Witamy! Jest środa 26.11.2014, godzina 09:30
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...mesmerski Chaos Damage liczy się jako Elemental Damage?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Tłumaczenia różne

W tym dziale będą pojawiały się tłumaczenia różnych tekstów związanych z Guild Wars. Mamy nadzieję, że pomoże to naszym rodakom w poznawaniu zaplecza gry ;). Wszystkie informacje są własnością odpowiednich stron. Przed każdym tłumaczeniem podany jest link do oryginału.

Spis Treści:
1. Sorrow's Furnace Creature Feature - IGN.com
2. Konkurs Halloween - guildwars.com
3. Mistrzostwa |wiata Guild Wars - guildwars.com
4. Oświadczenie Gaile Gray odnośnie uaktualnienia
5. Nowa klasa w Guild Wars potwierdzona
6. Konkurs na projekt uzbrojenia - guildwars.com
7. Guild Wars: Factions FAQ - guildwars.com
8. Wycieczka po krainach Canthy - Gamespot.com
9. Klasy na IGN - pc.IGN.com
10. Sprawozdanie z gwonline.net - gwonline.net




Konkurs na projekt uzbrojenia - Góra -


Nadszedł czas na kolejny konkurs Guild Wars! A z konkusem na projekt uzbrojenia masz szanse na trwałe zapisać się w historii drugiego rozdziału Guild Wars. W przyszłym dodatku zaoferujemy wiele nowych broni i tarcz, i z przyjemnością uwzględnimi przedmioty zaprojektowane przez Ciebie. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy, że prześlesz swój rysunek, szkic lub wydrukowany obrazek przedstawiający Twój projekt uzbrojenia.

Nowy rozdział Guild Wars oferować będzie nowe rodzaje broni, ale na potrzeby konkursu skupmy się na tym co już znamy z obecnego dodatku:

Topór
Łuk
Focus
Jednoręczny miecz
Młot
Tarcza
Kostur
Różdżka

Przy projektowaniu nie musisz się trzymać sztywno stylów jakie znasz z Tyrii. W nadchodzącym dodatku pojawią się nowe profesje i regiony do odkrycia. Daj się ponieść wodzom fantazji i spróbuj uwzględnić w swoich projektach wpływ na sztukę z różnych zatkątków świata!

Oficjalne zasady i warunki.

Wydrukuj/narysuj swój projekt na kartce papieru, której rozmiary nie przekroczą 210mmx297mm (kartka A4), a następnie prześli na jeden z podanych poniżej adresów:

Design-a-Weapon Contest
ArenaNet
10020 Main Street, #164
Bellevue, WA 98004 USA

-lub-


Design-a-Weapon Contest
NCsoft Europe
Mocatta House, Trafalgar Place
BN14DU, Brighton
UNITED KINGDOM

-lub-

Design-a-Weapon Contest
NCsoft Corp.
Ok-san Bldg 15th Floor
157-433, Samsung,dong,
Kangnam-gu, Seoul, 135-900 Korea

Podpisz rysunek swoim imieniem i nazwiskiem, wiekiem, adresem mailowym i pełnym adresem domowym
Użycie kolory w Twojej pracy pozostawiamy Tobie do wyboru. Ze wzg na możwliwość malowania uzbrojenia w grze kolor nie ma aż takiego znaczenia i w konkursie prace czarno-białe i kolorowe będą miały takie same szanse na wygraną
Do konkursu zgłoś tylko projekt broni lub tarczy. Nie dodawaj rysunku postaci czy tła
Każda z końcowych broni i tarcz będzie zaprojektowana przez ekpie projektową z Guild Wars Team, która weźmie wygrane prace jako wzór. Dlatego końcowy efekt może się różnić od tego jaki został zgłoszony do konkursu.
Nie jesteśmy wstanie przyjmować zgłoszeń elektronicznych


Ogólne warunki:

Jedna osoba może oddać jedno zgłoszenie zawierające jeden rodzaj przedmiotu. Żaden zawodnik nie będzie mógł wygrać więcej niż jednej nagrody.
Oryginalność: Prace muszą być zaprojektowane przez zawodnika i nie mogą być brane z innych źródeł. Proszę o nie kopiowanie rysunków ani nie branie ich z innych źródeł jak gry, filmy czy książki.
Wybieralność (wiek): Północnoamerykańscy zawodnicy muszą być powyżej 13 roku życia. Ze wzg na ograniczenia prawne, europejscy zawodnicy muszą mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców lub opiekuna.
Wybieralność (lokalizacja): Prace akcpetowane będą z Północnej Ameryki, Europy, Australii, Nowej Zelandii i Koreii.
Nagroda: Zwycięzckie uzbrojenie zostanie uwzględnione w drugim rozdziale Guild Wars. Dodatkowo każdy zwycięzki projekt zamieszczony będzie na oficjalnej stronie Guild Wars.
Ocenianie: Prace będą oceniane na podstawie kreatywności, stylu, oryginalności i prezentacji.
Termin nadsyłania prac: Wszystkie pracę musza być nadesłane najpóźniej do środy 21 grudnia 2005.
Wyniki: Zwycięzcy zostaną ogłoszeni do 16 stycznia 2006.
Biorąc udział w konkursie na projekt uzbrojenia, (a) zgadzasz się na wszystkie zasady i warunki wymieione tutaj, (b) gwarantujesz, że praca jest Twoim dziełem i nie narusza niczyich praw, (c) zgadzasz się na oddanie wszelkich praw do swojej pracy na rzecz ArenaNet. Prace staną się własnością ArenaNet i nie zostaną zwrócone.
ArenaNet nie ponosi odpowiedzialności za zgubione czy opóźnione przesyłki wynikające z działania poczty.
Sędziowie wybrani będą z ekipy ArenaNet. Decyzja sędziów jest nieodwołalna.
Wygranej nie można zamienić na pieniądze.
Konkurs jest nieważny tam gdzie zabroione są takie akcje.





