TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Myrrhis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Myrrhis » 9 lis 2009, o 14:08

Witam!
Mam pewnien problem z moim kontem. Nie wiem czy zostało skradzione, ale wiem jedno: nie mogę się zalogować. Gdy wpisuję nazwę konta i hasło gra uważa, że takie konto nie istnieje, a jeszcze dzień wcześniej mogłem się na nim zalogować. NCsoft chyba nie usuwa kont?
Obrazek

nupek^
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: nupek^ » 10 lis 2009, o 15:05

Witam!
Mam podobną sytuacje jak upek. Plan wydarzeń
11.00 - gram sobie spokojnie
12.00 - koniec grania
12-20 - moje sprawy xd
20.00 - ponownie wchodze, nie mogę się zalogować

UWAGA!!!! NIE UKRADLI MI MAILA, DOSTALEM TYLKO 2 WIADOMOŚCI!

1.
Thank you for creating a new NCsoft Master Account and for joining the worlds of NCsoft. We make the most customizable, breathtakingly gorgeous, and action-packed MMOs in the world.

Save this e-mail for your records.

Your NCsoft Master Account is: Zabiuk1234

We are sending you a separate e-mail requesting that you verify your e-mail address. That e-mail includes a code that allows you to verify your e-mail address. A verified e-mail address is required to add game accounts that you have purchased to your NCsoft Master Account, to apply subscription payments for our games, and to make purchases from the NCsoft store.

You may also update your account profile by logging in to your NCsoft Master Account and opting in our mailing list to receive beta announcements, game trials, other exclusive offers, and NCsoft newsletters that will keep you up-to-date with game features and community events.

To opt in to our mailing list:

1. Log in to NCsoft Account Management at: https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_login.pl
2. Click the "Account Profile" link.
3. Click the "UPDATE CONTACT INFORMATION" link in the "Actions" section.
4. Click the checkbox in the "Newsletter" section.
5. Click the "Update" button.

The links below explain how to verify your e-mail or opt in to our newsletters if you need help:

How do I verify my e-mail address on my NCsoft Master Account?
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...hp?p_faqid=5889

How do I subscribe to promotional e-mails and newsletters from NCsoft?
http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...hp?p_faqid=3708

We look forward to seeing YOU in the game!

The NCsoft Team

----------------------------------------------
Looking for new worlds to explore and conquer?

Check out the Featured Items in the NCsoft Store:
https://secure.plaync.com/cgi-bin/Store.pl

Przypomne , że Zabiuk to moja ksywa szkolna, więc to pewnie ktoś znajomy ( choć nikt w to nie gra o.O )

2.
Hello,

Congratulations on successfully completing the registration process for Guild Wars!

Your game account 'zabiuczek@wp.pl' has been created.

Your unique account id is ncsoft-10517040-zabiuczek@wp.pl-6.

The information below contains instructions for installing the game client and becoming a member. Please read them carefully, and keep this e-mail for future reference.

DOWNLOAD AND INSTALLATION INSTRUCTIONS:

To download and install the game please visit:

http://www.guildwars.com/download

1. Click "Play the Game" to download the "GwSetup.exe" file.
2. Once your download is complete, double-click on the file to run the installer.
3. Follow the on-screen instructions during the installation process.
4. At the end of the process, the installer will create a shortcut to the game on your desktop.
5. Double-click the shortcut to run the game.
6. If there are additional files to be downloaded, the game will automatically install them. The game will load and take you to the login screen once all patches have been applied.


ADDITIONAL RESOURCES

- Official Guild Wars Wiki: http://wiki.guildwars.com
- Game Manuals: http://guildwars.com/gameplay/manuals
- Guild Wars Players: http://players.guildwars.com
- Guild Wars Support: http://guildwars.com/support

See you in Tyria!

The Guild Wars Team



JA SIE O NIC NIE UBIEGALEM!!! WTF???

DarkArmOfGod
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: DarkArmOfGod » 10 lis 2009, o 17:45

Napisałem do nich i podesłali mi coś takiego możecie przetłumaczyć?

Hello Michal,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*NCsoft account Login (if possible)
*Date of Birth
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,

GM Rico
Account Support

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 10 lis 2009, o 17:56

Hello Michal, (Czesc Misiek!!! :* :* :* :* )

Thanks for contacting the European support team. (Dzieki ze napisales do naszego super fajnego jEwropejskiego supportu)

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:
(Zeby ci kurde pomoc potrzebujemy kurde troche info! :)
For your NCsoft account: (Dla twojego konta z NCsoft:)

*NCsoft account Login (if possible) (twoj $w33t login na konto NCsoft)
*Date of Birth (data kiedys sie urodzil)
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”) (unikatowe ID konta - wyslane na email kiedy konto w grze bylo aktywowane)
*Last 4 digits of the credit card used on your account (4 ostatnie znaczki z karty kredytowej jesli byla ona uzywana na twoim koncie)

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate) -data zrobienia najwiekszego bledu czyli zalozenia konta w gW moze byc nawet przyblizona
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message
Skan lub fota kluczy (razem z twoja piekna buzka) zapisane w formacie *.jpg
Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.
Badz pan tak mily i wyslij nam jak najwiecej info w 1 odpowiedzi ok?

Cmok w krok :* ! Rico
Ostatnio zmieniony 10 lis 2009, o 17:57 przez Czarny Murzyn, łącznie zmieniany 1 raz

DarkArmOfGod
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: DarkArmOfGod » 10 lis 2009, o 19:59

O jaką kartę na koncie dokładnie chodzi??

nupek^
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: nupek^ » 10 lis 2009, o 20:20

ok, więc prostsze pytanie - e-mail ( game account ) można zmienić odrazu czy trzeba odczekać trochę (np. 7 dni jak to jest z innymi mmo ) ? nadal mam mojego e-maila , lecz jak klikam "Reset Password" po wpisaniu go odsyła mnie na tą stronkę https://secure.ncsoft.com/cgi-bin/plaync_login.pl . Proszę o pomoc, z góry dzięki

Myrrhis
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Myrrhis » 10 lis 2009, o 20:55

Mi żadnego emila z NCsoftu nie przysłali, po prostu konta nie ma. Dopiero jak napisałem do nich to autoodpowiedzi dostałem. Jestem ciekaw czy coś z tym zrobią:D
Obrazek

nupek^
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: nupek^ » 10 lis 2009, o 21:32

heh... znalazłem keye... lecz dowodu wpłaty ni ma ;( da się odzyskać konto bez niego??

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 11 lis 2009, o 15:59

Wyrocznia nie jestem ale ja bym chociaz sprobowal.
IMO to wystarczy.

menadzer
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 28
Lokalizacja: Częstochowa
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: menadzer » 11 lis 2009, o 23:10

A jakie macie doświadczenia z odzyskiwaniem itemów? Wszystko już załatwione, konto odzyskane, ale po dłuższej wymianie meili otrzymuję tylko wymijające odpowiedzi. Straciłem absolutnie wszytsko poza postaciami (obsi+itemki warte sporo więcej)
Czy komuś udało się odzyskać chociaż armor, czy nie ma absolutnie żadnych szans? Pytam tutaj, bo już nie mam nerwów znowu czekać 2 dni na odpowiedź od supportu.
Ostatnio zmieniony 11 lis 2009, o 23:12 przez menadzer, łącznie zmieniany 1 raz

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 12 lis 2009, o 00:42

menadzer napisał :A jakie macie doświadczenia z odzyskiwaniem itemów? Wszystko już załatwione, konto odzyskane, ale po dłuższej wymianie meili otrzymuję tylko wymijające odpowiedzi. Straciłem absolutnie wszytsko poza postaciami (obsi+itemki warte sporo więcej)
Czy komuś udało się odzyskać chociaż armor, czy nie ma absolutnie żadnych szans? Pytam tutaj, bo już nie mam nerwów znowu czekać 2 dni na odpowiedź od supportu.

