Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 16:37
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...na koniec ostatnich beta-testów GW, Gwen pojawiała się w losowych miejscach - wywoływała firestorm'y i wypowiadała zabawne kwestie?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Wurm farming cz. II - Komentarze

Witajcie drodzy fani robali, dziś postaram się wam przedstawić kolejny build do farmienia. Tym razem zapewniam was, że ten farm będzie łatwiejszy. A więc do roboty!
W przeciwieństwie do mojego poprzedniego buildu, tutaj nie używamy Herosa! Po prostu wychodzimy z outpostu Legowisko Zapomnianych(Lair Of The Forgotten) do lokacji Rozbity Jar(The Shattered Ravines).


Mapka wygląda mnie więcej tak:



---=== UWAGA: Bossa Koahma Zmęczonego(Koahm the Weary) nie da się ubić solo!! ===---


Jak widać bossów zaznaczyłem strzałkami, daleko od siebie także nie stoją. Po wyjściu z miasta wybiegamy do Śladu Czerwia(Wurm Spoora) ( UWAGA! Warto zaopatrzyć się w jakiś skill do biegania, bo inaczej moby, przez które przebiegniemy nie zostawią nas w spokoju i tym samym przy dojściu do Śladu Czerwia robak się nie pojawi. UWAGA 2! Tuż przy Śladzie Czerwia znajdują się zakopane pod ziemią stworki, więc warto dojść do niego od strony zachodniej! UWAGA3! Za każdym razem jest inaczej... stworki raz tam są, a raz nie. )
Po zamianie w robala bijemy stworki, które znajdowały się zakopane przy Śladzie Czerwia. A bicie ich jest bardzo łatwe - zapewniam was... ładujemy adrenalinę na Atak Junundu(Junundu Smash), bijąc po prostu "samym robalem" i nie używając przy tym skilli... najlepiej zacząć od Wydmowego Termita Mieczownika(Bladed Dune Termite), bowiem one używają skilla Disrupting Chop. Po zabiciu Wydmowego Termita Mieczownika lejemy Lancarza wydmowych zuków(Dune Beetle Lance). Potem regen i szykujemy się do zabicia Dunshekaa Czyściciela(Dunshek the Purifier). Z góry zaznaczam, że jest on otoczony stworkami takimi jak Królowa wydmowych żuków(Dune Beetle Queen)[ Monk Healer ], Lancarz wydmowych zuków[Paragon], Pająk Pustynny(Dune Spider)[Ranger] i Wydmowy Termit Mieczownik[Wojownik]. W pierwszej kolejności bijemy Królową wydmowych żuków ( No chyba, że jej tam nie ma a różnie to bywa ), potem Wydmowego Termita Mieczownika ( Pamiętacie? Disrupting Chop ) a po ich zabiciu lejemy Pająki Pustynne ( Będą nas zatruwać przy pomocy Apply Poison ). Po wbiegnięciu w grupę będzie trudno, bowiem będziemy dostawać w kość od trucizny oraz włóczni. Ale nie zważajmy na to... Lejemy tyle, ile się da - po wybiciu Wojów będzie łatwiej. Ok lecimy dalej - po naładowaniu adrenaliny na Atak Junundu używamy go żeby powalić wszystkie stworki wokół nas, potem Ugryzienie Junundu(Junundu Bite) uzdrawiając się tym samym za 500hp. Ja wiem - to jest trudna część, ponieważ możemy zginać, ale tu chodzi tylko o to, żeby wybić Wydmowe termity mieczowników oraz jak najwięcej Pająków pustynnych. Pamiętaj, że robal(tj. Junundu) nie podlega karze za śmierć. Tj. nawet przy DP -60% będziemy mieli te 3k hp i 60 many. Kiedy zostaniemy tylko my i Dunshek Czyściciel to zaczynamy go lać tak, aby naładować adrenalinę na Atak Junundu. Po tym powalamy go przy pomocy tego skilla i uzdrawiamy się za pomocą Ugryzienia Junundu podczas leżenia bossa na ziemi. Używamy kombo skilli Uderzenie Junundu(Junundu Strike)[kiedy tylko możemy], Atak Junundu (jak mamy adrenalinę) i Ugryzienie Junundu (kiedy wróg jest powalony). Wcześniejsze potworki bijemy na podobnej zasadzie. Wprawdzie będą one leczone przez Monka, ale to opiera się na takiej zasadzie: bijąc wroga, Dunshek Czyściciel po dłuższym czasie zacznie używać skilla Healing Touch - I tu go mamy! Bowiem teraz także i on będzie powalany przy użyciu Junundu Smash. A my w trakcie kiedy on jest powalony bijemy innego stworka przy użyciu Ugryzienia Junundu - gwarantuje, że kombo Atak Junundu i Ugryzienie Junundu zabija wroga... na śmierć. :P Jeśli się nam poszczęści, ujrzymy takie przedmioty:



Dunshek the Purifier; Dunshek's Purifier

* Light Damage: 11-22 (Req. 9 Healing Prayers)
* Halves skill recharge of Healing Prayers spells (Chance: 20%)
* Halves casting time of Healing Prayers spells (Chance: 20%)

-------------------------------------------------------------------

Koahm the Weary; Koahm's Flatbow

* Piercing Dmg: 15-28 (req. 9 Marksmanship)
* Lengthens Crippled duration on foes by 33% Stacking
* Energy +5
* Health +30
* Two Handed

-------------------------------------------------------------------

Uhiwi the Smoky; Uhiwi's Shortbow

* Piercing Dmg: 15-28 (req. 9 Marksmanship)
* Damage +15% (while health is above 50%)
* Armor penetration +20% (Chance: 20%)
* Health +30

-------------------------------------------------------------------

Saushali the Frustrating; Saushali's Recurve Bow

* Piercing damage: 15-28 (req. 9 Marksmanship)
* Energy +5
* Lengthens Dazed duration on foes by 33% (Stacking)
* Health +30
* Two-Handed

Już nawet nie wspominam o kasie, która dropi z bossów ( 200gp ) a z reszty 70 ~ 100+... z jednego farmu KASA, którą pozbieracie, powinna przekroczyć parę platynek... a co dopiero mówić o sprzedaży lootu, który sie nam przypałętał... dość często dropią tez Starożytny Eloniański Klucz, które albo możemy użyć na skrzynce, albo sprzedać...



Póki co to tyle - jeśli macie jakieś spostrzeżenia, krytyki lub sugestie, ew. znaleście błąd ort., to napiszcie mi o tym - z chęcią ich wysłucham.

// Made by Grethort
GuildWars.comTeenArena Net