Witamy! Jest sobota 25.10.2014, godzina 17:58
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Zaklęcia(Enchanty), które nie wymagają celu(np. Zaklęcia Derwisza) omijają działanie Well of Profane?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Zbroje


Wstęp

Zbroje to nasza podstawowa defensywa. Bez nich nawet Wojownik będzie otrzymywał tyle samo obrażeń co Elementalista również bez zbroi. Zbroje obdarzają nasze postaci bonusami w postaci dodatkowych strzałek regeneracji (oprócz Wojownika) i/lub dodatkowymi porcjami energii, obrony przeciwko specyficznym typom obrażeń zawsze/pod wpływem pewnych efektów bądź dodatkowymi punktami zdrowia. Podczas otrzymywania obrażeń nie liczy się suma pancerza, jaki mamy na zbroi, lecz pancerz fragmentu zbroi, w który otrzymaliśmy obrażenia. Gra w 37,5% przypadków zdecyduje, że obrażenia przejdą na korpus, co czwarty cios uderzy nas w nogi, a po 12,5% szansy na przyjęcie obrażeń mają: głowa, dłonie i stopy. Ponadto, niektóre czary mają zwiększoną szansę na uderzenie nas w konkretne części ciała (np. Fire Storm w głowę), a uciekając przed atakami dostaniemy najczęściej w stopy.

Należy wspomnieć o tym, że bonus ograniczający obrażenia (Reduces damage from attacks) działa lokalnie, tzn. trzeba mieć na sobie tylko wszystkie części z tym bonusem, aby obrażenia z ataków (fizycznych) były zmniejszane obojętnie gdzie otrzymamy cios. Wcześniej działanie było globalne, co ArenaNet zmieniła w lipcu 2006.

Źródłem zbroi są Wytwórcy (Crafters), (którym musimy dostarczyć materiały i złoto, aby wykonali dla nas zbroję) oraz Kolekcjonerzy (Collectors), którzy za dostarczenie odpowiedniej ilości wymaganego przez nich przedmiotu ofiarują nam wybraną część zbroi. Niemożliwe jest, żeby zbroja, którą moglibyśmy założyć na siebie, wypadła po zabiciu potwora. Potwory "gubią" materiały, czasem nawet swoje własne pancerze, ale nigdy zbroje, które moglibyśmy założyć.

Kiedyś pancerze posiadały wbudowane dodatkowe bonusy, które teraz dostępne są jako insygnia. Pancerze z Prophecies wyglądały inaczej w zależności od posiadanych ulepszeń. Teraz możliwe jest jedynie stworzenie "czystego" pancerza (bez żadnych ulepszeń) o wybranym wyglądzie.

Warto przy okazji wspomnieć, iż niektóre armory minimalnie różnią się od innych, a każda część da się pokolorować dye z różnym skutkiem (niektóre szczegóły nie ulegną zabarwieniu).
Statystyki zbroi takie jak "+10 AL vs fire" działają tylko i wyłącznie na daną część pancerza, czyli nie będą grały roli, jeżeli cios dostaniemy w inne miejsce. Bonus "redukcja obrażeń" działa również lokalnie, czyli należy mieć wszystkie część pancerza z tym bonusem, aby pod jego działaniem było całe ciało wojownika i obrażenia (fizyczne!) były obniżane o 3. Ten bonus sumuje się jednak z runami absorpcji, które działają już globalnie, czyli wystarczy jedna obojętnie na jakiej części zbroi, aby pod jej działaniem był cały armor woja.

Legenda do zbroi z Factions

g - gold
p - platyna
cloth, silk itd. - materiały w postaci nazwy skróconej
AL - armor level, pancerz
item - przedmiot, ale taki, który powoduje pojawienie się okienka "drop item"
vs slashing, piercing, blunt itd. - przeciw danemu typowi obrażeń

Koszt pojedynczych części:

Każda część kosztuje 1/5 złota/platyny napisanej w KOSZTACH

Wymagana ilość materiałów:

Ręce - 1/8 KOSZTU
Korpus - 3/8 KOSZTU
Nogi - 2/8 KOSZTU
Stopy - 1/8 KOSZTU
Głowa - 1/8 KOSZTU

UWAGA - w przypadku Mnicha, Elementalisty i Nekromanty KOSZT podaję bez uwzględnienia ceny nakrycia głowy, zatem przeliczniki zmienią się odpowiednio na: 1/7, 3/7, 2/7, 1/7, a koszt złota/platyny jednej części zmienia się do 1/4 KOSZTU u tych profesji.



- Nekromanta -

- Mesmer -

- Mnich -

- Łowca -

- Wojownik -

- Elementalista -




- Nekromanta -

- Mesmer -

- Elementalista -

- Mnich -

- Łowca -

- Wojownik -

- Rytualista -

- Zabójca -




- Nekromanta -

- Mesmer -

- Elementalista -

- Mnich -

- Łowca -

- Wojownik -

- Rytualista -

- Zabójca -

- Derwisz -

- Patron -




- Nekromanta -

- Mesmer -

- Elementalista -

- Mnich -

- Łowca -

- Wojownik -

- Rytualista -

- Zabójca -

- Derwisz -

- Patron -


sinned, scalenie Simek, poprawki i aktualizacja Tom Stone

GuildWars.comTeenArena Net