Witamy! Jest sobota 10.12.2016, godzina 05:59
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...świecące dłonie, widziane u postaci wykonujących emotki, świadczą o posiadaniu przez daną osobę Edycji Kolekcjonerskiej GWP?(Dop. to NIE Chaos Gloves)
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Niemiecki wywiad

Przeprowadzony w Monachium niemiecki wywiad z Jeffem Strainem.



Czwartkowy ranek - 5:45, budzik dzwoni jak oszalały, nie spałem dobrze. Około 6:31 autobus dojeżdża na przystanek, skąd dalej jedzie do Monachium. O 10.00 Jeff Strain zaczyna pokaz GWF. Podczas podróży powtarzam w myślach pytania do Jeff'a(po angielsku), 9:30 jestem w hotelu. na ogłoszeniu o dzisiejszych konferencjach znajduję

"10:00, pokaz Guild Wars".

Przed wejściem na salę spotykam starego znajomego: Mhenlo. Nieopodal śmiało wygina swoje ciało Zabójczyni... Po krótkim powitaniu nerwy znikają. 6 dziennikarzy(w tym ja) wygodnie rozsiada się i skupia na 50" telewizorze. Martin Kerstein (Niemiecki Koordynator ds. społeczności), steruje Rytualistą, chodząc po pięknych terenach, a Jeff Strain wyjaśnia co i jak.

W "Guild Wars: Factions"(GWF) zoobaczymy kontynuację "Guild Wars: Prophecies"(GWP).
(Komentarz tłumacza: W tym akapicie jest opisane co przyniesie GWF, uważam, że to było wałkowane tyle razy, że nie będziecie płakać jak tego nie przetłumaczę :D )

"Zielono mi... :) "

Po 200 latach, świat odżywa. na naszej drodze spotkamy nowe zwierzęta, takie jak tyrgysy i inne kotowate. Będziemy przemieżali tereny pokryte imponującą, egzotyczną roślinnością, z górskimi strumykami w tle. Teraz roślinność zachowuje sie bardziej naturalnie, o wiele lepiej niż w GWP. Potem przenosimy sie na Nefrytowe Morze, w którym możemy sie przeglądnąć. Pomimo nowej technologii Shading'u wymagania GWF nie wzrosną, względem poprzedniczki. Także rzeczy martwe dorobiły się większej ilości detali. Schodzimy do podziemii metropolii, na lewo i na prawo widzimy olbrzymie wyloty kanałów, ozdobione głowami smoków, ziejącymi zielona i brązowa parą. Gdy się obrócimy, zobaczymy gigantyczna kolumnę. Wysoko nad nami wznosi się imponujące zabudowania Luxonów. To miejsce przywołuje na myśl Corrusant, planetę - miasto ze Star Wars.



"Już Cię nie lubię..."

W GWF akcja skupi się na dwóch ludach - Kurzick'ach i Luxon'ach. Kurzickowie to konserwatywne, religijne społeczeństwo, zamieszkujące Skamieniały Las. Luxoni natomiast, byli ongiś żeglarzami, jednak po zamianie morza w nefryt zaczęli przemierzać je na maszynach. Są skupieni na wybrzeżu Nefrytowego Morza. obie nacja toczą ze sobą bój. gracz moze wybrać swoja strone konfliktu. Podczas wykonywania zadań dla jednej z grup, będziemy tracili punkty u drugiej(dop. tłum. na podobnej zasadzie, jak to miało miejsce w GTA2, o tyle, ze tam były gangi). NPCe będą reagowały na Twój wybór frakcji, wrogo, lub przyjacielsko.



"Którędy na front?"

Tereny Kurzick'ów i Luxon'ów są oddzielone na mapie linią graniczną. Sojusze będą mogły miasta nie daleko tej granicy. Oczywiście będziemy coś na tym zyskiwali. Po 24 godzinnym okresie trwania tury, frakcja, która będzie lepiej punktowana otrzyma bonus. Miasta znajdujące się głębiej za linią frontu mogą zostać otoczone przez wrogą frakcję, wtedy muszą sie liczyć z tym, że będą zdani tylko na siebie. Jednak im dalej znajduje się taka "enklawa", tym większy bonus dostajecie za jego utrzymanie. Okupowanie Kopalni Nefrytu przez Luxonów zwiększa efektywność ich tajnej broni(Żółwie (dop. tłum. nie ninja) Artyleryjskie ( :D ) ). Oczywiście Kurzick'owie starają sie temu zapobiec. Sojusz, który będzie miał przewagę, uzyska dostęp do Elitarnych misji(najtrudniejsze jakie są). Dzięki sojuszom, nastąpi natturalne połączenie zarówno PvP, jak i PvE.

"Mamy misję!"

Jedną, z zaprezentowanych nowości, były ogromne żółwie, na których plecach zamontowano nefrytowe działa. Naszym celem było eskortowanie młodych żółwi(dop. tłum. JungschildkrĂśten, jak ktoś wie co to znaczy, dostanie podziękowania, to będzie coś koło Młody + skorupa/tabliczka + pieniądz/cenne?), do kolejnego przyczółka. Oczywiście masa potworów będzie chciała nam przeszkodzić i zabić żółwiki. Jednak one będą nas wspierać swoim ogniem. Aby odpalić działa, potrzebny będzie ktoś w charakterze celowniczego. W innej natomiast, musisz wraz z Mhenlem uwolnić 8 dusz kapłanów, które zostały uwięzione przez Demony. Te powstają ze strażników świątyni, czyli kamiennych lwów. Specjalna atrakcja: Mhenlo nie może zginąć. Tym razem misje PvE bądą zmuszały do walki dwie drużyny złożone z graczy. Jako przykład można podać sytuację, gdy obie drużyny będą rywalizowały o możliwość wejścia do świątyni. Jednak najpierw gigantyczny smok musi zginąć.



"Nasi wrogowie zginą!"

Jednak w walkach pomiędzy sojuszami(w których będzie po 12 osób w drużynie), nie będzie sie liczyło zabicie wroga, a wykonanie zadań. jednak jest także dobra wiadomość dla fanów i maniaków PvP: Jeff Strain zapowiedział mistrzostwa GWF.

"Do boju z pieśnią na ustach"

ArenaNet podrasowała inteligencję Mobów. Będą jeszcze lepiej działały w grupie. Będą spikowały lub spamowały Hexami/Kondycjami. Oczywiście nie tylko potwory odwiedziły szkołę, ale także nasze kochane hencze. "Wielu graczy Guild Wars lubi podróżować z henczami po Tyrii. Chcemy, aby Factions można było przejść tylko z henczami." Dlatego do walki będziemy mogli wziąć przedstawicieli nowych klas. W finalnej wersji, uzyskamy możliwość powrotu do drużyny po rozłączeniu z serwerem. Teraz przegrane w PvP jak i PvE przez dropy przejdą do historii. Indentyfikacja grupy będzie usprawniona, więc dobór przeciwników będzie działał lepiej.

"Piękno wojny"

Jak pokazują Screenshoty, oraz Trailer, ArenaNet odchodzi od grania tylko w PvE/PvP. Nastąpi ich scalenie. Element zagarniania terytorium na pewno wprowadzi wiele świeżości do gry. Po nadchodzącym beta Weekendzie zapewne wielu graczy skusi sie na zakup GWF.
GuildWars.comTeenArena Net