Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 19:09
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...nie możesz poruszać się szybciej niż o 50%?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Misje z Guild Wars Factions




Shing Jea Island
1. Minister Cho's Estate
2. Zen Daijun
Kaineng City
3. Vizunah Square Foreign/Local Quarters
4. Nahpui Quarters
5. Tehnnakai Temple
Echovald Forest
6. Arborstone - Kurzick
Jade Sea
7. Boreas Seabed - Luxon
Kaineng City
8. Sunjiang District
Echovald Forest
9a. Eternal Grove - Kurzick
Jade Sea
9b. Gayla Hatchery - Luxon
10. Unwaking Waters - Kurzick/Luxon
Kaineng City
11. Raisu Palace
12. Imperial Sanctum







Minister Cho's Estate

- Góra -


Cel główny: Spotkaj się z Ministrem Cho.

Cele poboczne:

Mistrz Togo musi przeżyć.

Yijo Tahn musi przeżyć.


Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Poradnik
Ta misja jest swojego rodzaju tutorialem. Mamy jedną ścieżkę, którą możemy pójść. Podążamy za Togo, eliminując kolejnych zarażonych żołnierzy, skrybów i zwierzęta. Gdy dotrzemy do ministra Cho, ten na naszych oczach zamieni się w potwora[Nekromanta przywołujący miniony] i zacznie z nami walczyć. Wystarczy go zabić i gotowe.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak








Zen Daijun

- Góra -


Cel główny: Znajdź źródło plagi.

Cele poboczne:

Mistrz Togo musi przeżyć.

Dodane:

Zabij Przeobrażonego Yijo[Afflicted Yijo]

Zabij Przeobrażonego Zong Jo[Afflicted Zong Jo]

Zabij Przeobrażonego Kanę[Afflicted Kana]

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Poradnik
Naszym zadaniem jest dotarcie do kaplicy, w której znajduje się źródło plagi, która zamienia ludzi w potwory. W tej misji przyjdzie nam się zmierzyć z 10-14 poziomowymi potworami. Dodatkowym utrudnieniem, jakie napotkamy na naszej drodze, są obszary plagi - fioletowej chmury:

Gdy wejdziemy w jej obszar, będziemy pod wpływem Miasmy - . Która powoduje 5 kresek degeneracji życia u zarażonej nią postaci. Przechodząc, jednocześnie będąc pod wpływem tego efektu, obok innych kumpli z drużyny, wywołujesz u nich Miasmę. Na tej mapie rozsiane są kapliczki z dzwonami, w które można uderzyć. Przywołujesz tym samym koniorybę - Zunraa. Jest on śmiertelny, lecz gdy zginie, można go wskrzesić, uderzając w dowolny dzwon na mapie. Na mapce u góry podana jest najszybsza i najłatwiejsza droga do celu misji. Przed finałową walką na moście stoi 18 poziomowy boss rytualista - Przeobrażony[Afflicted] Yijo. Pozostaje już tylko zabicie 18-poziomowego mnicha - Kanę. Po jego zabiciu misja się zakończy.

Elitarne umiejętności do złapania:
brak








Vizunah Square Foreign/Local Quarters

- Góra -


Cel główny: Znajdź źródło plagi w Mieście Kaineng

Cele poboczne:

Mistrz Togo musi przeżyć.

Mhenlo musi przeżyć.

Dodane:

Zniszcz twór Shiro[Shiro's construct]

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 30 minut.



Poradnik
Misja ta jest pierwszą misją poza Wyspą Shing Jea. Zadanie można rozpocząć z dwóch miejsc - Vizunah Square Foreign Quarters i Local Quarters. Z Foreign Quarters[z kwater obcych](F) wyruszają postaci z Tyrii, natomiast z Local Quarters[lokalnych kwater](L) te z Canthy. W trakcie zadania drużyny z obu osad łączą siły. Na tej misji trup(oby obcy) ściele się gęsto. Warto zabrać ze sobą Nekromantę z Animate Bone Fiend, Animate Flesh Golem oraz Well of Blood. Należy pamiętać jednak, żeby nie brać więcej niż jednego MMa, bowiem z drugiej strony może przyjść drugi MM, a wtedy mięsa już nie starczy dla trzech. Najtrudniejsze jest utrzymywanie Mhenlo i Togo przy życiu, gdy odpieracie ataki kolejnych fal mobów. 2 Mnichów w drużynie to rozsądna konfiguracja. Poza tym przyda się Elementalista z czarami obszarowymi i Wojownik z Okrzykami[Shouts].
Zaczynamy misję - obie drużyny powinny spotkać się na placu przed bramą (1). Zacznie się pierwsza z 3 zasadzek. Z punktów oznaczonych gwiazdkami (*) będą wyskakiwać kolejne fale wrogów. Po ich odparciu udajesz się do punktu (2). Po drodze napotkasz grupki Zabójców Am Fah, którzy będą się opuszczać na linach. W punkcie (2) zacznie się kolejna rzeź mobów, które będą wyskakiwały z oznaczonych miejsc (*). Po wszystkim udajemy się do najtrudniejszej "zasadzki" (3). Jeżeli przeżyjecie i tę bitwę, udajcie się do punktu (C). Tam przyjdzie się Wam zmierzyć z dość liczną grupą potworów i Tworem Shiro[Shiro's construct]. Po jego zabiciu, gra rozpocznie projekcję końcowego filmiku.


Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Order of Apostasy
Wojownik - Enraged Smash
Łowca - Broad Head Arrow
Mesmer - Stolen Speed
Elementalista - Mirror of Ice
Zabójca - Shadow Form
Rytualista - Weapon of Quickening
Mnich - Ray of Judgment








Nahpui Quarter

- Góra -

Cel główny: Pokonaj Niebiańskie stworzenia, by być Bliżej Gwiazd.

Cele poboczne:

Pokonaj Hai Jii - Fenixa.

Pokonaj Tahmu - Smoka.

Pokonaj Kuonghsang - Żółwia.

Pokonaj Kaijun Don - Kirin.


Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 30 minut.



Poradnik


W tej misji naszym celem jest pokonanie 4 astralnych potworów. Jeżeli chcemy zrobić poziom Mistrza, najlepiej zacząć wycinanie stworzeń od Kaijun Don(1), jednorożca-smiter'a. Dlatego po rozpoczeciu misji udajemy się do lewego portalu. Należy pamiętać, iż po zabiciu danego "gwizdozbioru" na mapie będą pojawiać się ich miniaturki. Dlatego im dalej jesteśmy, tym trudniej. Nie warto zatrzymywać się w jednym miejscu na dłużej, gdyż owe miniaturki po jakimś czasie odnawiają się w miejscu, w którym je zabiliśmy. Po zabiciu Kajiun Don kierujemy się do drugiego monstra - Kuonghsang - Wielkiego Żółwia[Nekromanta](2). Jego miniaturki są wyjątkowo uciążliwe dla Minion Masterów, gdyż bardzo szybko wykorzystują one ciała na studnie. Dlatego to one powinny być zabijane jako pierwsze, jeżeli mamy w drużynie Nekromantę o tej specjalności. Następnie udajemy się zgodnie z mapą do Smoka Tahmu[Elementalista](3). Po jego wykończeniu idziemy pokonać ostatnie monstrum - Feniksa Hai Jii[Mesmer](4). Jego śmierć zakończy misję.
UWAGA - drugą taktyką jest rozpoczęcie od Feniksa(Prawy portal) i podążanie zaznaczoną ścieżką na mapie. Jednak po drodze zabijamy jedynie potwory, a "gwiazdozbiory" zostawiamy na sam koniec. Jednak przy stosowaniu tej taktyki nie ma co liczyć na nagrodę Mistrza.
Przydatne postaci to MM(max jeden), dwóch Mnichów oraz Barrager z umiejętnościami przerywającymi.

Skille Elitarne do złapania
Nekromanta - Grent's Balance
Mesmer - Lyssas Aura
Elementalista - Lightning Surge
Mnich - Signet of Judgment








Tahnnakai Temple

- Góra -

Cel główny: Powstrzymaj Łącznika Dusz przed pochłonięciem duszy Vizu.

Cele poboczne:

Uwolniłeś X z 8 dusz.

Mistrz Togo musi przeżyć.

Mhenlo musi przeżyć.


Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 20 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 25 minut.



Poradnik
Misję musimy wykonać w określonym limicie czasu - 10 minut. Ten limit zostaje zwiększony o 4 minuty za każdym razem, gdy zabijemy bossa. Najlepszą techniką tutaj jest zwabianie pojedyńczych grupek potworów. Idziemy zgodnie z mapą, od kommaty do komnaty. Uwięzione dusze znajdują się w punktach oznaczonych gwiazdką(*). Napotkane grupy zarażonych najlepiej "wyciągać" jedna po drugiej. W ich skład wchodzą m.in. Rytualiści i Zabójcy. Tym pierwszym najlepiej przerywać rzucanie czarów(zwłaszcza Flesf of my flesh i stawianie duchów. Tych drugich oraz Wojowników najlepiej oślepiać i w tym czasie zająć się Mnichami i Rytualistami.
Bossowie, jakich spotkamy w kolejnych komnatach:
Bound Kitah - Mesmer
Bound Naku - Nekromanta
Bound Teinai - Elementalista
Bound Karei - Mnich
Bound Jaizhanju - Wojownik
Bound Zojun - Łowca
Bound Kaolai - Rytualista
Bound Vizu - Zabójca
Aby zakończyć misję, wystarczy wyczyścić z potworów centrum ostatniej komnaty.
Bardzo przydaje się tutaj MM z Flesh Golemem i Bone Fiendami. Poza tym 2 Mnichów i Barrager z Distracting Shot, Savage Shot i Throw Dirt.


Skille Elitarne do złapania
Nekromanta - Wail of Doom
Wojownik - Auspicious Parry
Łowca - Famine
Mesmer - Arcane Languor
Elementalista - Star Burst
Zabójca - Shroud of Silence
Rytualista - Defiant Was Xinrae
Mnich - Spell Breaker








Arborstone

- Góra -

Cel główny: Odzyskaj urnę św. Victora.

Cele poboczne:

Mhenlo musi przeżyć.
Danika musi przeżyć.

Dodane:

Chroń Danikę, gdy będzie przeprowadzała rytuał, by otworzyć drzwi.

Rangi
Poziom Mistrz - wykonanie misji w mniej niż 30 minut.
Poziom Ekspert - wykonanie misji w mniej niż 35 minut.



Poradnik
Arborstone - dla wielu misja-koszmar. I faktycznie, bez dobrego zespołu i dużego zapasu cierpliwości do tej misji nie podchodź.
Przejdź zaznaczoną ścieżką w dół, aż do bramy (1), po drodze będą ci przeszkadzać jedynie Wardeni, których łatwo można zabić. Gdy Danika otworzy drzwi, wyczyść całą okolicę i zabierz Urnę św. Victora. Teraz nastąpi trudniejsza część. Cały obszar zacznie się zapadać, co spowoduje odłączenie się Mhenlo z drużyny. Ponadto obudzą się kamienni strażnicy, a z góry będą spadały gruzy, zadając obrażenia i przerywając akcje. Pojawią się także specjalne obszary "Cathedral Collapse", w którym kamienie będa spadać znacznie częściej, w zasadzie uniemożliwiając rzucanie czarów dłuższych niż 2 sekundy. Pod żadnym pozorem nie walcz tam i wycofaj się do bezpieczniejszego obszaru. W punkcie 2 do wyboru masz 3 drogi: zielona zaprowadzi Cię przez teren, w którym spotkasz głównie duże grupy Dredge; żółta jest pełna Dragon Moss oraz Stonescale Kirin, jak także kilka grup (ukrytych) Oni. Jeżeli wybierzesz właśnie ją, pamiętaj o zabijaniu Kirinów jako pierwszych, albowiem potrafią tworzyć Vampiric Horrory; trzecia, czerwona, jest zdecydowanie najprosztsza i najszybsza, do schodów nie powinieneś mieć problemów, dopiero na nich może zacząć się robić gorąco przez "Cathedral Collapse" oraz wyskakujące grupy Oni(po 3 każda). W końcu dotrzesz do środkowej komnaty(3). Zabijaj strażników (a pojawi się ich mnóstwo) i chroń Danikę, gdy ta będzie otwierała bramę. Gdy jej się to uda, misja zostanie zakończona sukcesem.

Elitarne umiejętności do złapania:

Nekromanta - Vampiric Spirit
Wojownik - Forceful Blow
Mesmer - Energy Surge
Elementalista - Shatterstone



Zhai, DragonLord, Dex

GuildWars.comTeenArena Net