Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 09:13
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...istniał kiedyś bug, dzięki któremu można było atakować ludzi ze swojej własnej drużyny?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje Prophecies



Ascalon
1. The Great Northern Wall
2. Fort Ranik
3. Ruins of Surmia
4. Nolani Academy
Northern Shiverpeaks
5. Borlis Pass
6. Frost Gate
Kryta
7. Gates of Kryta
8. D'Alessio Seaboard
9. Divinity Coast
Maguuma Jungle
10. The Wilds
11. Bloodstone Fen
12. Aurora Glade
Kryta
13. Riverside Province
14. Sanctum Cay
Crystal Desert
15. Elona Reach
16. Thirsty River
17. Dunes of Despair
18. Augury Rock(Doppelganger)
19. The Dragon's Lair
Southern Shiverpeaks
20. Ice Caves of Sorrow
21. Iron Mines of Moladune
22. Thunderhead Keep
Ring of Fire
23. Ring of Fire
24. Abbadon's Mouth
25. Hell's Precipice





Ice Caves of Sorrow

- Góra -


Cel główny: Uratuj Evennię.

Cele poboczne:

Znajdź drogę do holding area.

Uratuj Evennię z celi.

Ucieknij z Evennią na lodowy statek.

Bonus:

Przekaż wieści od Rornaka Stonesledge do Hamdora Grandaxe.



Poradnik
Zaczynasz misję u bram fortu. Poczekaj, aż patrole Mursaatów przejdą dalej. Następnie przedrzyj się do statku(1) omijając łukiem obszary bombardowane przez pobliski statek-katapultę. Zabij moby, a następnie pociągnij za dźwignię. Trafisz w zagrodę Jaków, które zaczną tratować wszystko na swojej drodze, w tym katapulty ostrzeliwujące mostek. Teraz przejdź do beczek z prochem[Powder Keg Station] i zanieś ją pod(2) lodową ścianę, którą ładunek ów rozsadzi umożliwiając przejście do jaskini. Bonus Aby wykonać bonus, musisz porozmawiać z Rornakiem Stonesledge. Jest on uwięziony w miejscu oznaczonym(3). Po pokonaniu Mursaatów i Jade Armorów trzeba cofnąć się po jeszcze jedną beczkę (2), a po wysadzeniu drzwi czeka nas jeszcze jeden spacer po proch, aby otworzyć klatkę. UWAGA - zarówno Jade Armory, jak i Mursaaci używają Spectral Agony, która powoduje bardzo dużą degenerację życia, o ile nie mamy Natchnionej[Infused] zbroi. Zbroje można Natchnąć w ramach bonusa Iron Mines of Moladune, w "grocie Lyssy" w Mineral Springs(na północny-wschód od Granite Citadel), misjach Abbadon's Mouth i Ring of Fire. Po rozmowie z więźniem udajemy się do Evennii. Po wyjściu z groty kierujemy się na lewo, omijając patrole. Mijamy krzyczącą Evennię i podnosimy beczkę z prochem(4), którą rozwalamy kraty celi naszych miłych pań. Po filmiku znów wysadzamy, ale tym razem lodową ścianę. Na końcu jaskini czekamy, aż grupa Mursaatów przejdzie na lewo. Bonus Idziemy w prawo do Hamdora Grandaxe(5) i informujemy go o uwolnieniu Rornaka. Idziemy za grupą Mursaatów, jednak nie atakujemy ich, czekając aż rozdzielą się na mniejsze grupki, lub zabije ich katapulta. Zabijamy Summitów przy statku(6), a potem już tylko pozostaje nam nań wsiąść i obejrzeć filmik.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Offering of Blood
Wojownik - Cleave
Mesmer - Crippling Anguish
Elementalista - Water Trident
Mnich - Mark of Protection







Iron Mines of Moladune

- Góra -

Cel główny: Zabij zdrajcę Markisa i jego ochroniarzy Jade Armor.

Cele poboczne:

Znajdź Seera.

Dodano:

Zabij Eidolona.

Bonus:

Zabij Inkwizytora zanim ten dostarczy informacje o Świecących Ostrzach (Shining Blade).



