TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Topic pomocy dla osob, ktorym ukradziono konta
Dopiero chcesz zacząć grę albo dopiero co ją zainstalowałeś? Masz jakieś pytania dotyczące świata Guild Wars? Zajrzyj koniecznie tutaj. Dział czyszczony okresowo.

Moderator: Moderatorzy Piaskownicy

Regulamin forum
Bardzo prosimy używać przycisku SZUKAJ. Gwarantujemy, że na część swoich pytań znajdziesz w ten sposób odpowiedź.

Jeśli odpowiednio otagujesz swój temat łatwiej uzyskasz potrzebną Ci odpowiedź.
Maad
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Maad » 21 gru 2009, o 21:42

nawiązując do mojej poprzedniej wypowiedzi i odp na nia czy to normalne że cały dzień nie mogę sie zalogować? chyba aż takich lagów nie ma ...

Budo
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 31
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Budo » 21 gru 2009, o 21:54

Maad pisze :nawiązując do mojej poprzedniej wypowiedzi i odp na nia czy to normalne że cały dzień nie mogę sie zalogować? chyba aż takich lagów nie ma ...


Możliwe, że ktoś Ci zakosił konto i zmienił hasło. Nie ma czegoś takiego jak niemożność zalogowania przez lagi o_O
Spróbuj zresetować hasło.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2009, o 21:55 przez Budo, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 21 gru 2009, o 22:00

Czarny Murzyn napisał :Hello Michal, (Czesc Misiek!!! :* :* :* :* )

Thanks for contacting the European support team. (Dzieki ze napisales do naszego super fajnego jEwropejskiego supportu)

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:
(Zeby ci kurde pomoc potrzebujemy kurde troche info! :)
For your NCsoft account: (Dla twojego konta z NCsoft:)

*NCsoft account Login (if possible) (twoj $w33t login na konto NCsoft)
*Date of Birth (data kiedys sie urodzil)
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”) (unikatowe ID konta - wyslane na email kiedy konto w grze bylo aktywowane)
*Last 4 digits of the credit card used on your account (4 ostatnie znaczki z karty kredytowej jesli byla ona uzywana na twoim koncie)

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate) -data zrobienia najwiekszego bledu czyli zalozenia konta w gW moze byc nawet przyblizona
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message
Skan lub fota kluczy (razem z twoja piekna buzka) zapisane w formacie *.jpg
Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.
Badz pan tak mily i wyslij nam jak najwiecej info w 1 odpowiedzi ok?

Cmok w krok :* ! Rico


A jak nie mam (skasowałem kiedyś ten email) z tym "Unique account ID" to co mam zrobic? Czy to jest aż tak potrzebne? :(

Proszę o pomoc.

Znalazłem to:
Unique Account IDs
Provide the unique identifier for each game account listed on your NCsoft master account. A unique identifier was sent to you in an e-mail titled "Game Account Activated" on the day that you originally activated your game account. If you did not save your Unique Account ID somewhere, the only place to locate it is in that e-mail. You should submit one Unique Account ID for each game account that you have created on your NCsoft master account. If you are unable to locate your Unique Account IDs, please explain when submitting your information.


I to oznacza, że skoro nie mam tego ID to już koniec z GW? Matko, nie znam się na tym, mam same problemy.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2009, o 22:08 przez Akashi, łącznie zmieniany 1 raz

Maad
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Wiek: 27
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Maad » 21 gru 2009, o 23:09

Budo napisał :Możliwe, że ktoś Ci zakosił konto i zmienił hasło. Nie ma czegoś takiego jak niemożność zalogowania przez lagi o_O
Spróbuj zresetować hasło.


teraz mam znów kolejny problem
zrobiłam konto na szybko w ncsoft i chciałam wpisac seriale i cały czas wyskakuje mi że są nie prawidłowe wpisywałam juz wszystko kombinacje z pauzami i bez i dalej nic :/ bez tego nie zmienie hasła ...

vivec
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Wiek: 76
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: vivec » 22 gru 2009, o 09:23

Maad pisze :nie wiem czy to przez to że są lagi czy znów ktos mi sie włamał po prostu za każdym razem jak chce się zalogowac pokazuje mi się ten komunikat :/ wczoraj wszystko ładnie działało a konto mam ledwo 4dni a i wszystko wpisuje poprawnie
http://img704.imageshack.us/img704/3990/aaaaaz.jpg


Jeżeli już odzyskiwałaś konto, to podczas tego procesu zostało on prawdopodobnie przypisane do konta NCsoft. Dane konta przewijają się gdzieś w korespondencji- możliwe, że nawet sama je podawałaś -.- Co do niepasujących cd-keyów- normalna rzecz, wielu osobom nie pasują, w takim przypadku pozostaje ci kontakt z supportem.
Ostatnio zmieniony 22 gru 2009, o 09:24 przez vivec, łącznie zmieniany 1 raz
Obrazek

ashofthephoenix
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: ja sie tu wzialem?
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ashofthephoenix » 22 gru 2009, o 17:43

"In order for us to change the login of your Guild Wars account, could you please send us a new e-mail address?
For security reasons we will not accept any web-based e-mails such as hotmail, msn or gmail. Could you please send us a new e-mail address never used before, if possible the one given by your Internet Service Provider?"

Czy w tej sytuacji ktos zna jakas skrzynke mailowa z ktorej adres e-mail support przyjmie?

Vegetarianin
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Vegetarianin » 22 gru 2009, o 18:10

Dzisiaj skradziono mi konto. Postępowałem zgodnie z instrukcjami w topicu. Mam tylko jedno pytanie ile mogę czekać na odpowiedź od supportu?
Obrazek

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 22 gru 2009, o 18:23

Do trzech tygodni.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Lord_J@RO
Awatar użytkownika
Jade Armor
 
Wiek: 26
Lokalizacja: Gdynia
Płeć: Mężczyzna
Serwer GW2: [EU] Underworld

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Lord_J@RO » 22 gru 2009, o 18:45

Vegetarianin napisał :Dzisiaj skradziono mi konto. Postępowałem zgodnie z instrukcjami w topicu. Mam tylko jedno pytanie ile mogę czekać na odpowiedź od supportu?


I na nic nowe zabezpieczenia.... .
HOUSE BARATHEON - Ours is the Fury
Obrazek

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 22 gru 2009, o 18:48

A mi nikt nie może pomóc? :(

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 22 gru 2009, o 18:50

Akashi pisze :A mi nikt nie może pomóc? :(

Napisz im ze nie masz tego unique ID bo skasowałeś maila. Takie to trudne?
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 23 gru 2009, o 21:54

A myślisz, że tak nie zrobiłem? Jakby zignorowali mój mail. Eh, mają mnie gdzieś. Już sobie nie pogram w GW...

ashofthephoenix
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: ja sie tu wzialem?
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ashofthephoenix » 24 gru 2009, o 08:53

Pograsz, tylko ze nie odrazu, nie maja innego wyjscia niz uwierzyc tobie.A jak nie odpowiedza po tygodniu, zrob nowe pytanie, tylko odrazu z tymi informacjami co Ci podali.

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 24 gru 2009, o 13:38

Hello Lukasz,

Thanks for contacting the European support team.

At this time and in order to assist you, we would need to verify some details. Please provide us the following information:

For your NCsoft account:

*First and last name
*NCsoft account Login (if possible)
*Postal address
*Email address
*Date of Birth
*20-digits Serial codes/25-digit Access keys
*Unique account ID: (This was sent to you via email on the date your game account was activated, with a subject header of “Game Account Activated.”)
*Last 4 digits of the credit card used on your account

For your Guild Wars game account:
*The creation date of your Guild Wars Account (even if approximate)
*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message

Please be so kind as to send us as much of the information as possible in one message. This will help us to deal with your request faster.

Regards,
GM Andre
Account Support


Ok, napiszę im tego maila bez tego ID.
Ale... Co to znaczy "20-digits Serial codes/25-digit Access keys" Bo niezabardzo wiem co to jest. :(

Czarny Murzyn
Awatar użytkownika
Charr Shaman
 
Wiek: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Czarny Murzyn » 24 gru 2009, o 13:42

25-digity to sa cdkeye

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 24 gru 2009, o 13:44

Akashi pisze :Ale... Co to znaczy "20-digits Serial codes/25-digit Access keys" Bo niezabardzo wiem co to jest. :(

20 cyfrowy klucz seryjny / 25-cyfrowy klucz dostępu.

To te seriale ze zdrapek.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

Akashi
Awatar użytkownika
Jungle Troll
Jungle Troll
 
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Akashi » 24 gru 2009, o 13:49

Dzięki
CZyli to jest właściwe przepisane to z tego: "*A scan or photograph the actual insert showing the access keys and the receipts of purchase as “jpg” attachments in a reply to this message", tak?

Titanius Anglesmith
Awatar użytkownika
Burning Titan
 
Lokalizacja: ja się wziąłem w tej opowieści?
Płeć: Nie podano

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: Titanius Anglesmith » 24 gru 2009, o 13:51

Serial przepisujesz ze zdrapki, a to o czym piszesz to skan tej zdrapki oraz rachunku za grę.
chullo napisał :Gdybym nie umiał zachować kultury, to by co drugie słowo poprzedzała łacina.
TigerOfCantha napisał :Titanius...wszystko krytykujesz bo jesteś ZAZDROSNY.
Kurd napisał :pamietalem ze mam sobie zapisac nazwy postaci ale zapomnialem ze mialem to zrobic :/

derO
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: derO » 25 gru 2009, o 16:55

zglosilem tez juz kradzież i jak narazie po wyslaniu skanów i reszty informacji czekam na odp mam nadzieje ze to pomoze:-/
Obrazek
Obrazek
In game : deroPl,leśnypatataj,patusia Poland.
tylko 2 rzeczy są nieskończone wszechświat i ludzka Głupota , choć co do tej 1 nie jestem pewien (Albert Einstein)

ashofthephoenix
Awatar użytkownika
Whiptail Devourer
 
Lokalizacja: ja sie tu wzialem?
Płeć: Mężczyzna

TWOJE KONTO ZOSTAŁO SKRADZIONE? TUTAJ ZNAJDZIESZ POMOC!

Post autor: ashofthephoenix » 27 gru 2009, o 13:48

Czemu ten support odpisuje tylko na pierwsza odpowiedz, a na dalsze nie? ... jak wyslalem im dane, to juz miesiac czekam az mi odpisza..
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, o 13:49 przez ashofthephoenix, łącznie zmieniany 1 raz

PoprzedniaNastępna

Wróć do Pytania i Odpowiedzi



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość