Witamy! Jest sobota 10.12.2016, godzina 05:54
Guild Wars 2 Fansite
News
Forum
> Guild Wars <
Download
Lore
Gra
Dodatkowe Informacje
PvE
PvP
Społeczność
> Guild Wars: Beyond <
Wojna w Krycie
> Guild Wars 2<
Informacji o Guild Wars 2 szukaj na nowym portalu
FAQ
Kontakt
...kiedyś "Team Arena", którą obecnie zastąpiono \Codex Areną\ znajdowała się przy Kuźni Droknara?
Partnerzy:

Kup Guild Wars
klient

Ogromne zmiany w GvG

PvP

04.01.2007

guildwars.com


raz z początkiem roku 2007 zostanie prawie całkowicie zmieniony system rozgrywania GvG.
Nie będą to zmiany dotyczące samej rozgrywki, ale systemu działania laddera.

związku ze swoim dążeniem do stworzenia łatwego do zrozumienia i jednocześnie przyjaznego graczom systemu, oraz z tym, że istnieje wiele elementów przeszkadzających w osiągnięciu takiego celu (jak np. smurf gildie, farmiene laddera) w ANet uznano, że najwyższy czas na poważne zmiany w Guild Wars.

Codzienne, automatyczne turnieje
Pierwsza spora zmiana, która wejdzie w życie pod koniec stycznia. W ladderze, zamiast grania wielu meczy GvG w celu zdobywania punktów, bardziej liczyć się będzie to, jak twoja gildia prezentuje się w turniejach.

Pojęcie "automatyczne turnieje" oznacza możliwość stworzenia setek, czy tysięcy turniejów w jednym roku. Każdy z nich dawać będzie możliwość zdobycia nagród w grze i wzięcia udziału w ogólnoświatowych mistrzostwach, nie mówiąc już o sławie i chwale "pro" gracza. Turnieje będą organizowane 2-3 razy dziennie, startując w godzinach przystępnych dla wszystkich stref czasowych (tzn. jeden turniej o dobrej porze dla Ameryki, drugi dla Europy itd.). W dodatku w każdym z takich turniejów będzie mogła wziąść udział dowolna ilość uczestników (co raczej nie jest najlepszym pomysłem - dop. FuKs) , co oczywiście wpłynie na czas pomiędzy kolejnymi rundami. Rozlosowane pary i tabele z wynikami każdego(!) turnieju ukazywać się będą na stronie GW.

Normalne GvG nadal będzie dostępne w obecnej formie, ale ELO rating (czyli system całego laddera) nie będzie punktował ich tak jak dotychczas. Gildie będą mogły grać takie GvG właściwie tylko dla zabawy i treningu, ponieważ takie mecze będą miały znikomy efekt na ogólny ranking danej gildii.

Jedną z ważniejszych reguł będzie konieczność przynależenia do gildii każdego gracza, który zagra w turnieju przez co najmniej 30 dni. To oznacza, że granie z guest'ami nie będzie możliwe. Anet poleca stworzyć gildie już teraz, co da możliwość normalnego udziału już w pierwszych turniejach.

Reset laddera ostatni raz!

Tak - to prawda ~~. Wraz z początkiem roku 2007, ladder zostanie zresetowany ostatni raz. Dotychczasowe funkcje laddera i systemu ELO, tj. pokazywanie "danych statystycznych" gildii straci na znaczeniu. W momencie jeżeli ladder będzie włączony bez przerwy, a każdy gracz będzie mógł śledzić historie gildii, uwaga skupi się na tym, jak gildie radzą sobie w pojedyńczych turniejach, a nie w "grindowaniu" laddera".

1v1 Ladder i Championship Series

Według Anet to największa zmiana. Otóż , znowu wraz z początkiem roku 2007 wraz z "the 2007 Guild Wars GvG World Championship series", ruszy podobny system 1v1 Hero Battles.... (kto w to będzie grał w newsie już nie napisali). "Hero Battles series" będzie miało podobne możliwości jak GvG - osobny ladder, automatyczne turnieje i mistrzostwa świata.
Wraz z nadejściem tego systemu, pojawią się indywidualne statystyki (na konto). To oznacze, że będzie można poznać indywidualne osiągnięcia tak samo jak osiągnięcia turniejowe gildii.

Detale

Poznamy je wkrótce ~~. Zasady i nagrody "the 2007 Guild Wars World Championship series" (GvG i 1v1) ukażą się w kolejnych tygodniach. Programiści i w ogóle wszyscy ciężko pracują nad dopracowaniem całego tego przedsięwzięcia, podobnie jak nad Xunlai Tournament House itd.



PS. Cały news zawiera również opis "historii laddera" , mistrzostw i wydarzeń sprzed kilku miesięcy, oraz ostatniego sezonu i playoffów. Można przeczytać to tutaj

Komentarze (29)

Dodał(a): FuKs

GuildWars.comTeenArena Net