Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 23:00
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w Pre-Ascalonie jednak DA się złapać niedźwiedzia?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Ulepszenia do broni


lepszenia do broni, jak łatwo się domyślić służą do wzmacniania możliwości naszego sprzętu, zależnie oczywiście od naszego zapotrzebowania; aby ulepszyć daną broń należy zdobyć interesujące nas ulepszenie (kupić od graczy lub wydobyć z innej broni za pomocą ulepszonych zestawów do odzyskiwania surowców - w drugim przypadku należy się liczyć z tym że broń z której odzyskujemy ulepszenie może ulec zniszczeniu), a następnie dwukrotnie kliknąć na interesującym nas ulepszeniu (nieważne czy mamy je w plecaku czy w skrzynce Xunlai) a następnie, znowu dwukrotnie już na przedmiocie który ulepszamy, nie należy się obawiać niepowodzenia, proces jest w 100% skuteczny, jeśli broń ma już jakieś ulepszenie to zostanie ono zastąpione przez to nakładane przez nas. Niektóre bronie maja również możliwość umieszczenia na nich inskrypcji które dodatkowo zwiększają ich użyteczność.


lepszenia dzielą się na dwa rodzaje: prefixy i suffixy, w danym momencie na jednej broni możemy mieć zamontowany tylko jeden rodzaj prefixu i jeden rodzaj suffixu.


MŁOTY (Hammers):

Hammer Hafts: (Uchwyty Młotów - prefixy)
Icy Hammer Haft Zadaje obrażenia od zimna.
Ebon Hammer Haft Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Hammer Haft Zadaje obrażenia od błyskawic.
Fiery Hammer Haft Zadaje obrazenia od ognia.
Furious Hammer Haft Podwójna adrenalina przy uderzeniu (szansa od 2% do 10% zależnie od dodatku).
Cruel Hammer Haft Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej rany) na przeciwniku o 33%.
Heavy Hammer Haft Wydłuża trwanie Weakness (Osłabienia) na przeciwniku o 33%.
Barbed Hammer Haft Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Crippling Hammer Haft Wydłuża trwanie Crippled (Okulawienia) na przeciwniku o 33%.
Poisonous Hammer Haft Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Zealous Hammer Haft Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1
Vampiric Hammer Haft Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 3 zależnie od dodatku.
Regeneracja życia: -1
Sundering Hammer Haft Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Hammer Grips: (Trzonki Młota - suffixy)
Hammer Grip Of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Hammer Grip Of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Hammer Grip Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Hammer Grip Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia od 15 do 30 zależnie od dodatku.
Hammer Grip Of Enchanting Wydłuża trwanie rzucanych Zaklęć (Enchants) od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Hammer Grip Of Hammer Mastery Dodaje +1 do Biegłości w Młotach (Hammer Mastery) szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Hammer Grip Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


TOPORY:

Axe Hafts: (Uchwyty Topora - prefixy)
Icy Axe Haft Zadaje obrażenia od zimna.
Ebon Axe Haft Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Axe Haft Zadaje obrażenia od błyskawic.
Fiery Axe Haft Zadaje obrażenia od ognia.
Furious Axe Haft Podwójna adrenalina przy uderzeniu (szansa od 2% do 10% zależnie od dodatku).
Cruel Axe Haft Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej rany) na przeciwniku o 33%.
Crippling Axe Haft Wydłuża trwanie Crippled (Okulawienia) na przeciwniku o 33%.
Poisoner`s Axe Haft Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Barbed Axe Haft Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Heavy Axe Haft Wydłuża trwanie Weakness (Osłabienia) na przeciwniku o 33%.
Zealous Axe Haft Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1
Vampiric Axe Haft Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 3 zależnie od dodatku.
Regeneracja życia: -1
Sundering Axe Haft Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Axe Grips: (Trzonki Topora - suffixy)
Axe Grip Of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Axe Grip Of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Axe Grip Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Axe Grip Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia od 15 do 30 zależnie od dodatku.
Axe Grip Of Enchanting Wydłuża trwanie rzucanych Zaklęć (Enchants) od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Axe Grip Of Axe Mastery Dodaje +1 do Biegłości w Toporach (Axe Mastery) szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Axe Grip Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


MIECZE:

Sword Hilts: (Uchwyty Miecza - prefixy)
Icy Sword Hilt Zadaje obrażenia od zimna.
Ebon Sword Hilt Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Sword Hilt Zadaje obrażenia od błyskawic.
Fiery Sword Hilt Zadaje obrażenia od ognia.
Furious Sword Hilt Podwójna adrenalina przy uderzeniu (szansa od 2% do 10% zależnie od dodatku).
Cruel Sword Hilt Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej rany) na przeciwniku o 33%.
Crippling Sword Hilt Wydłuża trwanie Crippled (Okulawienia) na przeciwniku o 33%.
Poisoner`s Sword Hilt Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Barbed Sword Hilt Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Zealous Sword Hilt Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1
Vampiric Sword Hilt Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 3 zależnie od dodatku.
Regeneracja życia: -1
Sundering Sword Hilt Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Sword Pommels: (Głowice Miecza - suffixy)
Sword Pommel Of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Sword Pommel Of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Sword Pommel Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Sword Pommel Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia od 20 do 30 zależnie od dodatku.
Sword Pommel Of Enchanting Wydłuża trwanie rzucanych Uroków (Enchants) od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Sword Pommel Of Swordmanship Dodaje +1 do Biegłości w mieczach (Swordmanship) szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Sword Pommel Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


SZTYLETY:

Dagger Tangs: (Ostrza Sztyletów - prefixy)
Ebon Dagger Tang Zadaje obrażenia od ziemi.
Fiery Dagger Tang Zadaje obrażenia od ognia.
Icy Dagger Tang Zadaje obrażenia od zimna.
Shocking Dagger Tang Zadaje obrażenia od blyskawic.
Barbed Dagger Tang Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Crippling Dagger Tand Wydłuża trwanie Crippled (Okulawiania) na przeciwniku o 33%.
Cruel Dagger Tand Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej rany) na przeciwniku o 33%.
Poisonous Dagger Tang Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Silencing Dagger Tang Wydłuża trwanie Dazed (Oszołomienia) na przeciwniku o 33%.
Furious Dagger Tang Podwójna adrenalina przy uderzeniu (szansa od 2% do 10% zależnie od dodatku).
Sundering Dagger Tang Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Vampiric Dagger Tang Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 3 zależnie od ulepszenia.
Regeneracja życia: -1
Zealous Dagger Tang Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1.
Dagger Handles: (Uchwyty Sztyletów - suffixy)
Dagger Handle of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Dagger Handle of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Dagger Handle of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Dagger Handle of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia od 15 do 30 zależnie od dodatku.
Dagger Handle of Enchanting Wydłuża trwanie rzucanych Enchantów od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Dagger Handle Of Dagger Mastery Dodaje +1 do Biegłości w Sztyletach (Dagger Mastery) szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Dagger Handle Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


KOSY:

Scythe Snathes: (Ostrza kos - prefixy)
Ebon Scythe Snathe Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Scythe Snathe Zadaje obrażenia od blyskawic.
Friery Scythe Snathe Zadaje obrażenia od ognia.
Ebon Scythe Snathe Zadaje obrażenia od ziemi.
Barbed Scythe Snathe Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku.
Crippling Scythe Snathe Wydłuża trwanie Crippled (Okulawiania) na przeciwniku.
Cruel Scythe Snathe Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej rany) na przeciwniku.
Poisonous Scythe Snathe Wydłuża trwanie Poison (Trucizny) na przeciwniku.
Heavy Scythe Snathe Wydłuża trwanie Weakness (Osłabienia) na przeciwniku.
Furious Scythe Snathe Podwójna adrenalina przy uderzeniu (szansa od 2% do 10% zależnie od dodatku).
Sundering Scythe Snathe Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Vampiric Scythe Snathe Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 5 zależnie od ulepszenia.
Regeneracja życia: -1
Zealous Scythe Snathe Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1.
Scythe Grips: (Uchwyty Kos - suffixy)
Scythe Grip of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Scythe Grip of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Scythe Grip of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Scythe Grip of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia od 15 do 30 zależnie od dodatku.
Scythe Grip of Enchanting Wydłuża trwanie rzucanych Zaklęć (Enchants) od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Scythe Grip Of Scythe Mastery Dodaje +1 do Biegłości w kosach (Scythe Mastery) szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Scythe Grip Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


ŁUKI:

Bow Strings: (Cięciwy Łuków - prefixy)
Icy Bow String Zadaje obrażenia od zimna.
Ebon Bow String Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Bow String Zadaje obrażenia od błyskawic.
Fiery Bow String Zadaje obrazenia od ognia.
Poisoner`s Bow String Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Silencing Bow String Wydłuża trwanie Dazed (Ogłuszenia) na przeciwniku o 33%.
Crippling Bow String Wydłuża trwanie Crippled (Okulawienia) na przeciwniku o 33%.
Barbed Bow String Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Zealous Bow String Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1
Vampiric Bow String Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 5 zależnie od dodatku.
Regeneracja życia: -1
Sundering Bow String Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Bow Grips: (Uchwyty Łuku - suffixy)
Bow Grip Of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom elementarnym.
Bow Grip Of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Bow Grip Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Bow Grip Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia 15 do 30 zależnie od dodatku.
Bow Grip Of Enchanting Wydluża trwanie rzucanych Zaklęć (Enchants) 10% do 20% zależnie od dodatku.
Bow Grip Of Markmanship Dodaje +1 do Biegłości w Łukach (Markmanship) podczas używania zdolności szansa 10% do 20% zależnie od dodatku.
Bow Grip Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


WŁÓCZNIE:

Spearheads: (Groty Włóczni - prefixy)
Icy Spearhead Zadaje obrażenia od zimna.
Ebon Spearhead Zadaje obrażenia od ziemi.
Shocking Spearhead Zadaje obrażenia od błyskawic.
Fiery Spearhead Zadaje obrazenia od ognia.
Poisoner`s Spearhead Wydłuża trwanie Poison (Zatrucia) na przeciwniku o 33%.
Cruel Spearhead Wydłuża trwanie Deep Wound (Głębokiej Rany) na przeciwniku o 33%.
Heavy Spearhead Wydłuża trwanie Weakness (Osłabienia) na przeciwniku o 33%.
Silencing Spearhead Wydłuża trwanie Dazed (Ogłuszenia) na przeciwniku o 33%.
Crippling Spearhead Wydłuża trwanie Crippled (Okulawienia) na przeciwniku o 33%.
Barbed Spearhead Wydłuża trwanie Bleeding (Krwawienia) na przeciwniku o 33%.
Furious Spearhead Podwójna adrenalina przy uderzeniu, szansa 2-10% zależnie od dodatku.
Zealous Spearhead Energia zyskana przy uderzeniu: 1
Regeneracja energii: -1
Vampiric Spearhead Życie skradzione przy uderzeniu: od 1 do 5 zależnie od dodatku.
Regeneracja życia: -1
Sundering Spearhead Penetracja zbroi 20% (szansa od 10% do 20% zależnie od dodatku).
Spear Grips: (Drzewce włóczni - suffixy)
Spear Grip Of Warding Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom elementarnym.
Spear Grip Of Defense Spear 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Spear Grip Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Spear Grip Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia 15 do 30 zależnie od dodatku.
Spear Grip Of Enchanting Wydluża trwanie rzucanych Zaklęć (Enchants) 10% do 20% zależnie od dodatku.
Spear Grip Of Spear Mastery Dodaje +1 do Biegłości w Włóczniach (Spear Mastery) podczas używania zdolności szansa 10% do 20% zależnie od dodatku.
Spear Grip Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów


STAFFS (Kostury):

Staff Heads: (Głowica Kostura - prefixy)
Defensive Staff Head Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Insightful Staff Head Dodaje 1 do 5 (zależnie od dodatku) energii.
Hale Staff Head Dodaje 10 do 30 (zależnie od dodatku) punktów życia.
Adept Staff Head Skraca o połowę czas rzucania zaklęć z atrybutu przemiotu (szansa 10-20%)
Swift Staff Head Skraca o połowę czas rzucania zaklęć (szansa 2-10%)
Staff Wrappings: (Okład Kostura - suffixy)
Staff Wrapping Of Warding Dodaje 4 do 7(zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom od żywiołów.
Staff Wrapping Of Defense Dodaje 4 do 5 (zależnie od dodatku) obrony.
Staff Wrapping Of Shelter Dodaje 4 do 7 (zależnie od dodatku) obrony przeciwko atakom fizycznym.
Staff Wrapping of ----- magic Zwiększa określony atrybut podczas używania umiejętności (szansa 10% do 20%)
Staff Wrapping Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia o 10 do 30 zależnie od dodatku.
Staff Wrapping Of Devotion Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem zaklęcia.
Staff Wrapping Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem postawy.
Staff Wrapping Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 45 do 60 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem klątwy.
Staff Wrapping Of Mastery Atrybut przedmiotu +1 podczas używania umiejętności, szansa 10-20% zależnie od dodatku.
Staff Wrapping Of Enchanting Wydluża trwanie rzucanych Czarów (Enchants) od 10% do 20% zależnie od dodatku.
Staff Wrapping Of [creature type] Slaying Zwiększa o 10-20% (zależnie od dodatku) obrażenia zadawane danemu typowi potworów.


WANDS (Różdżki):

Staff Heads: (Okład Różdżki - suffix)
Wand Wrapping of Quickening Skraca o połowę czas odnawiania się zaklęć (szansa 5-10%).
Wand Wrapping of Memory Skraca o połowę czas odnawiania się zaklęć z atrybutu przedmiotu (szansa 10-20%).


SHIELDS (Tarcze):

Staff Heads: (Rączka Tarczy - suffix)
Staff Wrapping Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia o 10 do 30 zależnie od dodatku.
Staff Wrapping Of Devotion Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem zaklęcia.
Staff Wrapping Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem postawy.
Staff Wrapping Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 45 do 60 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem klątwy.


FOCUS (Focusy):

Focus Core: (Rdzeń Focusa - suffix)
Focus Core Of Fortitude Powiększenie maksymalnego życia o 10 do 30 zależnie od dodatku.
Focus Core Of Devotion Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem zaklęcia.
Focus Core Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 30 do 45 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem postawy.
Focus Core Of Endurance Powiększenie maksymalnego życia o 45 do 60 zależnie od dodatku, jeśli postać jest pod wpływem klątwy.
Focus Core of Swiftness Skraca o połowę czas rzucania zaklęć (szansa 5-10%).
Focus Core of Aptitude/td> Skraca o połowę czas rzucania zaklęć z atrybutu przedmiotu (szansa 10-20%).



czokalapik, poprawione przez DragonLord; zreedytowane i zaktualizowane przez Yossek

GuildWars.comTeenArena Net