Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 23:00
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Zaklęcia(Enchanty) działają w kolejności, w jakiej zostały nałożone na daną osobę?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
[header]Guild Wars: Sorrowful Music[header]

Wywiad z Jeremy Soule, twórcą muzyki do Guild Wars opublikowany przez IGN.com.



IGN: Jak zaczęła się Twoja praca przy Sorrow's Furnace?

Jeremy Soule: Moja praca przy Guild wars zaczęła się, gdy zostałem kompozytorem dla pierwszego wydania gry. Potem, pare miesięcy temu, team pokazał mi update. Pierwszą myślą, jaka przyszła mi do głowy, było stworzenie symfonicznego świata do akompaniamentu z piękna grafiką tej gry(~). Po dyskusji, doszliśmy do wniosku aby wypuścić tą muzykę jako darmówkę, dostepną przez Direct Song.

IGN: Zatrudniłeś pełną orkiestrę, czy też była ona stworzona na komputerze, a może i to i to?

Jeremy Soule: Wynik naszej pracy to kombinacja żywych i wirtualnych muzyków. Pozwolę wam zgadnąć co jest prawdziwe, a co dźwiękiem z komputera. Każdy wirtualny instrument był kontrolowany bardzo podobnie do tego z prawdziwego świata. Aby sprawić, że instrumenty brzmią jak najwiarygodniej, mamy specjalne urządzenia, które wyglądają, jakby zostały wyjęte wprost z pudełka z zabawkami MIT(bardzo znana na świecie politechnika).

IGN: Jakich instrumentów użyłeś?

Jeremy Soule: Ci, którzy przesłuchają utwory dokładnie, odnajdą mocne, ciężkie dźwięki rogu wymieszane z głębokimi, grzmiącymi string textures(nie znam sie na muzyce - proszę o sugestie co do tłumaczenia, może strunowymi teksturami?). W naszej orkiestrze są czterej bębniści, a chór stanowi 500 śpiewaków. Poza tym, komputery pozwalają mi przekraczać granicę rzeczywistości, ale potrzebujesz naprawdę mocnych dźwięków, aby dopasować to do istoty i zawartości Sorrow's Furnace.

IGN: Co inspirowało Cię przy tworzeniu ścieżki dźwiękowej do dodatku?

Jeremy Soule: Grafika tej pięknej gry jest moją główną inspiracją. Jak już wiele razy wspominałem, czuję że spośród wielu dostepnych, olbrzymich online'owych gier, to właśnie Guild Wars ma najbardziej zaawansowaną grafikę, która jest uaktualniana w trakcie gry. Ta gra jest dosłownie ulepszana od podstaw. W rzeczywistości ludzie, którzy teraz odkrywają Guild Wars są często zachwyceni krajobrazami i potworami. Te niesamowite efekty wizualne są moim natchnieniem i próbuje je wyrazić właśnie przez muzykę.

IGN: Jak blisko byłeś realizacji projektu? Czy miałeś możliwość zobaczyć grę, a potem komponować, czy może pokazano Ci dopiero produkt finalny, albo miałeś okazje być obecnym przy całym procesie produkcji?

Jeremy Soule: Zaangażowałem się w Sorrow's Furnace w jego bardzo wczesnym stadium. Mieszkam niedaleko Arena Net(farciarz), więc miałem okazje wpaść i popatrzyć jak to wszystko składa sie do kupy. Nawet wtedy wiedziałem, że patrzę na coś wyjątkowego. Ten zespół zaczął z jednymi z najlepszych konceptów artworkowych(chodzi o szkice świata i postaci) w tej branży. Daniel Dociu(Dyrektor artystyczny w Arena Net) jest legendą. Także techniczna strona jest niesamowita. Ci byli blizzardowi guru są częścią tego, co uczyniło Blizzard tak wspaniałym. Ich metody pracy polegają na tym, że ekipa Arena Net informowała mnie na bierząco o zmianach i postępach w produkcji.

IGN: Patrząc na listę Twoich poprzednich projektów, ma się wrażenie, że zmierzasz w kierunku gier w stylu fantasy (Harry Potter, The Elders Scroll, Icewind Dale). Co Cię tak pociąga w tego typu grach, że tworzych dla nich muzykę?

Jeremy Soule: Często jestem przy pojektach, które potrzebują wielkiej orkiestry. To moja nisza i bardzo lubię te klimaty. Każdy projekt jest ogromnym przedsięwzięciem i blisko współpracuję z ekipą, dlatego mogę zrozumieć ich cele i dostosować się do nich.

IGN: Czy możesz rzucić troche światła na usługę Direct Song?

Jeremy Soule: Direct Song jest odpoiwedzią dla tych, którzy chcieli czegoś więcej niż branżowe, standardowe podejście do muzyki z gier. Wypuściliśmy muzykę, ale też ją sprzedajemy. Mini- Pak dla Sorrow's Furnace zwiększa zawartość muzyki o 150% względem pierwszego wydania. Wszystkie Mini- Paki są darmowe, a Premium Paki, takie jak nadchodzący Battle Pak 1 dla Guild Wars, oferują znaczące ulepszenia za jedyne 5,99$. Te uaktualnienia mogą podwoić, lub nawet potroić ilość muzyki w grze.

IGN: Dlaczego firmy produkujące gry nie dodają więcej muzyki do gier?

Jeremy Soule: Gry zawierają najczęściej godzinę muzyki, ze względu na miejsce(na nośnikach) oraz ograniczenia czasowe. Każda gra ma określony terminaż i kompozytorzy pracują miesiącami, aby stworzyć przynajmniej godzinę muzyki. To często owocuje fizyczna barierą dla ilości muzyki, którą zawiera finalna gra. DirectSong.com pozwala twórcom dalej komponować, nawet po wydaniu gry, tworząc muzykę jako bonusy. Dla tych gier(korzystających z DirectSong.com), planujemy stworzyć niesamowite muzyczne doświadczenia, których może doznać gracz. Jesteśmy pierwszą na świecie, oficjalną usługą rozszerzającą gry i jesteśmy dumni z pracy dla Guild Wars.

Zhai hardbone

GuildWars.comTeenArena Net