Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:13
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...przed GW: Factions, Soul Reaping nie miał żadnych ograniczeń, a Minion Master mógł mieć nielimitowana ilość minionow?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje z Guild Wars Factions




Shing Jea Island
1. Minister Cho's Estate
2. Zen Daijun
Kaineng City
3. Vizunah Square Foreign/Local Quarters
4. Nahpui Quarters
5. Tehnnakai Temple
Echovald Forest
6. Arborstone - Kurzick
Jade Sea
7. Boreas Seabed - Luxon
Kaineng City
8. Sunjiang District
Echovald Forest
9a. Eternal Grove - Kurzick
Jade Sea
9b. Gyla Hatchery - Luxon
10. Unwaking Waters - Kurzick/Luxon
Kaineng City
11. Raisu Palace
12. Imperial Sanctum







Boreas Seabed

- Góra -

Cel główny: Zwycięż w Zgromadzeniu i zdobądź prawo do użycia Włóczni Archemorusa przeciwko Shiro.

Cele poboczne:

Pokonaj trzech Czempionów oraz ich obstawę.

Odzyskaj Włócznię Archamorusa.

Pokonaj Zhu Hanuku za pomocą Włóczni Archamorusa

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Misja całkiem prosta, jednak przyda się dobry interupter. Pierwsza część będzie się składała z 3 walk z trzema różnymi klanami Luxonów. Pierwszy klan (Kraba) będzie miał w szeregach Deamana (interupter) oraz Seaguard Eli (wojownik z Hamstring i Dragon Slash). Drugi klan (Węża) przybędzie z Aurorą (barrager) oraz Seaguard Gitą (protection monk). Trzeci klan będzie najbardziej niebezpieczny, głównie przez Argo (fire ele) i jego zdolność "Argo's Cry", która działa podobnie jak Meteor Shower, z wyjątkiem możliwości znacznie częstszego używania, koniecznie mu ją przerywaj. Seaguard Halą (Illusion mesmer) możesz się nie przejmować. Teraz, już z Włócznią Archemorusa, możesz podążać dalej wytyczoną ścieżka (uwaga na grupy Nag), aż dojdziesz do Zhu Hanuku (X). Ten "potężny" Kraken nie stanowi raczej dużego wyzwania. Jego najgorszą umiejętnością, którą powinieneś przerywać jest Jade Fury (około 200 obrażeń + przewrócenie dla wszystkich wokół). Będzie równeż wskrzeszał swoich pobratymców. Możesz również przerwać tą umiejętność, bądź użyć jej przeciwko jemu samemu. Zabijaj Kraken Spawny zaraz po ich wskrzeszeniu (mają tylko 25% bazowego zdrowia) i ładuj Włócznię. W pełni naładowana (5 poziom) potrafi zadać nawet 1900 obrażeń Krakenowi.

Elitarne umiejętności do złapania:

Wojownik - Dragon Slash
Łowca - Broad Head Arrow, Barrage
Mesmer - Power Leech
Elementalista - Mind Burn
Mnich - Life Sheath








Sunjiang District

- Góra -


Cel główny: Powstrzymaj Shiro przed przywołaniem jego armii duchów!

Cele poboczne:

Znajdź Shiro w kanałach miasta.

Mistrz Togo musi przeżyć.

Mhenlo musi przeżyć.

Dodane:

Zniszcz astralne szczeliny[Spirit rifts], aby usunąć tarczę ochronną Shiro. Pozostało X szczelin.

Zniszcz Twory[constructs] Shiro.

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Poradnik
Ta misja polega na zabiciu tzw. "bąbelkowego Shiro". Z pomocą przyjdą nam dwa przedmioty, które zdobyliśmy od Luxonów i Kurzicków w poprzednich misjach - Urna świętego Wiktora[Urn of Saint Victor] i Włócznia Archamorusa[Spear of Archamorus]. Oto ich działanie:
Urna św. Wiktora - ładuje się ona dzięki obrażeniom, jakie otrzymuje osoba ją nosząca. Gdy zostanie opuszczona, św. Wiktor da ochronę każdemu członkowi drużyny w okolicy[in the area]. Dzięki niej, pewna ilość obrażeń zostanie zaabsorbowana.
Na kolejnych poziomach Urna św. Wiktora absorbuje:
1 poziom - 80 punktów obrażeń
2 poziom - 160 punktów obrażeń
3 poziom - 240 punktów obrażeń
4 poziom - 480 punktów obrażeń
5 poziom - 1280 punktów obrażeń
Należy wspomnieć, że podane wyżej ilości są równo rozdzielane na każdego członka drużyny, który był w zasięgu działania Urny.
Włócznia Archamorusa - działa podobnie jak Urna, z tym, że nie chroni, a zadaje obrażenia wszystkim wrogom będącym w pobliżu[nearby]. Włócznia "ładuje" się duszą każdej umierającej istoty w jej zasięgu.
Na kolejnych poziomach Włócznia Archamorusa zadaje każdemu wrogowi w zasięgu działania:
1 poziom - 10 punktów obrażeń
2 poziom - 25 punktów obrażeń
3 poziom - 55 punktów obrażeń
4 poziom - 115 punktów obrażeń
5 poziom - 235 punktów obrażeń
Zaleca się, aby zarówno Włócznię, jak i Urnę mieć naładowane do walki z Tworami Shiro[Shiro's Construct]. Najlepiej, aby trzymały je postaci czarujące, chociaż można dać włócznię Wojownikowi, który będzie ściągał na siebie ogień wroga i zabijał ich samą włócznią. To drugie rozwiązanie jest jednak mało wydajne.
Po rozpoczęciu misji podchodzimy do Mistrza Togo - to spowoduje opuszczenie mostu z rur. Przechodzimy po nim i walczymy z potworami. Najlepszą taktyką na spotykane grupy przeciwników jest oślepienie lub zabicie Zabójców[Afflicted Assasin], a następnie Uzdrowicieli[Afflicted Healer] i Rytualistów[Afflicted Ritualist]. Rytualiści używają umiejętności Flesh of my Flesh, dlatego ważne jest albo ich szybkie wykańczanie, albo przerywanie im tego czaru. Udajemy się w lewo, do pierwszej "szczeliny" i Zabójcy Shiro'ken[Shiro'ken Assasin] i Ducha Portali[Spirit of Portals](A). Po ich zabiciu udajemy się wzdłuż zaznaczonej ścieżki do drugiego Bossa - Nekromanty Shiro'ken[Shiro'ken Necromancer](B). Należy uważać na truciznę, którą wywołuje wejście w otaczające górkę ścieki. Następnie kierujemy się na zachód do posiadającego sporą ochronę Bossa - Wojownika Shiro'ken[Shiro'ken Warrior](C). Tutaj trzeba uważać na płyty, które wywołują Dazed. Po jego(i Ducha Portali oczywiście)wyeliminowaniu wracamy i udajemy się do ostatniego Bossa - Łowcy Shiro'ken[Shiro'ken Ranger](D). Jeżeli chcemy łapać elity z jakiejś profesji, nie możemy danego Bossa zostawiać na koniec, gdyż po jego śmierci zostaniemy automatycznie przeniesieni na arenę w centrum mapy.
Po zniszczeniu wszystkich "szczelin", musimy stoczyć walkę z 4 Tworami Shiro: Elementalistą, Rytualistą, Mesmerem i Mnichem. Ich śmierć zakończy misje.


Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Soul Bind
Wojownik - Hundred Blades
Łowca - Equinox
Mesmer - Psychic Distraction
Elementalista - Mirror of Ice
Zabójca - Temple Strike
Rytualista - Soul Twisting
Mnich - Life Sheath








The Eternal Grove

- Góra -

Cel główny: Ochroń Drzewa Wieków poprzez utrzymywanie Śpiewaków Drzew(Tree Singers) przy życiu.

Cele poboczne:

Zniszcz grupy nasłane przez Shiro. Pozostało X grup.

Rangi
Poziom Mistrz - utrzymaj wszystkich 12 Śpiewaków Drzew[Tree Singers] przy życiu.
Poziom Ekspert - utrzymaj przynajmniej 6 Śpiewaków Drzew[Tree Singers] przy życiu.



Poradnik
W tej misji konieczny jest podział druzyny na dwie grupy. Najlepiej sprawdza się ustawienie Mo+W+N(MM)+E, jednak Elementalistę można wtedy zamienić na dowolna profesję. W trakcie misji bardzo pomocne są Jaggernauty, które będą się wskrzeszały dopóty, dopóki Śpiewacy odpowiedzialni za drzewa będą żyli. Gdy porozmawiasz z Jaggernautem, zacznie on chodzić za Tobą i pomagać w walce, zwłaszcza z Żółwiami, które przewraca. Jest on idealnym tankiem, jednak trzeba zapewnic mu leczenie. Kolejne fale wrogów będą przychodzić z miejsc oznaczonych gwiazdką.
Pierwsze grupy będą będą się składały z Luxonów(Elementaliści, Łowcy, Wojownicy) i Żółwi. Dlatego już na starcie dzielimy się i ustawiamy w rozsądnej odległości od bram. Najważniejsze jest niedopuszczenie wrogów do miejsca, z którego mogą zaatakować Śpiewaków, gdyż mają oni tę dziwną i nieprzyjemną tendencję do ginięcia. Po odparciu Luxonów okaże się, że na ich tyłach pojawili się Afflicted. Od teraz obie frakcje będą walczyć razem. Teraz zaleca się ustawienie drużyn na schodach, aby nie dopuścić do przedarcia się hord potworów w głąb ogrodu.


Skille Elitarne do złapania
Wojownik - Enraged Smash
Zabójca - Shadow Form
Rytualista - Weapon of Quickening








Gyala Hatchery

- Góra -


Cel główny: Eskortuj młode żółwie do Leviathan Pits. Co najmniej jeden młody żółw musi przetrwać.

Rangi
Poziom Mistrz - wszystie 5 młodych żółwi dotarło do celu.
Poziom Ekspert - co najmniej 2 młode żółwie dotarły do celu.



Poradnik
Z powodu dużej ilości Wojowników Luxonów i konieczności ochrony żółwi bardzo przydatni są tu Necro SS (duże obrażenia za pomocą Spiteful Spirit oraz Reckless Haste) i MM (nieumarli jako "mur", zagradzający drogę do żółwików). Są 2 możliwe rozwiązania tej misji. Pierwsza to wykonywanie misji krok po kroku, tak, jak ją zaplanowali twórcy (czerwona ścieżka).
Będziesz musiał chronić grupę żółwi przed atakami Luxonów aż do Leviathan Pits (X). Pomogą Ci w tym na pewno Żółwie Oblężnicze, które będą strzelały w miejsca oznaczone przez Kanistry Dymne (do odbioru od Petrasa). Pamiętaj, by po każdej walce je zabierać. Twoim priorytetem jest chronienie młodych żółwi, które będą głównym celem agresji Luxonów. Leczenie ich może być ciężkim wyzwaniem, ponieważ grupy luxońskich wojowników będą spore. Z pewnością pomogą tutaj "duże" żółwie oraz umiejętności w rodzaju Ward Against Melee, Healing Hands bądź Protective Spirit. Śmierć dorosłego żółwia nie ma wpływu na nagrodę pod koniec misji, ale zmniejszy to z pewnością siłę ognia. Po drodze będziesz często się zatrzymywał, bowiem po pierwszej fali zaczną nadchodzić kolejne. Same Juggernauty nie są groźne, jedynie ich zdolność przewrócania na 5 sekund (dotyczy to też żółwi) może trochę irytować.
Druga metoda jest znacznie łatwiejsza i pozwala w łatwy sposób zdobyć status Złoty (zaznaczona żółtą ścieżką). Zaraz po rozpoczęciu misji pobiegnij szybko na zachód tak, by zniknęły "gadające buźki". Jeżeli po tekście "Turtle Clan - move out!" nie będzie dalszych wiadomości o napotkanych wrogoach, to znaczy, że udało się i żółwie stoją w miejscu :). Teraz wystarczy od tyłu zakraść się do celu misji (X) i powoli eliminować Luxonów. Uwaga: często po załatwieniu jednej grupy pojawiają się 2 następne. W końcu dojdziesz z powrotem do żółwi, będziesz musiał przetrwać jeden atak (najtrudniejsza część), a potem przejść po niemal pustych obszarach (ale Argo i tak będzie miał zwidy, biedaczek, za dużo pracuje :P). Tylko w jednym miejscu może pojawić się mała grupa wrogów, ale nie stanowi ona problemu.
W obu przypadkach po doprowadzeniu żółwi zacznie się przerywnik, a po niej potyczka z Afflicted. Nie ma ich dużo, tak więc bardzo szybko powinieneś ją wygrać, tym samym kończąc misję.


