Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:13
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kokosy zabijają co roku 150 osób? To więcej, niż zabijają rekiny.
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Przeciwnicy





Tyria zamieszkana jest przez wiele istot, które żyją swoim życiem, atakujac tylko w obronie swojego terytorium. Jednak Tyria jest także domem podłych, przebiegłych stworzeń, które nieustannie knują przeciw spokojnym mieszkańcom Tyrii, planując ich pokonać i zawładnąć nimi. Naszym bohaterom przyjdzie stawić im czoła - począwszy od prymitywnych Charr, poprzez upartych Stone Summit, na nieugiętych Nieumarłych kończąc - warto więc wiedzieć, z kim skrzyżujemy ostrza.



Charr


Ziemie na północ od obronnego Wielkiego Północnego Muru zamieszkane są przez prymitywną rasę bestii znanych jako Charr.

Dla Charr ogień jest cielesną reprezentacją ich bogów. By sprawić żeby bogowie byli zadowoleni, Charr muszą najpierw wypełnić swoje zobowiązania wobec ognia. W tym celu Charr zbudowali serię uświęconych budynków znanych jako |wiątynie Ognia. Na wywyższonej platformie dzikie stworzenia wyryły olbrzymie koliste runy, które określają i w magiczny sposób żywią święte ogniska. Dalej krąg oznaczają kolumny z czystego obsydianu lub wykutych głazów, wyrzeźbionych tak, by przedstawiały tajemnicze stworzenia, które czczą Charr. Między kolumnami, w samym środku każdej świątyni, znajdują się wiecznie płonące |więte Ognie. Charr wierzą, że tak długo, jak ogień płonie, bogowie są zadowoleni. Jeśli ogień zgaśnie, Charr nie dopełnili swoich obowiązków i zostaną ukarani przez bogów. Każda świątynia ma swój własny ogień, który podtrzymywany jest przez czterech Flame Keepers. Flame Keepers maja tylko jedno zadanie - dopilnować, by |więty Ognień płonął. Jest to najbardziej prestiżowe zadanie, jakie może przypaść Charr - tylko najsilniejsi, najbardziej uzdolnieni mogą dostąpić tego honoru, zaś cała reszta Charr oddaje pokłony Flame Keepers.

Po za świątyniami, zawsze gdy wielkie plemię gdzieś podróżuje, zabiera ze sobą ogień w wykonanym z brązu zniczu wypełnionym w |wiątyni Ognia |więtym Ogniem. Te znicze umieszczone są na palankinach, które przenoszone są z miejsca na miejsce przez czterech Flame Carriers. Każdej nocy, podczas której Charr obozują, Flame Carriers wznoszą łatwopalną podobiznę wyobrażającą ich bogów, podpalają ją i pozwalają płonąć aż do poranka.

Ludzie szybko nauczyli się odczytywać te ogniste znaki. Jeśli ogień płonie, znaczy to, że obóz Charr jest obsadzony. jeśli ogień zniknął, Charr przenieśli się dalej.




The Stone Summit



Stone Summit są ksenofobiczną gildią krasnoludów, którzy żyją wysoko w górach Shiverpeak. Ich nienawiść do innych ras (w szczególności do ludzi) jest tak mocna, że nie będą prowadzić interesów z innymi klanami krasnoludów, które handlują z ludźmi. Stone Summit są dumni ze swojego fanatyzmu. Dla nich jest tylko jeden sposób załatwiania spraw - ich sposób. Tylko jedna nacja godna jest rządzić |wiatem - Stone Summit; wszystkie pozostałe istnienia są nic nie znaczącymi. Są okrutni, brutalni, rozmyślni i zimnokrwiści do stopnia rzadko spotykanego u cywilizowanych ras. Krasnolud Stone Summit mógłby zmiażdżyć ludzką głowę bez zastanowienia i zwrócić na to nie więcej uwagi, jak na nadepnięcie na robaka.

Mówi się, że przywódca Stone Summit, Dragnar Stonesplitter, dąży do zawładnięcia Tyrią pewnego dnia. Jego metody są poplątane, ale skuteczne. Ceną za porażkę, jaką wprowadził, jest śmierć, która odciska swoje piętno na wszystkim.

Krasnoludy, którym udało się przetrwać w gildii przez dłuższy okres czasu, są twarde jak kamień i równie jak on zimne. Wykonują swoje rozkazy z żelazną konsekwencją wiedząc, że czeka ich zwycięstwo, albo śmierć.

Stone Summit mają skłonność do zniewalania. Często można ich znaleźć ujeżdżających olbrzymy, lub inne bestie za pomocą kajdan oraz mechanizmów krępujących. Nie przejmują się oswajaniem swoich wierzchowców, wybierając raczej uwiązanie bestii i opanowanie je, zmuszanie ich do posłuszeństwa niż przyswajanie do nowej roli. Gdyby mieli możliwość, zniewoliliby także ludzi oraz "nieczyste" krasnoludy.




Nieumarli

Po za oczywistymi różnicami (brakiem skóry, włosów, pracującego systemu oddechowego i tak dalej), armie nieumarłych są bardzo podobne do ludzkich. Mają stopnie wojskowe, łańcuch dowodzenia i system rozkazów. Trzon armii stanowią niegdyś żywi ludzie, choć krążą także opowieści o tym, że gdy armia rusza w drogę, przyłącza się do niej szkielet minionej chwały smoka.

Jest wiele spekulacji o Nieumarłych w Tyrii oraz ich możliwego celu. Wielu wierzy, że są pozostałościami Orr, tych zagubionych dusz, które były tak wstrząśnięte zagładą ich domu podczas Kataklizmu, że odmówiły przejścia do następnego życia. Inni sądzą, że istnieje o wiele bardziej grzeszna siła motywująca te stworzenia - wroga istota, która wskrzesiła spoczywających zmarłych pod swą komendę. Niektórzy twierdzą nawet, że tajemniczy przywódca jest potężnym Liszem, który prowadzi je wszystkie zza linii frontowych. Większość z nich jest jednak tylko opowiastkami i karczmianymi plotkami, jako że obecnie nie żyje nikt, kto mógłby potwierdzić istnienie tej bestii z krwii i kości (by tak rzec).



MagmaDiver

GuildWars.comTeenArena Net