Witamy! Jest niedziela 11.12.2016, godzina 01:14
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...potwory zabijając graczy mogą awansować na wyższy poziom?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Imperial Isle

Mapa #1 Mapa #2
Imperial Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down. Zaraz przed wejściem do GH znajdują się Piechurzy (Footman), którzy walczą przy użyciu miecza i używają Sever Archery.
- Cecha Charakterystyczna - Kwasowa Pułapka (Acid Trap) uaktywnia się gdy gracz przebiega aleją z flagą, zadjąc 20 obrażeń co sekundę. Obrażenia redukowane są jedynie przez bonus do redukcji jaki mają tarcze.
- Portale - Wejście w świecący okrąg z feniksem spowoduje przeniesienie na drugą stroną mapy.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Opis
Jedna z prostszych konstrukcyjnie map. Po przeciwległych krańcach mapy znajdują się GH, a pomiędzy nimi ogromny dziedziniec, po środku którego znajduje się Maszt. Do GH są dwa wejścia, prowadzące prostą i krótką drogą przed oblicze Lorda. Ten z kolei znajduje się na niewielkim wzniesieni, z prowadzącymi doń schodami. Przed samym Lordem nie ma ścian.
Ciekawostką tej mapy jest to, że flaga znajduje się na zewnątrz samego GH, z boku, na wąskiej ścieżce, na której znajduje się Kwasowa Pułapka. Aby dostać się z flagą do Masztu, można się albo nieco cofnąć do schodów obok jednego z wyjść z GH albo dojść na poziom środka mapy, gdzie znajdują się schody wychodzące prosto na Maszt. Są tam też drugie schodu, którymi można dostać się do jednego z wejść GH przeciwnika.
W znacznej większości przypadków, na początku wszyscy wychodzą z GH wyjściem bliżej flagi. Stoją tam Piechurzy. Dobrze jest zwrócić uwagę na to czy przeciwnik nie używa czasem teleportów.

Galeria

# 64 # 65 # 66 # 67
# 68 # 69
GuildWars.comTeenArena Net