Guild Wars: Factions FAQ - Góra -

Jaka jest nazwa przyszłej kamapnii Guild Wars?
Kampania ta nosić będzie nazwe Guild Wars: Factions

Jaka jest data premiery GW:F?
Dodatek zostanie wypuszczony na wiosne 2006. Czym bliżej będzie premiery tym dokładniejszą będziemy podawać date. Miej na uwadze, że póki nie zostanie ogłoszona przez ArenaNet oficjalna data, wszystkie, które gdzieś wyczytasz lub usłyszysz są tylko spekulacjami.

Czy będzie wersja kolekcjonerska GW:F?
Tak. Dostępna będzie w większości regionów na świecie, a premiere będzie mieć w ten sam dzień, w którym światło ujrzy wersja zwykła.

Ile będzie wynosić cena dodatku?
Cena nie została jeszcze ustalona.

Czy premiera GW:F odbędzie się w tym samym czasie na całym świecie?
Tak. Dodatek zostanie wydany w Ameryce, Europie, Korei, Japonii i Tajwanie/Hong Kongu/Macau w tym samym czasie.

Czy Guild Wars zostanie rozszerzone na inne regiony?
Obecnie cały czas staramy się rozszerzać GW na inne kraje. Nie dawno odbyła się premiera w Japonii, a już na dniach (7 lutego) będzie na Taiwanie, Macau i w Hong Kongu. Mamy nadzieję, że rok 2006 przyniesie nowe obszary, w których swóje debiut będzie mieć GW.

Czy GW:F jest dodatkiem wymagającym podstawki czy samodzielnym produktem?
GW:F jest samodzielnym produktem. Ci, którzy mają Guild Wars, nie muszą kupować Guild Wars: Factions aby móc kontynuować rozgrywkę na swoim koncie, a Ci co zakupią tylko dodatek będą mogli grać nie posiadając podstawowej wersji. Niemniej posiadając obydwie wersje będziecie mogli doświadczyć więcej zabawy niż tylko jedną z nich.

Czy zawartość Guild Wars i Guild Wars: Factions różni się w jakiś sposób?
Tak. Możliwym jest czerpanie radości z grania w jedną z wersji bez posiadania drugiej. Gracze, którzy mają obydwie wersje, będą mogli pordóżować swoimi postaciami pomiędzy kontynentami Tyrii i Canthy. Oczywiście będą też rzeczy, które obie wersje będą różniły, co spowoduje, że posiadanie obydwu kampanii, będzie bardzo pociągające.

Jeśli posiadam więcej niż jedną kopie Guild Wars, to czy będę zmuszony kupić więcej niż jedną kopie Guild Wars: Factions?
Każda kopia Guild Wars dostarcza indywidualne konto. Dlatego jeśłi posiadasz wiele kont, z których chciałbyś mieć dostęp zarówno do podstawowej wersji jak i dodatku, potrzebować będziesz jednej kopii GW:F dla każdej kopii GW jaką posiadasz.

Czy GW będzie nadal uaktualniane po premierze GW:F?
Obecnie nie trwają żadne intesywne prace na rozszerzeniem zawartości podstawowej wersji GW. Cały zespół twórców wkłada wszystkie moce przerobowe w stworzenie jak najlepszej jakości jaką mamy nadzieję stanie się GW:F. Istnieje możliwość, że będą pojawiać się sporadyczne uaktualnienia, zawierające niewielką ilość rozszerzeń lub sezonowych uaktualnień (święta itp.). Oczywiście uaktualnienia balansujące umiejętności bedą miały miejsce zarówno w GW jak i w GW:F. Ogromna ilość nowych, rozwojowych rzeczy będzie miała miejsce w GW:F.

Gdzie ma miejsce akcja GW:F?
Akcja dzieję się na inspirowanym Azjatyckimi klimatami kontynencie zwanym Cantha, zamieszkanym przez trzy nacje, na południe od ziem Tyrii.

W jaki sposób mogę dostać się na Canthe?
Gracze, którzy posiadają zarówno GW jak i GW:F, mogą podróżować pomiędzy kontynentami za pomocą statku z Lion's Arch lub Seitung Harbor.

