Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:16
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...jeden z najemników, Yuun mówi, że ostatnio, gdy majsterkował, zrobił coś na kształt wózka - deskę z 4 kółkami, na której można jeździć i balansować :)
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Tłumaczenia różne

W tym dziale będą pojawiały się tłumaczenia różnych tekstów związanych z Guild Wars. Mamy nadzieję, że pomoże to naszym rodakom w poznawaniu zaplecza gry ;). Wszystkie informacje są własnością odpowiednich stron. Przed każdym tłumaczeniem podany jest link do oryginału.

Spis Treści:
1. Sorrow's Furnace Creature Feature - IGN.com
2. Konkurs Halloween - guildwars.com
3. Mistrzostwa |wiata Guild Wars - guildwars.com
4. Oświadczenie Gaile Gray odnośnie uaktualnienia
5. Nowa klasa w Guild Wars potwierdzona
6. Konkurs na projekt uzbrojenia - guildwars.com
7. Guild Wars: Factions FAQ - guildwars.com
8. Wycieczka po krainach Canthy - Gamespot.com
9. Klasy na IGN - pc.IGN.com
10. Sprawozdanie z gwonline.net - gwonline.net




Sorrow's Furnace Creature Feature - Góra -

Iron Forgeman

W centrum opusczonej kopalni stoi magiczna konstrukcja, najpotężniejsza ze znanych dotąd w Tyrii. Jest ona kontrolowana przez Stone Summitów, dzięki potężnym czarom, Iron Forgeman broni dostępu do ognistego serca Sorrow's Furnace.





Dark Binder

Otaczają Iron Forgeman'a, sprawiając czarami, że jest on pod ich magiczną kontrolą. Powsztrzymują go tym samym od zniszczenia Furnace'a(pieca). Dark Binders to najbardziej tajemniczy kapłani Stone Summitów.






Dredge Brute

Dredge od dawna zamieszkują Sorrow's Furnace. Zostali zniewoleni przez Stone Summitów. Dredge Brute odwalają najgorszą robotę. Rozbijają kamienie (albo czaszki), zgodnie z życzeniem ich nadzorców.







Dredge Shaman

Mimo, że teraz są zniewoleni, to dawniej byli niepodległą, dumną rasą. Dredge Shamani byli przywó dcami swoich plemion, utrzymując zarówno dusze i ciała swoich podpiecznych z dala od boskiej magii( ?).






Dredge Scout

Wielu intruzów wdarło się do Furnace(pieca), dlatego tutejsi mieszkańcy są cały czas na straży. Dredge Scouts są ukryci w cieniu - pierwsi atakują, ostatni których zauważysz.



Zhai hardbone







Konkurs Halloween - Góra -


Nadejszła jesień, Haloween za pasem. W związku ze zmianą pory roku, oraz coraz ciemniejszymi dniami (ten tekst chyba nie jest czytany na południowej pólkuli, gdzie mają teraz chyba wiosnę, nie? - przyp. tłumacza), umysł zaczyna płatać figle. Czy to cień poszarpał brzeg pelerynki Nekromanty? Czy powietrze stało sie chłodne przez szepty zmarłych z Underworld? A ten dźwięk, czy to wilkołak wyjący do księżyca w pełni?

Chcielibyśmy zaprosić was do użycia swojej wyobraźni i kreatywności, aby stworzyć dzieło, będące połączeniem Halloween i Guild Wars. tutaj macie kilka pomysłów:

Wyrzeźbij w dynii jakiś wzór nawiązujący do Guild Wars.
Wykombinuj sobie strój w klimatach Guild Wars.
Stwórz tapetę z Guild Wars.
Wymyśl smakołyk o smaku Guild Wars.
Udekoruj dom w stylu Guild Wars (hehe - juz widzę te płonące krzyże Charrów :) ).

Możesz także sam wymyśleć jakis pokręcony sposób aby połaczyć oba tematy!

Jak w to wejść?
Nic prostszego:

Stwórz koncept i wprowadź go w życie
Wytnij wzór w dyni nożem i prześlij fotkę!
Stwórz szblon dla innych dyniowych rzeźbiarzy!
Naszkicuj, lub zaprojektuj na komputerze kostium! Jak jesteś dobry w te klocki to stwórz ten kostium i prześlij fotografię na której jest model(ka) ubrana w twoje dzieło.
Wykombinuj tapetkę i roześlij ją po znajomych, ustaw na komputerach w szkole, lub w pracy!
Udekoruj ciasto, upiecz ciasteczka( poly chce kłakełsa - khraaaa :) ), skomponuj nawet całe menu, lub stwórz jadalny nawiedzony dom!
"Odpicuj" swoją "chatę" i prześlij nam pare fotek!
Do każdego maila dołączcie obraz .jpeg (skanu zdjęcia, lub zrobionego cyfrówką), lub inny plik, który stworzyliście na komputerze (wskazane kompresowanie materiałów).
Można także wysłać swoja pracę pocztą tradycyjną, na niżej podany adres.
Dodaj swoje imię i nazwisko, swój wiek, miasto, stan lub województwo, kod pocztowy oraz państwo w swoim emailu.
Jeżeli wygrasz, mozesz być wymieniony z imienia i nazwiska, lub nicku w grze. Proszę to podać w mailu.
Wszelkie zgłoszenia prosze wysyłać na adres: contests@arena.net, z tematem "Guild Wars Halloween Art Contest". jeżeli wolisz pocztę tradycyjną: Guild Wars Halloween Art Contest ArenaNet 10020 Main Street, #164 Bellevue, WA 98004 USA


Najważniejsze, czyli to co tygrysy lubią najbardziej - nagrody!

10 prac zostanie pokazanych na stronie Guild Wars, oraz otrzyma paczke zawierającą:
Koszulkę GW
czapeczkę GW (wszystkie panny na mieście wyrwane :cool:)
Nagrodą za ciekawą pracę (poza wspomnianą juz 10) jest koszulka.
Prace będą oceniane pod kątem kreatywności, stylu oraz połączenia obu tematów(Guild Wars i Halloween).
Prace można przesyłać do 18:00 czasu PDT w poniedziałek, 24 października.
Ogłoszenie zwycięzców przed lub w Halloween.


Ogólne warunki:

Gdy przystępujesz do konkursu, (a) zgadzasz się na wszelkie warunki podane tutaj, (b) gwarantujesz, że nadesłane materiały są twojego autorstwa, oraz że nie naruszają one żadnych praw osób trzecich, no i ? przekazujesz wszelkie prawa do twojej pracy ArenaNet. Wszelkie prace stają się własnością ArenaNet i nie będą zwrócone.
Nie mozna nadsyłać więcej niz 2 zgłoszeń od osoby.
Uczestnik musi mieć 13 lat lub więcej.
Decyzje jurorów są ostateczne.
Wartość materialna nagród jest mniejsza niz 40$ (ale jaki prestiż!).
Podatki, jeżeli wystąpią, są problemem zwycięzcy :( .

Zhai hardbone







Mistrzostwa |wiata Guild Wars - Góra -


NCSoft i ArenaNet mają zaszczyt ogłosić Mistrzostwa |wiata Guild Wars. Wszyscy gracze Guild Wars mogą w nich wziąć udział! Aby do nich przystąpić wystarczy stworzyć gildie i brać udział w punktowanych walkach, tak aby znaleźć się w rankingu.

Sezon kwalifikacyjny rozpocznie się w sobotę 1 października o godzinie 7:00 czasu GMT i będzie poprzedzony zresetowaniem rankingu. Sezon ten będzie trwał trzy miesiące i zakończy się playoffami pomiędzy najlepszymi gildiami w każdym z regionów (USA, EU i Korea). Po dwie zwycięskie gildie z każdego z regionów, wezmą udział w w pojedynku podczas Taipei Game Show, które mają się odbyć 16-20 lutego 2006.

Informacja o nagrodach podana będzie w najbliższej przyszłości.
Kalendarz Mistrzostw

1 października 2005 Reset rankingu Guild Wars
1 stycznia 2006 Zakończenie sezonu kwalifikacyjnego
Styczeń 2006 Regionalne Playoffy
Luty 2006 Finał Mistrzostw |wiata Guild Wars podczas Taipei Game Show


O turnieju
Guild Wars będzie miało premierę na Taiwanie i w Japoni na chwilę przed turniejem. Aby uczcić to wydarzenie wybraliśmy Taipei na Finał Mistrzostw |wiata Guild Wars. Jako dodatek gracze z Taiwanu i Japoni będą mogli zmierzyć się z finałowymi drużynami. To będzie prawdziwie międzynarodowy turniej, który na pewno odda globalną naturę Guild Wars, a także społeczności.

Aby zapoznać się ze zmianami związanymi z mistrzostwami zapraszamy na tą stronę.

Trochę informacji o Taipei
Tajwan jest samotną wyspą leżąca w pobliżu Chin. Krajobraz Tajwanu wypełniają majestatyczne szczyty, faliste wzniesienia i doliny, poszarpane wybrzeża i inne niesamowitości. Kraj wspaniałej urody, mała wyspa jest domem dla 6 parków narodowych i 12 obszarów naukowych, a jej klimat zmienia się od umiarkowanego do tropikalnego. Można tam odnaleźć blisko 20.000 gatunków dziko żyjących stworzeń z czego prawie 20% jest rzadka lub uznawana za gatunek zagrożony.

Kultura Tajwany jest zlepkiem przenikających się kultur samego Tajwanu i Chin. Ma to ciekawy wpływ na kulturalny i socjalny kolor na wszystko poczynając od architektury poprzez język, a kończąc na jedzeniu.

Z niecierpliwością czekamy na Mistrzostwa |wiata Guild Wars. Kto wie? Może właśnie Twoja gildia się tam znajdzie?


Zakątek, w którym stoją posągi Buddy

Memoriał Chiang Kai Shek


Draghmar & Zhai Hardbone




Oświadczenie Gaile Gray odnośnie uaktualnienia - Góra -


Witam

Na początku wyjaśnijmy sobie coś - nie będę się przed wami broniła. Gdyby tak było, to bym weszła pod swoje biurko. Wolałam jednak pójść do LA i pogadać z Wami. Wiem, że zawsze ktoś tam czeka -dzięki Wam za to. Do była fajna rozmowa, nawet gdy okno przewijało się w takim tempie, że nie mogłam nadążyć. Oczywiście było tam paru niezadowolonych osobników. Jak pamiętamy, podobne reakcje można było zauważyć po wielu "Patch Day". Wypuściliśmy uaktualnienie, które zmieniło grę nie tak jak tego oczekiwaliście, zresztą my też także, bo pojawiły się nowe błędy.

Nie pamiętam wszystkiego, co napisałam, ale postaram się napisać to mniej więcej tak jak było:

GW wyraźnie dzieli się na PvE i PvP. Coś, co działa super w PvP, może nie zadziałać w PvE i vice versa. Po części to jest ok, ale też było wręcz przeciwnie, bo te dwa tryby powinny być jednak w pewnym stopniu podobne. Tak, więc były problemy z AI henchów i potworów, dlatego postanowiliśmy trochę zatrzeć granicę pomiędzy obydwoma trybami. W tym celu podjęliśmy odpowiednie kroki, po pierwsze poprawiliśmy komputerowe móżdżki henchmanów i potworów. Henche zachowują się bardziej po ludzku. Natomiast Potwory będą teraz wychodzić spod czarów obszarowych.

Poza tym, potwory powinny być jak najbystrzejsze, aby stanowić wyzwanie dal gracza. Nawet zwierzęta mają instynkt samozachowawczy. Gdy kot pastwi się nad myszą, a Ty zrobisz jakiś hałas, to odskoczy on i upewni się, że nic mu nie grozi, dopiero wtedy wraca do swojej ofiary. Pod tym względem przewyższają one ludzi.

Wielu graczom polepszenie inteligencji potworów nie podoba się. Wolą "grać jedną ręką, jeść pizzę drugą, podczas oglądania TV i gadania przez telefon", albo wbijać do underworld w pojedynkę. Dajcie spokój, nikt nie powinien być sam w Underworldzie. To nie ma sensu, dlatego bierzemy odpowiedzialność za to, że w ogóle była taka możliwość. Przywróciliśmy równowagę w grze, ulepszając przeciwników. Teraz możemy modyfikować tak skille, że będą one skuteczne zarówno w PvE jak i PvP.

Pokaźna ilość graczy testowała te zmiany przez parę tygodni. Mimo to nie udało nam się wykryć tych błędów. Potwory uciekają, zgodnie z określonym schematem. Jednak ich bieg w stylu kury, której odcięto głowę nie był naszym zamiarem. Zmieniliśmy to, bo wyszło na to, że są głupsze niż przedtem. W takim razie mieliśmy dwa wyjścia:
1) Potwory będą stały i czekały na granicy AoE
2) pozwolić im uciec, aby było trudne je zabić.
Wciąż próbujemy jakoś to rozwiązać i mam nadzieję, że sprawy mają się ku lepszemu.

GW posiadała kilka niedociągnięć w materii AI, ale cały czas pracujemy nad ich eliminacją. Zmiany, które wprowadzamy, mogą zmienić to jak gracie, oraz w co gracie. Nie chcemy walić z grubej rury i zmieniać wasze postacie, gdyż nadal wprowadzamy poprawki. Cały czas będziemy monitorować, czy nasze działania nie zepsują gry - na przykład nie sprawimy, że jakiś skill, lub kilka skilli stanie się bezużytecznymi. Nie pomagacie nam tekstami typu: "zepsuli skilla", "cofnijcie update", "nie gram już w to". Liczymy na wasze konstruktywne opinie i komentarze.



Nowa klasa w Guild Wars potwierdzona - Góra -


Tekst ten pojawił się w pewnym amerykańskim czasopiśmie i zapowiada nową klasę, która pojawi się wraz z drugim rozdziałęm Guild Wars.

Przestawiamy Nikę, jest to pierwsza odsłona kolejnej profesji w GW: Assassin'a (zabójcy). Dzięki zdobyciu miliona zarejstrowanych użytkowników w drugiej połowie 2005, NCsoft i ArenaNet mają potwierdzenie, że stworzyli hit. Assasin pojawi się w obszernym rozszerzeniu, które zostanie wydane w 2006 roku, dodając tym samym nowe techniki walki do gry. Nika będzie przdstawicielem swojej profesji w fabule. Mamy mały bonus dla fanów GW: fragment historii z udziałem Niki Assasina, wyjętej z Rozdziału 2.

Zapach palącego się kadzidła unosił się poprzez mroczny pokój, powodując zwiększenie zaduchu panującego w i tak ciasnych kwaterach...

"Czy złożyłaś swoją codzinną przysięgę Conclavie?"
Nika uklękła na twardą drewnianą posadzkę wyłożoną grubym materiałem i pochyliła głowę w głębokim ukłonie.
"Tak, Mistrzu."

Wzięła długi, głęboki oddech, który (jak ją uczono) uspokoił jej umysł i skupił uwagę na czekającym na nią nowym zadaniu.

"Bardzo dobrze. Wobec tego zdejmi maskę."

"Tak, Mistrzu" - odpowiedziała, podnosząc się do pozycji siedzącej i zdejmując cieńki, jedwab pokrywający jej twarz.

Conclava była bardzo sekretnym zakonem. Na zewnątrz tej prywtnej, strzeżonej magicznie komnaty, Nika ukrywała swoją twarz przed oczami ludzi aby chronić swoją tożsamość. Nawet wewnątrz zakonu nie zdradzano swojej przeszłości pozostałym akolitom. Anonimowść była bardzo ceniona pośród tych, którzy przynosili śmierć.

Ale tutaj Nika pozbawiona była tej dogoności.

Tylko Ci którzy wydawali rozkazy, mieli pozwolenie by oglądać twarze swoich uczniów. Był to symbol szacunku - przyrzeczenie, że uczeń nie użyje swoich umiejętności przeciwko swojemu mistrzowi. Zaufanie było czymś czym Conclava nie mogła gardzić.

Postać ciskająca się się z jednego końca pomieszczenia na drugi, w jakiś sposób unikając światła padającego od kadzielnicy. Nika nie zwracała na to uwagi. Studiowała w Conclavie od wielu lat i zawsze tak było. Nigdy nie była wstanie ujrzeć twarzy tego, którego nazywała Mistrzem. Nigdy nie zdołała poznać tożsamości tego, który wydawał jej rozkazy.

W czasie, jaki pozwolił na przesunięcie się cienia wzdłuż pokoju, na stole pojawił się papierowy zwój. Nika odwinęła go i zaczęła przypatrywać się antycznym runom jakie zawierała jego powierzchnia. Niewielu ludzi na tej ziemi potrafiło pisać w antycznym języku. Był to wymierający język, w którym znaczenie poszczególych słów zaczynało blednąć.

Dom Niki była wielką kupiecką krainą, gdzie nie dziwiło pojawianie się handlarzy z egzotycznych rejonów.

Ale wielu, którym udało się dotrzeć tutaj, nie opuściło juz tego miejsca.

- "Są jakieś warunki przystąpienia?"
Nika przejechała wzrokiem po ostatnich wersach, zatrzymując się na woskowej pieczęci Conclave i imieniu - imieniu jej celu.
Nika pokręciłą głową. "Jak ja go znajdę?"

"Jego statek przybędzie z Lion's Arch rano."

"Będzie miał ochronę?"

Cień uniósł się ponownie, a jej mistrz pojawił sie obok kadzielnicy. Ozdobne ryty na pasie noży do rzucania odbijały tępą poświatę kadzielnicy, lecz twarz jej mistrza nadal pozostawała w cieniu.

"Człowiek ten jest przywódcą bardzo potężnej gildii. Możesz spodziewać się, że będzie on miał przy swoim boku wielu dobrych wojowników i magów." Odpowiedział jej Mistrz.

Nika pokłoniła się. "A ja mam zabić jedynie lidera?"

"Zgadza się, ceną za przystąpienie do zakonu jest śmierć tylko jednego cżłowieka"

"Czy jest cos jeszcze, Mistrzu?"

Postac obok kadzielnicy zniknęła. Za to przed Niką pojawiła sie para świecących mieczy, jeden krótki, drugi długi.

"Tylko one" Głos Mistrza dobiegł zza jej pleców.

Nika dobrze widziała co to oznacza. Pojawienie sie narzedzi zbrodni oznajmiało koniec ich spotkania.

Wzięła ostrza, po jednym w każdej dłoni i wstała na proste nogi.

"Wróć gdy wykonasz zadanie"

"Tak Mistrzu" Nika zakryła twarz jedwabiem i zniknęła w kłębach dymu.

Zhai hardbone





GuildWars.comTeenArena Net