TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
zawi
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: zawi » 3 gru 2007, o 22:38

O co chodzi z ta dziura na o2.pl ??

POPIX
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 23
Lokalizacja: Biorą sie pomysły Arenanet -_-
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: POPIX » 4 gru 2007, o 20:13

chyba zajumali mi konto wpiesuje nazwe konta i hasło i wyskakuje napisz że nie znaleziono adresu nie wiem co jest grane
za duża sygna

Asura
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Z Kamadanu
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Asura » 31 gru 2007, o 15:00

Witam
Ukradli mi konto wczoraj 30.grudnia.2007r ( dzień przed sylwkiem ) bede pisał tak jak jest na początku podpowiedziane ale mam pytanie. Czy jezeli przyślą mi ten key to on tworzy nowe konto czy odzyskuje stare bo nie wiem taego. Jezeli sie powtarzam to sorrki ale nie widziałem tego wcześniej. Za jakiś czas napisze czy mi się udało odzyskać moj konto. Straszny zbieg okolicznkości kiedy kończyłem grać o 1 w nocy przeczytałem na GW jak sie hasło wpisuje 'chroń swoje konto' a rano juz go nie miałem. A tak chaiłem dodatek 'eye of the north' :cry:
Obrazek

EventcheD
Awatar użytkownika
Hydra
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: EventcheD » 31 gru 2007, o 18:46

Asura pisze :Witam
Ukradli mi konto wczoraj 30.grudnia.2007r ( dzień przed sylwkiem ) bede pisał tak jak jest na początku podpowiedziane ale mam pytanie. Czy jezeli przyślą mi ten key to on tworzy nowe konto czy odzyskuje stare bo nie wiem taego. Jezeli sie powtarzam to sorrki ale nie widziałem tego wcześniej. Za jakiś czas napisze czy mi się udało odzyskać moj konto. Straszny zbieg okolicznkości kiedy kończyłem grać o 1 w nocy przeczytałem na GW jak sie hasło wpisuje 'chroń swoje konto' a rano juz go nie miałem. A tak chaiłem dodatek 'eye of the north' :cry:


Jakby AN dawało nowe go cd-cey'a to bym już dawno sprzedał gw jako nowe na allegro i grałbym w WoW'a...
Ostatnio zmieniony 31 gru 2007, o 18:46 przez EventcheD, łącznie zmieniany 1 raz

Spider_Vermin
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 33
Lokalizacja: Z piekła o nazwie Ziemia
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Spider_Vermin » 10 sty 2008, o 21:55

Mi też ktoś konto podwędził, bo jak wpisuję login i hasło to mi wyskakuje że takiego loginu nie ma :/ A najciekawsze ze kumpel sprawdził moje postacie w grze i okazało sie ze kilku nie można znaleźć. Wiadomość już wysłałem, nie wiem czy konto odzyskam, ale jak się uda to an pewno niewiele z niego zostało. Oby tylko moja najlepsza postać była, bo ma sporo dobrych skili. Rary i forsa na bank przepadły :/

Pie***leni złodzieje. Powinno się im takie grzywny nakładać żeby się przez 10 lat nie wypłacili.

Spider_Vermin
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 33
Lokalizacja: Z piekła o nazwie Ziemia
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Spider_Vermin » 11 sty 2008, o 14:28

Może mi ktoś to przetłumaczyć, bo nie wszystko łapię.

Hello Artur,

Thank you for contacting Guild Wars Support. Before we proceed any further, please see listed below the ways you can get your account compromised or even hacked (i.e. username/password stolen):

1) Giving out your email address, and using the same password for things such as your email account and accounts on forums.
2) Installing 3rd party software (i.e. software not created by NCsoft or Arena.net) -- these could be programs that claim to be item modifiers, cheat programs, or even harmless looking programs such as attribute/skill calculators or dye calculators. These programs often contain a virus and/or key-logger that steals your account information.
3) Giving your username/password to friends. Even though you may think you can trust them, there are cases in which friends take items, delete characters, etc. without your permission.
4) Entering your username/password into any website not run by NCsoft

So, if you think you may have key-logger installed you should take several steps to remedy the situation:

1) First get some sort of current anti-virus software and scan your system for virus and key-loggers.
2) Change all the passwords for accounts your may have accessed after installing the 3rd party software. This would include your Guild Wars account, email addresses, forums accounts, etc.
3) Never download these sorts of programs in the future! Even if you think you can trust the site you are getting them from.
4) We also highly recommend you take a look at this Security FAQ that includes more information regarding keeping your Guild Wars account secure: http://uk.support.plaync.com/cgi-bin/nceur...hp?p_faqid=2034

As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of those things. We highly recommend following the above steps to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again. Please follow the above steps to help the process of recovering your account.


