Witamy! Jest poniedzialek 05.12.2016, godzina 17:36
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kiedyś jedna część zbroi Knight's absorbowała obrażenia na całe ciało?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Guild Wars: Rage On

Przeprowadzony przez 1up.com 10 marca 2005 wywiad z Gaile Gray.



CGW: Udało wam się osiągnąć sukces, tworząc grę wyłamującą się z kanonu zwykłych MMO - zaskoczeni?

Gaile Gray: Łatwo nam to teraz mówić, ale byliśmy pewni, że Guild Wars podbije świat. My też jesteśmy graczami, więc mieliśmy dokładną wizję gry, którą tworzymy. Dodając do tego bezabonamentowy system, było bardziej niż pewnym, że nam się uda.

CGW: No i jeszcze wszechstronny system postaci.

Gaile Gray: Dwuklasowość bardzo przypadła do gustu graczom. GW nie jest pierwszą grą, zawierającą ten element, ale poszerzyliśmy go o system umiejętności i atrybutów. Doświadczeni gracze tworzą nowe buildy i sprawdzają je w grze, natomiast nowych RPGowców ucieszą losowe misje, oraz przyjazna krzywa stopnia trudności.

CGW: Musimy przyznać, że 4 sloty na postacie to dla nas - graczy, za mało. Lubimy eksperymentować.

Gaile Gray: Przyjdzie czas, gdy będzie dostępnych więcej niż 4 sloty. W przyszłości mamy zamiar dodać nowe profesje, więc to ograniczenie musi ulec zmianie.

CGW: Co jeszcze chcielibyscie zmienić - może zbyt silne combosy?


Gaile Gray: Gdy ma sie do dyspozycji 450 skilli, to cięzko wszystko zbalansować. Gracze mają juz dość "Ăźberbuild'ów" w innych grach. Od ssamego początku balans w grze był naszym priorytetem. Na bierząco poprawiamy niedociągnięcia dzięki strumieniowaniu, a także organizujemy takie wydarzenia jak PVP Extreme Weekend (PVPX), aby upewnić sie o słuszności wprowadzanych zmian.

CGW: Jak te zmiany rozbudowywują tryb PvP?

Gaile Gray: Sierpniowy "event" pokazał, że zwiększenie nagrod za walki w PvP, było konieczne. Odzew graczy przed PvPX dał nam wiele wskazówek co do ich oczekiwań. Wprowadzone zmiany spodobału sie graczom. Nadal bedziemy doglądać systemu nagród, aby upewnić się, że zarówno gracze PvP, jaki i ci z trybu kooperatywnego są nagradzani tak samo.


CGW: Jak chcecie zachęcić do gry graczy z 20 poziomem?

Geile Gray: Sorrow's Furnace - letnie uaktualnienie, dodało dwie duże lokacje, przeznaczone specjalnie dla nich. Znajdą tam nowe zadania, potwory oraz przedmioty.

CGW: Czy macie moze w planach jakieś nowinki co do Guild Hall'i?

Geile Gray: Jednym z naszych celów, jest aby ulepszać motyw Gildii jak to tylko jest możliwe. Nowe możliwości dla gildii będziemy dodawać w darmowych update'ach - możecie sie ich spodziewać w najbliższych miesiącach, oraz w drugim rozdziale. Rozważamy dodanie nastepujących rzeczy: guild storage, spersonalizowane ustawienia Guild Hall'a, crafterzy i handlarze, gildiowe wzory postaci, oraz opcja wyłączenia pelerynki.

CGW: |ciągnąć pelerynkę? Niektórzy gracze już rozbierają sie do naga, aby robić niegrzeczne imprezy.

Geile Gray: To się zaczęło, odkąd dodaliśmy mozliwość synchronicznego tańca.

CGW: Ok, teraz parę ciężkich pytań. Po pierwsze, dlaczego usta postaci nie poruszają sie podczas filmików?

Gaile Gray: oni poprostu mają taką nadnaturalna moc brzuchomóstwa. No dobra, ponieważ GW zostało przetłumaczone na 6 języków, to uznaliśmy, że lepiej będzie jeżeli zajmiemy się pracą nad dodatkami, a nie nad synchronizacją ruchu ust. Poza rozszerzaniem fabuły, mamy także na celu tworzenie realistycznej mimiki twarzy (teraz owej w ogóle nie ma).

CGW: No dobra. Dlaczego normalni gracze nie mają szans z Koreańczykami?

Gaile Gray: Koreańczycy to specyficzna społeczność, gdy zaczynają grę, to starają sie za wszelką cenę ją(grę) rozpracować. W wielu grach pokazali, że są maniakami i widać to też w GW. Spędzają oni wiele czasu na dopracowywaniu swoich buildów i strategii. Ponadto cały czas przed meczem są ze sobą w kontakcie.

CGW: Co planujecie w związku z całą grą?

Gaile Gray: 2 rodział ma byc wydany w pierwszej połowie 2006. Ponadto organizujemy mistrzostwa świata, a takze planujemy Weekendowe Eventy. Do tego dochodzi ciągłe poprawianie gry, aby rozgrywka była zbalansowana. Ekipa designerska kieruje się prośbami fanów podczas projektowania gry. Najczęściej prosicie o nowe profesje i rasy. Najprawdopodobniej spełnimy te życzenia w drugim rozdziale, ale to się okaże z czasem.

"Jednym z naszych celów jest urozmaicanie motywu gildii jak tylko się da" - Gaile Gray, Manager Arenanet ds. Kontaktu ze Społecznością

CGW: Co mozesz nam powiedzieć na teamt trybu obserwatora?

Gaile Gray: OM(Observer Mode) pozwala graczom na oglądanie meczy ich gildii, oraz stwarza tysiącom graczy możliwość podziwiania zmagań najlepszych gildii. ten system jest wyjątkowo wszechstronny - umożliwia polepszanie swoich umiejętności gry. Niedługo podamy więcej szczegółów.

CGW: Wielu doświadczonych graczy PvP narzeka na przymus odblokowywania skilli. Czy chcecie cos zrobić w tej materii?

Gaile Gray: GW zawiera świetnie wyważoną relację pomiędzy PvP i PvE. Niektórzy wolą przechodzić misje, wykonywać zadania, natomiast inni chcą jedynie walki z innymi graczami. Ciężko zadowolic obie strony, ale myślimy o nowych rozwiązaniach.

Zhai hardbone

GuildWars.comTeenArena Net