Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:15
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...możliwe jest zdobycie 20. poziomu w Pre-Searingu?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Druid's Isle

Mapa #1 Mapa #2 Mapa #3
Druid's Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down.
- Cecha Charakterystyczna - Po środku mapy, wokół Masztu znajduje się jezioro, które daje +1 regeneracji życia.
- Most - Na tej mapie są dwa mosty przy każdym z GH, ale pojawiają się dopiero po przyniesieniu do nich Nasionka.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Opis
Wyspa Druidów często znajduje się w posiadaniu gildii grających taktyką podziału drużyny, gdyż poza główną ścieżką, wiodącą obok Masztu, znajdują się jeszcze dwie równoległe, na których końcu znajduje się wejście na teren GH – wejście „Nasionkowe” do GH przeciwnika jest bliżej własnego GH. Jedno z wejść jest niedostępne dopóki nie przyniesie się Nasionka. Pamiętać tylko trzeba, że aby powstał most, trzeba je upuścić na końcu nie znajdującym się w GH. Samo Nasionko posiada jeszcze dodatkową cechę – upuszczone powoduje chwilowe wyrośnięcie rośliny, która przewraca Przyległych (Adjacent) przeciwników, po czym po chwili można je podnieść ponownie z ziemi. Nasionka nie są przypisane do drużyn, więc jedna drużyna może zabrać Nasionko drugiej.
GH posiada mury i dwa wejścia, z których z początku jedno jest niedostępne. Przy każdym wejściu znajdują się Łucznicy. Własny Lord stoi w jaskini, a co za tym idzie osłonięty jest częściowo przed atakami, np. Łowca (Ranger) będzie musiał stanąć na przeciwko wejścia aby móc szyć z łuku do Lorda. Za to Lord przeciwnika jest odsłonięty, ale znajduje się na niewielkim podwyższeniu.
Walka najczęściej toczy się na dość sporym obszarze wokół Masztu. Nie ma tam miejsc, za które można się schować, więc nie możliwości ukrycia się przed atakami wymagającymi linii kontaktu. Dość często stosowane są dwie skrajne taktyki:
1. Nie używanie własnego Nasionka i niedopuszczenie do użycia go przez przeciwnika (raczej niewykonalne jeśli przeciwnik użyje go na samym początku), po czym zepchnięcie go do własnego GH. Dzięki temu, że w takim układzie istnieje tylko jedno wyjście, to przeciwnik będzie nieunieruchomiony i będzie musiał się skupić na obronie. Także przebicie się flagowego jest bardzo trudne.
2. Użycie Nasionka i podział drużyny wedle uznania.
Gdy nastanie Victory or Death, na mostach, powstałych przez użycie Nasionka, dość często stosuje się Bodyblocking (blokowanie przejścia własnym ciałem), gdyż zwiększa to czas potrzebny na dobiegnięcie do Lorda w przypadku Rusha, aby go podleczyć.
Stojąc w GH przy murze równoległym do ścieżek Maszt jest w zasięgu radaru.

Galeria

# 1 # 2 # 3 # 4
# 5 # 6 # 7
GuildWars.comTeenArena Net