Witamy! Jest czwartek 08.12.2016, godzina 23:03
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w starym nordyckim języku Rurik oznacza "sławny władca"?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Elementalista - potęga 4 elementów

"Śmiał się. Śmiał się na cały głos. A potem nagle przestał. Dymiące buty wszak śmiać się nie mogły."

Jest to z pewnością jedna z najpopularniejszych klas. Skuteczna i jako podstawowa i jako drugorzędna. Dodatkowo świetnie łączy się z większością pozostałych. Służy do jednego - spalenia/porażenia/zamrożenia/zmiażdżenia, a tym samym zniszczenia przeciwnika. Jago skille służą praktycznie tylko do zadawania obrażeń (choć jest też grupka odmiennych). Mag Żywiołów jest bardzo potężny, lecz także wątły i bez wsparcia wojownika się nie obejdzie.


"Ha! GIŃ POTWORZE! Hatzmankruminz boda ARUM!... hm... nie no... chyba nie skończyła mi się znowu man... arghhhhhh..."

Energy Storage - Przechowywanie Energii - podstawa potęgi Elementalisty. Dzięki temu atrybutowi może zmagazynować więcej many (3 punkty na 1 poziom atrybutu), a co za tym idzie posłać dłuższą i jeszcze destruktywniejszą wiązankę czarów. Jest to też o tyle ważne, że najpotężniejsze czary ciągną naprawdę dużo energii. I niezwykle przydatne czary rekompensujące koszta oparte na tym atrybucie nic nie dadzą, gdy many będzie za mało, by w ogóle rozpocząć splatanie czaru - niezależnie od tego, że po zaraz po jego rzuceniu zwróciłaby się nam jej połowa.

"Ludzie nie doceniają powietrza. Zapominają, że skoro daje życie, może je także odbierać."

Air Magic - Magia Powietrza - no cóż, nikt nie zaprzeczy, że oberwanie piorunem nie należy do przyjemności. Szkoła ta cechuje się w posiadających penetrację pancerza czarach, zadających obrażenia najczęściej tylko jednemu przeciwnikowi. Często posiadają także dodatkowe efekty oślepiające i obalające przeciwników. Magia Powietrza niewątpliwie kryje w sobie spory potencjał, lecz przez swoją pozorną słabość (brak czarów obszarowych, mniejsze obrażenia) jest w trybie PvE niedoceniana. W PvP, ze względu na spore obrażenia zadawane pojedynczemu przeciwnikowi oraz penetrację pancerza, jest podstawą tak zwanych "Air Spików", a także FC (Fast Casting) spike.

"Ziemia... Są jej tak blisko, że niejednokrotnie o niej zapominają... Zwykle są całkiem zaskoczeni, gdy ta właściwie jedyna dająca prawdziwe poczucie bezpieczeństwa rzecz, sama usuwa się im spod stóp i pochłania w całości."

Earth Magic - Magia Ziemi - wyróżnia się głównie tym, że służy nie tylko do zabijania. Zawiera bowiem w sobie kilka przydatnych czarów ochronnych, które nieraz mogą uratować życie. Poza tym zadaje całkiem spore obrażenia i ma kilka czarów obszarowych. Często także wywraca przeciwnika.

"Czemu magia ognia? Czemu nie np. ziemia? A wiesz ile ja przez te wszystkie lata oszczędziłem na zapałkach? Poza tym jak napadnie Cię coś w lesie, to od razu masz pieczyste... No chyba, że spiecze się na popiół..."

Fire Magic - Magia Ognia - jest najpotężniejszą szkołą pod względem obrażeń. Za to kosztuje masę energii i jedynym efektem dodatkowym jaki przy tym daje jest podpalenia (choć nie powiem - cholernie skuteczne). Ma dużo czarów obszarowych, które niestety są rzucane dość długo - ok. 5 sek najpotężniejszy. Jest to najpopularniejsza szkoła Elementalisty. Wiele osób pamiętając o tym wdziewa jak najwięcej zbroi odpornej na ten żywioł, przez co skuteczność Magii Ognia na GvG drastycznie spada. Jednak widok uciekającego wroga od spadających meteorów daje wspaniałą satysfakcję.

"Był taki jeden. Przyjechał w trakcie suszy i zaczął sprzedawać wodę. A właściwie to deszcz. Ludzie rzucili się na jego straganik i słono płacili za ratunek dla swych pól. Jeden magnat spróbował go oszukać i zapłacił trefnymi pieniędzmi. Nie muszę chyba mówić, że magazyn z rocznymi zbiorami i wszystkie pola zmiotło gradobicie."

Water Magic - Magia Wody - no cóż, kolejna szkoła i naprawdę niewiele różni się od innych. Jest pomiędzy ogniem i powietrzem pod względem kosztów i obrażeń, a na dodatek cechuje się spowalnianiem wrogów. Ma kilka czarów ofensywnych i to całkiem skutecznych. Jest dość popularna i bardzo przyjemna w używaniu.

Umiejętności nieprzypisane i Glify
GuildWars.comTeenArena Net