Witamy! Jest sobota 10.12.2016, godzina 07:49
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...Galrath nie używa ciosu Galrath Slash, ponieważ to umiejętność do walki mieczem, a Galrath walczy toporem?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Guild Wars: Gaile Gray

Przeprowadzony przez Photics wywiad z Gaile Gray.

THIS ARTICLE HAS BEEN TRANSLATED WITH PERMISSION FROM MICHAEL GAROFALO. PHOTICS.COM IS NOT RESPONSIBLE FOR THE TRANSLATION OF THIS ARTICLE.

Ten tekst został przetłumaczony za zgodą Michaela Garafalo. Photitcs.com nie ponosi odpowiedzialności za tłumaczenie tego artykułu.




Photics: Guild Wars miało niezłe wejście w 2005. Jak Arena Net ma zamiar przedłużyć dobrą
passę w roku 2006?

Gaile: mamy zamiar zrobić to z pomocą drugiego rozdziału. Wielu graczy nadal cieszy sie z
gry, oraz wyczekuje na to, co dostaną wraz z nadchodzącym dodatkiem. To pozwoli GW odnosić
sukces przez długi czas, a po pół roku od drugiego rozdziału wyjdzie kolejny dodatek!

Dodatkowo, mamy juz projekty kolejnych eventów. GWWC przechodzi teraz w fazę Regionalnych
PlayOffów, a finały odbędą się w Taipei. Teraz się skupiamy głównie na tym, lecz równolegle
organizujemy inne konkursy: wymyślanie broni, nazywanie potworów, tworzenie profili buildów,
oraz inne.

Po GWWC będziemy pracować nad kilkoma eventami, zarówno małymi jak i dużymi, w grze i poza
grą. Rozważamy opcję weekendowego eventu, miesięcznego, oraz sezonowego turnieju; możliwe że
będą organizowane w tym samym czasie. Mamy ambitne plany na przyszłość, aby każdy znalazł
coś dla siebie.

W drugim rozdziale także gracze PvE znajdą dużo atrakcji; m.in. nowe wątki fabularne. Nowe
możliwości, które udostępnimy graczom na pewno zachęcą ich do gry w obydwu trybach. Każdy
znajdzie coś dla siebie.

Photics: Pierwsze rozszerzenie do Guild Wars zostanie wydane w tym roku. Czego mogą
spodziewać się gracze?

Gaile: Mogą się spodziewać wielu nowych rzeczy(dop. tłum. jak ja kocham te ogólniki). Teraz
misje nie będą przebiegały tak samo za każdym razem. Będą nowe regiony do przemierzania,
oraz nowe kultury do poznawania. Dodamy nowe profesje, co da nam niespotykaną ilość
możliwych kombinacji przy tworzeniu postaci. Do tego: nowe skille, nowe potwory, nowe
questy, nowe misje, nowe bronie, nowe przedmioty.
Photics: Wielu ludzi narzeka na to, że Thunderhead Keep jest bardzo ciężką misją. Czy macie
zamiar ułatwić jej przejście?

Gaile: Wiele wspaniałych gier ma misje, czy też zadania, które wyglądają na niemożliwe do
wykonania, ale tak naprawdę, to jest to kwestia zwiększenia swoich umiejętności.
Uważam, ze Thunderhead Keep jest rzeczywiście ciężką misją. Mimo to, nie będziemy jej
zmieniać, gdyż jest do przejścia - wielu graczom udało się ją ukończyć. naprawiam tylko te
rzeczy, które są zepsute, a nie te, które działają poprawnie. Osobiście mam nadzieję że
Thunderhead Keep pozostanie taka jak jest, gdyż jest misja, którą wielu zapamięta na długo.

Photics: Czy zobaczymy Guild Wars w innych środkach przekazu? Zobaczymy film Guild Wars,
kreskówkę, albo na płatkach śniadaniowych? (dop. tłum. Tajwańczycy mają GW na Coli...)

Gaile: Dobre pytanie, zwłaszcza że jest na czasie. Zgadzam sie, że możemy i powinniśmy coś
zrobić, aby promować GW. Nie jestem pewna, co do płatków, ale chciałabym małego, piankowego
(marshmallow) Bone Dragon'a o czekoladowym smaku, a do tego żelki w kształcie Mursaatów... A
tak na poważnie, to rzeczywiście, chciałabym, aby każdy mógł kupić sobie koszulkę, czapkę,
podkładkę pod mysz, kubek, czy tez figurki postaci z gry. Mamy nowego Managera do spraw
marketingu i Marki. Wiem, że ma zamiar zaspokoić potrzeby graczy na takie dodatki. Hmmm,
właśnie sobie przypomniałam o prośbach graczy o bambosze, oraz pluszaki w kształcie
Charr'ów(dop. tłum. OMG, ale hardkor...)

Photics: Etap kwalifikacyjny GWWC kończy się dzisiaj. Co uważasz o dotychczasowym postępie?

Gaile: Myślę że wszystko przebiega rewelacyjnie, cieszy nas, że społeczność tak
entuzjastycznie podeszła do GWWC. Jednak nie było tak do końca różowo - chcieliśmy zniżyć
granicę wieku do 16 lat, przez co straciliśmy trochę czasu na uzyskanie odpowiednich
zezwoleń. To było powodem zamieszczenia zasad w trochę późniejszym terminie. Z drugiej
strony, obniżenie wymagań wiekowych pozwoli wielu dobrym graczom na udział w turnieju. od
ustalenia zasad wszystko przebiega zgodnie z planem.
Konkurencja jest zawzięta. Nie tylko wygrana kusi uczestników, ale też tytuł i respekt jaki
uzsykają. Widziałam kilka niespodzianek, słabe gildie nieoczekiwanie wspinają sie na wyższe
szczeble drabinki, natomiast "pewniaki" mają problem nawet z utrzymaniem się na swoim
miejscu. uważam, że takie imprezy czeka świetlana przyszłość, bo kompetytywne eventy są
najlepszą rzeczą, jaką możemy podarować naszym graczom.

Photics: Kiedy po raz pierwszy przeczytałem o ArenaNet, to była mowa o jakiś innych grach w
produkcji. Czy GW będzie jedyną grą ze stajni AN, czy pracujecie nad innymi projektami?

Gaile: To dobre pytanie Mike i tak naprawdę, to dla nas istnieje tylko Guild Wars, nic poza
nią. Nie mówię nigdy, bo nie wykluczam sytuacji, gdy w dalekiej przyszłości zabierzemy się
nową grę. Mamy nadzieję rozwijać Guild Wars, aby to co umieściliśmy w pierwszym wydaniu było
co raz lepsze.

Photics: Cheaty... ArenaNet odwaliła kawał dobrej roboty starając sie zachować grę wolną od
nadużyć i oszustwa. oczywiście powstał drugi rynek wokół GW. Co sądzisz o stronach
sprzedających milion złota za mniej niż 100$?

Gaile: To problem, który chcielibyśmy rozwiązać. Szczerze mówiąc takich stron jest nie
wiele. Poza tym, taka gra jak GW jest bardzo słabo skupiona na przedmioty, więc bardzo
zdziwiło mnie powstawanie takich stron i aukcji.
Czynimi kroki, aby kontrolować takie zjawiska jak tylko możemy. Cały czas blokujemy konta,
które sprzedają przedmioty za realna kasę, używają botów, albo wykorzystuja nadużycia w
grze. Staramy się jak najszybciej usuwać miejsca gdzie można non-stop zdobywać niezłe
przedmioty. Oczywiście nie mamy nic przeciwko normalnym farmerom. Chcemy zatrzymać
profesjonalny farming, czyli firmy, które do tego celu zatrudniają ludzi i później sprzedają
zdobyte przedmioty na stronach.
Dla uściślenia, złe jest sprzedawanie złota i przedmiotów za prawdziwą kasę. Zwykły,
wewnętrzny handel typu przedmiot za przedmiot lub złoto jest pozytywnym zjawiskiem. Jest
kilka stron, które pomagają graczom sprzedawać w ten sposób swoje przedmioty.

Photics: Gdzie jest Gwen?

Gaile: Chciałabym wiedzieć. Za każdym razem gdy jestem w grze pada to pytanie. jej
zniknięcie wywołało falę spekulacji wśród graczy. Żaba, nasza maskotka, powiedziała, że nie
wie czy kiedyś ją jeszcze spotkamy. Nieznany jest także jej los. Pytałam projektantów o to,
ale nie chcieli puścić pary z ust. Czas pokaże...

Photics: Co ArenaNet może powiedzieć początkującym artystom, pisarzom twórcom gier? jak
przebić sie w tej branży?

Gaile: jest wiele sposobów na wejście na rynek. Mogę powiedzieć że kluczem jest nie to, co
mówisz że umiesz, ale co nam pokazujesz, że umiesz. mam namyśli tworzenie własnego portfolio.

Artyści powinni zebrać swoje najlepsze prace i umieścić w cyfrowym portfolio. Pisarze
powinni nam przesłać CV i wcześniejsze publikacje. Programiści powinni zaprezentować swój
najlepszy kod, oraz co jest najważniejsze, swoja własną grę, lub mini gierkę. Twórcy poziomów powinni pokazać swoje mapy i mody. Animatorzy, czy dźwiękowcy powinni zrobić prezentacje z mnóstwem efektów specjalnych.

Designerzy mogą pochwalić sie swoimi projektami gier, analizami, pomysłami na gry. Jeden z
naszych designerów został zauważony, po tym jak wymyślił 50 różnych skilli do Guild Wars!
inną drogą jest praca dla fansite'ów, ale o tym nie muszę chyba wspominać. Twórcy ArenaNet
znaleźli mnie, właśnie dzięki mojej pracy na 'stronie fanowskiej". natomiast ja z kolei tak
samo znalazłam kilku swoich obecnych współpracowników.

Wiele prywatnych szkół oferuje nauczanie ukierunkowane na przemysł elektronicznej rozrywki.
Niestety, większość tych szkół ma bardziej na celu zabranie twoich pieniędzy niż wpojenie
nowych umiejętności.

Wracając do portfolio, to szkoła, jaką ukończyłeś nie ma większego znaczenia. Ważne jest to, co nam prezentujesz. Na stronie www.arena.net znajdziecie spis szkół, jakie ukończyli nasi
pracownicy.

tłumaczenie - Zhai

GuildWars.comTeenArena Net