Elitarne umiejętności do złapania:
brak








Unwaking Waters

- Góra -


Cel główny: Pokonaj Kuunavang.

Cele poboczne:

Osłab Kuunavang by zniszczyć barierę.

Osłab Kuunavang by zniszczyć barierę.

Osłab Kuunavang by zniszczyć barierę.

Pokonaj zarażoną smoczycę Kuunavang.

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 15 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.



Poradnik
Kolejna misja, w której połączysz siły swojej drużyny z drużyną przeciwnej frakcji. Jest to całkowicie losowe, czy trafisz na "dobrze wyposażony" zespół z Korei (którzy jeszcze przed włączeniem gry mają Rank 9), czy może W/Mo z mending, orisonem i drużyną Henchy. Mimo wszystko lepiej, abyś Ty był dobrze zorganizowany. Na pewno niezbędni okażą się interupterzy i minimum 2 monki (w przypadku braku tych pierwszych, można ich zastąpić henchami Deamanem (Luxon) bądź Erysem Vasburgiem (Kurzick), jednak jest to niepolecane). Elementaliści-nukerzy również mogą nieźle namieszać w szykach wroga, a sama drużyna powinna być w stanie zadawać dużo obrażeń na odległość.
Na początku przywitaj się ze swoimi wspólnikami i razem z nimi rozwal pierwszą grupę Afflicted (nic tak nie łaczy jak wspólna wyżynka :)). Przedstawi Ci się wtedy smoczyca Kuunavang. Cała taktyka będzie polegała na osłabianu gada, co będzie otwierało kolejne bramy (i wysyłało kolejne hordy wrogów - Afflicted razem z ich Bossami), aż do zlikwidowania jej paska życia. Kuungvang jednak nie jest łatwym celem, można ją zranić tylko zaklęciami i atakami na odległość, do tego ma parę zdolności-niespodzianek. O ile Dark Chain Lightning można jakoś przetrzymać, o tyle musisz jej przerwać Corrupted Dragon Scales/Spores. Zdolności te spowodują przyzwanie 6 "jajek", w których obecności: a) Scales - drużyna będzie miała 10-punktową degenerację zdrowia i będą atakowali 50% wolniej, b) Spores - drużyna będzie rzucała czary 2 razy dłużej i cierpiała na 2-punktową degenerację energii. Do tego często 1 interrupt nie wystarcza i w ciągu 4 sekund (tyle trwa aktywowanie tych umiejętności) trzeba w te skille wstrzelić się co najmniej 2 razy. Jeżeli jakoś uda się jej rzucić ten czar, to niech interrupterzy dalej pilnują smoczycy, a reszta jak najszybciej zniszczy te "jajka".
Po osłabieniu Kuungvang zacznie się druga runda - czyli po prostu bijatyka ze smoczycą pośrodku świątyni. Jeżeli tylko zdołasz przerwać wyżej wymienione umiejętności, to nie powinna sprawić Ci trudności.
Po tej misji przeniesie Cię do Harvest Temple, gdzie będziesz mógł zakupić każdy skill Core i Faction (odpowiednik Ember Light Camp z Tyrii) oraz dostaniesz główne zadanie, które skieruje Cię do pałacu Imperatora w pobliżu Kaineng.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Order of Apostasy
Wojownik - Enraged Smash
Łowca - Broad Head Arrow
Mesmer - Stolen Speed
Elementalista - Mind Burn
Zabójca - Shadow Form
Rytualista - Weapon of Quickening
Mnich - Ray of Judgment








Raisu Palace

- Góra -

Cel główny: Dostań się do Imperatora Kisu, zanim Shiro go zabije.

Cele poboczne:

<Nazwa postaci>, wybierz dwóch z dostępnych bohaterów by towarzyszyli Tobie w podrózy.

Mistrz Togo musi przeżyć.

Mhenlo musi przeżyć.

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Poradnik
Przed rozpoczęciem misji warto zapewnić sobie jedno miejsce na pasku skilli dla boskiej umiejętności[celestial skill]. Zdobędziemy ją, rozmawiając ze smoczycą - Kuunavang(takie duże, zielone, macha kończynami). Poza nią, po bokach stoi 6 bohaterów, którzy ułatwiają nam misję, poświęcając się(gdy to zrobią, nie będą nam towarzyszyć. Oto ich lista, która może Wam pomóc w podjęciu decyzji:
Argo(E): Pozwala Wam pominąć pierwszą walkę i udać się wprost do bossa - Wojownika.
Cynn(E): Pozwala Wam pominąć walkę przed mostami, po zabiciu bossa - Elementalisty
Danika(Mo): Zamknie wrota w sali pełnej Shiro'kenów, otwierając tym samym boczne przejście, w którym znajduje się Boss - Rytualista.
Nika(A): Pozwala Wam pominąć walkę pomiędzy bossem - Łowcą i bossem - Elementalistą.
Panaku(A): Wyłącza kwasowe pułapki w korytarzu prowadzącym do bossa - Rytualisty.
Talon Silverwing(W): Pozwala Wam pominąć walkę po bossie - Wojowniku i udać się wprost do bossa - Nekromanty.
Misja ta wymaga ciągłego posuwania się naprzód, albowiem jej czas jest ograniczony poziomem Zdrowia Kisu, które jest wyświetlone w formie czerwonego paska. Gdy Cesarz zginie, misja zakończy się niepowodzeniem. Jeżeli robisz misję z henchami(to jest wykonalne), polecam dobranie Redemptor Kai, Sister Tai, Daeman, Kai Ying, Devona, Lukas i Sheena. Hencze mają problemy ze skupieniem ognia, więc trzeba stale "callować" cele(Ctrl+Spacja+Shift). Po wybraniu bohatera(polecam Talona i Danikę) i skilla, ruszamy przed siebie.
Staramy się trzymać prawej ściany, czyli południowej. Na rampie będziemy musieli się zmierzyć z pierwszym bossem - Wojownikiem. Ze względu na dużą ilość Wojowników i Zabójców w grupach, nieocenione będą skille oślepiające, takie jak Dust Trap, Throw Dirt, lub Blurred Vision. Po przejściu przez bramę, Talon zamknie za bramą dwa portale. Jak najszybciej podążamy do kolejnego bossa - Nekromanty, a następnie do Łowcy. Kolejną przeszkodą jest smok - Elementalista, który używa Silver Armor, który należy przerwać, a jeżeli to się nie uda, należy odczekać 10 sekund i dopiero wtedy atakować. Następnie jak najszybciej przebiegamy przez most, aby uruchomić filmik z Daniką, która zamknie wrota. Udajemy się na północ przez otwarte przed chwilą wrota. Tutaj najlepiej zabić okołę połowę grupy stojącej za schodami i biec dalej, starając się nie wdawać w pojedynki z Skiro'ken Mesmerami, wprost do bossa - Rytualisty. Po jego zabiciu macie 10 sekund wytchnienia, przed szturmem środkowego placu, na którym znajduje się 3 bossów: Mnich, Mesmer i Zabójca. Ich zgon zakończy misję.



Skille Elitarne do złapania
Nekromanta - Order of Apostasy
Wojownik - Enraged Smash
Łowca - Broad Head Arrow
Mesmer - Stolen Speed
Elementalista - Mind Burn
Zabójca - Shadow Form
Rytualista - Weapon of Quickening
Mnich - Ray of Judgment








Imperial Sanctum

- Góra -


Cel główny: Pokonaj Shiro!

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 2,5 minuty.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 5 minut.



Poradnik
Ostatnia misja nie jest taka trudna, jak by się mogło zdawać. Jeżeli chcesz ją szybko zakończyć, weź do swojej drużyny Wojowniów i Zabójców, ich Celestiale są najlepsze do ubicia Shiro. Nekromanta może wziąść Spitful Spirit i Insidious Parasite (Barbs również nie zaszkodzą), a mesmer Empathy - Shiro będzie używał specjalnych umiejętności, dzięki którym uderza wszystkich wokół, obrażenia z tych przekleństw są wtedy naprawdę zabójcze). Oślepienie (Blinding Flash bądź Throw Dirt) również nie zaszkodzi.
Sposób wykonania jest banalny - weź od smoczycy Celestiale i ruszaj zabić Shiro. Podczas walki jest tylko kilka rzeczy, które musisz wiedzieć:
- Shiro co pewien czas będzie używał Echoin Banishment, które przeniesie jednego członka drużyny w tzw. obszar "banished", pełny duchów rytualisty atakuących go. Ponadto na jego miejsce zostanie przyzwany Bound Spirit o takiej samej profesji jak gracza, który został przeteleportowany. Są dwie możliwości wyjścia z obszaru. Pierwszą jest przebiegnięcie go aż do portalu, druga to zabicie Bound Spirita - spowoduje to powrót gracza, a także odnowienie wszystkich umiejętności u drużyny (łącznie z Resurrection Signet i Celestialem)
- umięjętność Meditation of the Reaper po 20 sekundach bądź gdy otrzyma 500 obrażeń, pozwala mu na wyssasnie z pobliskich wrogów 20 punktów życia/sekundę działania umiejętności. Tak więc kluczem jest jak najszybsze zadanie 500 obrażeń, po 20 sekundach wyssanie będzie tak potężne, że zabije całą drużynę
- Impossible Odds pozwoli mu atakować za jednym razem wszystkich w pobliżu, tutaj właśnie przydaje się SS/empathy, te skille mogą wtedy zadać (gdy Shiro jest otoczony przez Celestial Assassin) setki obrażeń.
Po pokonaniu Shiro zostaniesz przeniesiony do Divine Path, gdzie twoja postać otrzyma Amulet of the Mists (jeden amulet na postać) od Suun, do wymiany na Greena od pobliskich "kolekcjonerów". Jest tam również kowal tworzący bronie +5 do energii, oraz zbrojmistrze, robiący 15k Cantha (wszystkie postacie) oraz 15k Imperial i Exotic (A i Rt). Znajdziesz tam też Feniksa do oswojenia. No i całą rzeszę głównych i pobocznych postaci, warto przejść całą ścieżkę i posłuchać, co mają do powiedzenia. Zatrzymaj się przy Imperatorze, po krótkiej przemowie pojawi się lista płac oraz mała niespodzianka :D.


Elitarne umiejętności do złapania:
brak



Zhai, DragonLord, Dex

GuildWars.comTeenArena Net