Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:14
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Kiedyś postacie mówiące w cut-scenkach nie ruszały ustami?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje Prophecies



Ascalon
1. The Great Northern Wall
2. Fort Ranik
3. Ruins of Surmia
4. Nolani Academy
Northern Shiverpeaks
5. Borlis Pass
6. Frost Gate
Kryta
7. Gates of Kryta
8. D'Alessio Seaboard
9. Divinity Coast
Maguuma Jungle
10. The Wilds
11. Bloodstone Fen
12. Aurora Glade
Kryta
13. Riverside Province
14. Sanctum Cay
Crystal Desert
15. Elona Reach
16. Thirsty River
17. Dunes of Despair
18. Augury Rock(Doppelganger)
19. The Dragon's Lair
Southern Shiverpeaks
20. Ice Caves of Sorrow
21. Iron Mines of Moladune
22. Thunderhead Keep
Ring of Fire
23. Ring of Fire
24. Abbadon's Mouth
25. Hell's Precipice





Elona Reach

- Góra -


Cel główny: Pomóż Ghostly Hero w odprawieniu rytuału, który połączy trzy części Vision Crystal.

Cele poboczne:

Oddaj Crystal Shard 1 do Ghostly Hero

Oddaj Crystal Shard 2 do Ghostly Hero

Oddaj Crystal Shard 3 do Ghostly Hero

Bonus:

Użyj Crystal Shardów aby obudzić trzech kapłanów Elony



Poradnik
Misję tę da się zrobić nawet w kilka minut, a wystarczy do tego dobry runner, który pobiegnie po wszystkie shardy i wykona w ten sposób całą misję. Pierwszy shard masz niemal od razu. Musisz z nim iść dalej aż do Hero przedzierając się przez minotaury. Ten otworzy drzwi i od tej chwili zaczyna tykać zegar. Nie śpiesz się jednak, czasu jest dość, aby spokojnie wabić pojedyncze grupy. Masz dwie drogi, każda prowadzi do sharda, trzymaj ALT aby podświetlić go, gdy będziesz już blisko. Podróż powrotną z ostatnim shardem możesz sobie skrócić i nie atakować po drodze wrogów (ale nie zwab więcej niż 3 na raz). Dostarczenie ostatniego do Hero od razu kończy misję.
Bonus
Bonus jest prosty. Wystarczy z każdym shardem podejść do grobu, który jest nieopodal miejsca, w którym znalazłeś shard, obudzi się wtedy duch, który podąży w stronę Hero (nie musisz go odprowadzać).

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Order of the Vampire
Wojownik - Warriors Endurance
Łowca - Marksmans Wager
Mesmer - Mantra of Recovery
Elementalista - Ether Renewal
Mnich - Word of Healing







Thirsty River

- Góra -



Cel główny: Pokonaj zespoły przeciwnika

Cele poboczne:

Pokonaj zespół Goss Aleessh

Pokonaj zespół Issah Sshay

Pokonaj zespół Hessper Sasso

Pokonaj zespół Lyssha Suss

Pokonaj zespół Kesskah Shissh

Bonus:

Oczyść teren nim duch króla Khimaara odejdzie



Poradnik
Z henchami misja jest bardzo trudna do wykonania, jeśli nie masz odpowiednich skilli, które są w stanie skutecznie zapobiec leczeniu wroga. Wpierw nabij sobie 8% lub 10% morale boost na giantach i ruszaj bić team wroga. Przy biciu każdego teamu pamiętaj, że co dwie minuty priest zespołu wskrzesi swoich. Ze względu na to musisz zabić priesta nim miną dwie minuty (masz tykający na ekranie czas, więc będziesz wiedział kiedy). Najlepiej za priesta brać się ok. 30 sekund przed pełnymi dwiema minutami. Jeżeli wiesz, że nie uda Ci się go zabić przed czasem - uciekaj i spróbuj ponownie później. Priest umie się leczyć, więc mesmer ma tu pole do popisu. Nie atakuj dwóch teamów na raz (staraj się nie wchodzić w ich zasięg). Najtrudniejszy jest ostatni zespół wroga, w którym to leczy priest ORAZ boss, który jest monkiem. Wpierw należy zabić priesta, gdy jeden lub dwóch Graczy będzie odwracało uwagę bossa (nawalając go).
Bonus
Bonus polega na pokonaniu trzech ostatnich teamów nim minie 10 minut. Król będzie walczył również, jeżeli wróg podejdzie za blisko i może umrzeć.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Order of the Vampire
Wojownik - Warriors Endurance
Łowca - Marksmans Wager
Mesmer - Mantra of Recovery
Elementalista - Ether Renewal
Mnich - Word of Healing






Dunes of Despair

- Góra -



Cel główny: Pomóż Ghostly Hero w odbiciu swego tronu

Cele poboczne:

Eskortuj Hero do Temple of Ascension

Pogonaj wrogiego Ghostly Hero

Utrzymaj pozycję, gdy Hero odprawia swój rytuał

Bonus:

Zdobądź więcej chwały poprzez pokonanie trzech zapomnianych generałów i ich sług w ich fortach



Poradnik
Bardzo łatwa misja, jeżeli nie chcesz mieć od razu bonusa. Razem z Hero podążaj ścieżką zabijając wszystko na swojej drodze, aż dotrzesz do mostu. Na południe masz cel misji, na zachodzie totem, który jest pomocny (spowalnia wrogów). Na moście nie idź od razu wgłąb twierdzy, ale poczekaj - przeciwnicy będą sami do Ciebie przychodzić. Po pokonaniu ich ruszaj aby zabić wrogiego Hero. Po dokonaniu tego zacznie tykać czas. Przez 10 minut musisz bronić swego Hero co zadaniem trudnym nie jest, wystarczy stać obok niego i czekać na kolejne fale wroga. Nie zawracaj sobie głowy wielkimi robakami ciskającymi w Ciebie pociskami.
Bonus
Bonus ten powinno się robić już po zaliczeniu misji, gdyż podjęcie się go pozostawia Hero na pastwę losu. Po odparciu pierwszej fali wroga w twierdzy pójdź na południe i mostem dostań się dalej do pierwszego generała. Odrobinę dalej znajdują się dwaj pozostali. Po drodze bądź przygotowany na nagły atak scarabów. Musisz zabić zarówno trzech generałów jak i ich pomagierów. Ghostly musi przeżyć aż do zaliczenia bonusa (najlepiej zostawić z nim monka).

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Order of the Vampire
Wojownik - Warriors Endurance
Łowca - Marksmans Wager
Mesmer - Mantra of Recovery
Elementalista - Ether Renewal
Mnich - Word of Healing






Augury Rock(Doppelganger)

- Góra -


Cel główny: Pokonaj swojego Doppelgangera.

Bonus:

Pokonaj Doppelgangera w czasie poniżej 50 sekund.

Brak mapy


Poradnik
Aby dostać się do tej misji, musimy wpierw ukończyć trzy pozostałe misje na pustyni: Elona Reach, Thirsty River i Dunes of Despair. Po rozpoczęciu misji przechodzimy po 3 magicznych kamieniach, co spowoduje zawalenie się skalnej ściany. Po filmiku musimy pokonać nasze odbiciem - Doppelgangera. O tym, jak go pokonać możecie przeczytać tutaj.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Dragon's Lair

- Góra -


Cel główny: Spotkaj się z Glint

Cele poboczne:

Pokonaj Oblicze Światła

Pokonaj Oblicze Natury

Pokonaj Oblicze Chaosu

Pokonaj Oblicze Ciemności

Pokonaj Oblicze Żywiołów

Pokonaj Oblicze Siły

Bonus:

Pokonaj Glint



Poradnik

W tej misji nie mamy podglądu minimapy, ale też nie jest ona potrzebna, gdyż każdy z wymiarów, do którego jesteśmy teleportowani, ma formę korytarza. Możemy tutaj złapać po jednym elicie dla każdej z podstawowych profesji. Kolejno będą to: Mnich, Łowca, Mesmer, Nekromanta, Elementalista, Wojownik. Podczas misji, jesteśmy przenoszeni do następnych wymiarów, w których rezydują smoki - Oblicza. Co napotkamy w kolejnych wymiarach:
1 wymiar - Domain of Health Draining - powoduje on ciągłą degeneracje życia(-3) u wszystkich członków drużyny. Podczas walki ze smokiem warto stać mniej więcej w połowie rampy, gdyż nie działa tam na nas Domain of Health Draining
2 wymiar - Domain of Slow - wszyscy członkowie drużyny poruszają się wolniej.
3 wymiar - brak efektu, jednak napotkamy potwory z Hex Breaker i Shatter Enchantment.
4 wymiar - Domain of Energy Draining - każdy członek drużyny jest pod wpływem degeneracji(-1) Energii.
5 wymiar - tutaj napotkamy strefy(w postaci świecących okręgów), w których będziemy atakowani obszarowymi czarami Elmentalisty. Należy wyczuć moment pomiędzy jednym, a drugim czarem i przebiegać przez te obszary. Poza tym warto zabrać łuk do wyciągania potworów przed magiczne okręgi.
6 wymiar - co 20 sekund cała drużyna zostanie znokautowana na 3 sekundy. Warto tutaj zabrać ze sobą skill Elementalisty Ward of Stability(z GWF) który ułatwi nam znacznie walkę w tym wymiarze.
Bonus Po rozmowie z Glint, należy oddelegować jedną osobę(najlepiej Wojownika), która będzie ściągała na siebie jej ogień, trzymając w rękach jedno z jaj(Glint oczywiście :) ). Kluczem do pokonania jaszczurki jest przerywanie jej skilli. Dlatego nieodzownym jest posiadanie w drużynie Łowcy lub Mesmera.
Glint używa 4 umiejętności:

Crystal Bonds - ściąga ze wszystkich członków drużyny po 1 enchancie. Poza tym, przez kolejne 15 sekund osoba pod wpływem Crystal Bonds nie może mieć na sobie żadnych enchantów.
Crystal Haze - przez 30 sekund przeciwnik traci jedną kreskę regeneracji Energii, oraz doznaje wyczerpania za każdym razem, gdy użyje skilla wymagającego użycia energii.
Crystal Hibernation - daje Glint na 20 sekund regenerację życia(+7), a każdy nie fizyczny atak zamienia w jej leczenie.
Jagged Crystal Skin - przez 10 sekund, pobliscy(do Glint) wrogowie otrzymują po 100 obrażeń za każdym fizycznym atakiem wymierzonym w Glint. Tutaj mogą pomóc skille zamieniające obrażenia fizyczne na magiczne, jak Winter Łowcy.


Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Grenths Balance
Wojownik - Gladiators Defense
Łowca - Melandrus Resilience
Mesmer - Mantra of Recall
Elementalista - Lightning Surge
Mnich - Shield of Regeneration



Sinned, BioHRD, DragonLord, Zhai

GuildWars.comTeenArena Net