Witamy! Jest sobota 03.12.2016, godzina 03:25
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kiedyś role "Random Areny" pełniła "Competition Arena", do której płynęło się z Lion's Arch?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Mapa Domeny Katuszy (DoA)


Poniżej znajdziesz mapę Domeny Katuszy wraz z opisem zadań do wykonania i optymalną drogą przejścia.




Na Domenę Katuszy (Domain of Anguish) składają się cztery obszary, w zależności od obszaru mamy więcej lub mniej do zrobienia, na końcu jest zawsze Wielki Zły Boss. Obszary można wyczyścić jeden po drugim (w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara) lub po wykonaniu zadań w jednym wracamy do miasta a resztę robimy później. Pierwsza wersja jest bardziej opłacalna: po zabiciu głównego bossa danego obszaru pojawia się skrzynia z której wypada nam klejnot charakterystyczny dla tego obszaru, jeśli ukończymy drugi to dwa, potem trzy i aż cztery z ostatniej (na HM odpowiednio 2, 4, 6, 8 klejnotów) :) . Po zabiciu wszystkich czterech bossów możemy się zmierzyć z Mallyxem we własnej osobie.

W tym uproszczonym poradniku zaczynamy wycieczkę od Miasta Torc'qua, dzięki czemu kończąc ostatni obszar dostaniemy 4 najdroższe kamyki (niektóre drużyny wolą zaczynać z Stygijskiej Zasłony). Nie tłumaczę tutaj dokładnie przy jakim kamyku stanąć i się stankowac, nie podaję buildów etc, piszę tylko co trzeba zrobić żeby dany obszar 'zaliczyć'.



Zaczynamy w miejscu oznaczonym cyferką (1), bierzemy zadanie i błogosławieństwo i przemy do przodu - żadnej filozofii, trzeba po prostu wytłuc moby w drodze do zamku (3) i wszystkich na murach (2). Otworzy się nam brama, wpadamy do środka, zabijamy wszystko, odbieramy nagrodę za questa, wybiegamy z miasta i zabijamy Lorda Jadotha ze świtą (4). Najszybszy i najłatwiejszy obszar.

Po zgarnięciu kamyków ze skrzyni drużyna biegnie ostrożnie między grupkami do punktu (5), jedna osoba (nie tank i nie monk) bierze questa (6) i szybciorem dołącza do reszty ekipy, zabijacie kilka pierwszych fal mobów biegnących wprost na was. Po udanej eksterminacji repeta (7) i (8) - miejsca do tankowania. Czas na Stygijskich Podwładców; przy północnym ważne żeby trzymać się wykropkowanej trasy - dużo mniej popupów. Po nich już z górki; włazicie w kanały (sugeruję trasę od południa, ale można i od północy), ważne żeby pamiętać aby tylko jedna osoba wchodziła do środka kiedy idziecie po raz pierwszy - kiedy dojdzie mniej więcej do połowy tunelu na jego początku i końcu wyskoczą popupy - gdyby cała drużyna tam weszła to zostałaby wzięta w kleszcze i wybita do nogi. Zabijamy Stygijskich władców - wyciągamy ich z grupek jeśli tylko mamy ku temu okazję (Długi Łuk jest tutaj niezbędny). Po zabiciu władców czyścimy od razu drogę do kolejnego obszaru i wracamy północną ścieżką do środkowej polanki. Bunkrujemy się w miejscu (9), jedna osoba bierze questa, zabijacie wielkie szpony (po zabiciu jednego dużego wyskakuje las małych i chmara mobów) aż od ostatniego, zbieracie kamyki i biegniecie oczyszczoną ścieżką do kolejnego obszaru. Duża ilość toucherów komplikuje działania na tym obszarze, warto wziąć to pod uwagę.

Biegniemy wzdłuż kropkowanej trasy wdając się w kilka drobnych utarczek aż do (10) - tutaj trzeba bronić szeptów przed szturmem mobów, nie ma się gdzie cofnąć, pozostaje stanąć w wąskim gardle i mieć nadzieję że tank przeżyje tony klątw jakie dostanie na twarz. Po odparciu ataku czyścimy moby przy (11), przejmujemy portal (uwaga na aggro - z kilku stron przybiegają posiłki), zbieramy nagrody za questy i zabijamy Mroka z ekipą, jeśli to możliwe starajcie się ubijać najpierw małe mroki i potem większe, a nie wszystkie duże na raz - naprawdę jest dużo łatwiej. Skrzynka i ostrożnie, bez walki do kolejnego obszaru.

Zaczynając ostatni obszar przechodzimy od pokoju do pokoju, kolejno wykańczając grupki oponentów, wchodząc do pokoju nie stawajcie od razu na środku, starajcie się czaić po kątach żeby się nagle nie okazało że stoicie w środku grupki wrogów. Nie można uciec w przód ani w tył, więc to bardzo ważne. Po wyczyszczeniu pokoi widzimy gościa z zadaniem (13), ZANIM weźmiecie zadanie trzeba wyczyścić wszystkie moby szwendające się po okolicy. Teraz możemy uratować trzech towarzyszy kapitana, jeśli tylko z nimi porozmawiamy to natychmiast pojawią się grupki wrogów które trzeba oczywiście wykończyć. Jeśli wszyscy będą stali nieruchomo a jedna osoba (najlepiej poza wrogą grupką) zacznie biegać w kółko to wąż wybiegnie z walki - do osoby biegającej, warto użyć tej sztuczki żeby przypadkiem nie zginęli. Kiedy mamy wszystkich pomagamy wytłuc ostatnie grupki przy tylnym wyjściu (15), odwracamy się i wykańczamy Furię z kolegami (koncentracja ognia na Anur Ki jest NIEZBĘDNA jeśli chcemy cokolwiek zdziałać). Zbieramy ostatnie 4 kamyczki i wracamy do miasta.

Potwierdzamy u oddźwiernego że pokonaliśmy pobocznych Mallyxa, i pojawiamy się przed wejściem do jego cytatdeli (15). Odpieramy kilkanaście grupek różnej maści chroniąc przy tym węża, wchodzimy do środka w paskudne efekty obszarowe i zabijamy Mallyxa (tip 1. nie używamy broni ani zaklęć [enchant] || tip 2. w samym rogu przy bramie wejściowej jest malutki obszar w którym nie działają efekty || tip 3. jeśli podczas zabijania ostatniej grupki jedna osoba zbiegnie pod bramę i wejdzie do środka natychmiast kiedy się otworzy, a cała drużyna kliknie 'pomiń' zanim na filmie zamkną się drzwi [~3-4s] to zostaną one otwarte a Mallyxa będzie można wyciągnąć na zewnątrz i zatłuc z łatwością).





Yossek

GuildWars.comTeenArena Net