Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 03:22
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kokosy zabijają co roku 150 osób? To więcej, niż zabijają rekiny.
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Doppelganger




Doppelganger (lub Mirror Self, jak wcześniej się nazywał) jest przeciwnikiem, którego będziemy musieli pokonać po wykonaniu trzech misji na pustyni i po przejściu przez wielki kamień w Augury Rock. Doppelganger ma 20 poziom, 480 HP na NM i 680 HP na HM; posiada te same umiejętności co nasza postać, wszystkie jego atrybuty są na 12 poziomie. Nie może posiadać zwierzaka ani używać skilli PvE (za wyjątkiem Vampirism oraz Winds). Jeśli pokonamy go przed ukończeniem misji Nahpui Quarter w kampanii Factions i zadania 'Hunted!' w kampanii Nightfall to otrzymamy dodatkową nagrodę w postaci 50.000 punktów doświadczenia, warto o tym pamiętać, zwłaszcza jeśli mamy zamiar osiągnąć tytuł 'Żywa Legenda'. Aby pokonując go zaliczyć misję z bonusem należy się zmieścić w 10 minut na NM i 2 minuty na HM. Po zakończeniu misji zostaniemy przeniesieni do misji Dragons Lair.

Doppelganger jest wbrew pozorom bardzo prostym przeciwnikiem. Jest sterowany przez komputer, zatem nie ma ludzkiego rozsądku ani możliwości taktycznego myślenia, o tym jak użyć dostępnych umiejętności (i czy ich użyć) nie wspominając. Wystarczy wziąć ze sobą takie umiejętności, które są albo bezużyteczne, albo wręcz niekorzystne przy używaniu w walce 1 na 1. Nie bierzemy ŻADNYCH czarów leczących, prócz jednego - jeśli jedną z naszych profesji jest Mnich możemy wziąć Healing Breeze, Doppelganger nie użyje go.

Jeśli jesteśmy Nekromantą zapakujmy nasz pasek umiejętnościami, które wymagają poświęcania życia, ale nie będą zbyt użyteczne w tej walce (np. Defile Flesh, Enfeebling Blood, Rend Enchantments, Awaken the Blood).

Mesmer może użyć Signet of Midnight a następnie Empathy (moje ulubione połączenie łatwe do zdobycia, działa rewelacyjnie również jeśli mesmer jest nasza profesją poboczną, przeciwnik zabija się w maksymalnie 20 sekund na HM); lub rzucić Backfire oraz zapchać pasek paroma bezużytecznymi czarami, aby Doppelganger z nich korzystał zabijając sam siebie. Możemy też wziąć parę skilli, które się długo rzuca + różne czary przerywające i zadające przy tym obrażenia i przerywać Doppelgangerowi np. Energy Tap + Power Spike.

Elementalistą możemy się pokusić na zabranie ze sobą czarów zadających dużo obrażeń, ale tylko obszarowe. Doppelganger nie będzie się za bardzo ruszał, zatem wystarczy samemu się ruszać i rzucać na niego Meteor Shower, Fire Storm, Eruption itp.

Mnich nie ma zbyt dużego pola do popisu. Zawsze może atakować bronią i leczyć się Healing Breeze, ale może również wziąć ze sobą Smite Hex + Scourge Sacrifice oraz Symbol of Wrath (używanie tego ostatniego dość ryzykowne).

Łowca może wypełnić pasek pułapkami, ale ich nie używać, a zamiast tego przerywać Doppelgangerowi rzucanie ich, gdy ten będzie próbował którąś postawić. Albo wziąć ze sobą zwierzaka i pozwolić mu zabić przeciwnika.

Wojownik może wziąć ze sobą Frenzy, ale nie używać go, Doppelganger użyje go i będzie otrzymywał więcej obrażeń.

Rytualista może wziąć ze sobą Weapon of Remedy + Vengeful Weapon i używać ich dopóki Doppelganer nie padnie.

Zabójca zbyt wiele do roboty nie ma. Jeśli gramy A/R to bierzemy ze sobą jakiś nieefektowny i długo rzucający się czar np. Quickening Zephyr - w międzyczasie wykańczamy go kombosem skilli Deaths Charge + Unsuspecting Strike + skille które nam najbardziej odpowiadają.

Patronowi może być najciężej, jako że od pewnego czasu Doppel używa włóczni, polecam wykorzystanie dowolnego z powyższych pomysłów, odpowiedniego do naszej klasy pobocznej.

Derwisz zaś przy pomocy umiejętności Avatar of Lyssa i czarów długo się rzucających potrafi nieźle namieszać.

Yossek

GuildWars.comTeenArena Net