Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:14
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...smocze maski można było otrzymać od Imperatora Kisu podczas Festiwalu Smoka?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Guild Wars: Wojna w Krycie
i Guild Wars 2?


Zapoznajcie się z rozwinięciem Guild Wars i zapowiedziami długo oczekiwanej kontynuacji

Wywiad przeprowadzony przez Andrew Parka z www.gamespot.com z Linsey Murdock, opublikowany 15 kwietnia 2010


Guild Wars zostało wydane w 2005 roku i nadal działa dla grupy graczy, przemierzających świat Kryty dzięki unikalnej kombinacji strategii rodem z gier karcianych i gry w stylu role-play oraz hack-and-slash. Jednak to czego gracze Guild Wars oczekują naprawdę, to wydanie Guild Wars 2, którego produkcja trwa już od jakiegoś czasu, a na temat którego przez długi czas nie było żadnych wiadomości. Game Spot posiadł kilka nowych informacji na temat Guild Wars 2 przy pomocy ... Guild Wars. Chodzi o nowe wydarzenia pojawiające i mające jeszcze pojawić się w grze, określane jako Wojna w Krycie, będące łącznikiem pomiędzy Guild Wars a następną częścią. Przedstawimy wam szczegóły tych nowych wydarzeń oraz kilka spostrzeżeń co do tego jaki będzie to miało wpływ na świat i fabułę Guild Wars 2. Śledźcie uważnie naszą stronę, bo w najbliższej przyszłości będziemy mieć dla was nowe informacje. Główny projektant ArenaNet – Linsey Murdock wprowadzi nas w szczegóły eventu i wyjaśni co będzie to oznaczało w przyszłości.



Wiele się zmieniło w Guild Wars od momentu wydania gry.



Game Spot: Czy możesz powiedzieć osobom, które nie śledziły wydarzeń związanych ze światem Kryty w Guild Wars co może ich czekać?


Linsey Murdock: Gracze, którzy grali w Guild Wars: Prophecies będą pamiętali Białe Opończe (White Mantle) z pozoru prawą i pobożną grupę rządzącą narodem Kryty. Wyznają oni wiarę w ‘bogów’ określanych mianem ‘ukryci’, co wydaje się trochę dziwne, jednak na początku Białe Opończe wydają się w porządku. W końcu to oni odparli inwazję Popielców i ocalili Krytę, wydają się tacy szlachetni i bez skazy.

Jednak pozory mogą być mylące. Z pomocą ukrywających się rebeliantów znanych pod mianem Lśniących Ostrz (Shining Blades) gracze przekonali się, że Białe Opończe to zbrodniczy kult poświęcający życia niewinnych ludzi ukrytym, którzy tak naprawdę są mursaatami, rasą złych czarowników. Dzięki Lśniącym Ostrzom gracze mogli zniszczyć członków Wewnętrznej Rady Białych Opończy, a większość mursaatów została zniszczona dzięki uwolnieniu tytanów.

Zwycięstwo nad Białymi Opończami i mursaatami, których czcili nie było jednak całkowite. Na początku Wojny w Krycie dawne kierownictwo Białych Opończy próbuje sięgnąć po władzę i desperacko utrzymać kontrolę w czasie gdy Lśniące Ostrza zbierają swoje siły w dżungli. Frakcja Lśniących Ostrz chce aby księżniczka Salma, córka nieobecnego króla, zasiadła na tronie Kryty zaprowadzając sprawiedliwość i królewskie panowanie w ich ojczyźnie. Jak zapewne się domyślacie Białe Opończe pragną czegoś zupełnie przeciwnego. Na groźbę rebelii odpowiedzieli wprowadzaniem gnębiących ludność praw oraz wynajęciem ‘sił pokojowych’ (‘peacekeepers’) składających się z bandytów terroryzujących ludność w majestacie prawa.


GS: Jaki wpływ na fabułę Guild Wars 2 będą miały wydarzenia w Guild Wars, a w szczególności wojna pomiędzy Białymi Opończami i Lśniącymi Ostrzami?


LM: Jak wszystko w Guild Wars, tak i wojna w Krycie będzie fragmentem kanwy fabuły Guild Wars 2, która będzie osadzona 250 lat później. Kluczowe wydarzenia i postacie będą znaczące pomimo upływu stuleci.


GS: Rozumiemy, że kluczowe postacie z Guild Wars, konkretnie mesmerka Gwen, łowca Keiran Thackeray oraz księżniczka Salma będą ważnymi osobistościami. Jaką odegrają rolę w nadchodzącym konflikcie?



Frakcja Białych Opończy nie spocznie dopóki nie przejmie kontroli nad światem.




LM: Gracze rozpoznają wiele kluczowych postacie Wojny w Krycie. Księżniczka Salma jest zdecydowanie ważną postacią historyczną. Ujawniliśmy, że Logan Thackeray jest jedną z głównych postaci w Guild Wars 2, jednak jego związek z Keiranem Thackerayem jest czymś czego nie chcielibyśmy jeszcze ujawniać. Keiran i inni członkowie Hebanowej Awangardy odegrają ważną rolę w nadchodzących wydarzeniach, ale nie mogę powiedzieć więcej na ten temat.


GS: W jakie sposób gracze będą mogli wziąć udział w konflikcie? Jakie wpływ będą miały ich działania, gdy konflikt pojawi się konflikt w Guild Was?


LM: Wojna w Krycie jest doświadczeniem multimedialnym wbudowanym w nowe elementy gry. Ponieważ wiadomo, że Białe Opończe są frakcją składającą się ze złych ludzi, gracze przyłączą się Lśniących Ostrz aby wyzwolić Krytę z tyranii. Dołączycie do walki poprzez sceny, zadania, które będziemy wprowadzać w miarę zaostrzania konfliktu. Dodatkowo mamy również dwa nowe kostiumy, gracze mogą wyrazić swoje wsparcie dla rebeliantów zakładając kostium Lśniących Ostrz lub wcielić się we wroga w przebraniu Białych Opończy.
Poza grą możecie dołączyć do Lśniących Ostrz i Białych Opończy na ich stronach na facebooku. Więcej informacji na temat konfliktu można znaleźć na stronie Wojny w Krycie zawierającej tapety, informacje, ulotki propagandowe oraz Kroniki Wojenne – regularnie aktualizowane raporty pisane przez historyka Murro.


GS: W ile lat po konflikcie pomiędzy Lśniącymi Ostrzami i Białymi Opończami rozpocznie się fabuła Guild Wars 2 (zakładając, że zakończy się on przed wyjściem kontynuacji)? Gdy rozpocznie się Guild Wars 2 co konkretnie stało się w Krycie jako efekt tego konfliktu?


LM: Fabuła Guild Wars 2 będzie miała miejsce za około 250 lat, Kryta będzie zupełnie innym miejscem niż dzisiaj. Wojna w Krycie jest pierwszym z serii elementów łączących Guild Wars i Guild Wars 2. Zakończenie tej wojny stworzy łańcuch historycznych wydarzeń, który na końcu doprowadzi do osadzenia królowej Jennah na kryteńskim tronie w Guild Wars 2.


GS: Czy chciałabyś na zakończenie dodać co na temat eventu w Guild Wars, jego wpływu na Guild Wars 2 lub ogólnie o Guild Wars 2?



Wydarzenia mające miejsce teraz będą kształtowały fabułę w Guild Wars 2




LM: Jak wspominałam wcześniej Wojna w Krycie jest pierwszą częścią ‘Guild Wars Beyond’, ciągłego rozwinięcia wybiegającego poza fabułę Guild Wars poprzez skupienie się na postaciach i wydarzeniach historycznych kształtujących świat, prowadzących do Guild Wars 2. W nadchodzącym roku ‘Guild Wars Beyond’ będzie ujawniało kolejne elementy lore Tyrii, wykraczające poza wydarzenia pierwszej częsci. Mamy zaplanowaną całą masę fajnych rzeczy, które dadzą zajęcie graczom i przygotują grunt pod Guild Wars 2.


GS: Dziękujemy Ci Linsey.






Tłumaczenie: Guen

GuildWars.comTeenArena Net