Witamy! Jest wtorek 06.12.2016, godzina 11:16
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...założenie słuchawek tylko na jedną godzinę, powoduje wzrost ilości bakterii w Twoim uchu o 700%?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient
Zasięg działania umiejętności - Komentarze

Guild Wars jak wiadomo jest zbugowane na każdym kroku, tak samo jeśli chodzi o określenia w skillach odległości. Niżej wymienię wszystkie zasięgi skilli, może niektóre wątpliwości zostaną rozwiane, gdyż sporo skilli jest określonych nie dokładnie lub błędnie (poświeciłem sporą cześć dnia na właściwe ich zklasyfikowanie :D).

Na początku graficznie określone zasięgi w okolicy nas, oraz dalsze (zasięg wzroku i samego radaru):



Kilka przydatnych informacji:

Enchanty które 'Maintainujemy' znikają po oddaleniu się od zenchantowanego celu dalej niż odległość RADARU (300?). (przy czym promień radaru, który jest widoczny to 285', pod "ramka" radaru jednak kryje się granica skilli o zasięgu pełnego radaru i utrzymywania enchatow, czyli 300' - właściwie zaznaczona na screenie)
ADJACENT TO FOE (5') to nic innego jak zasięg dotyku (Touch) czyli wszystkie skille wymagające dotknięcia przeciwnika/ally działają na tej właśnie odległości.

Oraz klasyfikacja skilli:

- Nekromanta (Necromancer)
- Mag Żywiołów (Elementalist)
- Mesmer
- Łowca (Ranger)
- Wojownik (Warrior)
- Mnich (Monk)


NECROMANCER: - góra -
Signet of Agony (Blood Magic)IN THE AREA (20')
Unholy Feast (Blood Magic)IN THE AREA (20')
Well of Blood (Blood Magic)IN THE AREA (20')
Well of Power (Blood Magic)IN THE AREA (20')
Order of Vampire (Blood Magic)RADAR (300')
Order of Pain (Blood Magic)RADAR (300')
Dark Fury (Blood Magic)RADAR (300')
Feast of Coruption (Curses)ADJACENT (10')
Plague Sending (Curses)ADJACENT (10')
Mark of Pain (Curses)ADJACENT (10')
Spiteful Spirit (Curses)ADJACENT (10')
Shadow of Fear (Curses)ADJACENT (10')
Suffering (Curses)NEARBY (15')
Chilblains (Curses)IN THE AREA (20')
Death Nova (Death Magic)ADJACENT (10')
Dark Aura (Death Magic)ADJACENT (15')
Putrid Explosion (Death Magic)NEARBY (15')
Necrotic Traversal (Death Magic)NEARBY (15')
Verata's Aura (Death Magic)IN THE AREA (20')
Deadly Swarm (Death Magic)IN THE AREA (20') *
ELEMENTALIST: - góra -
Rust (Water Magic)ADJACENT (10')
Maelstorm (Water Magic)ADJACENT (10')
Ice Spikes (Water Magic)ADJACENT (10')
Blurred Vision (Water Magic)ADJACENT (10')
Frozen Burst (Water Magic)NEARBY (15')
Deep Freeze (Water Magic)IN THE AREA (20')
Ward Against Harm (Water Magic)IN THE AREA (20')
Phoenix (Fire Magic)ADJACENT (10')
Meteor Shower (Fire Magic)ADJACENT (10')
Lava Font (Fire Magic)ADJACENT (10')
Inferno (Fire Magic)ADJACENT (10')
Incendiary Bonds (Fire Magic)ADJACENT (10')
Fireball (Fire Magic)ADJACENT (10')
Firestorm (Fire Magic)ADJACENT (10')
Searing Heart (Fire Magic)NEARBY (15')
Rodgort's Invocation (Fire Magic)NEARBY (15')
Flame Burst (Fire Magic)NEARBY (15')
Aftershock (Earth Magic)ADJACENT (10')
Crystal Wave (Earth Magic)ADJACENT (10')
Eruption (Earth Magic)NEARBY (15')
Graspring Earth (Earth Magic)NEARBY (15')
Earthquake (Earth Magic)NEARBY (15')
Ward Against Foes (Earth Magic)IN THE AREA (20')
Ward Against Melee (Earth Magic)IN THE AREA (20')
Ward Against Elements (Earth Magic)IN THE AREA (20')
Lightning Touch (Air Magic)ADJACENT (10')
Thunderclap (Air Magic)ADJACENT (10')
Whirlwind (Air Magic)ADJACENT (10')
Glimmering Mark (Air Magic)ADJACENT (10')
Chain Lightning (Air Magic)NEARBY (15') *
MESMER: - góra -
Chaos Storm (Domination Magic)ADJACENT (10')
Panic (Domination Magic)NEARBY (15')
Energy Surge (Domination Magic)IN THE AREA (20')
Cry of Frustration (Domination Magic)IN THE AREA (20')
Signet of Weariness (Domination Magic)IN THE AREA (15')
Sooting Images (Illusion Magic)ADJACENT (10')
Sympathetic Visage (Illusion Magic)ADJACENT (10')
Fevered Dreams (Illusion Magic)IN THE AREA (20')
Channeling (Inspiration Magic)IN THE AREA (20')
Epidemic ()ADJACENT (10')
RANGER: - góra -
Throw Dirt (Expertise)ADJACENT TO FOE (5')
Whirling Defense (Expertise)ADJACENT (10')
Barrage (Marksmanship)ADJACENT (10')
Ignite Arrows (Wildeness Survival)ADJACENT (10')
Choking Gas (Wildeness Survival)ADJACENT (10')
Healing Spring (Wildeness Survival)ADJACENT (10')
Barbed Trap (Wildeness Survival)NEARBY (15')
Dust Trap (Wildeness Survival)NEARBY (15')
Flame Trap (Wildeness Survival)NEARBY (15')
Spike Trap (Wildeness Survival)NEARBY (15')
Spirit of ...()SIGHT RANGE (165')
WARRIOR: - góra -
Cyclone Axe (Axe Mastery)ADJACENT (10')
Hundred Blades (Swordmanship)ADJACENT (10')
Belly Smash (Hammer Mastery)ADJACENT (10')
Crude Swing (Hammer Mastery)ADJACENT (10')
Earth Shaker (Hammer Mastery)ADJACENT (10')
"Fear Me" (Tactics)NEARBY (15')
"Charge!" (Tactics)IN THE AREA (20')
"Victory is Mine" (Tactics)IN THE AREA (20')
"To The Limit" (Tactics)IN THE AREA (20')
"Shields Up" (Tactics)IN THE AREA (20')
"Watch Yourself" (Tactics)IN THE AREA (20')
MONK: - góra -
Heal Area (Healing Prayers)ADJACENT (10')
Healing Seed (Healing Prayers)ADJACENT (10')
Divine Healing (Healing Prayers)IN THE AREA (20')
Heal Party (Healing Prayers)RADAR (300')
Amity (Protection Prayers)ADJACENT (10')
Aegis (Protection Prayers)RADAR (300')
Balthazar's Aura (Smiting Prayers)ADJACENT (10')
Scourge Sacrifice (Smiting Prayers)ADJACENT (10')
Signet of Judgement (Smiting Prayers)ADJACENT (10')
Zealot's Fire (Smiting Prayers)ADJACENT (10')
Symbol of Wrath (Smiting Prayers)ADJACENT (10')
Smite Hex (Smiting Prayers)IN THE AREA (20')
Light of Dwayna ()IN THE AREA (20')
Martyr ()RADAR (300')



Nie polecam się sugerować w pełni opisem skilli z samej gry i opieranie swoich twierdzeń o ich działaniu tylko o to. Sam byłem święcie przekonany do zasięgu paru skilli (jak Healing Spring), a okazały się mniejsze (lub większe).

* - jest to maksymalny zasieg przeskoku z jednej osoby na drugą

Czokalapik

GuildWars.comTeenArena Net