Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:14
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kiedyś "Team Arena", którą obecnie zastąpiono \Codex Areną\ znajdowała się przy Kuźni Droknara?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Frozen Isle

Mapa #1 Mapa #2 Mapa #3
Frozen Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down.
- Cecha Charakterystyczna - Lód powoduje 70% spowolnienie przez 5 sekund. Poruszanie się niweluje ten efekt. Przebiegnięcie przez lód bez zatrzymywania się nie zarzuci tego efektu.
- Most - Ma tę cechę, że można przejść po nim i pod nim ;). Na każdym moście istnieje błąd - możliwy jest atak czy rzucenie umiejętności będąc pod mostem na kogoś na moście (i na odwrót) tak jakby był na tym samym poziomie.
- Bramy kontrolowane przez przełączniki. Otwarcie jednej z bram B1 spowoduje zamknięcie drugiej (analogicznie w przypadku B2).
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Opis
Mapa uznawana jest jako dobra do podziału drużyny, dlatego dość często można spotkać się z taką taktyką na niej. Związane jest to w dużej mierze z jej dość sporym rozmiarem, który utrudnia szybkie dostrzeżenie poczynań przeciwnika.
Do GH są trzy wejścia, z których dwa zawsze są otwarte. Po środku mapy znajduje się platforma z dźwigniami. Dostać się można do niej albo bezpośrednio z GH albo od strony Masztu, gdzie znajdują się schody. Lord stoi w jaskini z jednym wejściem, więc atak na niego może być przeprowadzony tylko od frontu.
Starcia najczęściej mają miejsce przy znajdującym się na niewielkim wzniesieniu Maszcie. Postacie, które nie potrzebują linii kontaktu do używania umiejętności, mogą schować się przed wzniesieniem, ale trzeba pamiętać, że zasięg czarów nie starczy nawet do samego Masztu. Pomiędzy Masztem a platformą jest spory obszar pokryty lodem, ale rzadko jest używany do czegoś więcej niż pojedynczego przebiegnięcia.

Galeria

# 26
# 23 # 24 # 27
GuildWars.comTeenArena Net