Poradnik
Na początek zaznaczę, że do tej misji bardzo przydatny jest skill do przerywania czarów. Tradycyjnie zaczynamy w punkcie S. Zgodnie z trasą, którą zaznaczyłem na mapie, kierujemy się do Seer'a, czyli do punktu 1. Daje nam on zadanie - Zabicie Eidolona, który znajduje się w jaskini nieopodal (2) i dostarczenie mu Upiornej Esencji (Spectral Essence). Gdy to zrobimy, on w zamian natchnie naszą zbroję(Infused) - będzie to chronić nas przed czarem używanym przez Mursaat, Jade Armors i Jade Bows - Upiorną Agonią (Spectral agony). Kontynuujemy podróż, tak jak zaznaczyłem na mapie i nie kierujemy się bezpośrednio do Markisa (K), tylko idziemy dalej wykonać Bonus (B). Po drodze wysyłając do piachu wszystkie wojska wroga łącznie z bossami (tutaj właśnie przyda się skill do przerywania). Gdy droga od punktu 3 do 4 będzie czysta możemy porozmawiać z uwięzionym Zwiadowcą Świecących Ostrzy (Shing Blade Scout) w puncie B. Gdy to zrobimy, nieopodal nas pojawi się Inkwizytor (3). Naszym celem jest nie dopuścić go do portalu (4). Gdy ten będzie już na drugim świecie, udajemy się do naszego głównego celu - Markisa. Na początku warto zniszczyć 2 grupy po obu stronach wejścia. Następnie zwabiamy do siebie Markisa i wysyłamy do piachu. Ostatnią rzeczą, która jest potrzebna do zakończenia misji, jest zniszczenie jego ochrony (po podejściu do posągów wyłonią się z nich Jade Armor). Ich zabicie zakończy misję :)

Skille Elitarne do złapania
Nekromanta - Life Transfer, Spiteful Spirit
Wojownik - Devastating Hammer, Cleave, Dwarven Battle Stance
Łowca - Oath Shot, Barrage
Mesmer - Energy Surge, Illusionary Weaponry
Elementalista - Thunderclap, Mist Form
Mnich - Signet of Judgment, Mark of Protection







Thunderhead Keep

- Góra -



Cel główny: Odbij THK

Cele poboczne:

Oczyść miasto

Oczyść fort

Zabij Darnara Stonepate'a

Bonus:

Zapal pochodnie, aby ściągnąć więcej Mursaatów

Dodane:

Pomóż Jalisowi Ironhammerowi utrzymać THK



Poradnik
Misja uważana za trudną, chociaż da się ją zrobić z henchami. Podążasz głównie w górę lokacji. Nie szarżuj, tylko wyciągaj przeciwników do siebie, poświęć chwilę aby zobaczyć jak chodzą patrole wroga i atakuj tylko gdy jesteś w pełni przygotowany. Jeśli jedną z Twych profesji jest mnich, to rzuć mending na króla i pilnuj jego życia, bo jego śmierć oznacza koniec misji. Gdy w końcu dojdziesz do końca (fort z pochodniami) zwab kilku wrogów, którzy są tuż za jego ścianami aby mieć później mniej kłopotów. Po zabiciu Dagnara zacznie się oblężenie. Jeśli masz tylko henchów po odpalaj trochę balistę i wracaj do króla aby go bronić. Jeżeli jesteś z innymi graczami, to obstaw dwóch (którzy są zdolni atakować na dystans) na balistach aby strzelali non stop, zabiją wielu, a kilku znacznie osłabią. Reszta teamu niech stoi na środku i czeka na resztki patroli.
Bonus
Jeżeli jesteś z henchami lub PUG-iem - nie rób bonusa (chyba, że przyszedłeś tylko po niego). Bonus polega na zapaleniu pochodni, co zwabi dodatkowych wrogów do fortu i utrzymanie go będzie ZNACZNIE trudniejsze.
UWAGA - w temacie na forum znajdziecie mnóstwo rad dotyczących tej misji.


Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Offering of Blood, Life Transfer
Wojownik - Cleave, Devastating Hammer
Łowca - Melandrus Arrows, Oath Shot
Mesmer - Crippling Anguish, Energy Surge
Elementalista - Water Trident, Thunderclap
Mnich - Mark of Protection, Aura of Faith







Ring of Fire

- Góra -


Cel główny: Załóż placówkę na Wyspach Ognia

Cele poboczne:

Zdobądź dostęp do stróżówki cytadeli

Otwórz główne wrota do stróżówki cytadeli

Wyczyść stróżówkę z Mursaat

Bonus:

Pokonaj Eidolon i zanieś jego Spectral Essence do Seera



Poradnik:
Na starcie krasnolud Brechnar pobiegnie przed siebie, ciągnąc za sobą dużą grupę Mursaat. Gdy tylko się oddalą przejdź w prawo i zabij stojących tam Elementalistów i Mesmerów (1). Jeżeli zrobisz to odpowiednio szybko, powinieneś ominąć patrol Jade Armor. Wieża Murssat z Ether Sealem (2) jest sporą przeszkodą (mogłeś ją spotkać robiąc zadanie poprzedzającą tą misję). Generuje ona aurę wysysającą manę ze wszystkich przebywających na obszarze (oczywiście tylko graczy, Mursaatów ona nie rusza), do tego używa zdolności takich jak Mind Shock, bądź Chain Lightning). Najłatwiej będzie za pomocą flat/longbowa wyciągnąć grupkę Jade Bows, a następnie zając się samą wieżą (może być trudno, jeżeli masz ze sobą Henchów). Po kilku potyczkach z Ettinami i przebyciu jeziorka z lawy (burning+crippled) będziesz miał przed sobą kolejną wieżę oraz losowego bossa Mursaat (3). Jako że nie można cofnąć się z zasięgu wieży (przez bliskość lawy), wygodniej jest koło niej przebiec, co uruchomi cutscenkę (przenosząc całe party w bezpieczne miejsce). Teraz są 2 wyjścia. Pierwsze polega na przejściu zaznaczoną trasą (to jest ta polecana przez Viziera), jednak z powodu Impów oraz jezior lawy jest strasznie wymagająca. Druga opcja polega na przełamaniu głównej bramy (4), co przy ostrożnym pullowaniu grup wrogów może być prostszym zadaniem (co nie znaczy, że będzie łatwo). Teraz wystarczy już tylko rozwalić kilka kolejnych Sealów, otworzyć bramę dużym przyciskiem i przejść mostem po drodze wybijając kilku bossów.
Bonus:
W pobliżu Ettinów, zanim wejdziesz do lawy, możesz przejść inną drogą prowadzącą do Seera (X), który poprosi Cię o dostarczenie mu Spectral Essence z Eidolon (tak, to samo co w Iron Mines of Moladune). Boss pojawi się w twierdzy Mursaat zaraz po wyłączeniu ich wież i nie stanowi żadnego problemu, zabierz jego Essence i oddaj je Seerowi w zamian za kolejny Infuse.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Life Transfer
Wojownik - Backbreaker; Devastating Hammer
Łowca - Spike Trap; Oath Shot; Incendiary Arrows
Mesmer - Energy Surge; Migraine
Elementalista - Ether Prodigy; Mist Form; Thunderclap
Mnich - Aura of Faith; Shield of Deflection







Abaddon`s Mouth

- Góra -


Cel główny: Otwórz Door of Komalie

Cele poboczne:

Zdejmij pieczęcie by wyłączyć bramę z onyxu

Podążaj ścieżka prosto w Abaddon`s Mouth

Złam magiczne pieczęcie zamykające Door of Komalie

Bonus:

Uwolnij ducha Leah Stone i chroń ją w drodze do miejsca spoczynku



Poradnik:
Pierwsza, dłuższa część misji to po prostu przebijanie się przez pieczęcie i chroniących je bossów (stojących zazwyczaj dwójkami) w głąb fortecy. Staraj się wyciągać przeciwników małymi grupkami. Z pewnością podczas ataków pomoże Ci Vizier, używając swojej specjalnej umiejętności "Chimera of Intensity", która działa jednak jedynie przez 2 minuty. W końcu dotrzesz do zgrupowania 6 pieczęci (1), łam je jadna za drugą. Po każdej pojawi się grupka Seal Guardów (jawna kpina) oraz kilku Mursaat, których załatw, zanim przystąpisz do rozwalenia następnych pieczęci. Złamanie wszystkich uruchomi cutscenkę, po której staniesz przed prezentacją nowego modelu Titana - po prostu go zniszcz, by zakończyć misję.
Bonus:
Dosyć uciążliwy i długi, jednak łatwy. W pobliżu przystani znajduje się jedna z pieczęci, w której zamknięta jest dusza Leah (A), na razie jej nie otwieraj. Zamiast tego udaj się ścieżką bonusu (patrz mapka) i wybijaj wszystko po drodze aż do wysepki z palmami (B). Uważaj, bowiem po drodze spotkasz swego starego znajomego Eidolon (w punkcie X jest Seer, który ponownie będzie mógł infusować Ci zbroję), a także, co gorsza, Wurma, bardzo odpornego na ciosy i zadającego mnóstwo obrażeń. Do tego jeżeli jego cel się poruszy, zaraz chowa się od ziemię i wynurza znowu (przy okazji zwalając a nóg). Dobrą taktyką jest rzucenie na ofiarę Protective Spirit, to znacznie ułatwi leczenie i pozwoli na łatwe zajęcie się Wurmem. Po tym wszystkim po prostu wróć do pieczęci, rozbij ją i idź za duchem (który będzie się straszliwie wlec) aż do wysepki, to zakończy Bonus.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Life Transfer; Soul Leech
Wojownik - Devastating Hammer
Łowca - Oath Shot; Barrage
Mesmer - Energy Surge; Fevered dreams
Elementalista - Mist Form; Thunderclap
Mnich - Aura of Faith; Restore Condition






Hell`s Precipice

- Góra -


Cel główny: Zatrzymaj Lisza przed zniszczeniem świata

Cele poboczne:

Wyłącz portale tytanów

Pokonaj Nieumarłego Rurika

Zniszcz Lisza

Bonus:

Zniszcz wszystkich trzech Lordów Armageddonu



Poradnik:
To ostatnia misja, więc przygotuj się na coś naprawdę trudnego. Bardzo dobrze sprawują się tutaj Necro SS, kombinacja Ele Nukera z Rangerem ze skillem Winter(najlepiej, jakby był jednocześnie interrupterem). Będziesz walczył z Burning Titanami (wojownicy), które zapalają wszystko w swoim zasięgu. Po jego śmierci powstaje z niego Raisen Ashen Hulk (nekromanta), najmniej groźny, aczkolwiek jego Shadow of Fear może pomóc przeszkadzać wojom. Następnie z jego ciała wyjdą jeszcze Fist oraz Hand of the Titan (warriorzy ze skillami miecza oraz topora). Cała drużyna powinna skupić się na jednym Tytanie i zniszczyć go aż do końca. W przeciwnym wypadku może okazać się, że drużyna walczy z 4 lub więcej Hands/Fist of Titans i mnisi nie wytrzymają presji leczenia. Jednak są oni pikusiem w porównaniu do Spark of the Titans, czyli po prostu silniejszymi fire impami. Ich czary (Mind Burn oraz Rodgot`s Invocation) mogą bardzo szybko zabić całą drużynę - pamiętaj, by niszczyć je pierwsze. Po drodze uważaj na miejsca, na które będa spadać Meteory (mały dmg, ale knock down jest uciążliwy). W miejscu oznaczonym 1 zatrzymaj się. Zobaczysz bossa mówiącego coś w niezrozumiałym języku, po chwili w jego stronie pobiegnie cała grupa Tytanów oraz Impów. Gdy to się stanie przemknij dalej. W pobliżu portali przydatne byłoby wykonanie bonusu, przerwie to respawn Fist/Handów. Teraz za pomocą łuku wyciągnij niewielkie grupki wrogów. Tą "centralną" dużą grupę również można ubić, albo unikać jej i zabijać strażników portali za ich plecami. Po tym zdarzeniu będziesz musiał walczyć z Rurikiem. Najlepiej po prostu zignorować Fist/Handy i ściągnąć Rurika oraz impy za pomocą łuku. Zostanie już tylko zniszczenie Lisza (X). Jego ataki zabierają bardzo dużo punktów życia, ma stałą regenerację zdrowia oraz używa skilla Unholy Feast i Strip Enchament. Do tego ma specjalną umiejętność "Soul Vortex", przenosząca bądź jego, bądź jednego z członków drużyny w jezioro lawy. Żeby było jeszcze milej, Lisz musi zginąć dokładnie w centrum Bloodstona. W przeciwnym wypadku odrodzi się i sprowadzi kilka potworów (zabij je przed kolejną próbą pokonania Lisza). Gdy w końcu uda Ci się go dopaść, pozostanie Ci oglądanie finałowego filmiku (oraz Titan questy od Glint).
Bonus:
Po drodze (A) spotkasz kolejnego Seera walczącego z Tytanem. Da Ci on (Seer, nie Titan) bonus polegający na zabiciu 3 Armageddon Lords (B). Znajdują się oni w jeziorku lawy niedaleko portali, po prostu wybijaj ich pojedynczo (również rozpadają się na mniejsze części), nie stanowią oni wielkiego zagrożenia.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Aura of the Lich
Wojownik - Eviscerate; Hundred Blades
Łowca - Greater Conflagaration
Mesmer - Panic
Elementalista - Mind Burn
Mnich - brak




Sinned, BioHRD, DragonLord, Zhai

GuildWars.comTeenArena Net