Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 22:52
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w Amfiteatrze Bokka wystawiana jest sztuka związana z historią Przepowiedni(GWP)?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje Prophecies



Ascalon
1. The Great Northern Wall
2. Fort Ranik
3. Ruins of Surmia
4. Nolani Academy
Northern Shiverpeaks
5. Borlis Pass
6. Frost Gate
Kryta
7. Gates of Kryta
8. D'Alessio Seaboard
9. Divinity Coast
Maguuma Jungle
10. The Wilds
11. Bloodstone Fen
12. Aurora Glade
Kryta
13. Riverside Province
14. Sanctum Cay
Crystal Desert
15. Elona Reach
16. Thirsty River
17. Dunes of Despair
18. Augury Rock(Doppelganger)
19. The Dragon's Lair
Southern Shiverpeaks
20. Ice Caves of Sorrow
21. Iron Mines of Moladune
22. Thunderhead Keep
Ring of Fire
23. Ring of Fire
24. Abbadon's Mouth
25. Hell's Precipice





Gates of Kryta

- Góra -


Cel główny: Zabezpiecz miejsce do osiedlenia dla Twoich ludzi.

Cele poboczne:

Skontaktuj się z lokalnymi władzami w Lwich Wrotach[Lion's Arch]

Idź na południe i znajdź Justicara Habliona.

Pomóż Justicarowi Hablion oczyścić bagna z nieumarłych.

Bonus:

Odzyskaj tekst Orriana i przetłumacz go.



Poradnik
Jest to bardzo prosta misja: podążaj zaznaczona na mapie ścieżką, gdy dotrzesz do osady porozmawiaj z Justicarem. Następnie spotkaj się z Hablionem w punkcie(J), obejrzyj filmik i razem z nim i Białymi Opończami rusz na bagna, aby oczyścić je z nieumarłych(U).
Bonus Po rozpoczęciu misji idziemy do punktu(O), gdzie spotkamy knura - Oinka. Musimy zaprowadzić go do jego właściciela - Cheswicka(H). Poczekaj aż skończy on rozmowę i oddaj mu Oinka, w zamian otrzymasz bonus. Teraz musisz się udać do punktu T, gdzie znajdziesz upragniony tekst Orriana. Teraz wróć się do wioski i oddaj znalezisko historykowi.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







D'Alessio Seaboard

- Góra -

Cel główny: Pomóż Białym Płaszczom (White Mantle) w walce z nieumarłymi.

Cele poboczne:

Dostań się do Świątyni Tolerancji (Temple of Tolerance).

Porozmawiaj z Confessorem Dorianem o nieumarłych.

Dodano:

Uratuj ludzi w Hakewood.

Uratuj Confessora Doriana przed nieumarłymi.

Idź na południowy zachód i zlokalizuj Dinas z Berłem Orr (Scepter of Orr).

Bonus:

Dostarcz Wazę do Statuy Melandru.




Poradnik
Zaczynamy w miejscu oznaczonym cyfrą 1. Zgodnie z drogą idziemy do miejsca 2, gdzie znajdujemy Benji Makala. Za wszelką cenę musimy go chronić. Gdy skończą się ataki nieumarłych, Benji podziękuje nam za pomoc i zleci bonus - dostarczenie Wazy z jednego miejsca do drugiego. Udajemy się do brata Benji, który otworzy nam wrota (3). Idziemy dalej wycinając w pień hordy nieumarłych i dochodzimy do Wazy (4). Najlepiej, by ją zabrał Elementalista lub Mnich. Kierujemy się do Doriana (5), którego musimy obronić przed atakami nieumarłych z dwóch stron. Gdy to się skończy, poprosi nas o uratowanie Dinas. Udajemy się do miejsca 6, gdzie odkładamy Wazę. Kończy to bonus. Pozostaje nam jedynie zabić końcowego bossa i po rozmowie z Dinas zakończyć misję (K) :)

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Divinity Coast

- Góra -


Cel główny: Poddać się Próbie Wybranych

Cele poboczne:

Zdobądź Oko Janthira od Justicara Habliona w Shaemoor

Dostarcz Oko do nabrzeżnego miasta Loamhurst

Dodano:

Oczyść się w Fontannie Prawdy na wzgórzu

Bonus:

Odnajdź wszystkich wybrańców i doprowadź żywych do Loamhurst



Poradnik
Pierwszą rzeczą jest dostanie się do Habliona(1), a następnie udanie się na wzgórze do Fontanny Prawdy(2). Potem ponownie rozmawiamy z Hablionem i dostajemy Oko, które co paręnaście sekund nokautuje pobliskich wrogów. Bonus Pierwszy z Wybranych znajduje się w 3 punkcie, na lewo od schodów. Następny(4) stoi za mostem i jest atakowany przez grupę Tengu. W tej misji warto mieć skille do biegania, jak Charge!, lub Storm Chaser, oraz coś do leczenia Wybrańców. Ustawiamy się przed mostem z odnowionymi skillami i ruszamy jak najszybciej na drugi brzeg. Po uratowaniu 4, ponownie szykujemy się do biegu i lecimy do kolejnego Wybrańca(5), którego atakują 2 grupy Tengu. Gdy już widzimy 6, proponuję rozdzielić się na dwie grupy - jedną 2-3 osobową, która będzie walczyła z pobliskimi Ettinami. A druga ruszy z kopyta do ostatniego(7) Wybrańca. Gdy wykonamy bonus, pozostaje już formalność, jaką jest przedarcie się do Loamhurst z żywymi Wybrańcami.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







The Wilds

- Góra -

Cel główny: Zapoluj na porywaczy ze Świecących Ostrzy (Shining Blade) i uratuj Wybranych (Chosen).

Cele poboczne:

Ścigaj Świecące Ostrza(Shining Blade).

Uratuj Wybranych (Chosen).

Dowiedz się jak Świecące Ostrza (Shining Blade) przemierzają Dżunglę.

Bonus:

Zabij dwóch wodzów Centaurów.



Poradnik
Do tej misji bardzo przyda się gracz, który zadaje obrażenia na odległość. Zaczynamy w punkcie S. Kierujemy się prosto, wyciąć wszystko w pień jak droga prowadzi. Dochodzimy do miejsca, gdzie spotykamy Entangling Roots. Ten na nasz widok blokuje nam drogę, która porasta konarami. Jedynym sposobem jest zabicie go na odgległość. Po śmierci konary znikają, a my możemy kontynuować podróż. W miejscu, gdzie mamy do wyboru 3 drogi (1) wybieramy tę po lewej, by dotrzeć do bonusa. Gdy spostrzeżemy 2 centaury NIE ATAKUJEMY ICH, tylko z daleka pozwalamy im dokończyć rozmowę. Gdy bonus zostanie aktywowany można ich posłać na drugi świat. Zabieramy ziarno (vine seed) ze sobą. Wracamy do miejsca gdzie mieliśmy 3 drogi do wyboru. Tym razem podążamy środkową. W momencie, gdy spotkamy grupy centaurów kierujemy się w prawo (2), aż do świecącego na ziemi kółka (3), gdzie rzucamy ziarno (Vine Seed). Przechodzimy przez konar i znajdujemy obóz centaurów. Naszym celem jest zabicie ich dwóch wodzów (4). Gdy bonus zostanie wykonany, wracamy przez konar i idziemy w drugą stronę - podążamy za Zwiadowcą Świecących Ostrzy (Shining Blade Scout). Po dłuższej chwili widzimy jak pająki atakują Wybranych (Chosen). Czas ich uratować (K). Gdy kilka odeprzemy kilka grup pająków, pojawi się boss. Jego zabicie zakończy misję.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Bloodstone Fen

- Góra -

Cel główny: Dowiedz się prawdy o Białych Płaszczach (White Mantle).

Cele poboczne:

Znajdź Blade Scout Ryder, ona zabierze Cię do Kamienia Krwi (Bloodstone).

Użyj winorośli, by przemierzać dżunglę.

Dodane:

Dostań się sam do Kamienia Krwi.

Bonus:

Obudź Druidów nie zabijając ich Strażników.



Poradnik
Na początku radzę robić te misję z żywymi ludźmi, nie z NPC. Zaczynasz misję w punkcie S. Stamtąd idziesz prosto przez siebie jak droga prowadzi. Na rozwidleniu dróg idziemy w prawo do krzaku z ziarnami (A). Zabieramy stamtąd jedno ziarno (najlepiej jeżeli weźmie je Elementalista), wracamy do rozwidlenia i kierujemy się w drugą stronę. Na końcu drogi dochodzimy do platformy (B) gdzie rzucamy na ziemię ziarno i pojawia się konar. Po chwili dostajemy informację o pojawieniu się bonusa - musimy obudzić 3 druidów. Przechodzimy przez niego i dochodzimy do grupy Strażników Dżungli (Jungle Guardians). Nie wolno ich nam zabić. Musimy obok nich przebiec. Dobiegamy do platformy. W oddali widzimy krzaki z nasionami. Trzeba rzucić po jednym na platformy w miejscach oznaczonych numerkami 1, 2 i 3. Nie trzeba się bać o druidów - Strażnicy nie będą ich atakować. W pewnym momencie wszystkie duchy zgromadzą się wokół centralnej platformy (O). Teraz trzeba czekać na przyjście pierwszego druida. Gdy ten pojawi się obok platformy, ujrzymy (Elder Druid). Rozmowa z nim zakończy bonus. Kierujemy się dalej drogą używając ziaren. Dochodzimy do Kamienia Krwi, gdzie po krótkim filmiku czeka nas walka z Justiciar Hablion. Najlepszym wyjściem jest najpierw zwabić jego ochronę po obu stronach z odległości. Na koniec czeka nas walka z bossem K. Oglądamy animację końcową :)

Elitarne umiejętności do złapania:
brak







Aurora Glade

- Góra -


Cel główny: Zdobądź dostęp do Henge of Denravi

Cele poboczne:

Dotrzyj do portalu HoD

Zestrój się z portalem, zanim zrobi to White Mantle

Dodano:

Zestrój się z oboma piedestałami, by otworzyć bramę z winorośli

Zabij strażnika HoD

Bonus:

Zabij Demagoga



Poradnik:
Podążaj ścieżką, wybijając wszystko po drodze (uważaj, łatwo można się tutaj zgubić). Gdy dojdziesz do pierwszych ołtarzy, po prostu weź z jednego kryształ i zanieś do drugiego (A). Następnie będziesz musiał to powtórzyć z dwoma (B), co otworzy bramę z winorośli (C) Najwięcej zabawy będzie z ostatnimi trzema ołtarzami (D), bowiem White Mantle również chce je przejąć. Wygra ten, kto będzie miał w posiadaniu wszystkie trzy, tak więc zabijaj WM biegnących z kryształami i sam zajmuj ołtarze. Dobrze jest tu zostawić jednego/dwóch graczy z zadaniem przejmowania ołtarzy, podczas gdy reszta będzie się starała nie dopuścić do ich odbicia. Po przejęciu wszystkich trzech pozostaje ubicie strażnika, jakim jest ogromny (acz łatwy) behemot (X).
Bouns:
Uratuj i pogadaj z Less Longbow (1), poprosi Cię ona o zabicie Demagoga (2) - musisz to zrobić zanim przejmiesz 3 portale. Możesz albo zostawić kogoś, bo odbijał ołtarze gdy tylko WM je przejmie, a z resztą drużyny przebić się przez wrogów i załatwić cel, albo prześlizgnąć się obok wielkiej grupy i zabić dowódcę solo (jest łatwiejszy nawet od standardowych Mantle). Pamiętaj tylko, by mieć pod kontrolą 2 ołtarze, bowiem przy trzech teleportujesz się do strażnika, co kończy możliwość wykonania bonusu, a przy kontroli WM nad trzema misja kończy się niepowodzeniem.

Elitarne umiejętności do złapania:
-brak







Riverside Province

- Góra -


Cel główny: Ukradnij Scepter of Orr.

Cele poboczne:

Pozostań niewykryty w drodze do świątyni

Porozmawiaj z Dinasem, aby otrzymać berło

Ucieknij mostem na północnym wschodzie mapy

Bonus:

Zabij Zwiadowców na każdej z wież obserwacyjnych, aby Saidra mogła przejechać z transportem broni



Poradnik:
Na pierwszy rzut oka wydaje się, że cele misji i bonusu wykluczają się wzajemnie, lecz można wypełnić oba zadania. Przed wyruszeniem na misję, warto zabrać ze sobą postacie używające czarów/klątw/łuków, aby zabić Zwiadowców na wieżach. Posiadają oni umiejętność Troll Unguent, więc trzeba skupić się na przerywaniu im rzucania tego skilla. Każdą z grup pod wieżami(oznaczone gwiazdką na mapie) najlepiej zabijać wyciągając po 3-4 osoby na raz. Zwiadowców można zabić atakiem bezpośrednim(miecz/topór/młot/sztylety), trzeba tylko mieć szczęście i stanąć jak najbliżej drzwi.
Ruszamy przed siebie i zabijamy obstawę pierwszej wieży. Bouns: Następnie ruszamy do Saidry(S), która po krótkiej rozmowie otworzy drzwi. Wybijamy obstawę kolejnej wieży i wracamy do punktu z którego zaczęliśmy misję. Poruszamy się jak najbliżej prawego krańca mapy, aby unikać wrogów. Bouns: Zbaczamy z czerwonej ścieżki i po kolei zabijamy kolejnych wrogów i Obserwatorów na wieżach. Po dotarciu do świątyni(1), odbieramy od Dinasa Scepter of Orr i uciekamy do mostu(2), przed którym stoi Boss. Jeżeli unikasz walki, musisz go "wyciągnąć" stamtąd, tak, aby nie blokował przejścia.Bouns:Po prawej i lewej od głównej ścieżki znajdziemy kolejne 3 wieże, które należy oczyścić z wrogów. Na koniec zabijamy Bossa stojącego przed mostem i cieszymy się filmikiem.


Elitarne umiejętności do złapania:
-brak







Sanctum Cay

- Góra -


Cel główny: Dostarcz Berło Orr do Viziera Khilbrona i spotkaj się z Evennią po drugiej stronie wyspy.

Cele poboczne:

Znajdź Viziera i dostarcz mu Berło[Scepter].

Dostań się do doków po drugiej stronie wyspy.

Dodano:

Zostałeś zdradzony! Evennia została porwana. Spotkaj się w dokach z Vizierem aby uciec.

Chroń Viziera, gdy on będzie wydobywał statek z morza. Wejdź na pokład, gdy już tego dokona.

Bonus:

Pomóż Umęczonej Duszy dotrzeć do miejsca wiecznego spoczynku.



Poradnik
Podążaj zaznaczoną na mapie ścieżką. Bonus W punkcie (1) znajduje się Umęczona Dusza, postać niosąca Berło musi z nią porozmawiać. Odtąd będzie ona za Wami podążała. Po dotarciu do Viziera(V) i obejrzeniu filmiku, jeżeli chcecie wykonywać bonus musicie ponownie zagadać do ducha. Teraz trzeba udać się do doków(L). Vizier zacznie wyciągać statek z dna morza. W tym czasie ze wschodu i południa będą nadciągały kolejne fale Białych Opończy[White Mantle] - naturalnie należy ich zabić.
Bonus Niestety, utrzymanie przy życiu ataków na Viziera i doprowadzenie duszy do cmentarza jest bardzo trudne. Możecie rozdzielić się na dwie grupy, ale o wiele łatwiej jest zrobić dwa biegi - jeden tylko dla bonusa, a drugi dla misji. Aby wykonać bonus, zostawiamy z Vizierem mnicha i elementalistę z czarami obszarowymi. Reszta jak najszybciej przebija się do cmentarza(2) i czym prędzej wraca do pomostu.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak


Sinned, BioHRD, DragonLord, Zhai

GuildWars.comTeenArena Net