Raporty z GvG

Tutaj możesz podzielić się buildami i dyskutować o taktykach stosowanych podczas pojedynków gildii.

Moderator: Moderatorzy PvP

Dotleniacz
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 36
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Dotleniacz » 2 paź 2007, o 19:08

gz, szkoda tych 2*-
champion (2)
Hero(9)
Commander(4)
Gladiator(3)

Krzywonosy Siwy Gej
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Sierpc
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Krzywonosy Siwy Gej » 2 paź 2007, o 21:41

A co też jesteśmy pr0 :)
Obrazek
Press Alt And F [Four] - Blood Spike -.-
Ascalon - DC monka i warka ~~
Tak wiem(y) te gildie to nooby...
Ostatnio zmieniony 2 paź 2007, o 21:41 przez Krzywonosy Siwy Gej, łącznie zmieniany 1 raz
Def pisze :5 min z na vencie z rejem grającym z Adzikiem(aka andżej)w CoD-a
"wilgotny andrzeju nie wchodź od tyłu.........."

Mithandir
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Mithandir » 3 paź 2007, o 08:23

SKT - Nasi dwaj monkowie uczą się grać po przerwie (jeden rok, a drugi ponad pół) więc i tak było nieźle ^^

@edit:
Co do nazwy to ta gildia istnieje nieprzerwanie od ponad roku, a nie chcemy jej kasować ;P
Możecie sobie Silent Kills Team interpretować jako: gość o nicku Silent zabija team ;]
Ostatnio zmieniony 3 paź 2007, o 08:27 przez Mithandir, łącznie zmieniany 1 raz
http://www.gw-memorial.net/guilds/1278-Total_Overconfidence-tE

Kopara Śmierci
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: z maszyny
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Kopara Śmierci » 16 paź 2007, o 07:32

Reaktywacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrazek

pozdro & poćwiczcie
Obrazek

Manson
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Mężczyzna

Raporty z GvG

Post autor: Manson » 16 paź 2007, o 19:29

Wdzialem Was na obsie. Ciekawy build :)
Obrazek

Qki
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Lubin
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Qki » 22 paź 2007, o 18:06

bump?
Obrazek
:)

DEViANCE
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 27
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: DEViANCE » 22 paź 2007, o 18:09

U nas w BSP tylko farm +2 -2 +3 -3.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2007, o 18:09 przez DEViANCE, łącznie zmieniany 1 raz

Adzik
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Adzik » 28 paź 2007, o 01:29

Obrazek
Od początku :
vD - Uncharted Isle. Balance na 3 warkach , mesie i blinderze. Powolne składanie przez cała walke do voda. VoD , daliśmy się od razu wyc***ać i straciliśmy połowę npców...ale dzięki przewadze dp udało się ich złożyć.
rawr - Corrupted Isle. Balance na 2 warkach , mesie , parasie i blinderze. Wyrównana walka do VoDa , na Vodzie szybkie złożenie npców w obydwóch stronach , ale w 27 minucie się posypali.
Hz - Imperial Isle. Split na 2 askach i monku + stand na dervie i 2x e/rt z ancestorem i ride of the ligthning. Nie ogarnęliśmy totalnie i mimo przewagi dp , na vodzie brak większości naszych npców odbiły się negatywnie na naszym wyniku ;]
hand - Burning Isle. 2 warki , traper , mes tainted , mes z bondem. 2x soh , ale mój distrupting dagger ownił im cyce. Dotrwali do voda , ale nic więcej ;]
Me - Frozen Isle. Split na 2ch askach i monku + pod standem derv i 2 ineptitude (dobrze znany build z tematu o msi ;d). Do voda dotrzymaliśmy bez 5 npców , ale na vodzie nie wytrzymaliśmy i gg :( .
meh - Isle of Wurms. Build jak wyżej. Tym razem ogarneliśmy. Do voda nie złożyli żadnego npca , za to my im około 5 archerów. Na voda wyszliśmy mając więcej npców , kapliczke na healtha i lepsze morale. Coś próbowali polansować ale nie wychodziło im.
dR - Uncharted Isle. Po walce zorientowaliśmy się że grali w 7 ;] , nie było trudno , nie ma co opowiadać.
Me - Corrupted Isle. Build jak przy pierwszej walce z nimi. Tym razem ogarnianie w bazie i złożenie pod standem (lord padł chyba gdzieś przed 14 minutą)
DF - Imperial Isle. Balance na 2ch warkach , rangerze , mesie , parasie + bonusowo flaga z lodem. Ogólnie niezły mecz i składanie się nawzajem do 12 minuty , można nawet powiedzieć że byliśmy w lepszej sytuacji bo ich warek z death pactem miał już 40dp , później niestety się zaczęliśmy składać (lod w dywersji) i zdążyli wbić na lorda i zabić go w równej 14 minuty.


aaaaa edit : Fuks nie banuj!
Ostatnio zmieniony 28 paź 2007, o 02:39 przez Adzik, łącznie zmieniany 1 raz

Kicia
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 29
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Kicia » 28 paź 2007, o 08:37

gratulacje Lax :*

Avarax
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Avarax » 28 paź 2007, o 09:49

Gratulacje 3 gildie z Silverem, lepiej nigdy nie bylo, LaX w polfinale, ktore udowodnilo ze owni wiekszosc balancedow w GW ale nie radzi sobie z gimmickami. Ciesze sie ze DF wygralo MT naprawde sa obecnie najlepsi i zasluzyli.

Ksl
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Lokalizacja: krk
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Ksl » 28 paź 2007, o 10:00

wygralismy z gimikiem 2x ;], a to ze ten build jest dobrze imba pokazuje chociażby to że do voda padło nam tylko 5 npcy a potem na vodzie mimo 45% dp i tak nas zjechali ;/
Obrazek

When stupidity gets a new meaning...

DEViANCE
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 27
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: DEViANCE » 28 paź 2007, o 10:42

Gratulacje dla Laxów.

FuKs
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: FuKs » 28 paź 2007, o 12:09

Obrazek

[iF] - Uncharted - grali balancem, padli kilka razy na VoD, pozniej probowali jakiegos pseudo-rusha, ale szanse mieli niewielkie.

[DF] - Corrupted - walka toczyła sie w bocznym przejsciu przez 16 minut. Oni balance z rangerem, my z Elemem. Zabilismy ich chyba 7 - 8 razy, oni nam moze 2 osoby. Zaraz przed VoD mielismy jednak duze problemy z dobiegnieciem flagi, posypalismy sie zaraz po 18 minucie. Potem na wszystkich NPC nie mielismy szans. Gdyby nie ping przez całą gre w okolicach 500, to uwazam ze spokojnie bysmy to wygrali.

[WASD] - Imperial - grali Assasinami na nieblokowalnych atakach, Me z Signet of Judgement i Dervishem. W momentach kiedy stalismy zbyt blisko siebie, ich water elem i splinter troche nam doskwierały, ale skuteczne spiki pozbawiły ich złudzen :P

[DoM] - Burning - oni build MSI. Dosc szybko postaralismy sie o 60% dp na ich assasinach, jednak troche w bazie nam dali rade zabic, potem na VoD byly jakies problemy, ale ogolnie kontrolowalismy całą walke.

[Tux] - Frozen - oni balance, my balance. Flawless w okolicach 8(?) minuty. Nic ciekawego.

[Me] - Wurms - oni build MSI. Wszystko byłoby dobrze, gdybysmy wiedzieli przed walką ze uzywaja Consume Corpsa. Niestety,pomimo regularnego zabijania ich Guild Thiefa wbiegli nam do bazy kiedy sie tego nie spodziewalismy i bez przeszkod zabili NPC. Na VoD nie mielismy szans. (wine za porazke ponosi Adzik, ktory nas o CC nie poinformowal :( )

[Me] - Uncharted - nie wiem co to za głupota, zebysmy dostali tego samego przeciwnika drugi raz, ale tak sie trafiło. Zaryzykowalismy, wyszlismy buildem, ktory powinien działac przeciwko splitowi MSI, ale niestety, wyszli z traperem, NR+Tranq i 2 Paragonami na ktory praktycznie nie mielismy szans. Jedyna walka w ktorej zagralismy innym buildem niz balance, i niestety przegralismy. (to chyba mozna jeszcze ogladnac na obs)


Gratulacje dla LaX, chociaz ten disconnect u Dark Alley psuje troche ogolne wrazenie ~~
Co do nas - tym razem poszło duzo lepiej niz ostatnio, wiec chyba nalezy sie cieszyc. Szkoda tylko ostatniego meczu, gdzie chyba troche przeszarżowalismy z buildem :D

Bsp Kain
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Bsp Kain » 28 paź 2007, o 14:05

Obrazek

Slash Rank - balanced vs balanced, padliśmy chyba z 3 razy. Nic ciekawego w sumie.

Meh - Balanced vs balanced mały błąd na początku i oddanie boosta, potem weszło im kilka spike'ów i musieliśmy się cofnąć. Była szansa na odbicie się na VoDzie... była. ;)

Dark Alley - IQ więc poziom ogromny już drugi raz spotkaliśy ich w MT. Po nich można się spodziewać wszystkiego i tak też było. Wyszli Shattering Assault askami z Soldeir' Defence, dwoma parasami oraz Rt ze smitem. Pod flagą było ciężko jednak udało nam się wyczyścić całą bazę splitem. Niestety Zdropili nas jakoś w 14 minuci i z powodu braku rezów skończyli walke przed VoDem.

PAL - grali jakimiś askami o hexami, już w 4 minucie zabiliśmy im lorda.

Dom - Aski z Ineptitude niestety dużo błędów na początku rzutowało już na całą grę. Całkowita porażka z naszej strony.

KT - uhm, nie wiem jak mieli dwa winy w tym MT. Jakieś hexy...

Ogólnie z naszej strony porażka ale przy naszej formie (małe przemieszanie w składzie) i mecie nie spodziewaliśmy się raczej za wiele. :)

GZ dla LaX. Ale i tak wam nie daruje tego, że dR nie załadowało mesa bo ich obstawiłem wysoko. xD
Obrazek

Adzik
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Adzik » 28 paź 2007, o 14:13

Bsp Kain pisze :GZ dla LaX. Ale i tak wam nie daruje tego, że dR nie załadowało mesa bo ich obstawiłem wysoko. xD

Jakby załadowało to by padli trochę później i tyle! :P , a tak na serio też ich wysoko obstawiłem i chciałem dać forfeit ale reszta na mnie nakrzyczała bo obstawili nas :/

Def
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 33
Lokalizacja: KrK
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Def » 28 paź 2007, o 14:25

Gratki dla wszystkich polskich gildii :]

Szkoda mi walki z DF bo mogliśmy zagrać bardziej asekuracyjnie ze splinterem i z takim defencem na voda^^ no ale próbowaliśmy przepresować jedną z najlepiej presujących gildii :cold: Champ i mes wyłączyli loda poison burn zrobił reszte i GL padł w 10 sek :P
Szkoda że większość walk grałem na parasie bleh :mail1:

Co do dR to z tym mesem pod standem na ich buildzie soh i tainted pewnie by nas grubbo cisnęły^^ no ale monthly jak to monthly mieszanina dc/lagów/build warsów i normalnej gry^

Gl in next ^^ ^

Darth Sib
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Darth Sib » 29 paź 2007, o 22:51

Grats dla wszystkich za niezły wyniki, a zwłascza dla Lax(poza Adzikiem, któremu dam bana osobiście za nie danie nam cynku o Consume Corpse. ;-)
).

Ogólnie nie było źle, wypadlismy dosyc słabo głównie z braku odpowiednich przygotowań do turnieju.
Grunt że jest progres :D
[color=#000000]"Wrogowie, którym grozisz, tworzą armie.
Wrogowie, których niszczysz, tworzą groby."[/color]
[color=#666666]- Shinriko "Małe Prawdy"[/color][color=#CC0000]
[CENTER][URL=http://www.nodiatis.com/personality.htm][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/17.jpg[/IMG][/URL][/CENTER]

Adzik
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Adzik » 29 paź 2007, o 23:07

Wybaczcie , ale naprawde z nami nie mieli cc =[
Wracając do tematu, może MSI też wklei raport?

hMr
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Lokalizacja: Łódź
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: hMr » 30 paź 2007, o 00:38

Obrazek

1)Uncharted - Bubblegum Dragons [GUM] - grali mirror buildem z jakimis niewielkimi roznicami w skillach, ich mes sie nie zaladowal lub wywalilo go w czasie gry, dali resign po kilku minutach.

2)Corrupted - Clan Detained - zupelnie poprawnie bronili sie przed standardowym splitem, potem zrobilismy lekka zmiane na splicie, zabilismy footmana, potem poszedl blad z naszej strony i 3 osoby zarobily dp. Pozniej popelnilismy blad ktory zaowocowal tym ze zabili kilku npc z tylu bazy. VoD zaczelismy z kilkoma NPC mniej w stosunku do nich, udalo im sie zabic monka na splicie i zrobilo sie zamieszanie, pod flaga stracilismy w tym czasie wiekszosc NPC i bylo gg.

3)Imperial - Vile and Obscene - grali buildem, ktorym mozna ich ogladac na ladderze - Drzewo, Warek chyba crislash, smiter, mes domination, 2mo, rytek, flagger mo - mozliwosci splitowe teoretycznie mieli swietne, jednak srednio im to splitowanie wychodzilo w praktyce. Do VoD dotrwal im chyba jedynie Bodyguard, udalo im sie tez zgromadzic grubsze dp. Sprobowali zrobic rundke prosto do naszego lorda, ale zmylka z puszczeniem do ich bazy drzewa i mesa spowodowala ,ze puscili tegu rusha bez monka spod standu i flaggera - mes i drzewo ruszyli w pogon za reszta i zostali 6vs8 - bukake :D

4)Burning - Vroom Rulez - Drzewo, axe warek, paras cruel, mes vortex, bsurge, 2mo i flagger mo - w bazie zostawili bsurge i flaggera - a 6-osobowy team wparowal nam do bazy. Przejechali sie po NPC i po nas, troche zabawy na splicie i z flaga, wylapalismy gdzies po drodze ze 2 boosty, udalo sie zabic troche w ich bazie, ale do VoD dotrwalismy z 1 archerem i grubszym bagazem dp, oni chyba z 2 archerami i body. Troche powalczylismy, ale wiekszych szans nie bylo. Przygotowali sie - vortex i duze dp u nas zostawily nas bez zludzen.

5)Frozen - Slash Rank [deer] - amerykanie zagrali mirror builde, z tym ze ich asski smigaly na hex breakerze - wyrownana walka, do VoD my stracilismy 3 archerow (kosztem 30dp na ich assku) a oni 1 archera kosztem 15dp na naszym assku. Na vodzie wydymalismy im wiekszosc NPC wykorzystujac uphill advantage, ale na skirmishu u nas w bazie poszly jakies bledy i musielismy sie cofnac zeby nie stracic lorda, stracilismy przewage NPC i zebralismy lekkie dp(oni tez pod flaga zanim ta akcja maila miejsce). po 22 minucie bylo juz po rowno pod flaga - 1 archer vs 1 archer i 8vs8. Kolesie postawili wszystko na jedna karte i nie polecieli z flaga, juz sie prawie sypalismy, ale z pomoca przyszedl boost i od tego momentu szala przewazyla sie na nasza korzysc. Gra skonczyla sie full wipe i smiercia ich lorda w 27. minucie.

6)Wurms - Rebel Rising - zagrali swoim firmowym buildem, doskonale wiedzieli czym my zagramy, jednak nie zrobili nic zeby sie przygotowac - chyba zwyciestwo z gildia grajaca tym samym buildem kilka dni wczesniej stworzylo w ich glowach falszywe wyobrazenie o tym ze sa w stanie taki split skontrowac. Od poczatku sukcesywnie nabijalismy przewage NPC, do VoD dotrwali z jakimis smiesznymi resztkami NPC. Nasz shrine i przewaga NPC = gg.

7)Playoff- Uncharted - Vroom Rulez - podobny scenariusz co w poprzedniej grze, jedynie mapa troche bardziej splitowa, jednak po raz kolejny bezblednie zagrali i pewnie wygrali jeszcze chyba przed VoD.

co do joined rawr alliance - to przed pierwsza gra Daryl postanowil odwiedzic GH rawr i dostalismy kicka z sojuszu. Pozniej okazalo sie ze jelop byl afk jak pisali ze nie ma wchodzenia do GH, wyjasnil sprawe i poslali invite zwrotny.
Obrazek
never hesitate!

Def
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 33
Lokalizacja: KrK
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Def » 30 paź 2007, o 09:48

hMr pisze :

co do joined rawr alliance - to przed pierwsza gra Daryl postanowil odwiedzic GH rawr i dostalismy kicka z sojuszu. Pozniej okazalo sie ze jelop byl afk jak pisali ze nie ma wchodzenia do GH, wyjasnil sprawe i poslali invite zwrotny.

trudno się domyślić że na monthly wchodzenie do czyjegoś GH w sojuszu przed walką jest "co najmniej" nie na miejscu^^
aż dziwie się że uwierzyli że koleś może być takim debilem :innocent:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Dyskusje o GvG



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość