldiers); Ivor Trueshot (Charr Reinforcements); Viggo (The Duke's Daughter; Garfazz Bloodfang); Farrah Cappo (The Red-Cloaked Deserter)

Grendich Courthouse (Outpost)

Była to siedziba możności sądowej w wiosce Grendich, teraz wielki gmach sądu jest w gruzach.


NPCe: Graine Hathorn (Kolekcjoner); Kara (Kupiec); Taltosh (Umiejętności); Xunlai Agent (Skrytka)

Nolani Academy (Misja)

Żadna z Ascalon'skich akademii sztuk magicznych nie pozostała nietknięta po skończeniu wojny. Akademia w Nolani była główną, znaną w całej Tyrii oraz najbardziej prestiżową szkołą sztuk magicznych na całym kontynencie. Ambasadorzy z Orr oraz z Kryty często specjalnie przygotowywali swoje dzieci do studiowania w tej akademii, nawet jeśli nie było one pochodzenia Ascalon'skiego.


NPCe: Varuna (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

Tyria - Northern Shiverpeak Mountains - Północne Góry Shiverpeak
  Yak's Bend (Outpost)

Outpost ten został tak nazwany z powodu licznych stad Yak'ów, które wędrują przez ten obszar. Yak's Bend jest ostatnim schronieniem dla podróżnych, którzy chcę wyruszyć w wędrówkę poprzez góry Shiverpeaks. Z powodu niższego położenia, pogoda tutaj jest łagodniejsza niż w górach, co pozwala odpocząć, przegrupować się oraz zaopatrzyć się wszystkim podróżnym.


NPCe: Sadira Powell (Kolekcjoner); Sanura (Kupiec); Breyshaw (Zbroje); Hylas (Kowal); Xunlai Agent (Skrytka)


Questy: Captain Osric (The Road to Borlis Pass; Shiverpeak Stragglers; The Way is Blocked); Grand Mason Stonecleaver (Helping the Dwarves); Van the Warrior (Securing the Vale; The Wayward Monk); Howland the Elementalist (A Heart of Ice); Necromancer Morgan (Renegade Necromancer); Sebedoh the Mesmer (The Stone Summit Champion); Tabor Woolridge (The Missing Artisan)

  Borlis Pass (Misja)

Góry Shiverpeaks sięgają nawet do dziesięciu tysięcy stóp nad poziomem morza. W cieniu tego ogromnego pasma górskiego leżą dwa królestwa: od zachodu Kryta, od wschodu Ascalon. Borlis Pass jest najbliższym przejściem przez góry do miasta Rin. Następne przejście leży daleko na północy, głęboko w terytorium Charr'ów.


NPCe: Hadya (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

  Ice Tooth Cave (Outpost)

Na zewnątrz Ice Tooth Cave, liderzy klanu Dwarven'ów prowadzili pertraktacje przy Anvil Rock, poświęcone umiejscowieniu kopalni Great Dwarf'a. Klany Dwarven'ów nie spotykają się już, aby urzymać pokój i nikt nie wieży już, że Great Dwarf kiedykolwiek powróci do Tyrii, dlatego to lodowate miejsce nie gości wielu przybyszów.


NPCe: Vera (Kupiec); Marna (Umiejętności); Xunlai Agent (Skrytka)

  Borlis Pass (Misja)

Brama ta został zbudowana przez Deldrimor Dwarves'ów, miała im służyć do ochrony ich domostw przed najeźdźcami z przejścia Borlis Pass. Kiedy wybuchła wojna domowa, brama wpadła w kontrolę Stone Summit'ów - grupy zdrajców i ksenofobicznych Dwarven'ów, którzy próbowali pozbawić władzy Króla Jalis'a Ironhammer'a. Aktualnie nikt nie może przejść przez przesmyk bez zgody Summit'ów.


NPCe: Sabille (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)

  Beacon's Perch (Outpost)

Outpost został nazwany tak przez legendarnego wojownika Dwarven'skiego, który samodzielnie powstrzymał inwazję Hill Giant'ów w 534 roku AE (Po Exodusie). Z Beacon's Perch szlak biegnie na północ i południe Gór Shiverpeak. Aktualnie te tereny patrolowane są przez Stone Summit'ów, ponieważ są oni rozważni oraz wrogo nastawieni do ludzi.


NPCe: Hakon (Kupiec); Xunlai Agent (Skrytka)


Questy: Master Saberlin (Hungry Devourer; The Deserters; To Kryta: Refugees)

Tyria - Eastern Kryta - Wschodnia Kryta
   
   
   

GuildWars.comTeenArena Net