Witamy! Jest niedziela 26.10.2014, godzina 00:45
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...maksymalne spowolnienie ataku to 50%?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje Prophecies



Ascalon
1. The Great Northern Wall
2. Fort Ranik
3. Ruins of Surmia
4. Nolani Academy
Northern Shiverpeaks
5. Borlis Pass
6. Frost Gate
Kryta
7. Gates of Kryta
8. D'Alessio Seaboard
9. Divinity Coast
Maguuma Jungle
10. The Wilds
11. Bloodstone Fen
12. Aurora Glade
Kryta
13. Riverside Province
14. Sanctum Cay
Crystal Desert
15. Elona Reach
16. Thirsty River
17. Dunes of Despair
18. Augury Rock(Doppelganger)
19. The Dragon's Lair
Southern Shiverpeaks
20. Ice Caves of Sorrow
21. Iron Mines of Moladune
22. Thunderhead Keep
Ring of Fire
23. Ring of Fire
24. Abbadon's Mouth
25. Hell's Precipice




The Great Northen Wall

- Góra -


Cel główny: Zlokalizuj siły Bonfaaza Burntfura.

Cele poboczne:

Poszukaj wojsk Charrów na północ od Wielkiego Muru

Złóż raport Kapitanowi Calhaanowi

Bonus:

Odnajdź 4 części zbroi Killna Testiebrie, a następnie odnieś je do jego grobowca



Poradnik
Jest to pierwsza misja w post-searingu, co oznacza, iż jest łatwa jak gra Iwayem. Wystarczy podążać drogą zaznaczona na mapce. Bonus W punktach 1, 2, 3, 4 znajdują się małe kupki gruzu[Wreckage]. W każdej znajduje się jedna część zbroi, potrzebnej do wypełnienia bonusu. Po ich zebraniu udajemy się do grobowca Killna (5) po odbiór nagrody. Następnie udajemy się do 6 punktu. Tam oglądamy filmik, a po nim uciekamy przed Charrami do miejsca, skąd wyruszaliśmy na misję. Tam rozmawiamy z Kapitanem i znów oglądamy, tym razem już końcowy, filmik.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Fort Ranik

- Góra -



Cel główny: Odbij teren z rąk armii Charr

Bonus:

Uratuj Deetera Saberlina z więzienia Charrów

Dodane:

Zlokalizuj Restraining Bolt i zwróć go do Siegemastera Lormara

Zlokalizuj Arming Crank i zwróć go do Siegemastera Lormara

Zlokalizuj Release Lever i zwróć go do Siegemastera Lormara



Poradnik
Misja jest prosta i do zrobienia bez problemów z henchami, o ile nie szarżujesz i nie zwabiasz wrogów. Praktycznie ciągle idziesz w górę lokacji, zabijając wszystko co napotkasz. Jednak kiedy napotkasz obóz, gdzie jest mnóstwo Charrów - nie atakuj ich. W pobliżu znajduje się Lormar, który poprosi Cię o znalezienie części do katapulty, które znajdziesz w okolicy. Użyj balisty i zrób niespodziankę Charrom. Później wystarczy pójść dalej w stronę zabudowania i zabić czekającego tam w korytarzu bossa (można też z odrobiną szczęścia trafić w bossa z katapulty, która znajduje się na wziesieniu przed murami).
Bonus
Na swojej drodze napotkasz żołnierza, który poprosi Cię o uratowanie jego syna z rąk Charrów. Syn znajduje się w klatce, którą znajdziesz skręcając w prawo (zamiast w lewo) mniej więcej na środku lokacji.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Ruins of Surmia

- Góra -


Cel główny: Uratuj żołnierzy trzymanych w niewoli przez Charrów

Cele poboczne:

Chroń życie księcia Rurika

Uwolnij wszystkich przetrzymywanych

Dotrzyj do Obelisków w zrujnowanej akademii

Dodano:

Przekrocz szczelinę i uruchom most zwodzony, by książe Rurik oraz Erol mogli przejść

Bonus:

Zgaś Święty Płomień Charrów zabijająć Flame Keepers



Poradnik:
Misja prosta, aczkolwiek przygotuj się na długi marsz. Po drodze początkowo natkniesz się jedynie na Devourery wychodzące spod ziemi, następnie będziesz zmuszony walczyć z Charrami. Gdy podejdziesz odpowiednio blisko do klatek z więźniami (1), książe Rurik uwolni przetrzymywanych. Następnie już razem z Erolem dojdź do czegoś, co kiedyś było murami obronnymi akademii(2). Rurik rozkaże Ci, abyś poszukał sposobu na otwarcie bramy. Zejdź w tą smołę i przejdź dołem na drugą stronę, wybij okoliczne Charry i użyj wajchy(3). Potem przejdź bokiem koło wielkiej armii Charrów (4) (gdy będziesz na odpowiednim poziomie, możesz pobawić się w jej wybicie, teraz jednak raczej sam sobie nie poradzisz). Po uwolnieniu magów pozostanie już tylko dojście do bramy (5) i odpieranie ataków Charrów, podczas gdy Rurik będzie otwierał bramę mistycznym zaklęciem "Puknięcie" (Knock) :P.
Bonus:
Podczas przechodzenia szczeliny pełnej smoły nie skręcaj, tylko idź prosto na bossa Charrów, po czym uwolnij Breena Stavison (A). Spowoduje to pojawienie się 4 Charrów niosących Święty Płomień. Nie zabijaj ich (nie wchodź w ich aggro), tylko podążaj w bezpiecznej odległości. Otworzą oni wcześniej zamkniętą bramę. Po tym zdarzeniu wystarczy, że wparujesz do środka i wybijesz parę kotków, szczególnie Flame Keepers w okolicach świątyni (B).

