Witamy! Jest poniedzialek 05.12.2016, godzina 13:32
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Orion i Orion Elek z Pre-Searingu to prawdopodobnie ta sama postać?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Isle of Weeping Stone

Mapa #1 Mapa #2
Druid's Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down.
- Cecha Charakterystyczna - Ta mapa posiada dwie cechy charakterystyczne. Pierszą jest Błogosławiona Woda (Blessed Water), która przedłuża działanie Enchatnów o 20% o ile się w niej znajdujemy. Drugą cechą są Kamienne Zarodniki (Stone Spores), rozsiewane losowo przez ogromne grzyby, powodujące 50% szanse na Chybienie (Miss) atakiem, dwukrotnie dłuższy czas rzucania Czarów (Spells) i 50% szansy na przerwanie akcji.
- Po prawej, obok studni, znajduje się dźwignia, która otwiera bramę przy Maszcie.
- Most - Ma tę cechę, że można przejść po nim i pod nim ;). Na każdym moście istnieje błąd - możliwy jest atak czy rzucenie umiejętności będąc pod mostem na kogoś na moście (i na odwrót) tak jakby był na tym samym poziomie.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Galeria

# 47 # 48 # 49 # 50
# 51 # 52 # 53 # 54
# 55 # 56 # 57
GuildWars.comTeenArena Net