Nie ma szans. Odzyskałeś konto - ciesz się z tego. Nie znam | nie słyszałem o nikim komu by zrobili rerolla postaci|ekwipunku|czegokolwiek.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Rifky Rayn
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Wiek: 29
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Aurora Glade
Nick w GW2: Rifky Rayn

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Rifky Rayn » 12 lis 2009, o 00:51

Ja bym się dodatkowo cieszył, że ci koleś postaci nie pokasował... Dla mnie są one w jakimś sensie cenniejsze niż wirtualna kasa (sentyment, te sprawy).

nupek^
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: nupek^ » 12 lis 2009, o 21:39

nie rozumiem, po co złodziejowi armor?? dopasowywany jest przecież, a nie warto rujnować postaci za marne 2k

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 12 lis 2009, o 22:10

nupek^ napisał :nie rozumiem, po co złodziejowi armor?? d

Salvage?
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Hyper Chan
Awatar użytkownika
.: Moderator :.
.: Moderator :.
 
Wiek: 27
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Gandara

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Hyper Chan » 12 lis 2009, o 22:41

Nie zapominaj też, że ludzie są po prostu złośliwi...
Nie ma szans na odzyskanie żadnych itemkow/armorow/kasy etc :(
Obrazek

owen888
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 26
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Blacktide

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: owen888 » 19 lis 2009, o 18:35

Wszystko zrobilem jak w tym temacie i odzyskalem dzisiaj konto. Latwy kontakt z suportem i szybkie odpowiedzi wszystko trwalo jakiis tydzien - poltora.

piotr40
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: piotr40 » 19 lis 2009, o 22:19

Najlepiej powiązać konto GW z założonym kontem na NC-Soft -> http://eu.ncsoft.com/en-gb/.
Ukradną Ci konto, szkoda pisać do suportu, kasy i sprzętu nie oddadzą, skasowanych postaci nie przywrócą. A po zawiadomieniu suportu blokują Ci konto, jak mi na 17 dni.
A tak po stwierdzeniu kradzieży z poziomu konta NC-Soft zmieniasz hasło w swoim koncie GW i grasz dalej.
Obrazek

Nadrin Do'Urden
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Nadrin Do'Urden » 22 lis 2009, o 15:26

Witam.

Chciał bym uzyskac odpowiedz na takie pytanie : Czy w czesie uzycia opcji "Wyczyść Hasło" po wpisania maila i zatwierdzenia pojawia sie jakas informacja potwierdzajaca to ze operacja zakonczyła sie sukcesem ?

Chodzi mi dokladniej o to ze w jednym z z tematow ( http://www.guildwars.pl/forum/viewtopic.php?t=25552 ) czlenio pisze że po zaraportowaniu wyskakuje mu info w którym "pisze że email przyjdzie do 24 godz" a mi wyskakuje jedynie :

Obrazek


A na podany mail (napewno własciwy) nie przychodzi nic po 24h+ (a próbowałem parokrotnie).

Zastanawiam sie czy ktos mi nie hackną Acc...xd




Licze na szybka odpowiedz^^

Z góry THX.

Kostek
Awatar użytkownika
Fungal Wallow
 
Wiek: 26
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Kostek » 22 lis 2009, o 16:19

To znaczy, że masz konto połączone z kontem NCSoft i tylko przez konto NCSoft możesz zmienić hasło.
Obrazek

Nadrin Do'Urden
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Nadrin Do'Urden » 22 lis 2009, o 18:00

Hym... a mogl bys dac mi jakiąs prosta instrukcje co w takim wypadku mam zrobic ? ^^

Po za tym nie przypiominam sobie co bym u nich zakladal jakies konto ; c

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość