TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
n3cro
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: n3cro » 3 sie 2009, o 13:58

Cirver napisał : :frusty: Piękna pogoda ???? u mnie ciągle leje, burze to nazywasz piękną pogodą ? w domu nic do roboty nie mam oprucz grania xp


Zawsze można popatrzeć do słownika jak się nie ma nic do roboty...
Obrazek

Arcadius
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Arcadius » 8 sie 2009, o 21:53

mam do was takie pytanie to nie lepiej od razu zalozyc konto na NCsoft dodac tam cd keye z GW jak ktos nam haknie konto (czyli wbije i zmieni haslo) dajemy na NCsoft 'zapomnialem hasla' i mi wysylaja moje aktualne haslo na mojego maila?

Baks
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Karton na Centralnym
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Baks » 11 sie 2009, o 19:49

Zastosowałem się do wszystkich poleceń pisząc do nich ale na każde kolejne zapytanie dostaję tą samą odpowiedz, dodałem do zapytanie klucze aktywacyjne w załaczniku i dodatkowe informacje, które powiny im pomóc...

"As this new information pertains to a previous submission of yours (# 090810-000778), we are going to add everything to that original ticket. We will also make sure that the rest of the team is aware of the addition.

Please reply only to that original message from now on (and do not reply to this one). This will help us keep all the details of your situation in one place, and will help ensure that we can get back to you as promptly as possible."

We will contact you regarding your incident as soon as possible.

Regards,
GM Adam
Account Support

Co mam zrobic w takiej sytuacji ?.

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 11 sie 2009, o 20:04

Czekać.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Baks
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Karton na Centralnym
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Baks » 12 sie 2009, o 06:53

Cały czas wysyła mi keylogger do plików systemowych :/ jak najłatwij się ich pozbyć ? zwykły antywirus w tym przypadku raczej nie wystarcza. Próbowałem na wiele sposobów łacznie z reinstalem widowsa.
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, o 06:59 przez Baks, łącznie zmieniany 1 raz

Guen
Awatar użytkownika
Ice-cold Witch
Ice-cold Witch
 
Wiek: 37
Płeć: Kobieta

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Guen » 12 sie 2009, o 08:31

Zainstaluj jakiś anty spyware (Spyware terminator albo coś koło tego).
Obrazek

Greth
Awatar użytkownika
.: V.I.P. :.
.: V.I.P. :.
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Greth » 12 sie 2009, o 08:39

Guen napisała : Zainstaluj jakiś anty spyware (Spyware terminator albo coś koło tego).


XoftSpySE
Obrazek

Pyro
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Pyro » 12 sie 2009, o 13:16

Witam wszystkich. Jak się łatwo domyśleć mi też ukradli konto. Napisałem do nich tak jak radziliście na 1 stronie i dostałem odpowiedź :

Hello Dawid,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*First and last name
*Postal address
*Email address
*Date of Birth
*20-digits Serial codes/25-digit Access keys
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,

Nie rozumiem tylko o co chodzi w tych w punktach :

*20-digits Serial codes/25-digit Access keys
*Last 4 digits of the credit card used on your account

Proszę niech mi ktoś to wyjaśni co mam napisać w tych 2 punktach

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 12 sie 2009, o 13:24

* 20 cyfrowy kod/25-cyfrowy kod dostępu (to to z karty aktywacyjnej)
* ostatnie 4 cyfry z karty kredytowej, którą używałes na swoim koncie.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Pyro
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Pyro » 12 sie 2009, o 13:36

o co chodzi z tą kartą kredytową? ja żadnej nie używałem.

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 12 sie 2009, o 13:42

To jak nie używałeś i nic nie kupowałeś w ncstore to olewasz ten punkt. Chyba, że kupiłeś od kogoś konto, kto takiej karty na koncie używał...
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Baks
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: Karton na Centralnym
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Baks » 12 sie 2009, o 16:42

No i dzisaj nie mogłem zalogować się na swoim koncie na NCSoft zmieniłem hasło i dostałem taką odpowiedz...

Someone at 83.19.109.74 requested this reset to your NCsoft master account password. If you did not make this request, please

Oczywiście to nie jest moje ip zainstalowałem Spyware Doctor (seryjny klucz) ale nie jestem pewien czy to pomoże ? ;/

Wenus
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Wenus » 12 sie 2009, o 19:35

no niestety pan Adam z ncsoft ma spore rece roboty, biorac pod uwage ze rowniez mnie skradziono konto i Bog wie komu jeszcze ostatnio

BTW, polecam combo fix bo u mnie akurat smieci mocno siedzialy i dopiero combo fix je wypedzil na dobre :)
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, o 21:08 przez Wenus, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

fearek
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: fearek » 14 sie 2009, o 14:11

Siemka ;] Dzięki wam mam dostęp do konta ale nie do końca . Ktos włamał mi się na konto i je odzyskałem bo zmienił tylko hasło ale teraz nie moge się zalogować bo mam błod serki kodu=045 czyli w ncsoft pisze że to BAN ale nie mam wysłanego na poczte takiej wiadomości . Co mam robić - pzdr all ;]

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 14 sie 2009, o 14:14

fearek napisał :Co mam robić

http://guildwars.pl/forum/index.php?showtopic=39987
Czytać
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

fearek
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: fearek » 14 sie 2009, o 14:21

THX ;]

Mniszka Sakura Pl
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Lokalizacja: Słubice
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Mniszka Sakura Pl » 14 sie 2009, o 18:34

Cześć! Tak się stało, że ja również zostałem okradziony.
Dziś rano chciałem zalogować się na konto i pograć, lecz spotkało mnie niemiłe zaskoczenie.
Wyświetlił się komunikat o nieprawidłowym wpisaniu nazwy konta lub hasła.
Troszkę spanikowałem, więc po szybkiemu zacząłem działać, wcisnąłem "wyczyść hasło",
a tu nic, znów wyświetlił się komunikat o nieprawidłowym loginie.
Szperając w podobnych tematach trafiłem na ten.
Następnie postępując zgodnie z instrukcją wypełniłem formularz zgłoszeniowy, podany w linku.
Po wypełnieniu dostałem mejla od NCSoft którego treść była taka:

We received your support request, and you can expect a response within 24 hours. To add additional information, reply to this e-mail and include any new information between the lines provided below.



**** Please enter your reply *below* this line ****

**** Please enter your reply *above* this line ****

To avoid e-mail delays, you can click this link to update your question using our support site.

Question Reference #090814-001163
Summary: stolen account
Product Level 1: Guild Wars Europe
Category Level 1: Game Play
Category Level 2: General
Date Created: 08/14/2009 04:21 PM
Last Updated: 08/14/2009 04:21 PM
Status: Unresolved
Department: Account Support
NCsoft Account: none
Game Account: **********
Operating System: Windows XP Professional
Character Name:

Discussion Thread
Auto-Response 08/14/2009 04:21 PM
******,

The Answers below were automatically selected and shown to you by RightNow SmartAssistant when you submitted your question. This is simply a log for your records of what you were presented with.


Title: Forgotten Guild Wars Password
Link: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceur...ated=1114691354

Title: Guild Wars E-mail Address Change
Link: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceur...ated=1114688310

Title: Guild Wars In-Game Store: Access Key Purchase
Link: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceur...ated=1154203999

Title: No Option to Change Guild Wars E-mail Address
Link: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceur...ated=1197403647

Title: No Guild Wars Confirmation E-mail
Link: http://uk.support.ncsoft.com/cgi-bin/nceur...ated=1108671666
Customer (************) 08/14/2009 04:21 PM
today someone stole my email account, gaining access to my guild wars account. this person has changed both my email password and guildwars password.

Teraz nie wiem co dalej robić, mam nadzieję, że nic nie namieszałem.
Proszę więc o pomoc w dalszym postępowaniu.
Z góry dziękuję!

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 14 sie 2009, o 19:35

Czekac

fearek
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: fearek » 14 sie 2009, o 19:53

Słuchaj mi się odezwali po 24h o dodatkowe informacje i potem czekałem 5 dni i teraz jeszcze walcze bo czegoś im brakuje i czekam na odp . Poczekaj bo większość się znajduje ;] PzdR i powodzenia

Mniszka Sakura Pl
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 20
Lokalizacja: Słubice
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Mniszka Sakura Pl » 14 sie 2009, o 20:14

Ok dzięki za odpowiedź.
Jak coś jeszcze przyjdzie to się odezwę, bo nie znam za bardzo angielskiego :P
Również życzę powodzenia :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość