Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 22:59
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...na naszym forum postawiono ponad 1,5k pytań o mechanikę gry? Odpowiedzi na te i na inne pytania, na 99% znajdziesz w naszym FAQ?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Ćwiczenie walki zespołowej





Próby walki drużynowej - Trening PvP bez innych graczy

Po ukończeniu zadań Bezimiennych Mistrzów [Nameless Masters], możesz czuć się na siłach, by spróbować PvP w kontrolowanym warunkach(to znaczy bez udziału innych graczy). Próby z drużyną dają Ci szansę na zdobycie doświadczenia w niektórych aspektach PvP bez konieczności udziału innych graczy – Twoja drużyna i przeciwnicy będą kontrolowani przez komputer. Podczas tych starć możesz dowiedzieć się, jakie warunki zwycięstwa mogą obowiązywać na różnych arenach. Co więcej, dzięki tym walkom możesz uzyskać punkty fakcji Balthazara [Balthazar's Faction], który będą Ci potrzebne do odblokowania umiejętności i broni dla postaci PvP.

Próby z drużyną to walki 4v4. Jeżeli rozpoczniesz walkę sam, dołączy do Ciebie trzech sterowanych przez komputer najemników, którzy będą pomagać Ci w walce z czterema przeciwnikami. Możesz również utworzyć drużynę z trzema innymi graczami lub wybrać najemników osobiście w Wielkiej Świątyni Balthazara [Great Temple of Balthazar]. Podczas prób będziesz walczyć na czterech podstawowych typach aren:

1. Wyniszczenie[Annihilation]: Zniszcz wrogą drużynę.

2. Wyniszczenie z obeliskiem[Obelisk Annihilation]: Zniszcz wrogą drużynę i zajmij obelisk, by zadawać większe obrażenia.

3. Wyniszczenie z kapłanem[Priest Annihilation]: Zniszcz wrogą drużynę oraz ich kapłana.

4. Żniwo Śmierci[Kill Count]: Zabij największą ilość wrogów w danym przedziale czasowym.

Jeżeli przegrasz którąś z walk - nie martw się. Próby możesz powtarzać ile razy chcesz, rozmawiając z Mistrzem Ścieżek[Master of Paths]. W czasie walki mistrz ten będzie stał w pobliżu, wskazując co robić i udzielając porad: na przykład, by używać klawisza "ctrl" do informowania sprzymierzeńców kogo atakujesz lub jakiej umiejętności używasz.

By zapoznać się z trybem PvP, polecamy wykorzystanie w Próbach z drużyną niektórych lub wszystkich gotowych szablonów PvP. Poniżej opiszemy trzy szablony i zaprezentujemy, jak je wykorzystywać w Próbach. Są to Boon Prot, Frenzy Theory i Warrior's Anguish. Pamiętaj, by przeczytać porady pokazujące się podczas tworzenia postaci, zanim wypróbujesz szablon.

Trening mnichem w Próbach z drużyną używając szablonu Boon Prot

Cel:
Idealne zwycięstwo[Flawless Win] na wszystkich czterech arenach bez najemnika leczącego[Healer Henchman].

Instrukcja:
Stwórz postać PvP i wybierz dla niej szablon Boon Prot. Wyposaż postać w dowolną broń i pancerz oraz dodaj runy, jeżeli jakieś odblokowałeś. Nawet bez nich próby nie powinny sprawić Ci kłopotów, albowiem są one tylko ułatwieniem. Po stworzeniu postaci udaj się do Wielkiej Świątyni Balthazara i wybierz do drużyny Wojownika[Warrior], Maga [Mage] i Łucznika[Archer] jako pomocników. Przejdź przez portal do Wyspy Bezimiennych [Isle of the Nameless]. Tuż po przejściu skręć w prawo i porozmawiaj z Mistrzem Ścieżek[Master of Paths], by rozpocząć próby z drużyną[Team Trials].



Szablony:


Boon Prot

Divine Favor: 12
Protection Prayers: 9
Inspiration Magic: 9

Reversal of Fortune
Mend Ailment
Guardian
Signet of Devotion
Divine Boon
Contemplation of Purity
Inspired Hex
Mantra of Recall

Ogólne porady:

Oszczędzaj swoją energię i nie przesadzaj z leczeniem.

Przesadzanie z leczeniem następuje wtedy, gdy używasz umiejętności, która leczy sprzymierzeńca o więcej, niż jest to potrzebne, by przywrócić go do pełnego zdrowia. Wydajesz przez to więcej energii niż jest to konieczne. Jeżeli na przykład ktoś ma 480 punktów zdrowia i otrzymał 40 punktów obrażeń nie powinno się go leczyć umiejętnością leczącą za więcej niż 40 punktów. Dodatkowe punkty się wtedy marnują. Poczekaj, aż ktoś straci 25% punktów zdrowia i wtedy go lecz.

Wyjątkiem od tej reguły jest Signet of Devotion, który powinien być używany przy każdej możliwości. Jest to "darmowy" czar leczący, gdyż nie wymaga on energii do rzucenia. Kosztuje Cię on jedynie czas przez który stoisz bez ruchu, aktywując go. Użycie sygnetu na sprzymierzeńcu, któremu zostało 90% punktów zdrowia na dłuższą metę oszczędza Twoją energię. Jeżeli zobaczysz, że ktoś zaczyna otrzymywać sporo obrażeń w czasie, gdy ty rzucasz sygnet przez długie dwie sekundy wciśnij ESC i rzuć szybki Reversal of Fortune. Taktyka ta jest szczególnie skuteczna w czasie przeciągających się walk, gdy przeciwnik naciska na Twoją drużynę i stara się zadać więcej obrażeń niż Ty możesz wyleczyć. W Próbach przeciwnik często będzie grać i zadawać obrażenia w ten właśnie sposób. Kiedy zaczniesz walczyć przeciwko innym typom drużyn (w tym przeciwko AI w Wyzwaniach Zaishen[Zaishen Challenge]), możesz się spotkać z bardziej skoordynowanym zadawaniem obrażeń, a wtedy utrzymywanie maksymalnej ilości punktów zdrowia powinno być priorytetem, więc przesadzanie z leczeniem nie jest problemem.


Trening wojownikiem

Cel:
Zwycięstwo na wszystkich arenach poza areną Żniwo Śmierci[kill count] w mniej niż dwie miunuty bez najemnika wojownika[Fighter Henchman].

Instrukcja:
Stwórz postać PvP i wybierz dla niej szablon Frenzy Theory. Jako pancerz wybierz Executioner's Helm, Stoneskin Gauntlets i resztę Gladiator's Armor. Jako broń wybierz topór, który zadaje dodatkowe obrażenia "while in stance" albo „while Health is above 50%". Dodaj runy, jeżeli masz jakieś odblokowane. Nawet bez nich powinno Ci się udać wygrać w czasie dwóch minut. Po stworzeniu postaci udaj się do Wielkiej Świątyni Balthazara wybierz do drużyny Uzdrowiciela[Healer], Maga[Mage] i Łucznika[Archer] jako henchmanów. Przejdź przez portal do Wyspy Bezimiennych [Isle of the Nameless]. Tuż po przejściu skręć w prawo i porozmawiaj z Mistrzem Ścieżek[Master of Paths], by rozpocząć Próby z drużyną[Team Trials].

Szablon:

Frenzy Theory

Axe Mastery: 12
Strength: 9
Tactics: 8
Air Magic: 5

Eviscerate
Axe Rake
Executioners Strike
Healing Signet
Shock
Frenzy
Sprint
Resurrection Signet

Ogólne porady:

Prosta gra wojownikiem. Wskazuj[Call] cele i zadawaj jak największe obrażenia!

Atakuj mnicha! Zawsze wybieraj go(lub ją) jako pierwszy cel, pamiętając, by trzymać wciśnięty klawisz „ctrl", dzięki czemu cała Twoja drużyna będzie mogła zaatakować ten sam cel. Najprawdopodobniej zabijesz go jeszcze zanim Twoje umiejętności oparte na adrenalinie będą w pełni naładowane. Jeżeli mnich zginie obserwuj, czy ktoś z jego drużyny nie próbuje go wskrzesić. Gdy tak się stanie – zaatakuj go znowu używając wszystkich swoich umiejętności wykorzystujących adrenalinę w następującej kolejności: Eviscerate, Axe Rake i Executioners Strike. Za drugim razem powinien paść jeszcze szybciej, co da Ci szansę na zaatakowanie reszty wrogiej drużyny, kiedy ta jest pozbawiona mnicha.

Jeżeli mnich lub jakikolwiek inny cel zacznie uciekać, użyj umiejętności Shock, by go powalić i zatrzymać. Ten czar może również zostać użyty, by przerwać aktywację umiejętności takiej jak czary leczące mnicha lub Resurrection Signet. Może ona(Shock) również zostać użyta defensywnie, by powstrzymać pościg za Twoim mnichem. Po powstrzymaniu pościgu kontratakuj i zabij wrogiego mnicha. Bez niego przeciwnicy zaczną padać jak muchy.


Trening Mesmerem


Cel:
Zwycięstwo na wszystkich arenach używając Uzdrowiciela [Healer Henchman] i dowolnych innych nejemników.

Instrukcja:
Stwórz postać PvP i wybierz dla niej szablon Warrior's Anguish(pamiętaj, że do wybrania tego szablonu będziesz potrzebować dodatku Guild Wars Factions). Wybierz Costume Mask jako „hełm", dzięki czemu zwiększy się Twoja Magia Iluzji[Illusion Magic], oraz dowolny inny pancerz i broń. Dodaj runy, jeżeli masz jakieś odblokowane. Nawet bez nich powinno Ci się udać wygrać wszystkie Próby. Po stworzeniu postaci udaj się do Wielkiej Świątyni Balthazara i wybierz do drużyny Uzdrowiciela[Healer], Maga[Mage] i Łucznika[Archer] jako pomocników. Przejdź przez portal do Wyspy Bezimiennych[Isle of the Nameless]. Tuż po przejściu skręć w prawo i porozmawiaj z Mistrzem Ścieżek [Master of Paths] by rozpocząć Próby z drużyną[Team Trials].

Szablon:

Warrior's Anguish

Illusion Magic: 11
Inspiration Magic: 9
Protection Prayers: 9
Fast Casting: 6

Crippling Anguish
Images of Remorse
Spirit of Failure
Power Drain
Drain Enchantment
Pacifism
Mantra of Persistence
Resurrection Signet

Ogólne porady:

Wspieraj swoją drużynę defensywnie, wyłączając z gry klasy zadające obrażenia fizyczne i uprzykrzaj życie postaciom leczącym, używając degeneracji Zdrowia.

Rzucaj hexy przede wszystkim na wojowników i łowców. Spirit of Failure działa dobrze przeciwko łowcom, natomiast Crippling Anguish pozwoli Ci uciec przed wojownikiem. Obserwuj, czy wrogi mnich nie używa Remove Hex, jeżeli tak – użyj Power Drain przerywając czar i odzyskując trochę energii za razem. Przykrywaj ważne hexy czarem Images of Remorse. W ten sposób, jeżeli mnich rzuci Remove Hex, usunie nim przykrywkę, a nie hexa, na którym Ci zależy. Nie zapomnij używać Mantra of Persistence, by przedłużać działanie hexów. W prawdziwym PvP zawsze informuj drużynę na kogo rzucasz czar Pacifism[/skill]. W Próbach z drużyną Pacifism nie działa najlepiej, gdyż większość celów otrzymuje obrażenia bez przerwy.

Ten szablon wymaga trochę praktyki. Jeżeli przykryjesz Spirit of Failure umiejętnością Images of Remorse, uważaj na moment kiedy pasek zdrowia[Health Bar] celu stanie się z powrotem czerwony i zostanie jedynie mała różowa strzałeczka wskazująca w dół. Oznacza to, że degeneracja zdrowia wywołana Images of Remorse się skończyła, a na celu pozostał jedynie Spirit of Failure. Rzuć wtedy Images of Failure, by ponownie przykryć ważniejszy hex. Jeżeli energia zacznie Ci się powoli kończyć, znajdź cel z narzuconym nań enchantem i usuń go czarem Drain Enchantment. Elementaliści często są pod ich wpływem, a wrodzy mnisi rzucają zwykle Healing Breeze na członków swojej drużyny.

Inne Szablony

Poza trzema opisanymi powyżej szablonami, powinieneś być w stanie skutecznie wykorzystać dowolny inny. Spróbuj stworzyć zrównoważoną drużynę dostosowując wybór najemników do swojego szablonu. Dla przykładu, jeżeli wybierzesz szablon Blessed Light Monk nie będziesz musiał wykorzystywać pomocnika leczącego. Po odrobinie treningu powinieneś zwyciężyć w mniej niż dwie minuty, używając dowolnego ofensywnego szablonu i osiągnąć idealne zwycięstwo przy użyciu szablonu defensywnego.


Szoszana/Zhai

GuildWars.comTeenArena Net