Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:16
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...w czasach premiery GW: Prophecies niektóre runy kosztowały ok. 100k?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Łowca

"...Las od zawsze był jego domem Tu wśród leśnego runa i konarów starych drzew nieustannie tętniło życie, a on od kiedy tylko pamiętał czul że stanowi z nim jedną całość. Nierozerwalna więź z natura nauczyła go przetrwania w każdych warunkach... Parę kroków przebiegł bezszelestnie, po czym instynktowe schylił się, zastygając w oczekiwaniu. Nasłuchiwał. Czas w końcu zapolować..."

Łowca to klasa niezwykle zróżnicowana, która oferuje wiele możliwości rozwoju. Doświadczeni Łowcy dzięki znajomości rytuałów natury potrafią wpłynąć na środowisko i manipulować nim tworząc kilkupoziomowe Duchy. Stawianie najróżniejszych pułapek to również ich specjalność, przez co są w stanie zaskoczyć niczego nie podejrzewającego wroga. To jedyna klasa, która posiada zdolność rzucenia uroku na zwierzęta i tym samym odpowiednio kształcony Łowca staje się prawdziwym Władca Bestii. Ze względu na szeroki wachlarz umiejętności może być używany jako postać wspierająca drużynę z daleka. Jego główną broń stanowi łuk, dlatego też potrafi z dystansu swoimi strzałami spowodować u przeciwnika zatrucie, krwawienie, kulenie, z bliska oślepić wojownika, a także skutecznie przerywać czary magów. Nie jest to postać zadającą na raz ogromne ilości obrażeń, lecz dzięki naprawdę mocnej zbroi redukuje obrażenia od żywiołów stając się trudnym przeciwnikiem dla magów. Łowca nie używa żadnej magii i ze względu na to ilość jego energii jest niewiele wyższa od wojownika.

"...Daleko przed nim mignęło szare futerko, po czym równie szybko znikło wśród zielonego runa. Areth natychmiast ruszył w tamtym kierunku. Biegł coraz szybciej, ani przez chwile nie spuszczając z oka ze swego celu..."

Expertise - Ekspertyza - atrybut dostępny tylko dla pierwszoklasowego łowcy. Wraz ze zdobywanym poziomem ekspertyza za każdy punkt redukuje o 4% koszt: umiejętności, ataków, glifów, przygotowań, rytuałów natury, okrzyków, postaw i pułapek. Dzięki rozwijaniu zdolności z tego atrybutu Łowca posiada miedzy innymi możliwość szybszego poruszania się, blokowania ataków, przerywania czarów wroga i szybszej regeneracji własnych umiejętności. Redukowanie kosztów energii jest niezwykle korzystne dla szybszego wykańczania przeciwnika.

"...Niemal od razu dogonił go Yieri - jego nieodłączny śnieżnobiały towarzysz. Wilk pomagał mu we wszystkich polowaniach. Tym razem nie mogło być inaczej. Areth wykonał ręka ponaglający gest i Yieri nieznacznie przyśpieszył zaganiając szaraka na niewielka polankę..."

Beast Mastery - Władanie zwierzęciem - Łowca potrafi zaczarować zwierze, które będzie podążać z nim wszędzie i wraz z nim zdobywać kolejne poziomy. Rozwijanie Władania Zwierzęciem może być niezwykle przydatne do walki z dystansu. Zwierze, silnie za sprawą tego atrybutu, zadaje wrogowi obrażenia z bliska, dzięki czemu przeciwnik jest atakowany przez dwie jednostki na raz. Zwierzę walczy zawsze blisko wroga , przez co jest w stanie odwrócić uwagę od stojącego z tylu jego pana. Zainwestowanie punktów we Władanie Zwierzęciem sprawia ze zwierzę jest silniejsze i bardziej wytrzymałe. Oprócz tego Łowca posiada umiejętności leczenia i wskrzeszania swojego zwierzęcego towarzysza.

"...Szare futerko szybko poruszało się wśród wysokiej trawy. Areth natychmiast naciągnął cięciwę, celując grotem niedaleko Yieri. Przez chwile widział niemalże dokładnie przeskakującego nad pniem szaraka. Wystrzelił. Chwile później Yieri podniósł zdobycz..."

Marksmanship - Łucznictwo - Wiele umiejętności łuczniczych rozwija się dzięki temu atrybutowi. Każdy lepszy łuk wymaga Łucznictwa na wyższym poziomie, przez co Łowca jest w stanie zadać większe obrażenia. Atrybut ten udostępnia kilka przydatnych umiejętności nie tylko związanych z siła obrażeń, ale także z zadawaniem stanów przeciwnikom takich jak krwawienie czy spowolnienie. Istnieje także możliwość szybszego wystrzeliwania strzał poprzez stosowanie Read The Wind lub Favorable Winds. Łucznictwo jest podstawą dla Łowcy korzystającego z łuku.

"...Areth odebrał wilkowi szaraka i przeszedł parę kroków w kierunku lasu. Pamiętał, że to było gdzieś tutaj. Nie musiał długo się rozglądać, gdyż Yieri krótkim warknięciem oznajmił, że znalazł. Koło młodej sosny na ziemi leżał złapany w jego pułapkę drugi szarak. Areth uśmiechnął się zadowolony..."

Wilderness Survival - Przetrwanie w Dziczy - Jedyny atrybut , który umożliwia Łowcy leczenie samego siebie za pomocą dwóch umiejętności : Troll Urgunet i Healing Spring. Jednak nie na tym kończą się zalety Przetrwania w dziczy, gdyż rozwijanie go spowoduje, że Łowca będzie skutecznie przeszkadzał wrogom przygotowując dla nich niewidzialne pułapki. Niezwykle istotna role odrywają tez Duchy, które działają na dość dużym obszarze i większość z nich trwa ponad 100 sekund. Dzięki nim Łowca jest w stanie manipulować rodzajem zdawanych obrażeń, czy tez spowalniać rzucanie Zaklęć i Przekleństw. Duchy działają zarówno na wrogów jak i sojuszników, dlatego tez odpowiednio dobranie umiejętności drużyny i taktyki pod katem używania Duchów może zdziałać wiele na jej korzyść. W trybie PvP (łowca - Spirit Spamer) mogą być także źródłem energii dla Nekromantów z Soul Reaping.

Umiejętności nieprzypisane
GuildWars.comTeenArena Net