Czym są przymierza i w jaki sposób funkcjonują w GW:F?
Gildie mogą się łączyć tworząc w ten sposób przymierze. Sprzymierzone gildie dzielą specjalną zakładkę chatu i mogą odwiedzać nawzajem swoje Guild Halle. Sprzymierzeńcy mogą także przejmować kontrole na miastami pozytywnie kończąc Alliance Missions (Misje Przymierza), które dają możliwość uaktywnienia zabaw i uzyskania dostępu do specjalnych obszarów.

Co to jest frakcja (faction)? Czy powinienem się do jakiejś przyłączyć?
Dołączając do jednej z dwóch frakcji, sprzymierzeńcy mogą zyskać i utrzymać terytorium poprzez udział w Bitwach Frakcji (Faction Battles). Wyniki tych walk mają wpływ na postęp wojny pomiędzy obydwiema frakcjami. Aktualne linie walk i wskaźniki kontroli nad miastem są zawsze widoczne na mapie świata. Szczególnie interesującą jest przynależność do gildii zarówno dla graczy PvP jak i PvE. Wchodząc w przymierza i wygrywając Misje Przymierza (Alliance Missions), gildia zyskuje kontrole nad wysokopoziomowymi miastami, które dają dostęp członkom gildii do specjalnych elitarnych obszarów wymagających współpracy. W GW:F najsilniejsze gildie nie będą raczej złożone jedynie z graczy PvP i PvE. Najsilniejsze gildie będą kombinacją obydwu typów graczy, a takie kombinacje zapewnią korzyści dla wszystkich członków.

Jakie są nowe tryby rozgrywki w GWF?
Oto one:

Challenge Missions - polega to na tym, że na przykład musimy odpierać falowe ataki przeciwników, najlepsze osiągnięcia będą widoczne w grze.

Elite Missions - to w nich walki będą staczać SOJUSZE gildii - mają to być niesamowite pojedynki.

Alliance Missions - kilka drużyn będzie walczyło o kontrolę nad kluczowymi punktami na mapie. Zwycięzcy zdobędą Factiony, oraz zdobędą kontrolę nad miastem, lub osadą.

Faction Battles - są to wielkie pojedynki, wymagające taktyki, które pozwolą Frakcjom na przejęcie nowych terenów.

Czy będę mógł przenieść sie moja obecna postacią na nowe tereny? czy zatrzyma ona swoje przedmioty, poziom doświadczenia?

Jasne, możesz skoczyć do Canthy, ale najpierw twoja postać musi pokonać Doppelgangera. Postacie pozostana niezmienione po dodaniu GWF.

Co to jest ta nowa strefa PvP?

Większość potyczek PvP będzie miała miejsce na nowym kontynencie - Battle Isle. Gracze zarówno GW, jak i GWF będą się mogli tutaj zmierzyć. Areny dla niskopoziomowych postaci(Shiverpeak Arena i Ascalon Arena) pozostaną jednak na swoim miejscu.

jak nie kupię GWF to będę mógł sobie stworzyć Zabójcę, lub Rytulaistę? Lub rzynajmniej jako drugą profesję?
Nie. Te postacie są dostępne jedynie dla nabywców GWF.

A mogę byc w drużynie z nowymi postaciami, nawet, jeżeli nie kupiłem GWF?
Mimo, że nie będziesz mógł grać tymi postaciami, to będziesz mógł być z nimi w jednej drużynie/ walczyć przeciwko nim.

Będę mógł używać przedmiotów dla Assasina i Rytualisty?
Postać w GW może używać każdej broni/przedmiotu, który nie jest "customiz'owany". oczywiście ich efektywność będzie słaba, ze względu na braki punktów w Atrybutach.

Czy mogą handlować moimi przedmiotami z GWF z graczami, którzy dodatku nie kupili?
Jasne, tylko pamiętaj, że customiz'owane przedmioty(zbroje, bronie) nie mogą być używane przez inne postacie.

Dostaniemy dodatkowe sloty przy zakupie GWF?
Tak, jednak ich liczba nie jest na razie znana. Na pewno będziesz miał więcej niż 4 sloty po zakupie GWF.

Jak połącze moje obecne konto z dodatkiem?
Gdy kupisz GWF, dostaniesz klucz, potem pogrzeb w opcjach konta i dodaj po prostu ten klucz.

Zwiększycie max poziom postaci?
Wybij to sobie z głowy - 20 poziom to max i nic nie zmienimy, bo jest on fundamentem balansu w grze.

Co nowego będzie w GWF?
300 nowych skilli(w tym 90 elitarnych) dla wszystkich profesji
50 nowych lokacji
ponad 100 nowych potworów
nowe Guild Hall'e
Nowe twarze, fryzury, zestawy zbroi, dla wszystkich profesji.
Nowe zwierzaki
Setki nowych broni i przedmiotów

Jak dużo miejsc na postacie będą miały konta po premierze GWF?
Jeśli dodasz klucz GWF do istniejącego już konta, na którym masz już podstawową wersje GW, wtedy wszystkie cztery miejsca uzyskają dostęp do zawartości GWF i dodatkowo dostaniesz dwa nowe miejsca, które także będą miały dostęp do obydwu kampanii. Czyli łączna liczba miejsc na postacie wynosić będzie sześć.
Jeśli nie posiadasz podstawowej wersji GW i zdecydujesz się zainstalować GWF jako samodzielną grę, to będziesz miał cztery miejsca na postacie. Te miejsca będą miały dostęp tylko do zawartości GWF. Jeśli w późniejszym czasie kupisz podstawową wersję GW i dodasz ją do takiego konta, wtedy te cztery miejsca uzyskają dostęp do kampanii z GW i dostaniesz także dwa nowe miejsca na postacie.