Elitarne umiejętności do złapania:
-brak







Nolani Academy

- Góra -

Cel główny: Wróć z Księciem Rurikiem bezpiecznie do Akademii.

Cele poboczne:

Zniszcz obóz Charrów pod Akademią.

Wejdź do Akademii by dołączyć do Księcia.

Eskortuj Księcia do stolicy Rinu.

Dodano:

Zabierz Wzywacz Burz (Stormcaller) na Wzgórze Rogu.

Uratuj Rin.

Bonus:

Zwróć Księgę Umarłych.





Poradnik
Zaczynamy w punkcie S. Zgodnie z mapą kierujemy się do literki B by aktywować bonus. Naszym zadaniem jest zwrócenie Księgi Umarłych na piedestał B1. Gdy to zrobimy niszczymy obóz Charrów pod Akademią (1). Wtedy przyłącza się do nas Książę Rurik. Wraz z nim udajemy się do wrót (2), które po krótkiej cut-scence otwierają się. Podążamy za Księciem na Wzgórze Rogu (3). Gdy on użyje Wzywacza Burz (Stormcaller) pozostaje nam jedynie zabić bossa - Bonfaaz Burntfur'a w punkcie K, co zakończy misję.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Borlis Pass

- Góra -



Cel główny: Wynegocjuj przejście do Grooble's Gulch i schronienie dla uchodźców z Ascalonu

Cele poboczne:

Zapal wszystkie pochodnie aby oświetlić drogę przez śnieżycę

Sprawdź wynik negocjacji Rurika z królem Jalisem Ironhammerem

Bonus:

Zabij Ice Drake'a

Dodane:

Przedrzyj się przez zamkniętą bramę do Maladar's Fort

Zakończ oblężenie Krok's Hollow

Oczyść drogę do Grooble's Gulch i zapal magiczną pochodnię



Poradnik
Misja jest bardzo długa, męcząca, dość trudna i składa się z kilku części. Pierwsza to zapalenie wszystkich pochodni. Następnie przedarcie się przez bramę fortu (wysadzić drzwi beczką z prochem znalezioną trochę dalej). Zabicie wszystkiego w forcie, dalsza podróż aż do zapalenia magicznej pochodni. Czekaj aż patrole wroga same do Ciebie przyjdą i wyciągaj je w bezpieczne miejsce do zabicia. Przydają się ataki ogniowe (ice golemy).
Bonus
W forcie gdzie zwalczałeś oblężenie znajdziesz krasnala, który da Ci bonusa. Cel bonusa znajduje się za drzwiami za krasnalem. Beczką z prochem otwórz sobie przez nie przejście. Idź korytarzami aż napotkasz na swój cel i wyrwij chwasta.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







The Frost Gate

- Góra -



Cel główny: Otwórz Zamarznięte Wrota

Cele poboczne:

Zniszcz balisty aby zapewnić bezpiecznie przejście dla Rurika i uchodźców

Zdobądź Gear Lever z fortu krasnali aby otworzyć Zamarznięte Wrota

Bonus:

Ukradnij sekretne plany od Stone Summitów

Dodane:

Uaktywnij trzy mechanizmy Zamarzniętych Wrót nim Stone Summici pokonają Rurika



Poradnik
Kolejna męcząca misja. Wpierw prosta część czyli niszczenie balist, później otwieranie Zamarzniętych Wrót za pomocą znalezionej Wajchy[Gear Lever]. Za każdym razem kiedy użyjesz jednego z trzech mechanizmów napadną na Ciebie krasnale. Możesz zrobić to powoli i zabijać ich, i dopiero użyć następnego mechanizmu, albo wyznaczyć kogoś kto szybko użyje trzech, gdy reszta grupy zajmie się przeciwnikami. Misja wkrótce (ale nie natychmiast) po odpaleniu mechanizmów się skończy.
Bonus
Bonus dostaniesz od krasnala w jaskini oznaczonej na mapie B1, będzie za Tobą podążał (musi przeżyć!). Wyjdź z jaskini i idź dalej aż napotkasz na przejście prowadzące do punktu B2, tam odpalisz balistę, która rozwali drzwi prowadzące do punktu B3, w którym są plany - daj je krasnalowi aby zaliczyć bonus. Możesz również oczyścić trochę potworów NIM zagadasz pierwszy raz z krasnalem, aby nie ryzykować, że zginie on po drodze.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak



Sinned, BioHRD, DragonLord, Zhai

GuildWars.comTeenArena Net