Witamy! Jest sobota 10.12.2016, godzina 13:40
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...zabójczynie mają najmniejszy biust?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Walki Zaishen: Część Druga – Mnich ZB

Zabranie buildu Mnicha ZB przeciwko Zaishenom zapewnia zdobycie odrobiny doświadczenia w leczeniu w różnych sytuacjach, choć trudnym może się okazać zabicie niektórych drużyn przy pomocy tego buildu. Tak jak Wojowników Shock Axe, możecie się spodziewać wielu Mnichów ZB na Arenach PvP, a także podczas gry PvE. Nauczenie się ich działania pozwoli wam nimi grać, lub ich pokonać, jeśli napotkacie ich podczas walk PvP.

Pokonać, lub przetrwać każdą drużynę Zaishen

Grając przeciwko Zaishenom, będziecie musieli przyprowadzić różne kombinacje Najemników przeciwko różnym przeciwnikom. Każda sugerowana kombinacja została opisana poniżej. Ponadto, sugerujemy zacząć od Mesmerów Illusionary Weaponry i skończyć na najtrudniejszym wyzwaniu, jaki stanowią Wojownicy IWAY.

Mesmerzy Illusionary Weaponry

Drużyna: Wojownik, Mag, Łucznik
Cel: Miażdżące zwycięstwo
Taktyka: Chociaż jest to prawdopodobnie najłatwiejsza drużyna, ci Mesmerzy są w stanie zadać spore obrażenia w krótkim okresie czasu, więc trzeba uważać. Po prostu leczcie zaatakowanych, pamiętając, że Shielding Hands oraz Dark Escape redukują obrażenia. Używajcie Reversal of Fortune i Zealous Benediction jako podstawowych źródeł leczenia. Aby upewnić się, że wasi towarzysze będą w stanie uciekać od obrażeń, zdejmujcie Imagined Burden przy pomocy Holy Veil. Ta walka nie powinna potrwać więcej niż 2:30.

Porada: Używajcie Return, aby Okulawić przeciwników, którzy znajdą się zbyt blisko. Taka ucieczka oszczędza waszą Energię na leczenie innych, natomiast Okulawienie na jakiś czas powstrzymuje przeciwników od atakowania was i waszej drużyny.

Elementaliści Obsidian Spike

Drużyna: Wojownik, Mag, Łucznik
Cel: Miażdżące zwycięstwo
Taktyka: Najlepiej jest zastosować agresywne podejście i rozpocząć wandowanie (atak przy pomocy różdżki lub laski) lub wskazać cel dla towarzyszy, aby najemnicy zaczęli atak. Jeśli wszystko pójdzie idealnie, przeciwnik skupi się na używaniu zaklęć defensywnych, takich jak Heal Area i Remove Hex, zamiast atakować przy pomocy Obsidian Flame. Na wszelki wypadek chrońcie cała drużynę przy pomocy Reversal of Fortune. Dzięki temu w razie spike’u będziecie mieli odrobinę mniej obrażeń, które trzeba będzie wyleczyć. Założenie na siebie Shielding Hands oraz Dark Escape uchroni was, jeśli to wy staniecie się celem.

Porada: Normalnie, spike podczas PvP rozpoczyna się od razu od zadawania obrażeń, więc jeśli gracie Mnichem, starajcie się reagować leczeniem nawet na najmniejsze rany. Czasem jeden ze spike’ujących atakuje przedwcześnie, zdradzając tym samym cel ataku, dając wam szansę na odpowiedź.

Smiting Monks

Drużyna: Wojownik, Mag, Łucznik
Cel: Miażdżące zwycięstwo
Taktyka: Ogólnie, jedyne co musicie robić, to trzymać się z daleka od obrażeń. Wskażcie cel towarzyszom i pozwólcie Wojownikowi szarżować w stronę przeciwnika. Wrogowie mogą starać się uciec i zaatakować inny cel, lecz tak długo jak pozostaniecie w ruchu nic nie powinno się stać. Aby zadać jakiekolwiek obrażenia, przeciwnik musi podejść bardzo blisko i się zatrzymać. Oznacza to, że w pewnym momencie obrażenia obszarowe zadawane przez Maga zaczną przynosić efekty, ponieważ przeciwnik stoi w miejscu rzucając zaklęcia. Jeśli zacznie się atak skierowany na waszego Wojownika, upewnijcie się, że umieściliście na nim Shielding Hands żeby mógł przetrwać taką ilość ran.

Kontynuujcie wandowanie kolejnych Mnichów, ponieważ włącza to ich Reversal of Fortune. Jest to o tyle korzystne, że aktywujecie je przy pomocy małych obrażeń waszej broni a nie sporych obrażeń czarów waszych najemników.

Porada: Zapamiętajcie działanie Reversal of Fortune. Oprócz szybkiego leczenia związanego z Łaską Bogów, Reversal of Fortune działa jako zaklęcie ochronne. Zostaje na miejscu aż do momentu, w którym zaklęta postać otrzyma obrażenia, a wtedy kończy się i leczy pewną ilość życia. Atakując taką postać przy pomocy różdżki pomagacie innym postaciom, zdejmując z przeciwnika niebezpieczne zaklęcie. Oczywiście podczas prawdziwej walki PvP Mnich ma mało czasu na atakowane przeciwników, lecz pozostali czarodzieje mają ku temu więcej okazji.

Degeneration Team

Drużyna: Rozpocznijcie z Wojownikiem, Magiem i Mnichem
Cel: Miażdżące zwycięstwo
Taktyka: Próbujcie leczyć całą degenerację życia. Aktywujcie swoje umiejętności ostrożnie i według priorytetów. Nie będziecie mieli dość Energii, aby w nieskończoność używać każdej umiejętności, jaka wam odpowiada. Uważajcie na Migraine, Arcane Conundrum i Mark of Subversion. Ćwiczcie wczesne używanie Holy Veil na sobie, szczególnie na początku bitwy. Jeśli nie użyliście tej umiejętności odpowiednio wcześnie, wycofajcie się poza zasięg Mesmera, aby nie przerwał wam rzucania Holy Veil. Gdy osiągniecie już miażdżące zwycięstwo, zastąpcie Mnicha Łucznikiem i sprawdźcie, czy wciąż potraficie wygrać.

Porada: Zauważcie, że Mesmerzy maja zdolność redukowania waszej zdolności do leczenia, lecz jednocześnie padają w miarę szybko. Podczas PvP sprawia to, że stają się w naturalny sposób pierwszym celem dla drużyny.

Traperzy "Victory is Mine"

Drużyna: Wojownik, Mag, Łucznik
Cele: Przetrwajcie przez ponad 2 minuty, wygrajcie lub osiągnijcie miażdżące zwycięstwo.
Taktyka: Przebiegnijcie do wąskiej części mapy, upewniając się, że traperzy podążają za wami. Ustawcie się za wąskim przejściem i wskażcie cel, aby Wojownik ruszył w jego stronę. Jeśli zrobi się to właściwie, Wojownik powinien otrzymywać wszystkie obrażenia z pułapek, a wy będziecie musieli leczyć tylko jego. Traperzy zgrupują się w jednym miejscu przez jakiś czas, próbując zniszczyć Wojownika. Ataki obszarowe twojego Maga powinny zabić jednego trapera, ale reszta przeciwników prawdopodobnie rozpierzchnie się i ruszy w waszą stronę. Biegajcie pozostając na otwartej przestrzeni i koniecznie unikajcie pułapek. Miejcie na celowniku ciągle tą samą osobę i wandujcie przeciwników, przerywając stawianie pułapek.

W pewnym momencie prawdopodobnie będziecie musieli znowu wycofać się przez wąską przestrzeń. Kiedy powinno się to zrobić? Wtedy, kiedy cała drużyna ma na sobie przynajmniej po jednym Stanie, prawdopodobnie będzie to Krwawienie lub Podpalenie, a wy tracicie zdolność panowania nad ciągłą degeneracją życia. Gdy życie wszystkich członków grupy spadło poniżej 50% to czas, aby się wycofać i zregenerować.

Używajcie Dismiss Condition na Wojowniku tak często, jak to tylko możliwe. Ponieważ przeważnie znajduje się najbliżej traperów, każdy Stan, jaka ma na sobie wzmacnia ich regeneracje Energii i leczenie zapewniane przez okrzyk Victory is Mine!. Ponadto ciężko mu zadawać obrażenia, kiedy jest Oślepiony. Rzucajcie Zealous Benediction za każdym razem, gdy możecie użyć jej na osobie mającej mniej niż 50% życia, oszczędzi wam to mnóstwo Energii.

Może to wymagać kilku prób. Miażdżące zwycięstwo nie zdarza się natychmiast.

Porada: Jeśli wiecie, że przeciwnik położył pułapki w określonej lokacji, wyślijcie jedną osobę, aby je uruchomiła a nie całą drużynę. Gdy ta osoba rozbroiła przejście, reszta drużyny może swobodnie przejść.

Wojownicy "I Will Avenge You"

Drużyna: Wojownik, Mag, Mnich
Cele: Przetrwajcie przez ponad 2 minuty, wygrajcie lub osiągnijcie miażdżące zwycięstwo.
Taktyka: Wskażcie cel i zapamiętajcie, który to był. Gdy ten cel padnie i zostanie wskrzeszony, zaatakujcie go ponownie. Gdy przeciwnicy skończą się wskrzeszać, przestańcie wskazywać cele i skupcie się na leczeniu. Leczenie przeciwko IWAY’owi jest wyzwaniem nawet dla najlepszych Mnichów, tak więc musicie mieć nadzieję, że uda wam się przetrwać dostatecznie długo, aby najemnicy wykończyli przeciwników.

Utrzymujcie Shielding Hands na Mnichu przez cały czas i używajcie Dismiss Condition gdy tylko gdzieś na pasku życia pojawi się brązowa strzałka w dół. Zazwyczaj oznaczają one Głęboka Ranę, którą IWAY zakłada bardzo często, a zdjęcie jej znacznie poprawia wyniki leczenia dla tej postaci. Ktokolwiek, kto otrzymuje obrażenia powinien zostać obłożony Reversal of Fortune, natomiast częste korzystanie z Zealous Benediction oszczędza Energię. Pamiętajcie również, aby używać Dark Escape i Return do ochrony siebie, oszczędzając Shielding Hands dla innych postaci.

Możliwe, że nie uda się wam wygrać w walce przeciwko tej drużynie przy pomocy Mnicha ZB i najemników. Tak czy inaczej, ta walka powinna zademonstrować, jakie obrażenia mogą spowodować wojownicy, nawet kontrolowani przez AI. W PvP IWAY nie jest już tak potężny jak był kiedyś. Jednak niektóre buildy mają albo kilku Wojowników albo kilka zwierzaków, więc doświadczenie, jakie zbierzecie podczas utrzymywania przy życiu swojej drużyny może się przydać, gdy i jeśli zaczniecie leczyć grając PvP.

Porada: podczas walki z silną grupą Wojowników w PvP starajcie się uciekać od nadbiegających przeciwników. Chociaż postacie walczące wręcz mają niezwykłą zdolność zadawania sporych obrażeń, posiadają również straszny minus, mianowicie muszą znajdować się tuż przy swojej ofierze. Ucieczka zmniejsza obrażenia, jakie mogliby zadać i potencjalnie chroni przed powaleniami.

Więcej Eksperymentów

Teraz, jeśli zrobiliście wszystko tak, jak opisaliśmy w dwóch ostatnich artykułach, będziecie mieli lepsze pojęcie na temat tego, czego chcielibyście spróbować w grze PvP. Rozważcie przećwiczenie waszych własnych buildów, lub buildów, które widzieliście gdzieś indziej na arenach Zaishen, aby przekonać się jak będą sobie radzić.

Możecie również zaprojektować buildy, którymi znacznie łatwiej będzie pokonać wszystkich przeciwników Wyzwań Zaishen.

Pamiętajcie, że te Areny, choć stanowią wyzwanie dla pojedynczego gracza używającego najemników, nie stanowią większego problemu dla drużyn składających się z czterech żywych graczy. Tak czy inaczej, gra na Arenach Zaishen przesuwa was o jeden krok dalej w stronę pełnego opanowania skomplikowanej natury świata PvP w Guild Wars.

Szablon:

Mnich ZB
AzRRLfME/1MTCjb6VylumIwagA

Tłumaczenie – Tom Stone


GuildWars.comTeenArena Net