Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:14
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w Pre-Ascalonie jednak DA się złapać niedźwiedzia?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Burning Isle

Mapa #1 Mapa #2 Mapa #3
Burning Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 25min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarz używaj umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 20min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down.
- Cecha Charakterystyczna - Wchodząc do jeziora lawy zostaniemy Podpaleni (Burning) i Okulawieni (Crippled). Po wyjściu z jeziora efekty ustępują.
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Opis
Wyspa wulkaniczna często wybierana jest przez gildie, gdyż utrudniony jest na niej podział drużyny – na południu mapy (małe, szare kropki) stoją Lesser Flame Sentinels (Pomniejszy Ognisty Strażnik), które używają: Mantra of Recovery, Fire Storm i Phoenix. Żeby ułatwić przejście tą stroną, ich życie nieustannie spada, aż do 25 minuty, kiedy w końcu giną.
Miejsca, w których stoją Lordowie Gildii, to podwyższenia o kształcie koła, prawie bez osłon – jedyną jest brama – dzięki temu możliwy jest atak na Łuczników i Ochroniarzy nie wchodząc w ogóle do środka, szczególnie, że jest to jedyna mapa, umożliwiająca atakowanie pozycji Lorda z każdej strony.
W okolice Lorda dostać się można trzema drogami:
1. Od tyłu, po przejściu dwóch jezior lawy i pokonaniu dwóch Pomniejszych Ognistych Strażników.
2. Z przodu, po przejściu jednego jeziora lawy. Przejście jest pod mostem, na którym znajdują się Łucznicy, więc trzeba uważać na Pin Down.
3. Z przodu, po moście. W ten sposób można najwygodniej dostać się do dwóch Łuczników.
Walka najczęściej rozgrywa się ponad Masztem, gdyż tam właśnie przebiega najwygodniejsza droga pozbawiona lawy. Przejścia tam są dość wąskie, więc wszystkie umiejętności obszarowe są efektywniejsze. Aby zawiesić flagę trzeba przejść przez lawę, dlatego jeśli trafi się sytuacja 1vs1 uważać trzeba na wywracanie będąc podpalonym. Dodatkowym utrudnieniem przy noszeniu flagi jest to, że najkrótsza droga przebiega przez dwa jeziora (spowolnienie) i poniżej najczęstszego pola walki, a co za tym idzie, ewentualne czary jak Ward Against Foes czy Well of Blood, nie obejmą flagowego. Jeśli często korzystacie z tej właśnie mapy, to ciekawym pomysłem wydaje się zastosowanie Avatar of Melandru.
Punkty wskrzeszeń znajdują się z tyłu GH, a najkrótsza droga do Lorda biegnie obok schodów, często wykorzystywanych przez atakujących, więc w przypadku obrony dobrze jest zwrócić uwagę czy przejście na pewno nam się powiedzie.

Galeria

# 41 # 42 # 43 # 44
# 45 # 46
GuildWars.comTeenArena Net