Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 16:38
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...runner to osoba, która przeprowadza postacie od miasta do miasta, zazwyczaj za opłatą?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Walki Zaishen: Część Pierwsza - Shock Axe Warrior

Po ukończeniu Testów Drużynowych (serii walk przeciwko komputerowym oponentom na Arenach Treningowych) tak jak opisaliśmy w poprzednim artykule z serii Primer, odblokujecie Wyzwania Zaishen, gdzie będziecie mogli zmierzyć się z innymi kontrolowanymi przez komputer drużynami. Tym razem przeciwnicy będą używali innych buildów. Porozmawiajcie z Mistrzem Wyzwań Rioka, aby zakończyć proces odblokowywania i uzyskać dostęp do misji Zaishen. Te misje mają wiele wspólnego z Arenami Treningowymi, choć mogą okazać się trudniejsze.

Choć wiele kombinacji umiejętności powinno działać przeciwko Zaishenom, zaczniemy od przedstawienia porad jak można pokonać wszystkie drużyny przy pomocy buildu Shock Axe Warrior.

Ten build i jego permutacje pojawiają się okresowo w większości aspektów PvP. Nawet, jeśli nie planujecie kiedykolwiek grać Wojownikiem podczas PvP, nauczenie się podstawowych zasad rządzących tą klasą pomoże zrozumieć innych graczy grających Wojownikiem. A jeśli zrozumiecie jak grać Wojownikiem, będziecie także wiedzieli jak uniknąć obrażeń, gdy jeden z nich was dopadnie.

Pokonać każdą drużynę Zaishen

Instrukcje: Stwórzcie Wojownika do gry PvP. Aby stworzyć standardowy build Axe Shock Warrior, będziecie potrzebowali takich umiejętności, jak Eviscerate i Frenzy. Upewnijcie się, że stworzyliście pancerz z Świetlistymi insygniami, jako że będziecie potrzebowali tyle Energii ile możecie zgromadzić. Stwórzcie hełm z Biegłością w toporach +1, oraz użyjcie ulepszenia kamiennej skóry na pancerzu, żeby wasze powalenia trwały dłużej. Złapcie topór zadający dodatkowe obrażenia pod wpływem Postawy lub, gdy życie jest większe niż 50%. Dodajcie runy, jeżeli już je odblokowaliście.

Build Wojownik/Elementalista Axe Shock:

Biegłość w Toporach: 13 (12+1)
Siła: 9
Taktyka: 8
Magia Powietrza: 5

Eviscerate
Axe Rake
Executioners Strike
Healing Signet
Shock
Frenzy
Sprint
Resurrection Signet

Przy pomocy Mapy przenieście się do lokacji Wyzwania Zaishen (o ile macie ją odblokowaną, jeśli nie, wykonajcie zadanie na Wyspie Bezimiennych).

Dodajcie do swojej drużyny Łucznika, Mnicha oraz Maga a będziecie gotowi do walki.

Kliknijcie na “Wybór Misji” i znajdźcie mapę, na której chcielibyście zagrać. Dla naszych celów każda mapa będzie odpowiednia. Pod wyborem mapy znajduje się ekran wyboru przeciwnika. Sugerujemy zagranie przeciwko wszystkim oponentom przy pomocy podanej przez nas poniżej taktyki.

Jeśli macie problemy, spróbujcie najpierw zagrać przeciwko Mesmerom Illusionary Weaponry (najprostszą drużyną) lub poćwiczcie grę Wojownikiem na Arenach Treningowych.

Wojownicy "I Will Avenge You"

Profesje: Czterech Wojowników/Łowców

Podsumowanie: Ta drużyna opiera się na martwych sojusznikach (takich jak zwierzaki), aby leczyć się przy pomocy okrzyku nazywanego w skrócie IWAY.

Taktyka: Szybko użyjcie Frenzy i zaatakujcie najbliższego Wojownika. Nie atakujcie zwierzaków, to jedynie napędzi IWAY. Zaufajcie waszemu Mnichowi, który powinien utrzymać was przy życiu na samym początku, gdy skupiacie się na zadawaniu ciągłych obrażeń swojemu celowi. Najprawdopodobniej cel zginie zanim nagromadzicie pełny zapas adrenaliny, więc zachowajcie ją do czasu aż zostanie wskrzeszony. Poprzez atak na ten sam cel, co poprzednio redukujecie ilość martwych sojuszników, dzięki którym można uruchomić IWAY oraz zmuszacie przeciwnika do zaprzestania ataków i użycia Resurrection Signet.

Gdy wycelujecie w kolejną osobę, zwróćcie uwagę na swoją pozycję. Często zdarza się, że zwierzak blokuje trasę wiodąca do przeciwnika, więc trzeba go wymijać, aby móc zaatakować wroga.

Gdy przeciwnicy zużyją wszystkie Sygnety pozostali przy życiu Wojownicy będą znacznie trudniejsi do pokonania, przez używany przez nich IWAY. Zadają sporą ilość obrażeń, dzięki przyspieszonym atakom, więc bądźcie gotowi na użycie Resurrection Signet na waszym Mnichu tak szybko jak tylko padnie, uważajcie z używaniem Frenzy i uciekajcie przy pomocy Sprint, aby wyleczyć się z pomocą Healing Signet.

Nie martwcie się, jeśli przegracie przeciw tej drużynie. Spróbujcie zagrać przeciw innemu przeciwnikowi i wróćcie tutaj później. Ta grupa zadaje spore obrażenia i naprawdę daje się we znaki leczącemu Najemnikowi.

Elementaliści Obsidian Spike

Profesje: Czterech Elementalistów/Mnichów

Podsumowanie: Na początku grają defensywnie, lecz po chwili mogą zaatakować przy pomocy spike’u.

Taktyka: Wbiegnijcie między nich i zacznijcie budować adrenalinę na najbliższym celu. Poszukajcie przeciwników stojących poza Ochronami (okręgami, świecącymi na żółto). Jeśli znajdziecie taki cel, zaatakujcie go, powalcie na ziemie i wyładujcie na nim całą adrenalinę. Poprzez powalenie upewniacie się, że cel nie ucieknie lub nie wyleczy się zanim go zabijecie.

Jeśli żaden wróg nie wyszedł poza Ochronę, poczekajcie, aż któryś z nich rzuci Obsidian Flame. Shock użyty na przeciwniku używającym Obsidian Flame powinien go powalić, osłabiając nadchodzący spike. Poczekajcie na zakończenie spike’u i na leczenie Mnicha a dopiero potem użyjcie Frenzy i całej adrenaliny, aby wykończyć cel. Jeśli jednego przeciwnika będzie atakować cała drużyna, powinniście być w stanie go zabić nawet w Ochronie. Zabijajcie ciągle ten sam cel, za każdym razem osłabiając spike przy pomocy powalania.

Porada: dwóch lub trzech spikerów wciąż może was zabić, gdy jesteście pod wpływem Frenzy.

Degeneration Team

Profesje: Mesmer, Nekromanta, Łowca, Wojownik

Podsumowanie: Ta drużyna stara się zabić swoich przeciwników poprzez rozsiewanie degeneracji życia. Posiadają Wojownika zadającego ciągłe obrażenia i Nekromantę z kilkoma umiejętnościami przeciwdziałającymi Wojownikom.

Taktyka: Przy pomocy Sprintu ruszcie w stronę Mesmera, tak, aby podążyła za wami reszta drużyny. Jeśli nie zabijecie go jako pierwszego, zniszczy waszego Mnicha. Frenzy można tu używać ile się chce, ponieważ ten przeciwnik używa głównie degeneracji, rzadko zadając bezpośrednie obrażenia Wojownikom. Po Mesmerze zabijcie Nekromantę, ponieważ osłabia pancerz, a następnie Łowcę lub Wojownika. Zwracajcie uwagę na wskrzeszenia i zabijajcie Mesmera tak szybko, jak tylko znów wstanie.

Porada: Zauważcie jak powoli atakujecie, gdy zostaniecie przeklęci przez Faintheartedness, nawet pod wpływem Frenzy. Podczas walki trzeba zwracać szczególną uwagę na tego typu czary i jak najszybciej informować o nich drużynę, aby się ich pozbyć.

Smiting Monks

Profesje: Czterech Mnichów

Podsumowanie: Masowe ataki obszarowe i słabe Klątwy.

Taktyka: Przy pomocy Sprint przejmijcie inicjatywę i jak najszybciej użyjcie Shock, aby powalić jednego z Mnichów. Gdy padnie na ziemię użyjcie Frenzy (upewnijcie się, że reszta przeciwników oddaliła się od was odrobinę, albo możecie otrzymać zbyt duże obrażenia, żeby wasz Mnich nad nimi zapanował). Atakując swój cel NIE każcie reszcie drużyny go atakować a pozwólcie im wybrać swoje własne cele z większej grupy. W ten sposób wasz cel będzie rzadziej leczony przez towarzyszy. Ci Mnisi posiadają relatywnie słaby pancerz, więc łatwo będzie ich zniszczyć.