Unfortunately, we cannot accept digital photos or scans of Access Keys as proof of owneship in cases such as this. Hence we would ask you to send a photocopy of your Access Keys to us, either by fax or by post. Our address is as follows:

Account Support
NCsoft Europe
Lanchester House
Trafalgar Place
Brighton BN1 4FU
UK

Our fax number for UK residents is: 0845 1275614

For non-UK residents: XX 44 8451275614 (Where "XX" should be replaced with the number you need to dial first, to call people outside your country of residence. This can usually be found in your local phone book.)

Please indicate this reference number of this incident (080110-002063) on your fax or in your letter, so we can trace it back to this help request.

This procedure has been put in place in order to ensure the highest level of security for our customer's accounts.

Thank you for your kind cooperation and time.

Kind regards,

GM Max
PlayNC Europe Customer Support Team
http://eu.plaync.com

bumblebee
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: bumblebee » 12 sty 2008, o 22:36

teraz mój problem.

jako że słabym graczom z reguły pomagam, zgodziłem się oddać 500gp jakiemuś 7 lvl. podczas akceptacji wymiany, zawiesił mi się komputer. myślałem że to po prostu wina kompa, windy czy czegoś tam. ale okazało się, że nie mogę włączyć go ponownie. po prostu, pojawia się ekran z wyborem trybu awaryjnego, cokolwiek kliknę i tak wyskakuje error. czyli nawet nie wychodzę z biosu. i teraz pytanie- czy ktoś mógł zhakować moje konto podczas transakcji? i uszkodzić od razu komputer? niestety nie mam możliwości sprawdzenia czy konto zostało skradzione przez parę następnych dni(do naprawy i zapewne formata)

więc czy coś takeigo jest w ogóle możliwe?

Spider_Vermin
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 33
Lokalizacja: Z piekła o nazwie Ziemia
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Spider_Vermin » 14 sty 2008, o 22:34

Konto odzyskane i nawet nie było w kompletnej ruinie. Moje 3 najsilniejsze postacie zostały z całym ekwipunkiem. Natomiast skrzynka pusta doszczętnie ;/

tarish
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: tarish » 7 kwie 2008, o 18:00

A ja mam dosyć nietypowy problem. Otóż grę odkupiłem od kolegi z osiedla. Mam email, hasło i pełne pudełko. Czuję się bardzo niepewnie z tego powodu, bo raz pojawiła mi się jakaś kretyńska postać, a drugi to bodaj przefarbował mi zbroję w jedynej postaci. Ja to osobiście bym nazwał włamaniem. Dałoby się może zamienić grę na cd-keya? Albo choćby email zmienić, gdyby się naściemniało, że zostało zbanowane za coś? Z kolegą nie da rady porozmawiać, gdyż on mieszka za granicą...

Raczy ktoś mi odpowiedzieć?
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2008, o 13:44 przez tarish, łącznie zmieniany 1 raz

Toxic_o
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Toxic_o » 20 maja 2008, o 16:13

Ja tez odzyskałem konto niestety bez itemków i obsa.........
3 dni musiałem czekać.
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, o 16:23 przez Toxic_o, łącznie zmieniany 1 raz

mr_yoda
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: mr_yoda » 27 maja 2008, o 15:00

co do spyware'u i innych hackow. możecie spróbować linuxa. obecnie guild wars chodzi bezproblemowo :)
ja na razie mam zainstalowanego klienta i czekam sobie na cd-key (triala jakby ktoś użyczył, albo do wypłaty aż sobie własny kupie) ale normalnie sie uruchamia, muzyczka i graficzka wszystko pięknie. mam ubuntu 8.04
a do tego czasu gram w silk road online - i też na linuxie działa świetnie.
a linuxik raczej bezpieczny od rożnych robali.
pozostaje wtedy zabezpieczyć maila :)

ps. no i dzieki uprzejmosci jednego forumowicza. pozdro - juz sobie na linuxie smigam na trialowym koncie. wszystko bez zarzutu chodzi :) jedyny mankament to nie moge minimalizowac gry do paska :/
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, o 17:51 przez mr_yoda, łącznie zmieniany 1 raz
>cd /home/yoda/syg
>make sygnatura.c
...

matus gw
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: kamadan ;P
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: matus gw » 25 lip 2008, o 19:31

ja już se chyba dam spokój i tak tego nie odzyskam :(



dziś mi ukradli i cały dzień próbowałem odzyskać i *zad* to nie ma sensu....... :<

matus gw
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: kamadan ;P
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: matus gw » 26 lip 2008, o 08:25

tarish pisze :A ja mam dosyć nietypowy problem. Otóż grę odkupiłem od kolegi z osiedla. Mam email, hasło i pełne pudełko. Czuję się bardzo niepewnie z tego powodu, bo raz pojawiła mi się jakaś kretyńska postać, a drugi to bodaj przefarbował mi zbroję w jedynej postaci. Ja to osobiście bym nazwał włamaniem. Dałoby się może zamienić grę na cd-keya? Albo choćby email zmienić, gdyby się naściemniało, że zostało zbanowane za coś? Z kolegą nie da rady porozmawiać, gdyż on mieszka za granicą...