Jakie są zalety dodania klucza GWF do konta GW?
Kiedy dodasz klucz GWF do istniejącego już konta, wszystkie Twoje postacie będą miały dostęp do zawartości GWF i GW. Będziesz mógł podróżować w tą i z powrotem pomiędzy kontynentami, zdobywając umiejętności (skills) i przedmioty lub np. używając umiejętności (skills), które znajdziesz na jednym kontynencie, aby pomóc sobie w wykonaniu misji czy zadania na drugim kontynencie. Jeśli posiadasz już jakieś stworzone postacie na koncie, uzyskasz możliwość wyboru na drugą klasę dla nich Zabójcę (Assassin) lub Rytualistę (Ritualist) albo po prostu stworzyć nowe postacie z tymi klasami i wyruszyć do Tyrii aby wykonać tamte misje nowymi klasami. Będziesz mieć możliwość stworzenia postaci PvP z mieszanką profesji, umiejętności (skills) i przedmiotów z obydwu kampanii, co zaowocuje szerszym wachlarzem możliwych strategii.

W jaki sposób mogę połączyć moje konto GW z kontem GWF?

Po zakupie GWF otrzymasz specjalny klucz. Użyj wtedy interfejsu gry, aby dodać ten klucz (Edit Account->Manage Acces Keys->Next->Next->) do swojego konta GW, a będziesz mieć pełny dostęp do zawartości GWF.

Jeśli nie połączę mojego konta GW i konta GWF podczas ustawiania konta GWF, to czy będzie później możliwość ich połączenia?
Nie. Musisz podjąć decyzję o tym czy połączyć konta, kiedy pierwszy raz ustawiasz konto GWF. Nie mamy możliwości późniejszego łączenia kont.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat Factions Pre-Order Pack?
Factions Pre-Order Pack będzie dostępny w sklepach w Ameryce Północnej 28 lutego, a online'owy w Europie 3 Marca. Europejska Paczka Pre-Orderowa trafi na półki sklepowe w Europie 31 Marca.

Więcej info tutaj

Czy Ci, którzy zamówią Pre-Order dorwą się do gry wcześniej?
Tak, 24h przed premierą możecie siadać i grać.

Czy są jakieś unikatowe przedmioty dla GWF?
Tak, po jednym dla Rytualisty i Zabójcy. Te przedmioty są przypisane do konta, więc jak będziesz tworzył postać ona będzie miała już na starcie ten przedmiot.

Ile będzie trwało Early Access?
48 godzin. Zacznie się na 24 godziny przed startem serwerów i potrwa do premiery. To pozwoli graczom zdobycie w swoje spocone i trzęsące się łapki GWF i rozpoczęcie gry.

Czy będzie jeszcze jakiś przed premierowy Event GWF?
Tak, w Marcu będzie Factions Preview Event. Zacznie się o 9.00 rano 24 Marca naszego czasu, a skończy o 9.00 rano 27 Marca. Podczas tego Eventu weźmiesz udział w misjach dla wysoko-poziomowych postaci, oraz uzyskasz dostęp do trybu PvP.

Jak zdobyć wejściówkę na Factions Preview Event?
Jak zamówisz pre-order GWF, dostaniesz kod, który pozwoli Ci wziąć udział w FPE. Możesz też dostać zaproszenie od innego gracza GW. W każdym Pre-Orderze będzie dodatkowy kod, aby każdy, kto zamówi GWF mógł zaprosić kumpla do gry.. poza tym, kilka stron, lub fansite'ów(vide gw.pl) będzie organizowało akcję rozdawania kluczy na FPE.

Będą nowe emblematy dla gildii?
Tak. Organizujemy nawet konkurs na projekty pelerynkowego emblematu, jak chcesz, prześlij też swoje dzieło.




Wycieczka po krainach Canthy - Góra -

Guild Wars: Factions, wycieczka po krainach Canthy

Oto opisy kilku krain na nowym kontynencie, zwanym Cantha(dop. tłum. no co, nie idzie tego odmienić, ani zapisać z apostrofem:P ).

Nie będzie niczym nadzwyczajnym, jeżeli zostaniecie zmiażdżeni ogromem portowego ruchu. Statki z całego świata przypływają tu, aby załadować i rozładować cenne towary.



Poza zgiełkiem i wrzawą miasta Kaineng, na jego przedmieściach mozna odnaleźć spokój i ciszę, niezbędne podczas studiowania tajemnych sztuk. Jedna z najbardziej prestiżowych szkół w całej Tyrii ma swoją siedzibę na wyspie Shing Jea, na północny zachód od Canth'y.

Skamieniały Las



200 lat temu, Cesarz Canth'y zostały zabity przez swojego najbliższego strażnika - Shiro Tagachi. Gdy w końcu ukarano go, jego śmierć spowodowała wybuch nienawiści, zamieniając las w kamień, oraz nadając morzu kolor nefrytu. To zdarzenie na zawsze zmieniło krajobraz Canthy, oraz sąsiadujących z nią nacji.

Po wielu latach, życie na nowo wdarło się na pustkowia, jakie powstały po śmierci Shiro. Gdy promienie słońca przebiły się przez pęknięcia w kamiennym sklepieniu i dotknęły ziemii, roślinność zaczęła powoli odżywać. Wraz z nią powrócili też ludzie, którzy wybudowali na drzewach swoje domy.



Nefrytowe Morze.

Po drugiej stronie kontynentu, na Nefrytowym Morzu, można nadal obserwować statki, które zostały uwięzione podczas sztormu. Morze uwięziło je w zamrożonych falach, zamienionych w kamień. Teraz podróże przez Morze są możliwe dzięki potworom - wielkim żółwiom, oraz ślimakom (dop. tłum. nooooo toooooo bęęęęęędzieeeeee jaaaaazdaaaaaa z zaaawrotną pręęędooościąąąą).



Dziś, ludzie wydobywają nefryt w ogromnych kopalniach. Często górnicy znajdują świetnie zachowane morskie potwory, uwięzione na zawsze w blokach nefrytu.





Podmiasto.

Cantha jest licznym narodem. Targi są zapchane, ulice przeludnione, natomiast kanały są pełne odpadków. Pod hucznymi ulicami, Cantha ukrywa swoje mroczne oblicze. Jeżeli szukasz mocnych wrażeń, powinieneś odwiedzić to miejsce.

Pałac Cesarza.

Pałac zbudowany zaraz po śmierci Cesarza jest pilnie strzeżony. Posiada on tylko jedno wejście, a odwiedzający są cały czas obserwowani.

Wnętrza pałacu zachwycają. Podobizny Cesarza malowane na ścianach zdają się pilnować tego miejsca. Każdy dziedziniec jest odgrodzony od następnego bramami, które są częścią kompleksu obronnego.









Klasy na IGN - Góra -

Zabójca



Zabójca jest śmiercionośnym połączeniem giętkości oraz walki dwoma sztyletami. Ta profesja potrafi teleportować się po polu bitwy, zadając cios i zniakając, zanim wróg zdąży zaatakować. Lekka zbroja nie ogranicza ich ruchów. Zabójca jest idealnym wyborem dal tych, którzy przekładają finezję nad brutalną siłę.
Podczas tworzenia tej postaci starano się zrobić coś całkiem nowego, ale także rozpoznawalnego.
Paczka Factions Pre-Order zawiera Dragon Fang'i, specjalne sztylety, które wydłużają czas działania trucizny.



Dragon Fangs7-17 Damage (Req. 9 Dagger Mastery)Lengthens Poison Duration by 33%+15% Damage while enchanted.+1 to Dagger Mastery (Chance: 20% while using skills)


Rytualista



Połączenie Nekromanty i Monka, wykorzystuje energię dusz z innych wymiarów. Rytualiści chodzą na oślep, zwyczajowo zasłaniając oczy. Jednak nie potrzebują oni wzroku - posługują się "6 zmysłem".
Często noszą przy sobie kości małych zwierząt - Rytualiści zaklinają magię w pozostałościach po żywych istotach.
Paczka Factions Pre-Order zawiera Spiritbinder, specjalną broń, która pomoże Rytualistom w nawiązaniu kontaktu ze światem umarłych.



Spiritbinder11-22 Damage (Req. 9 Communing)+10 EnergyHalves casting time of spells (Chance: 10%)Halves recharge time of spells (Chance: 10%)+5 Energy


Wojownicy



Działanie tej profesji jest bardzo podobne do tego z Tyrii. Dzieki zamiłowaniu do handlu, oraz naturze mieszczucha, mają oni większy wybór zbroi.


Łowca



Dzicz została odepchnięta przez bezładnie rozrastające się miasta Canthy. Kamienny Las, oraz Nefrytowe Morze to miejsca, gdzie polują łowcy. Dostarczają oni do miast swoje zdobycze - skóry zwierząt, dzięki którym mogą zakupić lepsze zbroje i bronie. Mimo, iż skóry są bardzo popularne wśród łowieckiej kasty, to najcenniejszymi zdobyczami są skorupy młodych żółwi - wystarczająco twarde i giętkie, aby osłaniać się przed atakami podczas ucieczki.
ich styl jest charakterystyczny dla wędrujących Luxonów - pobdzierane ubrania, liczne ozboby, a do tego kawałki skorup.


Nekromanta



|mierć to śmierć, jest taka sama w kazdym zakątku świata. Czciele wilekiego Grentha wzoruja się na jednym z jego apostołów. Ich zbroja jest ciasna i nie wygodna, ma przypominać o posłuszeństwie bogowi śmierci.
W stylu zbroi można zauważyć wpływ symboliki Chińskich horrorów.


