Witamy! Jest środa 07.12.2016, godzina 19:18
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...potwory zabijając graczy mogą awansować na wyższy poziom?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Wurm farming cz. I - Komentarze

Wielu z was pewnie już farmi na rozmaitych placówkach, inni być może dopiero zaczynają zabawę. Tymczasem ja postaram się wam zaprezentować kolejny build do farmienia. Tym razem będziemy farmić robalem. Tak! Robalem! Postać którą gramy nie ma większego znaczenia. Liczyć się będzie tylko szybkość regeneracji energii w zależności od postaci np. +2 dla woja i 4 dla Mesmera itd... .
Zanim jednak takiego robala dosiądziemy musimy wykonać misję w Bramie Pustkowi(Gates of Desolation).

Zapewne Ci, co mieli okazję dosiąść robala od razu zauważyli nowy pasek skilli, znacznie więcej Życia (3,000) i Energi (60). Ale o tym może kiedy indziej... do dzieła!

Co będzie nam potrzebne? Od razu mówię - Monk. Może być Heros... Powinniśmy zaopatrzyć go w takie skille:

{STRIKE}{STRIKE}{STRIKE}{STRIKE} {STRIKE}
{STRIKE} i 2 puste sloty.

Healing Prayers: 7+1 [Byle do 8-emki bo 8 Healiga da nam 3-punktowa regeneracje życia przy Mendingu]
Protection Prayers: 10+3+1
Divine Favor: Reszta

* Pamiętajcie też, że może to być real-player. *

Build dla nas nie ma zbyt wielkiego znaczenia. Skille, które zabieramy ze sobą i tak zostaną zastąpione tymi, których używa robal. Z wyjątkiem Sygnetu Przechwycenia(Signet of Capture) - ten zostanie nam nawet wtedy, kiedy dosiądziemy z robaka lub z niego zejdziemy. Dlatego mówiąc delikatnie... odradzam branie tego skilla. Atrybuty także nie są zbyt istotne. Wojownik na robaku ma 0 Siły.

Teraz do roboty:

Wychodzimy z Bramy Pustkowi i wchodzimy do lokacji zwanej Siarczane Pustkowia(The Sulfurous Wastes). Idziemy lewą stroną pustyni, aż dojdziemy do Sladu Czerwia(Wurm Spoor). Teraz trzeba wykonać drobny trick - wydajemy rozkaz naszemu Monkowi, aby stanął sobie gdzieś z boku, my zaś udajemy się do Śladu Czerwia i klikamy na niego - tym samym zamieniamy się w robaka, a nasz Monk nie. Teraz oddalamy się do Monka ( Jeśli zwabiłeś stworki koło Wurm Spoora to po prostu oddal się aż Cię przestaną gonić. Teraz wchodzimy do "panelu sterowania" naszego Monka i trzymając klawisz Shift klikamy w skille, które wymagają późniejszego utrzymania, tj. Mending, Life Bond itp. . Bez tego tricku zaklęcia, które rzuciłby nam Monk, od razu by z nas schodziły. Teraz klikamy swój nick w Party List, mając włączony "panel sterowania" monka i rzucamy sobie skille buffujące. Teraz najlepsza część... Rush into the mobs!

Teraz "zbuffowanym" robalem wbijamy w stwory i je lejemy. Te, które znajdowały się przy Wurm Spoorze bijemy, używając skilli Atak Junundu(Junundu Smash) ; klawisz "2" oraz Ugryzienie Junundu(Junundu Bite) ; klawisz 3".
Teraz wbijamy w grupkę stworów, w której znajduje się Boss Vahlen Cichy(Vahlen the Silent) - dropi on przepiękną kosę Vahlen's Vow. Zanim jednak zaczniemy go bić, lejemy po koleji Przebudzone pijawki myśli(Awakened Thought Leechs), bo inaczej będą nas Interruptować przy pomocy Cry of Frustration. Potem lejemy Przebudzonego Akolitę(Awakened Acolyte). Wbiegając w tę grupę, możemy użyć Tunel Junundu(Junundu Tunnel)[Przez 10 sekund poruszasz się 66% szybciej. Ten skill się kończy, jeśli użyjesz innego skilla. Po 10 sekundach wrogowie sąsiadujący z tobą są powaleni (knocked down)], ładując adrenalinę na skill Atak Junundu. Kiedy wrogowie zostaną powaleni od skilla Tunel Junundu, używamy Ataku Junundu lub Ugryzienia Junundu, kiedy mamy mało życia. Ważne jest umiejętne korzystanie z kombinacji skilli Atak Junundu & Ugryzienie Junundu. Najpierw powalamy przeciwników, a potem się healujemy. Później bijemy jak popadnie. Pamiętajcie także o Uczcie Junundu(Junundu Feast), modląc się, że wyjdzie z tego Oślepiający Oddech(Blinding Breath). Wtedy farm jest baardzo szybki. Owocnego farmu! :thumbsup:

Porady:

- Zawsze w pierwszej kolejności bijemy Przebudzone Pijawki Myśli, bo inaczej dadzą nam porządnie w kość swoimi interruptami.
- Nie używamy Lamentu Junundu(Junundu Wail) w czasie walki - po prostu nie będziemy się healować, jeśli w pobliżu nas będą jakieś potwory.
- Kiedy życie niebezpiecznie spada, uciekamy przy pomocy Tunelu Junundu i odchodzimy na bok, healując się Lamentem Junundu.
- Starajcie się zabijać Paragonów, którzy używają Sygnet Powrotu(Signet of Return).

Póki co to tyle - jeśli macie jakieś spostrzeżenia, krytyki lub sugestie, ew. znaleźliście błąd ort., to napiszcie mi o tym - z chęcią ich wysłucham. :)

// Made by Grethort
GuildWars.comTeenArena Net