Witamy! Jest niedziela 04.12.2016, godzina 13:11
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...ptaki Moa istniały naprawdę na Nowej Zelandii i zostały wytępione w połowie XIV wieku?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Isle of the Dead

Mapa #1 Mapa #2
Isle of the Dead


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down.
- Cecha Charakterystyczna - jezioro Smoły (Tar) zmniejsza prędkość poruszania się o 30%.
- Most - Ma tę cechę, że można przejść po nim i pod nim ;). Na każdym moście istnieje błąd - możliwy jest atak czy rzucenie umiejętności będąc pod mostem na kogoś na moście (i na odwrót) tak jakby był na tym samym poziomie.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Opis
Pierwszą rzucającą się cechą tej mapy są wyjścia z GH, znajdujące się zaraz obok siebie. Powoduje to utrudnienie przy próbach podziału, gdyż jest to od razu bardzo dobrze widoczne.
Wyspę Śmierci można podzielić na dwie główne strefy: GH i miejsce potyczek.
Same GH są względem siebie niemal idealnie symetryczne. Oba wejścia, poprzez wąskie korytarze, prowadzą do tego samego punktu, czyli gramy wychodzącej dokładnie na Lorda. Jedyna różnica pomiędzy nimi jest taka, że wejściem górnym można też dojść do wąskiego przejścia, otwierającego się na tyłach Lorda i przejść obok punktu wskrzeszeń, a przejściem dolnym nie.
Lord stoi na środku sporego placu, ale sam plac jest otoczony przez mury, przez co atak na Lorda i Ochroniarzy możliwy jest dopiero po wejściu do środka.
Walka toczy się głównie w ogromnej komnacie, której znaczna powierzchnia pokryta jest smolistą substancją utrudniającą ruch. Nad nią są dwa długie mosty, łączące kawałek suchego lądu za Masztem i długiej kładki, będącej zarazem najkrótszą drogą do jednego GH do drugiego. Sklepienie podtrzymywane jest przez cztery filary, za którymi można się schować przed umiejętnościami wymagającymi linii kontaktu. Dość często wykorzystywany jest na tej mapie błąd związany z mostami i np. postacie czarujące lub szyjące z łuku, atakują właśnie z tych mostów.

Galeria

# 35 # 36 # 37 # 38
# 39 # 40
GuildWars.comTeenArena Net