Mesmer



Zawsze są duszą towarzystwa, wyglądaja dobrzez zarówno na balu charytatywnym, jak i na polu walki. Ten wzór powstał pod wpłwem Kurzick'ów, poważnej i religinej nacji.


Elementalista



Piękni i mądrzy, nowa odsłona Elementalistów na pewno was nie zawiedzie. Ich styl jest zaczerpnięty od Luxonów. Ten wędrowny lud jest znany z ich niesamowitych cepeliów wyrabianych z Nefrytu. Teraz, gdy mają jego całe morze, nie musza sie martwic o surowiec.


Monk



Pieciu bogów Tyrii ma władzę wszędzie. Zarówno Monkowie pochodzący z Tyrii, jak i z Canthy są bardzo podobni - lubią tatuaże. To co odróżnia mieszkańców nowego kontynentu to trochę większa ilość ozdób wykonanych z Nefytu.




Sprawozdanie z gwonline.net - Góra -

Na łamach forum GWOnline.net pojawiły się relacje z kulis tworzenia Guild Wars Factions zawierające znaczne ilości informacji o samej grze jak i przebiegu pobytu w Waszyngtonie.

CMEPTb:

Sprawozdanie:

Po pierwsze (chociaż każdy to wie) Gaile Gray jest bardzo miła. Była wspaniałą oprowadzającą. Po pojawieniu się na miejscu poszliśmy po schodach na górę do miejsca, gdzie odbywała się zabawa. Znajdowały się tam stanowiska komputerowe przygotowane do gry PvP. Podzieliliśmy się na dwie grupy i weszliśmy do gry. |rodowisko nadal robi na mnie ogromne wrażenie. Niestety, moja drużyna została rozwalona (prawdopodobnie dzięki mnie ;p), ale było fajnie. Po tym spróbowaliśmy misji grupowej. Było wiele walk.

PvP 1vs1 to mnóstwo zabawy. Zostajesz wyrzucony na osobną mapę i walczysz. Zabójcy sprawdzili się w rozrywaniu ludzi.

Guild storage jeszcze nie jest zaimplementowane.
Zwykłe storage ma tyle miejsca co inventory.
Zabójcy nadal biegają tak samo (jest to nadal w stadium bety).
Nie było żadnych Superior Runes of Holding.
Nie zauważyłem niczego o Saphirach lub Ruby'ach.

Mapa zdaje się mała, ale jest cała zapełniona miastami.

Rozdział 2: Factions zrobi na Tobie ogromne wrażenie. PvE będzie znakomite, tak samo jak PvP. Pozwolona nam tylko na dokładniejszcze zagłębienie się w PvP, lokacje i sceneria są fascynujące!



Oto mapa Rozdziału 2:



Oto linki do nowych tańców:
Assassin
http://files.filefront.com/AMOV/;4864633;;/fileinfo.html

Ritualist
http://files.filefront.com/RtMOV/;4864675;;/fileinfo.html


Trochę o misji z żółwiami w PvE:

Wykonaliśmy misję z żółwiami-armatami (?o.O). Zadaniem było przetransportowanie 5 małych żółwi do innej części plaży. Po drodze czekały hordy wrogów. W skład nowych henchów wchodzą "Cutthroat", "Spritilore" i nowy "Enchanter". Wszystkim Waszym ulubieńcom z Prophecies dano nowe stroje. Wyglądają bardzo fajnie.

Gra wyglądała na bardziej "otwartą". Grało się w nią jak w każdą inną misję (przepraszam jeśli gadam od rzeczy). Żółwie mojej drużyny zginęły więc wróciliśmy tylko do outpostu.

W tej misji większość czasu spędzało się walcząc na Jade Sea. Pomysł klimatu gotyckich Chin jest dobrze zakorzeniony. Czułem się jakoś inaczej, chociaż nie mogę znaleźć teraz odpowiednich słów aby to opisać. Nie dlatego, że wszystko było nowe, lecz czuć było coś innego.

PvP:

Chociaż bardziej interesuje mnie PvE, niektóre nowe skille wyglądały interesująco. Jedna z umiejetności elema sprawiała, że Ty i cele wokół Ciebie otrzymywały 100 obrażeń. Dla mnie był to zwykły mecz PvP. Zginąłem prawie natychmiast z ręki zabójcy i pozwoliłem na kolesia za mną na zaatakowanie go.


djxiii (wybrane info, reszta to kit w stylu "i byliśmy i tam i wszystko było piękne, a tamto było cudowne" zero konkretów)

Widzielismy małego tygrysa, którego można było tame'ować (charm animal).
Jedynym z henchów był ogromny Tengu!


ccrazool
Część I: Impreza

Czwartek, 9 Marzec

Muzeum Science-Fiction, Seattle Waszyngton

Ja i dwóch innych fanów Guild Wars siedzieliśmy w holu i przeglądaliśmy ogromną talię kart umiejętności zostawianą po wcześniejszym meczu PvP. Gaile powiedziała, że możemy je zatrzymać i będziemy mogli zobaczyć nowe umiejętności! Dołączyła jeszcze do nas dwójka innych zapaleńców i świetnie się bawiliśmy przeglądać nowe skille.

Przyszła do nas boso Gaile Gray z uśmiechem na twarzy. Wyglądała na szczęśliwą z powodu naszego zainteresowania GWF, przez które przegapilibyśmy darmową gorzałkę i całkowicie żeńską grupę rockową.

Zaczęliśmy mówić o nowych skillach. Pierwszą rzeczą, o którą spytałem to oczywiście: Czy możemy podzielić się informacjami ze światem? Odpowiadziała, iż pewnie, ale powiedziała też aby dodać: Te skille nie są dokończone. Liczby widziane dzisiaj mogą się zmienić. Wspomnieliśmy, iż niektóre wygląda tak jak istniejące skille, a ona powiedziała, że mogą to być skille "zastępcze" - skille, które nie zostały jeszcze wprowadzone do gry, więc zastąpiono je starą umiejetnością z nową nazwą.

W tym czasie, zaczeliśmy przyciągać tłum. Powiedziała aby podążyć za nią na górę schodami i szybko zwiedzimy resztę Muzeum. Po drodze zobaczyliśmy dość fajne rzeczy - hełm Vadera i autentyczne rekwizyty z filmów jak Barbarella, Star Trek i innych pozycji s-f. Zatrzymałem się przy wielkiej Gwieździe |mierci i zdałem sobie sprawę, że zgubiłem grupę. Muszę... Zostać... Z... Przewodnikiem... Wycieczki!!

Pospieszyłem się do następnego pokoju, gdzie stoła Gaile obok gigantycznej wystawy. Była to zamknięta w szklanym pokoju ogromna Królowa Obcych. Była piękna. Uśmiechnąłem się i powiedziałem "Cześć, kochanie!" (oczywiście do Królowej, nie do Gaile ;) ).

Obok była ławka i Gaile na niej usiadła. Wszyscy usiedliśmy na podłodze wokoło niej i nawiązaliśmy rozmowę. Nasz własny prywatny LA International 1...


Część II: Rozmowa...

Głęboko pod powierchnią ulic Seattle, w cieniu mierzącej 13 stóp wysokości Królowej Obcych.

Q: Wiele stron pokazało różną zawartość Edycji Kolekcjonerskiej, czy możemy polegać na tym info?
A: www.guildwars.com będzie zaktualizowane rano 10 marca z dokładnymi infomacjami

Q: Powrót do instance po rozłączeniu... czy nadejdzie?
A: Oto cytat: "Rejoins are coming". Powiedziała to dwukrotnie, stanowczo (ok, mogła powiedzieć "reconnects" ale wiadomo o co chodzi), Ale będzie to robione ostrożnie aby zapobiec nadużyciu. Możliwość połączenia z powrotem będzie na tyle długa aby zrestartować modem, ale na tyle krótka, aby zapobiec ludziom dowolnego wpadania i wypadania. Powiedziała, że nie będzie szansy na zmianę skilli lub przedmiotów w inventory w czasie pomiędzy rozłączeniem a powrotem... nie po to będzie ta opcja.

Q: Nagrody w PvE. Chcemy ich. Czy coś będzie?
A: Gaile zdaje sobie sprawę, że łatwiej myśleć o tym, iż bardziej cenią PvP skoro rozdają gigantyczne sumy gotówkowe za PvP. Ale zapewnia, iż nagrody PvE w Factions nie zawiodą. Myśleli sporo nad nimi i wyglądała na podekscytowaną niektórymi pomysłami jakie latały po biurze. Użyła analogii - PvE w Prophecies było obiadem... PvE w Factions będzie deserem. Nie było konkretnych odpowiedzi, naturalnie, ale przeniosła na nas falę podekscytowania.

Q: Pójscie do LA musi być dziwnym doświadczeniem, co? (sinn edit: chodzi o to gdy Gaile przychodzi do LA i odpowiada na różne pytania)
A: Większość nadużywania jakie musi znieść jest jak woda, która po niej spływa. Kilka razy sprawiła iż GM wyrzucił kogoś za grubiańskość, ale bardziej frustrują ją ludzie będący niegrzeczni wobec innych niż wobec niej. Jej stanowisko, naturalnie, stawia ją w pozycji do przyjmowania wiele nadużyć i dobrze sobie radzi, ale nie może znieść kiedy jedni Gracze nadużywają innych.

Sądzi, iż Malhavoc Adhamar jest bombowy. Adoruje go i jest wdzięczna za jego pracę. Są sytuacje, kiedy wie, iż musi wejść do gry i mówić, i wie, że Mala tam nie będzie, i czuje się okropnie.

Q: Elityzm w środowiskach PvP. Nie "pokaż swój rank", lecz bardziej związane GvG... jeśli nie jesteś pro, zostajesz nazwany noobem.
A: Gaile powiedziała, iż może krótsze sezony będą rozwiązaniem. Zgodzili się z tym, że pół-życie gildii trwa znacznie krócej niż 90 dni, i jeśli sezony GvG byłyby krótsze, bardziej by współgrały z systemem działania gildii. Zdała sobie sprawę z tego, że zapał do walki i konkurencja niezbędna w grach PvP sprawia, że ciężko jest pozbyć się elityzmu, ale robią co mogą aby go wykorzenić.

