Raporty z GvG

Tutaj możesz podzielić się buildami i dyskutować o taktykach stosowanych podczas pojedynków gildii.

Moderator: Moderatorzy PvP

reyu
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: reyu » 29 mar 2008, o 16:03

...do boju Polskooooo-O-O!

...potem ten pozbawiony klasy post uzupelnie wynikami naszych pTysiowych poczynan, chyba ze ktos kto nie ma juz "kary na kompa" bedzie szybszy

no i obiecany EDIT:
po pierwsze gratuluje usuniecia posta Mystiqa, w ten sposob moj wyglada jeszcze bardziej kretynsko, nie ma to jak zasada "Mystiq post->must delete" chociaz fajnie byloby zobaczyc w tym jakas konsekwencje, jezeli tamto to byl off-top to powyzsze tym bardziej.

po drugie MT: pTys zanotowal oszalamiajacy wynik 3/4! W szczegolowe raporty bawic sie nie bede; poza slaba gra mielismy jeszcze duzo szczescia w postaci: 1 gry z Talkhora, 1 wina forfeitem, wipe'a po parzystej itp.

Na koniec gratulacje dla Id za bronze i eQ za silver!
Ostatnio zmieniony 31 mar 2008, o 17:35 przez reyu, łącznie zmieniany 1 raz

tava
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: tava » 29 mar 2008, o 16:07

w sensie, ze adzik?
Obrazek

Adzik
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Adzik » 29 mar 2008, o 16:09

Że niby ja?

Jaca 13
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Lokalizacja: TORUŃ!!!oneoneeleven
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Jaca 13 » 29 mar 2008, o 17:44

Adzik owni kukły w GtoB!!
Ja back to Gulit Łorz!!

Iga
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Kobieta

Raporty z GvG

Post autor: Iga » 1 kwie 2008, o 01:06

Obrazek

Mało napiszę, bo mało pamiętam. Jedna wygrana 7v8 gdy nie wczytał się nasz infuser, jeden Olias, który wpisał resigne, jakiś skaczący A/D, jakiś pseudo split na Uncharted Isle.
Dzisiaj wszystkie walki u siebie.
Z vOD pierwsze dropy po ich stronie, ciśnięci odpowiedzieli splitem, który skontrowaliśmy kilkukrotnie, zdepowni przed vodem, wysłali warka i rangera do naszej bazy - przytrzymali nasze npc i zyskali przewagę pod flagą, posypalismy się, bo dodatkowo nie ogarnęliśmy ostatniej flagi ...
Z nowym meskiem i flagerem, staramy się odrobić straty po ATkach...

Axe
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Sopot
Płeć: Mężczyzna

Raporty z GvG

Post autor: Axe » 1 kwie 2008, o 09:19

Ej, wrzućta skriny z MT.
Obrazek

Kasperov
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gorzów Wlkp/Poznań
Płeć: Mężczyzna

Raporty z GvG

Post autor: Kasperov » 1 kwie 2008, o 15:29

Jak widać 29.03 " sie u nas dzialo"
Obrazek
Bonhart bardzo chcial komentowac walki wiec ja tylko krotko o przegranych.

[rezz] - Corrupted Isle. Wyszlismy pewni siebie, bo i wczesniej z nimi wygrywalismy bez wiekszego problemu. Od pocztaku jednak duuuze nieporozumienia na splicie i pod standem. Na splicie po prostu slabiej gralismy a i pod standem gdy nasz main team mial przewage nie mogl nic zabic. Jakos o 16:50 zginalem (flagger) u nas w bazie gdzie zrezowal mnie 2 sec pozniej bonhart fleshem co poskutkowalo moja smiercia przed 17 pozdro~~. (przez co strata knigtow i dodatkowych 3 archerow). Na vodzie znow nie fortunny split i mimo przewagi - zdropilismy im wszystkich poza rytem (3 osoby) to lilith zabil go sekunde przed pelna minuta. Pozniej jeszcze akcja z Flaga. Ponoc Heniek polozyl ja w naszej glownej bramie i ichni warek przbiegl przez npece i ja cofnal (wtf?). Walka skonczyla sie jak i zaczela czyli w dupe mimo wielu szans na wygrana.

[best] - od pocztaku dostawali w *zadskokoko* nasz infuser wyciagal 95% spajkow przy constancie boostow. Dopiero na vodzie gdy mieli zupelnie czysta baze (poza bodysem) dostal dc i jakos 19:45 padl aby 5 sec pozniej wstac na fleshu... Bonharta i pasc chwile pozniej. Rush na naszgeo lorda bez infusera skonczyl sie -50 i rejzdzem calej gildi na Boniego x). (ach ile nerwow nasz kosztowal ten jego flesh)

[euro] - Split nam nie wychodzil pod flaga nas dropili a my ich smyralismy po pupach. Ponoc ich rc jadl kolacje wtedy bo ciagle spamowal zebysmy wpisali resign bo je.

To tak na szybko dzieki za guestowanie Heńkowi oraz White'owi. I gratuluje Id bronza x)
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2008, o 15:31 przez Kasperov, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek
[eQ], [AA], [HSR]

oO Bonhart Oo
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: oO Bonhart Oo » 3 kwie 2008, o 14:11

No, brawo ładne prima aprilis ci wyszło :) Tak na przyszłość Kasperku jak nie pamiętasz co i kiedy się stało to nie pisz tego w "relacjach". No ale komentujmy po kolei:

Isle of Meditation
Ona Day Wonder (balanced) - Mieli rank ok. 3k ale grali tam ludzie z gildi top 50, cisnęli ładnie ale walka cały czas przez nas była kontrolowana, pewny win.

Isle Of Wurms
The Tragic Magic (balanced) - gildia ok. ranku 55, również jednostronna walka i nasz pewny win.

(chyba) Burning Isle
The last Attempt (chyba balanced) - nie pamiętam tej walki ale wygraliśmy :D

Corrupted Isle
Revieve Teammates (balanced) - na początku wbrew mojej sugestii nasz główny team poszedł pod flagę a split tyłem, oni zrobili na odwrót co spowodowało niemały chaos i stratę pierwszych dwóch minut na bezmyślną obronę. Pod flagą nie dało się nic zabić a ich split był lepszy od naszego i to było główną przyczyna przegranej. Co do mojego flesha to kasper padł bez energii ok 15:50 a ja go rezznąłem i padł ok. 16:02, nastepny rez nie dał mu duzo ene i nie dał rady przez to wyhealować knighta. (a nie "strata knigtow i dodatkowych 3 archerow" - pozrd. i poćwicz kasper :D ) Doszedło do tego nie
porozumienie z flagą na VoDzie i boost [rezz] no i to, że nasz berserker Lilith kiedy o dziwo nasz split
ok. 20:00 minuty zownił tamtych w bazie zabił rt przed rezem a nie po - gdyby ogarną tamci straciliby lorda :( . Podsumowując, na początku głupie błędy w dowodzeniu a potem mój flesh i jednocześnie kłopot z flagą i berserk lilitha. Uff...

Frozen Isle
The Best Guild In The Game (obsidian spike) - oto krótka opowieść o tym jak z***ać wygraną walkę. Do VoDa graliśmy wzorowo (no i gj dla naszego infusera) tamci mieli większość npców wyrżniętych i DP a my rezy i po 10% morala, oni kampili bazę, ok. 18:00 minuty kiedy zaczeliśmy sie cofać na switche zeby na VoDa zrobic counter rusha (bo tamci nie mieli innego wyboru poza rushem) nasz infuser dostał dc i padł pod ich lord roomem. nasz drugi monk którego złapali bez sensu wyprotował sie na pierwszy spike na niego zamiast dać sie zabic i tamci ogarneli zabijając go po 20:00 - ja zamiast uciekać i ich odciągnąć (nasz infuser juz zresonnectowany byl zresowany w naszej bazie) zfleshowałem monka i padliśmy oboje. Nasz infuser nie miał szans utrzymać sie solo przez półtora minuty i gg :< (poćwicz pamięć kasper) Ogólnie przegrana przez 1. DC monka 2. Błąd Drugiego Monka 3. Mojego c***owego reza.

Imperial Isle
Epic Failing Europeans (spike na punishing shotach) - eurosy mieli imba build, byli lepsi taktycznie a nasz split dawał *zady* na prawo i lewo. Imo jedyną możliwością było kampienie bazy do voda bo brak kampienia zafundował nam tylko ok. 45%dp na każym + 60% na Lilithu :( - zkonczylo sie wipem na Vodzie.

Warrior's Isle
Not Another Reform (hexway) - było ciężko i naż split grał FATALNIE ale jakoś dalismy rade na VoDzie.

Burning Isle
You Failed (balanced) - w ostatniej chwili wzieliśmy powr returna na parasa (na buring isle zamiast R mamy) zamiast cry of frustration - Błąd! Zownił nas sig of humility na ich mesie - a konkretnie to BBota naszego. No i byli lepsi - zabili nam lorda ok 10 minuty :( .

Mamy Silver Cape - za miesiąc będzie gold!!!!!111!!!1!oneoneone
„Mądry od nikogo nie doznaje lekceważenia; zna swoją wielkość.”
Seneka
I tyle wam powiem :)

tava
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Szczecin
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: tava » 3 kwie 2008, o 14:24

moze ty lepiej wy*** tego reza bonhart =]
Obrazek

oO Bonhart Oo
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: oO Bonhart Oo » 3 kwie 2008, o 16:31

tava pisze :moze ty lepiej wy*** tego reza bonhart =]


Bardzo chętnie wezmę za niego glyph of reneval :)
Ale lepiej nie grać na jednym hardzie przy spikowej mecie :(
„Mądry od nikogo nie doznaje lekceważenia; zna swoją wielkość.”
Seneka
I tyle wam powiem :)

Mithandir
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Mithandir » 3 kwie 2008, o 19:37

Znaleźliśmy flagowego i znów gramy w miare stałym składem:
Obrazek
Odrobiliśmy trochę ratinga po grze na siłe na guestach (nie mówię, że wszyscy byli źli, wręcz przeciwnie), oraz po różnych zabawach jak na przykład AT na searingwayu z herosami (może ktoś widział na observie :D )

Z tych walk wyżej, to nie było nic ciekawego, prawie wszystkie skończyły się przed VoDem.
http://www.gw-memorial.net/guilds/1278-Total_Overconfidence-tE

Kasperov
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gorzów Wlkp/Poznań
Płeć: Mężczyzna

Raporty z GvG

Post autor: Kasperov » 3 kwie 2008, o 19:47

oO Bonhart Oo pisze :Bardzo chętnie wezmę za niego glyph of reneval :)
Ale lepiej nie grać na jednym hardzie przy spikowej mecie :(


Moze lepiej clumsinesa? :P
Obrazek
[eQ], [AA], [HSR]

ktostam
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: ktostam » 4 kwie 2008, o 13:01

Obrazek

Od czasu wklejenia ostatniego raportu prawie wcale nie gralismy, starsze gry juz mi nawet z rostera znikly... jakos -25 za forfeita zniszczylo nam morale (nie ma to jak nie ogarnac ile osob jest 14+dni w gildii...). Dopiero niedawno wzielismy sie znow do roboty, poki co wrocilismy do top 300.

Z jakichs mocniejszych przeciwnikow:

Pff We Are In - grali czolgiem z parasem na cruelu, az do VoD sie splitowalismy, ale jakos niewiele z tego wynikalo. Do 18 minuty generalnie nuda, kilka dropow u nas i u nich, my stracilismy archera i foota, oni tylko foota. A na VoD... no coz bylem dosyc zaskoczony, niby mieli bronze cape i powinni costam ogarniac, a jedyne co im sie udalo zrobic, to zabic nam jednego (!!!) npca, w konsekwencji latwa wygrana.

Grim Monolith - tez czolg z cruelem. Poszlismy od poczatku na wymiane ciosow, co moze nie bylo zbyt madre, ale przez pierwsze 3-4 minuty wydawalo sie dobrym pomyslem, bo zdropilismy im 3 czy 4 osoby, zepchnelismy w footy i prawie udalo im sie zrobic wipe... prawie. W ich footach to wlasnie my dostalismy wipe i stracilismy lorda przed 6 minuta :/

edi
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Porando
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: edi » 4 kwie 2008, o 14:49

Raglak, po co...
Be Smarty

Kasperov
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 24
Lokalizacja: Gorzów Wlkp/Poznań
Płeć: Mężczyzna

Raporty z GvG

Post autor: Kasperov » 4 kwie 2008, o 16:04

Graty!! Świetnie wam idzie!!
Obrazek
[eQ], [AA], [HSR]

Avarax
Awatar użytkownika
.: Gwardia PvP :.
.: Gwardia PvP :.
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Wrocław
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Avarax » 9 kwie 2008, o 16:45

Obrazek


Przegrana to wypadek przy pracy, pol teamu szlo spac i gralismy zupelnie innym skladem. Dzien udany 6 czempuf, dobra zapowiedz na weekend :>
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2008, o 16:47 przez Avarax, łącznie zmieniany 1 raz

The L I L I T H
Awatar użytkownika
Hydra
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Hall of Heroes
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: The L I L I T H » 13 kwie 2008, o 01:37

Obrazek
nowy bild na dzisiejsza E/A mete i takie sa tego skutki, pare walk dluzszych, wiekszosc 2-4min (HanD 1:37 ^^ )
ps. 2 champy za kazda wygrana :P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wylde
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Wylde » 13 kwie 2008, o 11:12

eq to cioty! kolejne msi nam sie zrobilo, nic tylko jak sepy czekaja na czampy...dodam, iz w walkach tylko 3 osoby byly z eQ, reszte to guesci, tak wiec nie *** ze to wy graliscie, po drugie to zaden bild na e/a tylko lamerski shitway. eQ ogolnie zasysa, z lilithem i bonhartem na czele, i myslicie ze bedziecie fajni bo nabijecie tym r6 czampa? jak jestescie tacy dobrzy to czemu do top 100 tak ciezko wam wbic sie nie mowiac juz o utrzymaniu...-.-

PS: Widzialem wasze ogarnianie w walce przeciwko gownianemu splitowi...zero mozgu, gubicie sie jak po***ani, bo nie wyszli na 8 vs. 8 to juz nie wiecie co robic...ganialiscie po mapie jak jakies napki co potwierdza to, ze to buildem wygrywacie, a nie skillem, ktorego i tak nie macie
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2008, o 11:14 przez Wylde, łącznie zmieniany 1 raz

Dragon11
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: Dragon11 » 13 kwie 2008, o 12:57

btw czemu eQ wkleja same winy z jakiegos gimmiku a samych przegranych po grze balancem nie. Troche to zalosne jak macie wklejać raport tylko wtedy gdy udaje sie wam wygrywac jakims gimmikiem to może wcale nie wklejajcie pozdro..

edi
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 30
Lokalizacja: Porando
Płeć: Nie podano

Raporty z GvG

Post autor: edi » 13 kwie 2008, o 13:10

Weekend jest, trzeba korzystać.

Tak btw, dzięki waszemu raportowi topic znowu zacznie żyć. Oczywiście do czasu, aż Fuks wpadnie i pozamiata.
Be Smarty

PoprzedniaNastępna

Wróć do Dyskusje o GvG



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości