Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 19:07
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...nie możesz poruszać się szybciej niż o 50%?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Trening na Wyspie Bezimiennych




Przewodnik


Dopiero co stworzyłeś swoją nową postać PvP. Przed Tobą stoi Przewodnik[Guide], a za nim rozciąga się Wyspa Bezimiennych[Isle of the Nameless]. Zaisheni przeznaczyli tą wyspę na miejsce ćwiczeń sztuk walki. Mimo, iż wielu przygotowuje się tutaj do potyczek PvP, to także postaci PvE mogą tutaj przetestować swoje umiejętności i buildy. Jeżeli chodzi o PvP, to wyspa ta idealnie nadaje się na wstęp do świata walki z innymi graczami.

Wyspa Bezimiennych pokazuje tak na prawdę tylko wierzchołek góry lodowej - trybu PvP. Jednak tutaj możesz spokojnie szlifować swoje umiejętności, bez stresu towarzyszącego pojedynkom z innymi graczami.


Grupa strażników blokuje Ci zejście ze startowego podium, jednak zaraz po wzięciu od Przewodnika[Guide] zadania, rozstąpią się na boki. Aby zobaczyć, co znajduje się za nimi, przytrzymaj Ctrl i rozglądnij się - zobaczysz wszystko co możesz zaatakować; jeżeli naciśniesz Alt, podświetleni zostaną sojusznicy, NPCe oraz obiekty, których możesz użyć. Tak jak na kompasie, wrogowie są oznaczeni czerwonym, a sprzymierzeńcy zielonym tekstem.


Zadanie Nameless Masters


Po rozmowie z Przewodnikiem[Guide], zaoferuje Ci on zadanie oraz informacje o poruszaniu sie, kontroli i podróżowaniu. Weź od niego zadanie Bezimienni Mistrzowie[Nameless Masters] i zejdź po schodach na dół. Mimo, iż zadanie wymaga porozmawiania z trzema Mistrzami, to jest ich tutaj o wiele więcej. Jeżeli nigdy nie grałeś PvP(lub mało), to warto odwiedzić każdego z Mistrzów, bowiem posiadaja oni wiedzę o wielu mechanizmach walki w Guild Wars, obecnych zarówno w PvE, jak i PvP.


Możesz porozmawiać z którymkolwiek z Mistrzów, jednak zalecamy wysłuchanie wszystkich trzech:


Mistrz Walki[Master of Combat]

Posiada on kukły, które możesz atakować. Cele mają 480 punktów zdrowia i zbroję na poziomie od 60 do 100. Pokazują one, ile obrażeń zadasz swoim wrogom na PvP. Zaobserwuj, jak zmieniają się zadawane przez Ciebie obrażenia, w zależności od poziomu zbroi manekina.


Mistrz Obszarów Działania[Master of Area Effects]

Znajdziesz tutaj kolejne manekiny, rozmieszczone tak, aby pokazywały zasięg czarów. Zabierz ze sobą umiejętności obszarowe[AoE], aby zobaczyć różnicę zasiegów działania. Jeżeli nie odblokowałeś jeszcze żadnego, gotowiec "Tainted Ally" ma Deathly Swarm, który ma zasięg w okolicy[in the area]. Natomiast "Air of Smite" ma Balthazars Aura z zasięgiem "przylegli"[adjacent].


Mistrz Magii[Master of Magic]

Informacje o Hexach i Enchantach. Poza różowymi strzałkami Hexów i żółtymi Enchantów na Pasku Życia[Health Bar], efekty te wywołują dynamiczne aury wokół postaci. Podejdź do jednej z pochodni stojących obok Mistrza, aby to sprawdzić. Gdy masz na sobie Hexa, wokół Ciebie zacznie sie unosić ciemna, wirująca mgiełka. Jeżeli masz na sobie Enchanta, wokół postaci będą kręcić się białe kółka.

Ta wiedza może pomóc Ci przy większych pojedynkach. Gdy gracze wybierają cel w walkach 8v8, starają się wyszukać cel bez Enchantów, albowiem oznacza to, że Mnich nie rzucił na niego żadnych czarów ochronnych. Zamiast "tabować" po kolejnych celach i szukać paska bez strzałki, wybierający cel może poszukać postaci bez białej otoczki.


Mistrz Stanów[Master of Conditions]:

Podejdź do Mistrza Stanów. Posiada on kilku studentów, którzy cierpią na różne Stany. Podejdź do każdego z nich i zapamiętaj, jak poszczególne Stany zmieniają wygląd Paska Zdrowia[Health Bar]. Niektóre z nich wyglądają identycznie, więc jeżeli chcesz wiedzieć co dolega Twojemu sojusznikowi, popatrz na animację, lub spytaj go. Najczęściej nie masz czasu na zadawanie pytań podczas walki, dlatego musisz sam rozpoznać zagrożenie.

Na przykład, Oślepienie[Blindness] i Okulawienie[Crippled] wyglądają tak samo na pasku(oba pokazują się jako brązowe strzałki). Jednak Oślepienie to wirującą, ciemna chmurka przed oczami postaci, a Okulawienie powoduje wolniejsze poruszanie się i utykanie postaci na jedną nogę. Jeżeli masz przy sobie umiejętność do ściągania Stanów[Condition] i nie wiesz co usunąć, to przypatrz się animacji. Ściąganie Oślepienia z Mnicha nie pomoże ani Twojej drużynie, ani Tobie.

Jeżeli to Ty masz nakładać Stany na wroga, bacznie obserwuj jego wygląd. W przypadku, gdy masz oślepiać Wojowników, narzucaj ten Stan jak tylko mgiełka zniknie sprzed oczu przeciwnika.


Mistrz Łuków[Master of Bows]:

Ten mistrz pokazuje zasięg różnych typów łuków. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą jakiś łuk! Gdy stoisz wyżej niż cel, Twoje strzały zakreślają niższą parabolę, przez co trudniej wrogowi zrobić unik. Poza tym z góry zadajesz większe obrażenia.


Mistrz Wskrzeszania[Master of Resurrection]

Tutaj dowiesz się nie tylko o wskrzeszaniu, ale także o życiu i śmierci, oraz karach za śmierć[death penalty]. Na wyspie znajduje się kilka Kaplic Wskrzeszenia [Resurrection Shrine], w których wstaniesz, jeżeli zginiesz podczas treningu. Oczywiście nabijesz wtedy Karę za Śmierć[Death Penalty (DP)]. W PvP, po osiągnięciu 60% DP, nie zostaniesz wskrzeszony w kaplicy. Pomóc mogą Ci wtedy jedynie kompani.


Mistrz Blokowania[Master of Blocking]

Pokazuje on podstawy blokowania ciałem[body-blocking]. Oglądnij kilka walk GvG i skup się na flagowym. Bardzo często przeciwnik blokuje mu przejście do "flagowni"[flag stand]. Dochodzą do tego Powalenia[Knockdowns] i "snare'y"[umiejętności spowalniające].





Mistrz Przedmiotów[Master of Items]

Tutaj znajdziesz kilka przedmiotów PvP, takich jak flaga[flag], zestaw naprawczy[repair kit], dźwignia[lever], oraz stojak na flagę[flag stand]("flagownia"). Flaga pojawia się w każdym meczu GvG i większość drużyn stara się ją umieścić w stojaku. Podczas wyrównanych pojedynków, to flaga jest gwarantem zwycięstwa.


Inni Mistrzowie na Wyspie Bezimiennych


Mistrz Wiatru[Master of Winds]

Pomaga Ci się szybciej poruszać, rzucając Windbourne Speed. Ten Enchant jest używany przez flagowych na GvG: aby szybciej transportować flagę, pomagać w odwrocie maruderom lub przyspieszyć Złodzieja[Guild Thief].


Mistrz Ścieżek[Master of Paths]

Daje dostep do Prób Drużyn[Team Trials], po wykonaniu zadania od Przewodnika[Guide]. O nich napiszemy następnym razem.


Dodatkowy trening

Poza Mistrzami podanymi u góry, na wyspie znajdują się inni Bezimienni Mistrzowie[Nameless Masters]. Ci są przypisani do pewnego obszaru i posiadają określone umiejętności. Aby ich odnaleźć, udaj się do Mistrza Ścieżek[Masiter of Paths] i skręć w lewo. Powinieneś zobaczyć Mistrzynię Leczenia[Master of Healing]. Posiada ona kilka umiejętności leczących i zacznie biegać w kółko, gdy ją zaatakujesz. Bardzo dobrze idzie jej unikanie strzał, więc możesz się tutaj nauczyć jak skutecznie zapobiegać trafieniom nimi, lub magicznymi pociskami.

Możesz używać Mistrzów stojących na wyspie do testowania i ćwiczenia swoich buildów. Idealnie nadają się jako "mierniki" zadawanych obrażeń.

Pozostali Bezimienni Mistrzowie:

Mistrz Leczenia[Master of Healing]: Używa wielu czarów leczących i biega w kółko.

Mistrz Enchantów[Master of Enchantment]: Narzuca na siebie czary Ochronne.

Mistrz Toporów[Master of Axes]: Atakuje Cię toporem.

Mistrz Młotów[Master of Hammers]: Atakuje i powala Cię młotem.

Mistrz Piorunów[Master of Lightning]: Próbuje Cię zabić Magią Powietrza.

Mistrz Duchów[Master of Spirits]: Stawia wiele duchów na małym obszarze.

Mistrz Przeżycia[Master of Survival]: Biega po dużej pętli, starając się robić uniki.

Mistrz Hexów[Master of Hexes]: Hexuje Cię różnymi Klątwami.

Mistrz Zabierania Enrgii[Master of Energy Denial]: Używa różnych środków zabierania Energii i zadaje obrażenia.



Przełożył Zhai

GuildWars.comTeenArena Net