Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:15
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...ptaki Moa istniały naprawdę na Nowej Zelandii i zostały wytępione w połowie XIV wieku?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Isle of Meditation

Mapa #1 Mapa #2 Mapa #3
Isle of Meditation


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down. Zaraz przed wejściem do GH znajdują się Piechurzy (Footman), którzy walczą przy użyciu miecza i używają Sever Archery.
- Cecha Charakterystyczna - Fioletowo-granatowe obłoczki to Miazmat, który powoduje -5 punktową degenerację życia i rozsiewa się pośród stworzeń tego samego rodzaju. Po wyjściu z obłoku trzeba odczekać sporą chwilę nim efekt zniknie.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - 1. Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%). 2. Wokół pierwszego masztu znajdują się posągi, które będą strzelać małymi kulami ognia (20 obrażeń) o ile utrzymamy ten maszt.

Opis
Ciekawa mapa, gdyż posiada dwa Maszty. Pierwszy to ten zwykły, który daje +10%. Natomiast drugi jest zazwyczaj pomijany, bo wymaga założenia tej samej flagi, co pierwszy, a to oznacza podwójne biegnięcie i stratę dodatkowego czasu. Drugi Masz jest za palisadą i są do niego trzy wejścia, przy czym północne i południowe jest na początku zamknięte, więc trzeba przejść przez Miazmat. Zamknięte przejścia otwiera się za pomocą dźwigni obok drugiego Masztu. Z taktycznego punktu widzenia utrzymanie drugiego Masztu ma podobne znaczenie jak strzelanie z różdżek, bo na takim poziomie są mniej więcej obrażenia.
Najczęściej obierana droga wykorzystuje wyjścia po prawej, które są najkrótszą drogą do pierwszego Masztu. Na tej mapie dość wykonać podział drużyny, gdyż obydwie ścieżki do GH są dość oddalone od siebie. Wyjście, które prowadzi do drugiego Masztu strzeżone jest także przez Piechurów. Walka toczy się najczęściej przy samym maszcie lub na odcinku od bramy do Masztu.
Gh jest dość ciasny – zaraz za wejściem jest niewielki placyk, ale aby dostać się do Lorda trzeba skorzystać ze schodów i wąskich przejść. Sam Lord znajduje się jak zwykle na podwyższeniu, do którego prowadzą schody.

Galeria

# 58 # 59 # 60 # 61
# 62 # 63
GuildWars.comTeenArena Net