Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:16
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...rogi renifera dawał avatar Grentha podczas Eventu Bożonarodzeniowego?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
RUNY I INSYGNIA

▪ Czymże są runy i insygnia?
▪ Runy i insygnia w Guild Wars służą do ulepszenia pancerza postaci. Nie można ich wkładać w broń.

▪ Jak włożyć w zbroję runę lub insygnia?
▪ Zbroję nasyca się runą poprzez dwukrotne kliknięcie na runę a później na część pancerza, w którą chcemy runę włożyć. Podobnie postępuje się w przypadku insygni.

▪ Skąd wziąć runy lub insygnia?
▪ Runy i i nsygnia otrzymuje się z magicznych (kolor niebieski), rzadkich (fioletowy) oraz unikatowych (złoty) części pancerza pozostawianych niekiedy przez potwory po śmierci.

▪ Co zrobić, gdy wypadnie mi taki przedmiot?
▪ Gdy wypadnie dla nas taki przedmiot identyfikujemy go (odblokujemy w ten sposób runę dla postaci PvP Only) oraz używamy Expert Salvage Kit, jeśli chcemy z przedmiotu otrzymać runę (po identyfikacji łatwo się domyślić jaką runę otrzymamy - np. przedmiot będzie się nazywał Charr Hide of Superior Vigor, to otrzymamy runę Superior Vigor). Może to zrobić również w odwrotnej kolejności - wpierw używamy Expert Salvage Kit, otrzymujemy niezidentyfikowaną runę, której identyfikacja odblokuje ją dla postaci PvP Only. W ten sposób możemy sprawdzić czy mamy już ją odblokowaną i jeśli tak, i nie potrzebujemy jej, sprzedać innemu Graczowi (niezidentyfikowana ma większą wartość). Podobnie jest w przypadku insygniów.

▪ Czy istnieją handlarze run, tak samo jak barwników i materiałów?
▪ Tak, w większych miastach znajdują się Rune Traderzy, którzy sprzedają i skupują runy oraz insygnia. Zdobycie w ten sposób ulepszenia NIE ODBLOKUJE go dla postaci PvP Only.

▪ Czy runy i insygnia sumują się?
▪ Właściwości run tego samego typu NIE SUMUJĄ SIĘ (SĄ 2 wyjątki!) tzn. włożenie w jedną część zbroi runę +1 Fire Magic, a w drugą część runę +2 Fire Magic NIE da w efekcie nam +3 Fire Magic, ale tylko +2 Fire Magic. "Silniejsze" runy tego samego typu wyprą właściwości "słabszych". Negatywne efekty (obniżanie życia) run typu atrybutów Major i Superior mogą złagodzić runy typu Vigor (np. runa +3 Fire Magic ma również właściwość -75 życia, wkładając w zbroję runę Minor Vigor, która daje +30 życia sprawi, że nasza postać straci tylko 45 życia).
▪ Wyjątkami od powyższego są Rune of Vitae i Rune of Attunement (mając włożone 2xRoV otrzymujemy dodatkowy bonus do życia 2x10=20).
▪ Właściwości insygniów mogą być sumowane, o ile na samym opisie danego ulepszenia nie napisano inaczej.

▪ Ile run i insygniów można włożyć w jedną część pancerza?
▪ Jedna część zbroi może zawierać tylko jedną runę i jedne insygnia. Możemy zastąpić starą runę lub insygnia wkładając w tę samą część pancerza nowe.

▪ Czy mogę wyjąć runę/insygnia z pancerza?
▪ Tak, ale jeśli nie użyje się Perfect Salvage Kit, straci się w konsekwencji część pancerza, z której próbuje się wyjąć runę. Należy użyć Salvage Kitu na części zbroi, z której chcemy wyjąć runę.

▪ Czy mogą włożyć w swój pancerz każdy typ runy/insygniów?
▪ Nie, możemy wkładać w zbroję wyłącznie runy i insygnia, których typ pasuje do naszej pierwszej profesji (NIE drugiej!) runy typu Vigor, Vitae i Attunement a także insygnia nie przypisane do profesji. Wojownicy mogą jako jedyni wkładać w swój pancerz runy typu Absorption.

▪ Jakie są typy run?
▪ Mamy trzy typy run: Superior, Major i Minor.

▪ Czym się różnią?
▪ Minor to runa, która zwiększa o jeden poziom atrybutu. Major zwiększa o dwa poziomy, ale jednocześnie odbiera 35 punktów Zdrowia. Superior zwiększa poziom atrybutu o 3, ale odbiera 75 punktów Zdrowia. Wyjątkiem są tutaj runy Vigor i Absorption.





Runy Wspólne

Runy, których działanie kumuluje się
Rune of Vitae+10 życia
Rune of Attunement+2 energii


Rune of Vigor
Minor+30 życia
Major+41 życia
Superior+50 życia




Runy Absorbcji Wojownika

Rune of Absorption
Minorredukuje otrzymywane obrażenia o 1 punkt
Majorredukuje otrzymywane obrażenia o 2 punkty
Superiorredukuje otrzymywane obrażenia o 3 punkty




Ikony run

Minor Major Superior
Łowca
Mnich
Mesmer
Wojownik
Elementalista
Nekromanta
Zabójca
Rytualista
Paragon
Derwisz




Insygnia Wspólne

Insygnia
BlessedPancerz +10 (jeśli postać jest pod wpływem Zaklęcia)
Brawler'sPancerz +10 (jeśli postać atakuje)
Herald'sPancerz +10 (jeśli postać trzyma przedmiot nie będący bronią)
RadiantEnergia +3 (na piersiach)
Energia +2 (na nogach)
Energia +1 (na pozostałych częściach pancerza)
Sentry'sPancerz +10 (jeśli postać używa postawy)
StalwartPancerz +10 (przeciwko obrażeniom fizycznym)
SurvivorŻycie +15 (na piersiach)
Życie +10 (na nogach)
Życie +5 (na pozostałych częściach pancerza)




Insygnia Wojownika

Insygnia
DreadnoughtPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)
Knight'sOtrzymywane obrażenia fizyczne -3
Lieutenant'sZmniejsza czas trwania Klątw o 20% oraz zadawane obrażenia o 5% (nie łączy się)
pancerz -20
Sentinel'sPancerz +20 (Wymaga 13 Siły, przeciwko obrażeniom od żywiołów)
StonefistZwiększa czas trwania powalenia u przeciwników o 1 sekundę (Maksymalnie: 3 sekundy) (nie łączy się)




Insygnia Łowcy

Insygnia
Beastmaster'sPancerz +10 (gdy Twój pet żyje)
EarthboundPancerz +15 (przeciwko obrażeniom od Ziemi)
FrostboundPancerz +15 (przeciwko obrażeniom od Zimna)
PyreboundPancerz +15 (przeciwko obrażeniom od Ognia)
Scout'sPancerz +10 (podczas używania przygotowania)
StormboundPancerz +15 (przeciwko obrażeniom od Błyskawic)




Insygnia Mnicha

Insygnia
Anchorite'sPancerz +5 (podczas odnowy 1 lub więcej umiejętności) Pancerz +5 (podczas odnowy 3 lub więcej umiejętności) Pancerz +5 (podczas odnowy 5 lub więcej umiejętności)
Disciple'sPancerz +15 (gdy pod wpływem Stanu)
Wanderer'sPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)




Insygnia Nekromanty

Insygnia
Blighter'sPancerz +20 (gdy pod wpływem Klątwy)
BloodstainedZmniejsza czas rzucania zaklęć, które wykorzystują ciała o 25% (nie łączy się)
BonelacePancerz +15 (przeciwko obrażeniom kłutym)
Minion Master'sPancerz +5 (gdy kontrolujesz 1 lub więcej nieumarłych sług)
Pancerz +5 (gdy kontrolujesz 3 lub więcej nieumarłych sług)
Pancerz +5 (gdy kontrolujesz 5 lub więcej nieumarłych sług)
Tormentor'sPancerz +10
Święte obrażenia jakie otrzymujesz zwiększone o 6 (na piersi)
Święte obrażenia jakie otrzymujesz zwiększone o 4 (na nogach)
Święte obrażenia jakie otrzymujesz zwiększone o 2 (na pozostałych częściach pancerza)
Undertaker'sPancerz +5 (gdy Życie poniżej 80%)
Pancerz +5 (gdy Życie poniżej 60%)
Pancerz +5 (gdy Życie poniżej 40%)
Pancerz +5 (gdy Życie poniżej 20%)




Insygnia Mesmera

Insygnia
Artificer'sPancerz +3 (za każdy używany Sygnet)
Prodigy'sPancerz +5 (podczas odnowy 1 lub więcej umiejętności)
Pancerz +5 (podczas odnowy 3 lub więcej umiejętności)
Pancerz +5 (podczas odnowy 5 lub więcej umiejętności)
Virtuoso'sPancerz +15 (podczas aktywacji umiejętności)




Insygnia Elementalisty

Insygnia
AeromancerPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom od błyskawic)
GeomancerPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom od ziemi)
HydromancerPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom od zimna)
PrismaticPancerz +5 (wymaga 9 Magii Powietrza)
Pancerz +5 (wymaga 9 Magii Ziemi)
Pancerz +5 (wymaga 9 Magii Ognia)
Pancerz +5 (wymaga 9 Magii Wody)
PyromancerPancerz +10 (przeciwko obrażeniom od żywiołów)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom od ognia)




Insygnia Zabójcy

Insygnia
Infiltrator'sPancerz +10 (przeciwko obrażeniom fizycznym)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom kłutym)
Nightstalker'sPancerz +15 (podczas ataku)
Saboteur'sPancerz +10 (przeciwko obrażeniom fizycznym)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom siecznym)
Vanguard'sPancerz +10 (przeciwko obrażeniom fizycznym)
Pancerz +10 (przeciwko obrażeniom obuchowym)




Insygnia Rytualisty

Insygnia
Ghost ForgePancerz +15 (pod wpływem zaklęcia broni)
Mystic'sPancerz +15 (podczas aktywacji umiejętności)
Shaman'sPancerz +5 (gdy kontrolujesz 1 lub więcej duchów)
Pancerz +5 (gdy kontrolujesz 2 lub więcej duchów)
Pancerz +5 (gdy kontrolujesz 3 lub więcej duchów)




Insygnia Patrona

Insygnia
Centurion'sPancerz +10 (gdy pod wpływem okrzyku, zaśpiewu lub echa)




Insygnia Derwisza

Insygnia
ForsakenPancerz +10 (gdy nie pod wpływem Zaklęcia)
WindwalkerPancerz +5 (gdy pod wpływem 1 lub więcej Zaklęć)
Pancerz +5 (gdy pod wpływem 2 lub więcej Zaklęć)
Pancerz +5 (gdy pod wpływem 3 lub więcej Zaklęć)
Pancerz +5 (gdy pod wpływem 4 lub więcej Zaklęć)





Sinned, Zhai, BioHRD, Tom Stone

GuildWars.comTeenArena Net