Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:15
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...runner to osoba, która przeprowadza postacie od miasta do miasta, zazwyczaj za opłatą?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Hunter's Isle

Mapa #1 Mapa #2 Mapa #3
Hunter's Isle


- Lord Gildii (Guild Lord) otoczony przez Ochroniarza (Bodyguard), dwóch Rycerzy (Knights) i dwóch Łuczników (Archers);
- Lord Gildii może walczyć na odległość za pomocą łuku lub w zwarciu toporem, używając następujących umiejętności: Power Shot, Cleave, Cyclone Axe, Warriors Cunning. Lord posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 35min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% przez 90 sekund w obszarze (in the area).
- Ochroniarze używają umiejętności Maga Żywiołów (Elementalist): Fireball, Incendiary Bonds, Fire Storm, Maelstrom, Fire Attunement, Glyph of Energy. Posiadają oni także umiejętność specjalną Oath of Healing, którą mogą uleczyć Lorda za 200 punktów życia - rzucają ją jedną sekundę, więc można ją przerwać. Każdy NPC posiada także umiejętność "Victory or Death!" [5en, 1/4s], którą zaczyna rzucać po upływie 30min walki, powodując zwiększenie obrażeń o 25% i zmniejszenie życia o 25% - działa na każdego gracza bez względu na to gdzie się znajduje.
- Rycerze stoją zawsze przed GL, walczą mieczem, posiadają tarcze i korzystają z następujących umiejętności: Sever Artery, Gash, Healing Signet i Power Attack.
- Łucznicy używają długich łuków atakując każdego zbliżającego się przeciwnika. Potrafią się sami uleczyć za pomocą Troll Unguent. Mogą także spowolnić przeciwnika dzięki Pin Down. Zaraz przed wejściem do GH znajdują się Piechurzy (Footman), którzy walczą przy użyciu miecza i używają Sever Archery.
- Cecha Charakterystyczna - Aby dostać się do GH przeciwnika przed Victory or Death, potrzebny jest Złodziej Gildii (Guild Thief), który posiada umiejętność Claim Resource, pozwalającą mu na otwarcie bram.
- Katapulta, którą można naprawić za pomocą Zestawu do Naprawy (Repair Kit). Aby z niej wystrzelić trzeba wpierw ją naładować (klik na dźwignię obok - trwa to 6 sekund) i kliknąć ponownie. Pocisk uderzy w ziemię po ok. 7 sekundach od momentu kliknięcia na dźwignię.
- Zestawu do Naprawy (Repair Kit) - Potrzebny do naprawy katapulty. Na mapie są dwa i nie są przypisane do drużyny - jednen zespół może przejąć dwa zestawy.
- Most - Ma tę cechę, że można przejść po nim i pod nim ;). Na każdym moście istnieje błąd - możliwy jest atak czy rzucenie umiejętności będąc pod mostem na kogoś na moście (i na odwrót) tak jakby był na tym samym poziomie.
- Bramy kontrolowane przez przełączniki. Otwarcie jednej z bram B1 spowoduje zamknięcie drugiej (analogicznie w przypadku B2).
- Flaga - Miejsce, w którym leży flaga.
- Wszystkie możliwe wyjścia (i wejścia ;)) z Siedziby Gildii.
- Punkty wskrzeszeń członków drużyny.
- W trybie obserwatora można kliknąć na tę ikonkę aby "zaczepić" kamerę w wybranym punkcie.
- Maszt (Flag Stand) - Zawieszenie flagi i utrzymanie jej przez 2min zaowocuje Zwiększeniem Morale (Moral Boost) o 10% za każde 2min (max +10%).

Galeria

# 18 # 19 # 20 # 21
GuildWars.comTeenArena Net