Porada: Ta sytuacja może pokazać błąd często popełniany przez nowych Wojowników: Frenzy + Healing Signet. Spróbujcie dla zabawy stanąć wśród przeciwników i użyjcie tej kombinacji umiejętności. Najlepiej wcześniej pozwólcie przekląć się przy pomocy Scourge Healing. Podwójne obrażenia, jakie otrzymujecie pod wpływem Frenzy plus zredukowany przez Healing Signet pancerz powinny zabić was naprawdę szybko. Lepszą strategią jest odbiegnięcie kawałek przy pomocy Sprint (anulując jednocześnie Frenzy) i leczyć się poza miejscem obszarowych obrażeń.

Mesmerzy Illusionary Weaponry

Profesje: Czterech Mesmerów/Wojowników

Podsumowanie: Definitywnie najoczywistsze mięso armatnie podczas PvP, ci Mesmerzy cierpią na delikatny pancerz, choć mogą złapać nieświadomych graczy w kleszcze ignorujących pancerz obrażeń.

Taktyka: Frenzy można używać tak długo, jak nie jest się celem ataku. Jeśli staniecie się celem, użyjcie Shock i ucieknijcie. Z winy słabego pancerza ci przeciwnicy padają raczej szybko. Wyładowujcie swoją adrenalinę, gdy tylko się naładuje i upewniajcie się, że wskazaliście cel Najemnikom.

Porada: Illusionary Weaponry wymaga dokładnej aplikacji umiejętności i może zostać łatwo zaprzepaszczone, przez zdejmowanie Zaklęć lub ucieczkę.

"Victory is Mine" Trappers

Profesje: Czterech Łowców/Wojowników

Podsumowanie: Jedna z najcięższych do pokonania z Pomocnikami drużyn na arenach Zaishen. Posiadają twardy pancerz, silne samo leczenie, przeciwdziałające Wojownikom Stany i zdolność zadawania degeneracji życia wielu celom na raz.

Taktyka: Pokonanie tej drużyny wymaga kilku podejść. Mnóstwo zależy od prawidłowego ustawienia.

Zachowajcie ostrożność. Poczekajcie, aż przeciwnicy wyjdą na otwartą przestrzeń, i wtedy wybierzcie cel. Wskażcie trapera poza reszta grupy i zacznijcie go okładać. Używajcie Frenzy tak często, jak się wam podoba, ale gdy stracicie zbyt dużo życia oddalcie się Sprintem i użyjcie Healing Signet. Generalnie możecie wytrzymać stojąc w pułapkach, lecz jedynie przez kilka sekund. Ponadto, uciekajcie również, gdy zostaniecie Oślepieni. Bezcelowym staje się otrzymywanie obrażeń, gdy nie możecie odpowiedzieć tym samym.

Używajcie ataków adrenalinowych, gdy tylko się odnowią, lecz upewnijcie się wcześniej, że cel nie jest pod wpływem Whirling Defense. Przerywajcie Troll Unguent lub Dust Trap przy pomocy Shock i każcie swoim towarzyszom atakować ten sam cel.

Jeśli zajdziecie się w sytuacji patowej, lub na krawędzi zniszczenia, wycofajcie się na bezpieczniejsze pozycje. Sprawi to, że traperzy będą musieli ponownie stawiać swoje pułapki, a Mnichowi umożliwi podreperowanie życia drużyny. Poprzez zmianę ustawienia na polu bitwy możecie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.

Nie przejmujcie się, jeśli przegracie. Ci traperzy ilustrują wartość odpowiedniego dobierania pozycji, a ich zdolności zwodzą czasem nawet weteranów. Próbujcie ich pokonać, aż do zwycięstwa, a przekonacie się, jak poruszanie się po polu bitwy może wpłynąć na efekt walki.

Porada: Pułapki zadają mnóstwo obrażeń wielu celom na raz, lecz ich stawianie można łatwo przerwać zwykłym atakiem.

Eksperymenty

Build Shock Axe oferuje jedynie jeden sposób na tankowanie Zaishenów. Opisaliśmy ten build jako pierwszy, ponieważ często można go spotkać podczas PvP. Nauczenie się, w jaki sposób działa powinno polepszyć zrozumienie innych buildów podczas walki. Lecz przeciw Zaishenom można wykorzystać i inne buildy. Pamiętajcie tylko, że podczas walki z Najemnikami Shock Axe daje możliwość zdjęcia wszystkich drużyn Zaishen. Inne buildy mogą okazać się lepsze przeciwko niektórym drużynom, lecz słabsze przeciw innym, nawet na arenach Zaishen.

Szablony:

Shock Axe
AhRSFiUScUOSFoiTJAcO0KdFBA
Sugerowany Ekwipunek
RmHu5cOO6jJSmcdpqEmjMULNmj8EEKmjMFNCmjEsOHm70TA

Tłumaczenie – Tom Stone


GuildWars.comTeenArena Net