Raczy ktoś mi odpowiedzieć?

Albo choćby email zmienić, gdyby się naściemniało, że zostało zbanowane za coś?

no mejla i hasło da sie zniemić jeśli o to pytasz. pozatym radzą żeby hasło dość często zmieniać ja nic nie zmieniałem i mi ukradli -.-

matus gw
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: kamadan ;P
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: matus gw » 26 lip 2008, o 08:50

Keltar pisze :sam mam konto na o2.pl już 2 lata - nigdy nie straciłem (straciłem raz konto w tibii bo byłem nubem i wlazłem na podaną stronkę).Wystarczy, że się jest ostrożnym i trzeba wiedzieć jakie e-maile otwierać i na jakieś podejrzane strony nie włazić i mieć programik anty-spyware (używam Kaspersky Anti-Hacker). Więc tak naprawdę główną przyczyną stracenia konta jest raczej głupota jego posiadacza ( ale też dość często się zdarza, żę nie - bo hacker do komputera wlazł).
Więc ostrożność powinna być w pierwszeństwie ;)

ty grasz w tibie? to rzeczywiście jesteś n00bem :)

Toxic_o
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Toxic_o » 26 lip 2008, o 22:20

matus gw pisze :ja już se chyba dam spokój i tak tego nie odzyskam :(
dziś mi ukradli i cały dzień próbowałem odzyskać i *zad* to nie ma sensu....... :<


a napisałeś do supporta??

Bartifoon 159
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 21
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Bartifoon 159 » 26 lip 2008, o 22:59

a wiec to jest tak bo mojemu koledze chyab ukradli wiec sie wydało ale czy AN uwierzy? bo chcem koledze pomoc bo on mial nawet dosyc dobre postacie tytuly itd..ale w jaki sposob mu pomoc?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2008, o 22:59 przez Bartifoon 159, łącznie zmieniany 1 raz
zaczynają mnie redaktorzy powoli wyrzucac z forum ;[ a ty rrroman sie tak nei mądrzyj ty chyba masz problem z rodzicami

Toxic_o
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Toxic_o » 26 lip 2008, o 23:11

w tym temacie na 1 stronie jest wszystko napisane a postacie mogły zostać skasowane o itemkach to może zapomnieć bo napenow już ich nie ma ale konto odzyska

matus gw
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: kamadan ;P
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: matus gw » 28 lip 2008, o 20:06

napisałem tego jakby mejla do play nc z 1 strony, zfaxowałem co trzeba i czekam już trzeci dzień i nic

Toxic_o
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Toxic_o » 29 lip 2008, o 14:25

Są wakacje odpiszą po kilku dniach....trochę cierpliwości ;D

matus gw
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: kamadan ;P
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: matus gw » 29 lip 2008, o 20:46

ok odpisali takie coś

Hello,

Thank you for your fax. Please accept our apologies for the delay in responding to the fax. Unfortunately, the fax did not contain the reference number of this incident (080725-000951), so some investigation was required in order to link the two together.

In order for us to assist you with this account, please provide us with a new and secure email address, never before used for a Guild Wars account and preferably coming from your Internet Service Provider.


Please also see listed below the ways you can get your account compromised or even hacked (i.e. username/password stolen):

1) Giving out your email address, and using the same password for things such as your email account and accounts on forums.
2) Installing 3rd party software (i.e. software not created by NCsoft or Arena.net) -- these could be programs that claim to be item modifiers, cheat programs, or even harmless looking programs such as attribute/skill calculators or dye calculators. These programs often contain a virus and/or key-logger that steals your account information.
3) Giving your username/password to friends. Even though you may think you can trust them, there are cases in which friends take items, delete characters, etc. without your permission.
4) Entering your username/password into any website not run by NCsoft
5) Using gold / item selling services (please see for details).

So, if you think you may have key-logger installed you should take several steps to remedy the situation:

1) First get some sort of current anti-virus software and scan your system for virus and key-loggers.
2) Change all the passwords for accounts your may have accessed after installing the 3rd party software. This would include your Guild Wars account, email addresses, forums accounts, etc.
3) Never download these sorts of programs in the future! Even if you think you can trust the site you are getting them from.
4) We also highly recommend you take a look at this Security FAQ that includes more information regarding keeping your Guild Wars account secure:
As far as items, characters, or gold that were lost due to your account being hacked, we are unable to replace any of those things. We highly recommend following the above steps to avoid such an inconvenience.

If you have also lost control of your email account we recommend you contact your email provider to attempt to get control of that again. Please follow the above steps to help the process of recovering your account.

Kind regards,
GM Max

PlayNC Europe Customer Support Team
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, o 08:37 przez matus gw, łącznie zmieniany 1 raz

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość