Witamy! Jest sobota 10.12.2016, godzina 11:51
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...jeden z najemników, Yuun mówi, że ostatnio, gdy majsterkował, zrobił coś na kształt wózka - deskę z 4 kółkami, na której można jeździć i balansować :)
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Sprawozdania z meczy GvG
Omówienia taktyk stosowanych podczas potyczek pomiędzy gildiami

Spis Treści:
1. GoH vs PnH - Taktyka Żółwia + Assasin w bazie - Komentarze


1. GoH vs PnH - Taktyka Żółwia + Assasin w bazie - Komentarze
Walka ta miała miejsce gdy PnH było na I miejscu a my właśnie dobijaliśmy się do top 10, a więc toczyła się u nas czyli na Nomad Isle.
Build PnH był obliczony na wygrywanie VoD poprzez umiarkowany pressure i zabijanie npc w bazie przez Assasina.
Build Peace and Harmony
1Axe Warrior
2Warder
3Traper
4Cripshot Ranger
5 Monk
6 Monk
7 Assasin
8 Blinding Runner


Na pierwszy rzut oka to mocno defensywny build. Warder, cripshot ranger, traper to bardzo silny warrior hate. Z drugiej strony brakuje mu nieco dmg, w zasadzie duzy, powtarzalny dmg mog zadawać tylko warrior i assasin.
Celem tego buildu jest przede wszytkim zwycięstwo w VoD dzięki przewadze w liczbie npc, jaką ma zapewnić assasin.
Build Ghostly Heores
1 Sword War
2 Emo Smiter
3 Cripshot Ranger
4 Monk
5 Sword War
6 Tainted
7 Monk
8 Bliding Runner


Pierwsza faza walki


My jak zwykle chcieliśmy doprowadzić do walki 8 na 8. W tym celu od razu przebiliśmy się na wysepkę przeciwnika. Assasin - 7 od razu udał sie przez teleporty do bazy. My zaś pozostawiliśmy w bazie flagowego- 8, który mógł spamować bliding flash.
Pierwsze minuty walki jasno pokazały, że taki układ jest korzystny dla nas - assasin nie mógł zabić rzadnego npc ze względu na ciągle go oślepiającego EMo.
Z kolei walka na wysepce przed wrotami do bazy PnH szybko przechylała się na ich niekorzyść - pojedynczy warrior nie miał szans przebić się przez kondycje, blackouty i Aegis. Z kolei ich defensywania nie mogła długo się oprzeć po tym jak dostali distracty na oba wardy a traper miał kłopty ze stawianiem dust i barbed trapów(Crippling Shot zawsze trafia, a więc jest niezłym sposobem na interrupt trapów). W pewnym momencie byli o krok od posypania się(2 trupy) i zrozumieli, że muszą zmienić taktykę. tak też uczylnili.

PnH musiało za wszelką cenę pozbyć się naszego cripling shot rangera, gdyż to postać która im najbardziej szkodziła jak to opisałem powyżej. Wysłali wiec do naszej bazy swojego cripling shot rangera tworząc tym samym dysproporcję sił w bazie - nasz flagowy nie jest w stanie oślepiać dwóch celów i bronić jednocześnie siebie i archerów. Nie mieliśmy więc innego wyjścia i posłaliśmy naszego rangera na pomóc flagowemu.
Nasz flagowy z rangerem chowali się pod łukiem bramy.

Doprowadziło to do sytuacji patowej - nie mogliśmy ich zabić, ani oni nas. Assasin z rangerem kręcili się w pobliżu teleportu licząc na łakomy kąsek w postaci osamotnionego archera a przy ich wyspie walczący wyłączali się nawzajem na tyle skutecznie, że nie dochodziło do zgonów po żadnej ze stron. Od czasu do czasu próbowaliśmy zabić 2 ninja poprzez gale, cripple i pomoc warriora - 5, który podbiegał z pod flag standa. Z kolei PnH próbowało zabić nam flagowego albo inną postać w bazie. Przez 20 minut takiej sytuacji padło po 1 trupie z każdej ze stron - Aura of Displacement na assasinie oraz Distortion na Rangerze w połączeniu z mądrym użyciem teleportu czyniły niemal niemożliwym dopadnięcie Ninja. Raz się to nam udało, z kolei oni też nam raz skasowali rangera.
Statu Quo


W międzyczasie trwała walka o Flag Stand. Każda strona miała mocny atut - PnH Assasina i Cripshot angera w bazie - my zaś pozycje przy ich moście, dzięki czemu ich flagowy musiał biegać naokoło, gdyz stosowaliśmy
Body Block Mostu *


Nasza pozycja była więc nieco lepsza - niestety ich ranger miał distortion, co bardzo utrudniało zdistractowanie jego Crippling Shota, podczas gdy nasz niestety nie, więc to co zyskiwaliśmy dzięki temu, że PnH musiało biegać naokoło traciliśmy przez niemożliwość utrzymania cripla na ich flagowym.

W ten sposób gra dobiegła do VoD - było nam to na rękę - obie strony straiły po 3 archerów, ale ze względu na specyfikę naszego builu - łatwy do utrzymania degen na wielu celach mieliśmy dużą przewagę przy walce wraz z NPC. Nasze założenia to wyłączenie Ward Aganist Melee, interrupty troll unguentów i wrzucenie bleeding, disease i poison na możliwie wielu npc a w konsekwencji opanowanie flag standu. Załozenia te zrealizowaliśmy w 100%, zmuszając PnH do cofnięcia się do GL, walki 8 na 8 i ostatecznie porażki :thumbsup:

Mam nadzieję, że opis i forma Wam sie podoba, proszę o uwagi i pytania. :)

* - odnośnie body blocku - oto screen z gry złapane gdy działał jakiś bug - pokazuje jak gra widzi postać. Należy także pamiętać, że dobry body block, to nieruchomy body block(oczywiście nie mam na my sli nie przemieszczania się gdy wymaga tego sytuacja).



PS Dzięki Night Dive
GuildWars.comTeenArena Net