Q: Czy jest tu żaba?
A: Żaba prawdopodobnie się upiła i śpi w domu.

Q: Czy będzie więcej eventów z okazji świąt w przyszłości?
A: Kiedy wydadzą Factions, poważnie zajmą się obiecanym wydawaniem co 6 miesięcy nowego rozdziału. Nie będą zatem w stanie pracować nad tym i nad tym. Kochają robienie świąt (Gaile pokochała event w Halloween) i chcieliby robić ich więcej, ale nowy rozdział będzie miał priorytet. Gaile chciała aby następne święto było z okazji nieobecnej w prawdziwym świecie. Chciałaby zrobić coś w rodzaju festiwalu Cherry Blossom.

Q: Chcielibyśmy zobaczyć jaką klasą są nasi gildiowicze/przyjaciele i gdzie są, i co robią w panelu gildiowym i friend liscie.
A: To coś nad czym pracują, ale jest to trudne od strony kodowania. Ponadto, wymagałoby to znacznej ilości transferu przy aktualizowaniu i nie wiadomo co ile powinno się aktualizować.

Q: Co się stało z wysyłaniem wiadomości w grze? Było podczas bety...
A: Ta możliwość przypominająca ICQ, zostawianie wiadomość dla kogoś kto był offline, była elementem, który planowali umieścić i był prawie gotowy, ale z jakiegoś praktycznego powody, nie został zaimplementowany. Gaile nie wiedziała dokładnie dlaczego i nie było kogo zapytać. Zachęcała do używania announcement gildiowego, ale wiedziała, że tylko oficerzy lub leaderzy mogą go używać. Powiedziałem jej, że moja gildia w announcemencie ma adres strony, forum i TS-a, a Gaile skrzywiła się. Powiedziała, że nie po to był stworzony. To trochę nie do uniknięcia, chyba, że mogliby umieszczać takie rzeczy w panelu gildiowym *mrugnięcie okiem*

Q: Jak bardzo fajna jest ta Królowa Obcych tam w klatce?
A: ZOMG TAAAAKAAA SUPER KLAWA!!! Jest FANTASTYCZNA!! Chciałabym, żeby mieli czujnik ruchu, który sprawiałby wrażenie, że zamek powietrza się otwiera, kiedy ludzie zbliżyliby się do niej. I <3 teh alien queenzor!!

Q: Co musi zrobić gildia PvE aby zostać Gildią Tygodnia? (to pytanie skierowane do pracownika ANet Jasona, który pisze Gildię Tygodnia)
A: Wyśłać nominację. Gildia Tygodnia nie jest stricte PvP. Wystarczy wysłać nominację i powiedzieć nam jaki gildia ma wkład w społeczeństwo, jakie ma dokonania i inne rzeczy, które ją wyróżniają.

Q: Gratki z powodu różowego tekstu!
A: Gaile Gray to mistrzyni strategii. Trzy miesiące temu powiedziała, iż tekst GM jest trudny do zobaczenia. Nie drążyła tego dalej, naprawdę, tylko okazyjnie wspominała. Ostatnio spytano ją o zdanie:
"Wiesz, Gaile, tekst GM jest trudny do zobaczenia... jakiego koloru moglibyśmy użyć?"
"Czerwonego? nie, jest zbyt ostry... hmm... poamarańczowy? hmm..."
"Może różowy, Gaile?"
"Mówisz różowy? Nie jestem pewna... Mogłoby się nadawać!"
Módlcie się, żebyście nigdy nie zagrali z panną Gray w pokera. Lub w szachy. *dreszcz*

Q: Gaile, mogę dostać Twoje zdjęcie?
A: No więc, czy widzieliście tę Królową Obcych tam? A może tych Marinerów?




Gaile, chcę Ci podziękować za czas, który poświęcałaś nam, fanom Guild Wars na pytania i odpowiedzi z nami. Odnoszę wrażenie iż kochasz rozmawianie z nami tak samo jak my kochamy rozmawianie z Tobą. Twoje przemyślenia i Twój czas zostały docenione.

Lub w inny sposób, u r teh pwnage.


PS (sinned): Goście w Seattle przed przystąpieniem do gry wybierali sobie profesję i skille do nich - z kart ze skillami jakie dostali (coś w stylu MtG). Tak jak można było się domyślić wcześniej, misje będą połączeniem PvP i PvE. Team ccrazoola natknął się po drodze prowadzenia żółwi na teamy Luxonów, ranger spike jednego z nich ich pokonał. Gaile nieoficjalnie stwierdziła, iż w Factions Luxonami będą prawdziwi Gracze.
http://www3.telus.net/page13/backstage/100_0346.jpg <--- armory wymagać będą lvl-a znowu!

FOTY:






http://www3.telus.net/page13/backstage/


Link do reszty nowych skilli: http://clamatius.blogspot.com/2006/03/guil...skills-for.html

Dżizas, ile tego było =.=.
GuildWars.comTeenArena Net